Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

AL

Er zijn toch echt wel wat advocaten die adviseren om in hoger beroep te gaan of een bodemprocedure op te starten.
Ergens hoop ik daar ook op.
Maar verwacht ook dat we niets meer gaan doen.


fred

Bodemprocedure kun je zo paar maanden mee bezig zijn. Ik zeg centjes die over zijn en nog binnenkomen investeren in het nieuwe seizoen.
Kop omhoog en met 200% motivatie terug naar de koppositie.

Lore

Citaat van: AL op mei 16, 2020, 14:06:56
Er zijn toch echt wel wat advocaten die adviseren om in hoger beroep te gaan of een bodemprocedure op te starten.
Ergens hoop ik daar ook op.
Maar verwacht ook dat we niets meer gaan doen.

Ben wel benieuwd op basis van welke argumenten ze dan in beroep willen gaan. De uitspraak in het kort geding was al heel voorspelbaar.

Bolle

Citaat van: Lore op mei 16, 2020, 15:17:50
Ben wel benieuwd op basis van welke argumenten ze dan in beroep willen gaan. De uitspraak in het kort geding was al heel voorspelbaar.

Niet heel vreemd dat advocaten altijd zeggen dat er nog wel een kans is toch? Dit soort procedures/ trajecten duren lang. Uurtje - factuurtje.

Hopen op een compensatie, mocht die er al komen. Daarna gas geven met sponsoren en supporters, schouders er onder, hoofd omhoog en dóór!

Met Mühren en Stevens als t een beetje kan!

Lore

Citaat van: Bolle op mei 16, 2020, 15:23:39
Niet heel vreemd dat advocaten altijd zeggen dat er nog wel een kans is toch? Dit soort procedures/ trajecten duren lang. Uurtje - factuurtje.

Hopen op een compensatie, mocht die er al komen. Daarna gas geven met sponsoren en supporters, schouders er onder, hoofd omhoog en dóór!

Met Mühren en Stevens als t een beetje kan!

Nee, inderdaad. Ik zou als advocaat ook altijd wel een aanknopingspunt zien. Veel media aandacht en lekker factureren.

De eindconclusie is dat het juridisch allemaal klopt wat de knvb heeft gedaan, maar dat het sportief en moreel helemaal fout is. Nu het blik op de toekomst en verder! 

Bankzitter

Kort geding moest gewoon gedaan. Er is altijd een kleine kans op een procedure fout en die moet je uitsluiten.

En wellicht zijn we ook wel verzekerd voor rechtsbijstand, lijkt me niet onverstandig met schurken bij de KNVB maar ook spelersmakelaars.

De Gast

Misschien dat het CAS hier nog iets aan kan doen wanneer in heel Europa wel gepromoveerd en gedegradeerd wordt.

Lore

Citaat van: De Gast op mei 17, 2020, 12:35:49
Misschien dat het CAS hier nog iets aan kan doen wanneer in heel Europa wel gepromoveerd en gedegradeerd wordt.

Dat is zo'n enorm lange weg. Het is triest, maar de focus moet op volgend seizoen!

Cambuur Groningen

Begin me nou toch wel te verbazen hoe lang het duurt voordat de SK's verkocht worden. Je zou toch denken dat ze snel willen weten hoeveel er worden verkocht om inzicht te krijgen in inkomsten. Op basis daarvan kun je dan weer besluiten mannen als Muhren en Stevens nog een mooie financiele worst voor te houden.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 18, 2020, 12:51:25
Begin me nou toch wel te verbazen hoe lang het duurt voordat de SK's verkocht worden. Je zou toch denken dat ze snel willen weten hoeveel er worden verkocht om inzicht te krijgen in inkomsten. Op basis daarvan kun je dan weer besluiten mannen als Muhren en Stevens nog een mooie financiele worst voor te houden.

Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Ik vorig jaar eind april mijn seizoenkaart al gekocht, dus dat van 1-6 klopt niet.

Lore

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Omzet moet altijd vallen over de periode waar het betrekking op heeft. Dus de seizoenkaartverkoop tel je niet mee over het voorgaande seizoen.

Collingwood

SC Cambuur (gewoan ?)
@SCCambuurLwd
?? Voor al die geweldige supporters die ons vragen naar wanneer de seizoenkaartverlenging gaat beginnen: we zijn er druk mee bezig en komen volgende week met alle informatie.

Dank voor jullie steun! ?

#CambuurKomtEraan
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Zou het niet gewoon verband houden met het gesprek van maandag in Zeist? Als ze er dan uit kunnen komen over een mooie schadevergoeding zullen ze promotie ook wel opgeven en kunnen de seizoenkaarten voor KKD prijzen aan de man gebracht worden

Bankzitter

Ze zullen zolang er gesprekken zijn over compensatie nog wel de kaarten tegen de borst houden wat financiën betreft.
Als we al meteen voor een mooi bedrag seizoenskaarten wegzetten, of we kopen bijvoorbeeld Mühren, dan lijkt de nood misschien minder hoog en valt er minder te halen. Dat kun je beter doen nadat er een schadevergoeding is, dan ervoor.