Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Al een tijdje geen nieuws gehoord over verkoop seizoenskaarten.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2025, 14:02:27
Al een tijdje geen nieuws gehoord over verkoop seizoenskaarten.
Las een bericht dat er nog (maar) een 500 seizoenkaarten beschikbaar zijn.
Geen idee hoeveel er max beschikbaar zijn?

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:58:11
Las een bericht dat er nog (maar) een 500 seizoenkaarten beschikbaar zijn.
Geen idee hoeveel er max beschikbaar zijn?
oke bedankt Zuid1991 :thumbsup

Bernardo

Fysieke seizoenkaarten zijn vanaf morgen 13:00 af te halen bij voetbalshop in het stadion.

JSE

Wat is de huidige tussenstand? En dat tov vorig jaar januari (met halve seizoenkaarten erbij).

Lore

Citaat van: JSE op juli 28, 2025, 10:22:39
Wat is de huidige tussenstand? En dat tov vorig jaar januari (met halve seizoenkaarten erbij).

Dit bericht deelde Cambuur op 12 augustus vorig jaar:

SC Cambuur leeft als nooit tevoren. De club heeft een bijzondere mijlpaal bereikt door de grens van 10.000 seizoenkaarten te passeren. Tot nu toe zijn er 10.508 seizoenkaarten over de toonbank gegaan. Dit aantal is inclusief sponsoren.

En op 6 januari dit jaar:

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.

En dit op 22 juni dit jaar:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Het laatste is ex sponsoren. In het oude stadion waren er 1200 sponsorkaarten. Dat aantal zal toch wel gegroeid zijn? Mij inschatting (waar niemand ook maar iets aan heeft, maar als ik dit bericht niet typ moet ik werken!)

Ondergrens:

Verkoop 8888 + 1200 = 10088

Bovengrens: 9300 + 1700 = 11.000

Zoiets?


michello

#2256
Uit de LC van 3 Juli:

Ard de Graaf:

- 20 van de 22 skyboxen verkocht voor de laatste twee wordt nog met partijen over gesproken.

- 1500 plaatsen van de 2400 verkocht op de hoofdtribune.

- Seizoenkaartenteller op iets meer dan 9.000 sponsoren zitten daar niet bij.

Totaal dus iets van 10.500-10.600 momenteel.
Al een prestatie dat we het zelfde aantal handhaven t.o.v. vorig seizoen.

Lore

Is er al een definitief aantal bekend?


Zuid1991

Er zijn nog (maar) een 180 seizoenkaarten op de publieke tribunes te koop. |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op januari 05, 2026, 16:37:05
Er zijn nog (maar) een 180 seizoenkaarten op de publieke tribunes te koop. |:)
phoeee knap hoor :thumbsup
Tegen Emmen en ADO een goed resultaat halen dan zijn ze verkocht.

Lore

Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?

fred

Ben bang dat er wachtlijsten komen.

Derkx R.H.

Citaat van: fred op april 07, 2026, 07:47:42
Ben bang dat er wachtlijsten komen.
Mooi man...goed voor de club. |:)

Sonnema

Citaat van: Lore op april 06, 2026, 18:53:17
Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?

Denk dat er na de laatste wedstrijd meer duidelijkheid gaat komen.

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 07, 2026, 07:47:42
Ben bang dat er wachtlijsten komen.
stadion wordt volgens uitgebreid met zitplaatsen (westtribune)