Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord

Specuveter

Oudere mensen die op Oost niet goed de trappen omhoog komen halen ook af

Poetser

Citaat van: Specuveter op mei 28, 2026, 22:41:46
Oudere mensen die op Oost niet goed de trappen omhoog komen halen ook af

Misschien is het dan verstandiger dat de jonge mensen gaan afhalen?

WouterZz

7.706 van de 11.148 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsoren)
2000 op de wachtlijst, al zal daar ook een groot deel voor Noord zijn

Bernardo

Citaat van: WouterZz op mei 29, 2026, 15:10:41
7.706 van de 11.148 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsoren)
2000 op de wachtlijst, al zal daar ook een groot deel voor Noord zijn

Hoe kom je bij dat er 11.148 seizoenkaarten beschikbaar zijn? Ze moeten toch ook kaarten overhouden voor losse verkoop

Oud Cambuur

Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend

Eewal

Citaat van: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 16:40:13
Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend
Is wel bekend. Gewoon de capaciteit van West.

Hirsch

Afgelopen jaar hadden we iets meer dan
9000. In de winterstop waren er na verkoop halve seizoenskaarten
nog 180 beschikbaar op een gegeven moment. Dus 9500 zal wel de max zijn.
We verkopen wel uit |:)

Oud Cambuur

Citaat van: Eewal op mei 29, 2026, 16:47:54
Is wel bekend. Gewoon de capaciteit van West.
Die zat afgelopen seizoen maar voor de helft vol  weet niet hoe het nu is alleen de skyboxen zijn vol

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 16:40:13
Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend

Ik heb gezocht en gezocht hoeveel procent vrije verkoop verplicht is, maar ik kan nergens zo?n regel vinden.

Waar heb jij het gevonden?

YellowBlue

Citaat van: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
dan gaan die toch op een andere tribune zitten? Ik sta al jaren op noord, 1 vak naast die gastjes en nooit ergens overlast van... mijn pa van 75 ook niet. Vind het altijd een beetje overdreven gezeur.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
er zijn ook mensen die afhaken om te zeuren en geen zin meer hebben

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 29, 2026, 22:21:26
er zijn ook mensen die afhaken om te zeuren en geen zin meer hebben
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal 

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Su ist!
Voor ons is dat K gezang de reden om niet meer op Noord te willen staan.  Komt waarschijnlijk van hetzelfde groepje. We gaan naar andere tribune of stoppen.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal

:y