Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 31, 2018, 21:53:47
ik hoor rein in een reclame filmpje zeggen in 100 jaar betaald voetbal in
Leeuwarden??? lekker dan maar dan mis ik wat jaren.
Zeuren om het zeuren? :)
Wat maakt 't nu uut juh.

denistel

zeuren?? hoe kenne zo iets nou maken club bestaat 54 jaar maar ja
zal wel aan mij legge sorry hoor.

Bascambuur


Yellow Army

Betaald voetbal bestaat nog niet eens 100 jaar in NL
Area 58

SCC-J

Citaat van: denistel op mei 31, 2018, 22:40:53
zeuren?? hoe kenne zo iets nou maken club bestaat 54 jaar maar ja
zal wel aan mij legge sorry hoor.

Zijn er ook dingen die nog wel goed gaan bij Cambuur? Of in de wereld?

Zuid1991

Citaat van: SCC-J op juni 01, 2018, 08:44:02
Zijn er ook dingen die nog wel goed gaan bij Cambuur? Of in de wereld?
Hest geliek, sommigen zeuren over echt alles.
Tis mooi weer dus niet alles is kut  ;)
Gewoan met sien allen de skouders eronder volgend seizoen  :scc

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tot wanneer kun je eigenlijk Sk verlengen?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

speculeter

Plus twee in ieder geval.
Zitten we nu moi op 3002 :_schater

hobbes


denistel

Citaat van: Zuid1991 op juni 01, 2018, 11:47:25
Hest geliek, sommigen zeuren over echt alles.
Tis mooi weer dus niet alles is kut  ;)
Gewoan met sien allen de skouders eronder volgend seizoen  :scc

er gaan heel veel dingen goed inde wereld hoor en dat tik ik oek regelmatig maar
ik constateer gewoon iets wat niet de waarheid is toch.en vind ik al 2 jaar in dingen die de club naar buiten brengt altijd heel positief en soms nergens op slaand. dat het anderen niks zegt moeten hun weten.
tis gewoon slordig vind ik als je reclame wilt maken doe het dan ook goed toch.

denistel

Citaat van: Yellow Army op mei 31, 2018, 23:03:30
Betaald voetbal bestaat nog niet eens 100 jaar in NL

juist maar ach wat kent schele

LWD vak 7


denistel