Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 00:23:37
Is Barto je wief ofzo?
Nee maar er zijn hier wel mensen die op het schoolplein door Barto geterroriseerd zijn. Die moeten Barto werkelijk overal op een negatieve manier erbij halen.

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 00:23:37
Is Barto je wief ofzo?
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.

dizzhead

Mensen die denken dat keizer volgend jaar afbraak voetbal gaat spelen, hebben de jupiler league duidelijk links laten liggen het afgelopen seizoen. Als vervangende trainer werd wel verwacht dat er iets zou veranderen, dat we de overwinningen aan elkaar zouden gaan rijgen onder Keizer lijkt hier alleen de algemene verwachting. Hoe zonde ook, we hebben gewoon een heel matige selectie aangevuld met huurlingen. Dat kan niet ieder jaar goed gaan.

DayDreamer

€ 270 euro voor een seizoen in JL  :insane

Is dit inclusief Kampioen of op zijn minst PO garantie.


El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op april 21, 2016, 09:10:28
€ 270 euro voor een seizoen in JL  :insane

Is dit inclusief Kampioen of op zijn minst PO garantie.
Damn, dat is best duur.  Is dat op West? Ik vind 180 euro voor Noord niet gek, dat is iets minder dan een tientje per wedstrijd. Maar 270... Allemachtig.

Voor de promotie was West nog 200 euro volgens mij.

denistel

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2016, 08:02:18
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.

barto mut komend seizoen mooi bij de amateurs gaan spelen.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 21, 2016, 10:41:53
barto mut komend seizoen mooi bij de amateurs gaan spelen.
Zolang je geen nieuwe schoenen hebt gooi je de oude niet weg. Veel spelers kunnen nog wat leren van Barto, die heeft met al zijn gebreken wel het maximale uit zijn carrière gehaald. En daar heb ik enorm veel respect voor.

Ten tweede heb je aan Barto iemand die jongere jongens wel zou kunnen begeleiden en bijsturen en ten derde hij is absoluut geen dure en moeilijke jongen.

Casuals-lwd

#112
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2016, 08:02:18
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.
Rendement van deze man is 0.0, daar draait het uiteindelijk om. Geef mij liever maar een luie spits die geen flikker doet behalve goals maken.
Dat meeverdedigen enzo kan me gestolen worden.

Ik krijg bij Kooszevenaar het gevoel dat Ibrahimovic hier speelt.

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 13:30:42
Rendement van deze man is 0.0, daar draait het uiteindelijk om. Geef mij liever maar een luie spits die geen flikker doet behalve goals maken.
Dat meeverdedigen enzo kan me gestolen worden.

Ik krijg bij Kooszevenaar het gevoel dat Ibrahimovic hier speelt.
Sorry, Harry van der Laan voetbalt niet meer op niveau.
Rendement van Barto is inderdaad te laag, ook om het systeem wat we spelen. Hij is een spits die je in de 16 moet bedienen en niet als aanspeelpunt gebruiken. Dat kon met Ogbeche wel en met Hemmen in mindere mate ook wel. Dus dat is niet alleen de fout van Barto, maar van het spelsysteem. Je past je systeem aan aan de beschikbare spelers, niet andersom.

Collingwood

Citaat van: dizzhead op april 21, 2016, 08:18:46
Mensen die denken dat keizer volgend jaar afbraak voetbal gaat spelen, hebben de jupiler league duidelijk links laten liggen het afgelopen seizoen. Als vervangende trainer werd wel verwacht dat er iets zou veranderen, dat we de overwinningen aan elkaar zouden gaan rijgen onder Keizer lijkt hier alleen de algemene verwachting. Hoe zonde ook, we hebben gewoon een heel matige selectie aangevuld met huurlingen. Dat kan niet ieder jaar goed gaan.

Inderdaad, hij liet Emmen verzorgd en aanvallend voetbal spelen. Jammer dat hij nu heeft gemeend daar totaal vanaf te moeten stappen. Maar ik verwacht inderdaad dat, mochten we degraderen, dat we dan weer 'gewoon' Cambuur-voetbal gaan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Supporters mag aannemen dat we massaal gaan verlengen!
Misschien een idee om een seizoenkaartteller op de site te zetten.
Dat zal altijd een hoop mensen over de streep helpen als we rap 3000 kaarten hebben verkocht in een maand.
Cambuur: trouw till i die |:)

SCC-J

Citaat van: Collingwood op april 21, 2016, 14:08:07
Inderdaad, hij liet Emmen verzorgd en aanvallend voetbal spelen. Jammer dat hij nu heeft gemeend daar totaal vanaf te moeten stappen. Maar ik verwacht inderdaad dat, mochten we degraderen, dat we dan weer 'gewoon' Cambuur-voetbal gaan spelen.
Bij Emmen denken ze daar heel anders over.

denistel

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 10:44:12
Zolang je geen nieuwe schoenen hebt gooi je de oude niet weg. Veel spelers kunnen nog wat leren van Barto, die heeft met al zijn gebreken wel het maximale uit zijn carrière gehaald. En daar heb ik enorm veel respect voor.

Ten tweede heb je aan Barto iemand die jongere jongens wel zou kunnen begeleiden en bijsturen en ten derde hij is absoluut geen dure en moeilijke jongen.

we mutte juist wat meer moeilijke knapen hevve al die ideale schoonzonen kopen we niks voor.
in de huidige selectie zitte amper persoonlijkheden die eens van zich af bijten en heb je ze
wel dan liggen ze weer niet goed bij de leiding want die dulden geen tegenspraak maar dan
krijg je zo,n softe selectie en daarvan wordt je niks beter.

Collingwood

Citaat van: SCC-J op april 25, 2016, 16:11:31
Bij Emmen denken ze daar heel anders over.

Heb een paar wedstrijden gezien van Emmen onder Keizer, en dat was zeker een stuk aanvallender dan hij Cambuur heeft laten spelen. Maar het kan natuurlijk zijn dat die wedstrijden niet representatief waren.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: Zuid1991 op april 25, 2016, 15:42:31
Supporters mag aannemen dat we massaal gaan verlengen!
Misschien een idee om een seizoenkaartteller op de site te zetten.
Dat zal altijd een hoop mensen over de streep helpen als we rap 3000 kaarten hebben verkocht in een maand.
Cambuur: trouw till i die |:)

Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R