Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: Lore op mei 22, 2020, 14:45:38
Omzet moet altijd vallen over de periode waar het betrekking op heeft. Dus de seizoenkaartverkoop tel je niet mee over het voorgaande seizoen.

Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.

mario

Citaat van: roepieh op mei 22, 2020, 19:22:40
Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.
Na maandag niet meer. De KNVB trekt even de beurs  l8l.

Lore

Citaat van: roepieh op mei 22, 2020, 19:22:40
Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.

Zeker, maar je hoeft er dus geen belasting over te betalen in dit seizoen

Sakas

Citaat van: justremco op mei 22, 2020, 17:48:14
Zou het niet gewoon verband houden met het gesprek van maandag in Zeist? Als ze er dan uit kunnen komen over een mooie schadevergoeding zullen ze promotie ook wel opgeven en kunnen de seizoenkaarten voor KKD prijzen aan de man gebracht worden

Correctie, we betalen nog steeds eredivisie prijzen, we zijn nooit omlaag gegaan na degradatie om zo snel mogelijk weer te promoveren.....
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Als we iets kunnen terug krijgen van ons seizkrt en de Knjb betaald dat( de staat) ben ik erbij. Als het om ons gaat dan hoef ik niks terug van mijn 3 seizkaarten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 23, 2020, 23:49:57
dan hoef ik niks terug van mijn 3 seizkaarten.

Hum,.... tikkerltje zwaarlijvig?  8)
Henk, held, bedankt

sunderland


sunderland

Sprak trouwens even een superboer die wel al regels hadden, konden geld terug krijgen.

Bankzitter

#1358
Ze hebben daar ook best een uitdaging met toch veel ouderen die daar twijfelen .
De meeste clubs komen met vrij ingewikkelde constructies...  Heracles houdt het dan weer heel simpel. Je koopt of je koopt niet.
Denk dat je ook simpel moet houden, anders geeft dat ook alleen maar meer gedoe als het toch weer anders loopt.


De grote vraag is hoe lang er zonder publiek moet worden gespeeld.
Mischien maar een weiland in de buurt van Grou/Akkrum ombouwen tot Drive- in stadion/ Bioscoop.
Voor ons op de vrijdag en dan in het weekend kunnen ze de trekkers daar parkeren.
Niet de leukste maar wel een praktische oplossing.

zeewolde

Almere verkoopt seizoenkaarten voor 45,01 euro en hoopt zo hunstadion (4501 capaciteit)komend seizoen vol te krijgen.

justremco

Citaat van: zeewolde op mei 24, 2020, 20:30:38
Almere verkoopt seizoenkaarten voor 45,01 euro en hoopt zo hunstadion (4501 capaciteit)komend seizoen vol te krijgen.

Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen

Noordcambuur

Citaat van: justremco op mei 24, 2020, 20:38:04
Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen
met 2 vingers in de neus.

Bankzitter

Almere heeft een rijke eigenaar, die redden zich ook wel.

Lore

Citaat van: justremco op mei 24, 2020, 20:38:04
Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen

Wel fijn dat zij dan ook elke tweede week een uitverkocht stadion hebben!

El FLaco

Wanneer gaan we los met verkoop sk'en

Had mi direct na uitspraak rechter moeten gebeuren
Emoties hoog en aanschaffen die kaart