Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 21:40:57
Dan was de deur bij ons het afgelopen seizoen dichtgetimmerd, heb niets van dat kunnen bespeuren.
haha daar heb je zeker gelijk in. Of zou skriemer Vd belt hewwe adviseerd

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op mei 25, 2017, 12:43:29
Van cambuur.nl:

"Dat de Twaalfde Man van SC Cambuur trouw is weet iedereen, maar dat er nu al meer dan 3000 Seizoenkaarten over de (digitale) toonbank zijn gegaan is wel bijzonder! Dit zijn er namelijk zo'n 1000 stuks meer dan vorig jaar rond deze tijd."
Even wat positiviteit op deze mooie zonnige dag.
Als ik moet geloven zijn er 2500+ verkocht tot nu toe?
Vorig jaar, 25 mei 3000+, zie bericht hierboven van vorig jaar.
Kortom, zitten we op schema.
Verlengen twaalfde mannen!
Mooie potjes volgend jaar, en hopelijk wat goede aankopen  |:)

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 10:13:15
Even wat positiviteit op deze mooie zonnige dag.
Als ik moet geloven zijn er 2500+ verkocht tot nu toe?
Vorig jaar, 25 mei 3000+, zie bericht hierboven van vorig jaar.
Kortom, zitten we op schema.
Verlengen twaalfde mannen!
Mooie potjes volgend jaar, en hopelijk wat goede aankopen  |:)
Hoor je bij de marketingafdeling van Cambuur ofzo?

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 16:45:35
Hoor je bij de marketingafdeling van Cambuur ofzo?
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh

DayDreamer

Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 17:10:09
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh

Dat er minder seizoenkaarten worden verkocht heeft Cambuur ( Directie ) toch echt aan hunzelf te danken. Uitspraken tegen journalisten als wij zijn niet klaar om te promoveren helpt ook niet natuurlijk, echt een dikke schande dat je dit soort teksten uitspreekt als Directie van Cambuur.

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 17:10:09
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh
Ze moeten verdomme blij zijn dat er supporters komen naar dit zooitje. Ik heb mijn seizoenkaart al verlengt, maar ik snap dat er  mensen zijn die twijfelen. Mentaal is er sinds bevrijdingdag iets gebroken...

speculeter

Er is een tussenstand bekend
3000 seizoenskaarten verkocht

Collingwood

Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2018, 20:03:08
Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost
Zeer, zeer netjes!!! |:)
Luitjes blief lekker komme!

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2018, 20:03:08
Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost

Is de verkoop toen rond dezelfde tijd begonnen? Want wij zaten toen wat langer in de play-offs

denistel

3000 niet te geloven nou ik doe nog ff rustig aan de tik van dord dreunt nog steeds na.

speculeter

Hieruit blijkt maar weer wat voor trouwe supporters we hebben

Collingwood

Citaat van: Lore op mei 26, 2018, 21:55:56
Is de verkoop toen rond dezelfde tijd begonnen? Want wij zaten toen wat langer in de play-offs

Zowel dit als vorig jaar begon de seizoenkaartverkoop halverwege april.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2018, 00:35:39
Zowel dit als vorig jaar begon de seizoenkaartverkoop halverwege april.

Thanks, mooi man!

denistel

ik hoor rein in een reclame filmpje zeggen in 100 jaar betaald voetbal in
Leeuwarden??? lekker dan maar dan mis ik wat jaren.