Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op mei 12, 2018, 23:23:12
en we hebben zeker mindere seizoenen gehad maar dat waren dan ook met respect mindere
teams

een sk haal ik altijd wel weer.

toch zal het komend seizoen eens anders moeten duidelijkheid in hoe je wilt spelen
en een vaste basis creeren en niet altijd rouleren of wat dan ook en elke wedstrijd
je beste spelers opstellen..

Zie je wel...voetbal is niet zo moeilijk :clint

Zuid1991

Toch benieuwd hoeveel seizoenkaarten er verlengd zijn.
Hoop echt dat we de lijn van de laatste jaren wat vast kunnen houden: gemiddeld 7000 bij thuiswedstrijden.
Belangrijk voor de uitstraling en voor de club.
Kom op, verleng als je twijfelt, het is toch prachtig met zoveel mensen op de tribune te staan  |:)

okkele

ik kwam het afgelopen seizoen ook eigenlijk voor de mensen om me heen.
ik heb verscheidene spaarzame doelpunten gemist omdat ik andersom stond.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Jandehulk

   Tja....heb me ook een aantal keer afgevraagd wat ik deed bij Cambuur...vooral tegen jong Utrecht en dergelijke was ik er klaar mee...we zijn maar weinig keren verwent afgelopen jaar,slecht voetbal en weinig resultaat ..stadion wat er dan wel komt ,en dan weer niet..spelers die zwakker dan zwak waren...lastig jaar voor ons Cambuur mensen geweest.

ChantiSCC

2500 nog maar, vorig jaar rond deze tijd 3900.

Zuid1991

Citaat van: ChantiSCC op mei 16, 2018, 21:26:13
2500 nog maar, vorig jaar rond deze tijd 3900.
2500 (waar heb je dat gehoord) is een respetievelijk aantal want dat van jou (vorig jaar deze tijd 3900) klopt niet;
25 mei vorig jaar de 3000 gepasseerd meldde cambuur toendertijd.
Dus op de goede weg.
Bitsje positiviteit is wel wenselijk voor ons allen  ;)
Come on mensen Cambuur till i die |:)

sunderland

Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 21:34:47
Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.
Als iedereen nu zo praat en denkt dan inderdaad niet.
Maar we kenne oek de skouders eronder zetten en zorgen dat we met sien allen blieve komme. Dat maakt een club sterk, zie Feyenoord

Jandehulk

Die heffe geen boerlages en steenvoordens..  :_schater..dus dan hou je hoop..

V-man

Hiero 2 x verlengd! Voor slechts 170 euries per stuk weer lekker op Zuid. Bij Cambuur gebeurt toch altijd wat en dat willen we heus niet missen!

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 21:34:47
Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.
Ard de Graaf heeft waarschijnlijk weinig zelfreflectie, want op basis van het afgelopen jaar is een normaal iemand volkomen genezen van zijn blauw gele koorts.
Maar de meeste supporters zijn zoals ik niet geheel "normaal" te noemen en blijven uiteraard besmet en gaan hoogst waarschijnlijk wel weer verlengen.
Maar Ard moet zich wel realiseren dat als de club wederom zo'n wanprestatie levert met betrekking tot selectie, hoogst wonderlijke opstellingen enz. haakt de supporter af en ben je hem ook echt kwijt.
Hopelijk is dit besef bij de club wel doorgedrongen want bij mij gaat de trek in een avondje Cambuur wel verdwijnen op deze wijze en ik ben echt niet de enige.

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 09:06:05
Ard de Graaf heeft waarschijnlijk weinig zelfreflectie, want op basis van het afgelopen jaar is een normaal iemand volkomen genezen van zijn blauw gele koorts.
Maar de meeste supporters zijn zoals ik niet geheel "normaal" te noemen en blijven uiteraard besmet en gaan hoogst waarschijnlijk wel weer verlengen.
Maar Ard moet zich wel realiseren dat als de club wederom zo'n wanprestatie levert met betrekking tot selectie, hoogst wonderlijke opstellingen enz. haakt de supporter af en ben je hem ook echt kwijt.
Hopelijk is dit besef bij de club wel doorgedrongen want bij mij gaat de trek in een avondje Cambuur wel verdwijnen op deze wijze en ik ben echt niet de enige.

Ben het wel met je eens, maar wat zouden de verwachtingen kunnen zijn voor komend seizoen? Als je ziet wat er allemaal in de JL speelt?

Twente, Roda, NEC zouden normaal gesproken hoger moeten eindigen. Jong Ajax en Jong PSV hebben ook een hogere begroting, maar die tellen voor de rang lijst niet mee. Dat betekent dat een ambitieuze maar realistische doelstelling is om de eerste ronde playoffs over te slaan en dus minimaal 7de te worden op de ranglijst. Cambuur onwaardig natuurlijk, maar het is momenteel wel de realiteit.

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 17, 2018, 09:44:28
Ben het wel met je eens, maar wat zouden de verwachtingen kunnen zijn voor komend seizoen? Als je ziet wat er allemaal in de JL speelt?

Twente, Roda, NEC zouden normaal gesproken hoger moeten eindigen. Jong Ajax en Jong PSV hebben ook een hogere begroting, maar die tellen voor de rang lijst niet mee. Dat betekent dat een ambitieuze maar realistische doelstelling is om de eerste ronde playoffs over te slaan en dus minimaal 7de te worden op de ranglijst. Cambuur onwaardig natuurlijk, maar het is momenteel wel de realiteit.
Als Cambuur gretige talenten weet vast te leggen, die willen werken aan hun verdere ontplooiing en nog een geroutineerde middenvelder die als leider kan functioneren, kan ik mijn mening over Foeke weer in positieve zin bijstellen.
Het is dan aan de TS om dergelijke spelers op hun sterke punten verder te laten ontplooien en op posities waarin zij het maximale kunnen presteren gelet op hun talent.
Wordt dit nagelaten, kunnen we het echt schudden voor het komend seizoen.


sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 10:57:02
Als Cambuur gretige talenten weet vast te leggen, die willen werken aan hun verdere ontplooiing en nog een geroutineerde middenvelder die als leider kan functioneren, kan ik mijn mening over Foeke weer in positieve zin bijstellen.
Het is dan aan de TS om dergelijke spelers op hun sterke punten verder te laten ontplooien en op posities waarin zij het maximale kunnen presteren gelet op hun talent.
Wordt dit nagelaten, kunnen we het echt schudden voor het komend seizoen.
van welke club ben jij nu td ? Iedere td in Nederland heeft dit soort praat, dat willen ze namelijk allemaal. Opendeur

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 17, 2018, 21:28:20
van welke club ben jij nu td ? Iedere td in Nederland heeft dit soort praat, dat willen ze namelijk allemaal. Opendeur
Dan was de deur bij ons het afgelopen seizoen dichtgetimmerd, heb niets van dat kunnen bespeuren.