Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2020, 11:57:37
Ja want das makkelijk tellen...... het gaat ongeveer om 150 tot 200 seizoenkaarten :y

Zeker, maar zijn ze al meegeteld met die 1000 of niet?

Bernardo

Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozene

En de rest optie 2? Waar heb je dat gelezen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op juni 06, 2020, 12:00:01
Zeker, maar zijn ze al meegeteld met die 1000 of niet?
van die 1000 zijn er 150 tot 200...... sjonge waar gaat dit over :_schater

Bankzitter

Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen


Ook optie 3 kan gunstig voor de club uitpakken, dus dat er een mix van alle opties ontstaat is verder prima...risicospreiding

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2020, 12:41:20

Ook optie 3 kan gunstig voor de club uitpakken, dus dat er een mix van alle opties ontstaat is verder prima...risicospreiding

Het lijkt me toch dat 100% optie 1 en 0% optie 3 het gunstigst is voor de club  8)
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2020, 12:04:16
En de rest optie 2? Waar heb je dat gelezen

Ik vermoed hier:

Seizoenkaarten Cambuur vliegen de deur uit

Het loopt storm met de verkoop van seizoenkaarten voor Cambuur. Zes uur na de start werd de grens van 1000 al bereikt.

Cambuur-directeur Ard de Graaf kreeg er kippenvel van. ,,De saamhorigheid is groot'', zei hij na de eerste verkoopdag van de seizoenkaarten voor komend seizoen. ,,Om vijf uur gingen we de 1000 al voorbij.''

,,95 procent daarvan was een full support of anderhalve seizoenkaart'', zei De Graaf. Bij de eerste optie betaalt de supporter de hele seizoenkaart, ongeacht het aantal wedstrijden dat met publiek wordt gespeeld.

Van die 95 procent kocht 15 tot 20 procent anderhalve seizoenkaart. Als er straks weer publiek bij de wedstrijden mag, nodigt Cambuur van dat extra bedrag mensen uit die tijdens de coronacrisis is de frontlinie werken. ,,Het is toch buitensporig dat je dat kunt doen. Geweldig.''

'Loyaliteit ten top'
Om 11 uur startte de verkoop van de seizoenkaarten. De eerste supporter stond meteen aan de balie. ,,Die zat er al om half 10'', wist De Graaf. Zo'n vijftig fans kwamen naar het stadion, de rest ging online. ,,En werden ook donaties gedaan. Loyaliteit ten top.''

De Graaf zag ook dat er een supporter was die voor het eerst sinds 1993 weer een seizoenkaart kocht. ,,Fantastisch.'' De afhandeling van de eerste divisie, waarbij koploper Cambuur niet mocht promoveren, heeft voor een groot gevoel van onrecht gezorgd in Leeuwarden.

https://www.lc.nl/sport/Seizoenkaarten-Cambuur-vliegen-de-deur-uit-25733483.html
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#1431
Optie 3 zijn vooral mensen die geen die-hard supporter zijn of om fianciele redenen anders geen kaart kunnen nemen. De die hards nemen waarschijnlijk optie 1 of 2.
Als ze die vergoeding willen, dan moeten ze ook volgend jaar een seizoenskaart nemen.
En het is maximaal 50%, maar stel dat we al vrij snel met publiek spelen dan is dat bijvoorbeeld "maar" 20%.
Maar wel 2 seizoenen lang een wat minder fanatieke supporter gebonden. Ook prima toch.

Collingwood

SC Cambuur (gewoan ?)
@SCCambuurLwd
?? Hartverwarmend! 15% van de supporters die tot nu toe hun seizoenkaart verlengden, kozen voor optie 1 (anderhalve seizoenkaart) en 80% voor optie 2 (onvoorwaardelijke steun).
Kalmte alleen kan u redden.

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen


De Gast


Zuid1991

Citaat van: Chielvak19 op juni 08, 2020, 12:46:15
1586 kaarten zijn al verlengd??

Op naar nummero 2000, misschien vandaag al?
Allemaal toppers die verlengen!

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Cambuur Groningen

Citaat van: Chielvak19 op juni 10, 2020, 20:04:24
2102 inmiddels??
500 in twee dagen erbij is netjes, hopen dat het mooi door blijft lopen