Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Hopelijk zijn we nu richting de 4500 velengers? |:)

Collingwood

Cambuur meldt dat de teller op 4300 staat.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Mooie tussenstand, en mooi doorgaan  |:)

Bernardo

Is dat inclusief of exclusief sponsors?

Lore

Citaat van: Bernardo op juni 12, 2017, 15:08:38
Is dat inclusief of exclusief sponsors?

Dat scheelt inderdaad nogal een slok op een borrel!

Zuid1991

Citaat van: Lore op juni 12, 2017, 16:08:15
Dat scheelt inderdaad nogal een slok op een borrel!
4300 is exclusief sponsoren.
Vrijdag nog gehoord.
Er zijn ongeveer 1200 sponsoren

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2017, 17:13:38
4300 is exclusief sponsoren.
Vrijdag nog gehoord.
Er zijn ongeveer 1200 sponsoren

Dat is goed nieuws. Lijkt erop dat ons stadion weer redelijk goed gevuld gaat zijn dit jaar

Zuid1991

Citaat van: Lore op juni 12, 2017, 20:30:31
Dat is goed nieuws. Lijkt erop dat ons stadion weer redelijk goed gevuld gaat zijn dit jaar
Yes inderdaad  |:)
We lopen in vergelijking met vorig seizoen zelfs iets voor.
Zou mooi zijn als we hetzelfde halen, of nog beter, meer |:)
Dit is mien club  |:)

PePe

Het nieuwe stadion gaat nu ongetwijfeld een boost geven, naar meer supporters, en een verdere professionalisering naar een eredivisie waardige club.

Collingwood

We hebben op dit moment na Go Ahead de meeste seizoenkaarten van de JL verkocht (meer dan De Graafschap en NEC).

https://doorfansvoorfans.org/2017/06/12/overzicht-verkochte-seizoenkaarten-eredivisie-en-jupiler-league/
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

#895
Tussenstand: 4500

Vanaf nu ale beschikbare plekken in de vrije verkoop

Collingwood

Citaat van: Viper op juni 13, 2017, 08:25:03
Tussenstand: 4500

Vanaf nu ale beschikbare plekken in de vrije verkoop

En:

SC Cambuur‏
@SCCambuurLwd
Replying to @Thijscc
Dit aantal is exclusief sponsoren Thijs.

Dat weten we nu dus ook zeker.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

#897
4500 prachtige tussenstand!!
Lekker doorgaan suh!
Misschien dat we het 'record' pakken, van de verkoop in de historie van de club in deze divisie? |:)

Zuid1991


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander