Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

mulder

Citaat van: DayDreamer op juni 02, 2016, 09:08:41
Als we nog Eredivisie hadden gespeeld, had je ook verlengt toch?

Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

Yellow Army

Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

De vergelijking die je maakt slaat als een lul op een drumstel. Je zegt in feite dat je niet bereid bent een auto aan te schaffen tenzij je met mooie auto's de weg mag delen.
Area 58

666

Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

Wat een vergelijking...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

kickandrush

Linksom of rechtsom, de wedstrijden tegen jong PSV/AJAX/Utrecht is per definitie een boycot van mijn kant en tegen die tijd zal dat toch wel gratis entree zijn. Verder zullen er nog wel een paar potjes zijn waar ik niet mijn weekendplannen op aan ga passen. 

Of ik in de ere wel verlengd had? Waarschijnlijk wel, om zeker van een plekkie te zijn. Dat is nu geen kwestie, die plek is er wel. Daar komt bij dat ik aankomend seizoen waarschijnlijk wat vaker een uitwedstrijd mee ga pikken aangezien ik nog een paar stadions uit de jupiler niet gezien heb. Als ik dat bovenop een seizoenkaart in de jupiler van 12 euro per potje doe is het einde helemaal zoek en mijn boompje kaal. En ik kan ook niet zeggen dat sinds die engnek het hier voor het zeggen heeft het geld goed geinvesteerd wordt.


Delfzijl/Cambuur

Henk de Jong komt thuis, de teller gaat vliegen iedereen wil er weer bij zijn :jupiler

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 14:43:55
Vorige jaren altijd 8.000+ en ook afgelopen seizoen een wachtlijst, dus ik vermoed dat jouw aantal niet correct is.

3.186 is al een mooi aantal, veel vaste supporters die twijfelen krijgen straks toch de kriebels wel en volgende week komen de andere mensen ook aan bod. Ik ga voor 4.500-5.000

Hmmm denk dat 7100 zonder de sponsors is. Dan kom je totaal ongeveer op 9200. 400 voor uitvak en 400 nog in losse verkoop.
Denk ook dat we nu in de buurt van de 5000 komen.

De Gast

Ook nog niet verlengd en maak er ook geen haast mee. Wacht het wel af. Denk dat het aantal sk's nog wel eens tegen kan vallen. Geen eredivisie meer, praktisch dezelfde prijzen en bovenal geen gezicht meer.

hobbes

Citaat van: De Gast op juni 02, 2016, 19:52:31
Ook nog niet verlengd en maak er ook geen haast mee. Wacht het wel af. Denk dat het aantal sk's nog wel eens tegen kan vallen. Geen eredivisie meer, praktisch dezelfde prijzen en bovenal geen gezicht meer.

Praktisch dezelfde prijzen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de prijzen voor eredivisie begrippen vrij laag waren. Net even bij Nac gekeken maar daar betaal je toch wat meer voor je kaart

DayDreamer

Denk dat met Henk als trainer de scc als broodjes gaan.

Zuid1991

Beste scc luitjes,
We doen het qua verkoop prima hoor.
We hebben ongeveer hetzelfde verkocht als de Eagles vorig jaar rond deze tijd. En in Deventer zaten er behoorlijk wat mensen afgelopen seizoen.
Nu nog een goede trainer, en o.a een goede spits, en het aantal seizoenkaarten zal lekker doorlopen!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op juni 01, 2016, 13:06:14
Van Feyenoord zeker?  :R

Nee, die van Cambuur natuurlijk en wel voor de 25e keer  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Daddy T.

Citaat van: hobbes op juni 02, 2016, 19:57:24
Praktisch dezelfde prijzen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de prijzen voor eredivisie begrippen vrij laag waren...

Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cor

Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

Je koopt niet een SK om jong Ajax of jong PSV te kijken! Je koopt een SK om naar Cambuur te gaan. Alleen de leuke wedstrijden  :R Het kaf scheidt zich van het koren, als verwacht.

Len Cantello

Citaat van: Cor op juni 03, 2016, 08:25:16
Je koopt niet een SK om jong Ajax of jong PSV te kijken! Je koopt een SK om naar Cambuur te gaan. Alleen de leuke wedstrijden  :R Het kaf scheidt zich van het koren, als verwacht.
Ach ja. Mensen die het verleden jaar niet konden betalen, kunnen dat nu ook niet. Klaar. Maar je aankoop van een seizoenskaart laten afhangen van een divisie/tegenstander gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik ben blij dat er mensen afhaken, kan ik m'n zoons weer eens een keer zonder al te veel gedoe meenemen naar de wedstrijden.  |:)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

El Ma-kri-niii

Kunnen mensen nu ook zonder clubkaart weer gewoon een kaartje kopen?