Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op juni 06, 2016, 15:09:33
N.e.c 3972 verkocht.
Wij ook nu ongeveer richting de 4000???
Is toch mooi dat we ongeveer gelijk lopen met die club! |:)
nac, ook Jupiler , al 7300. Dat is incl sponsors en ca 1200 die een kaart voor 10 jaar hebben

DayDreamer

Waarom zoveel kijken naar andere clubs, NEC en NAC zijn grotere clubs als Cambuur. Als je bij Cambuur op 5000 - 5500 kaarten komt is dat gewoon een prima aantal voor de eerste divisie.

Zuid1991

En waarom is n.e.c een grotere club?

sccambuurlwdd

Citaat van: Zuid1991 op juni 07, 2016, 09:23:43
En waarom is n.e.c een grotere club?

Dat lijkt me evident..

Zuid1991

Niet met je eens.
N.e.c en N.a.c al jarenlang een nieuw stadion.
Dat trekt automatisch meer supporters aan.
Bovendien hebben ze jarenlang eredivisie gespeelt in hun nieuwe stadion. En wij al jaren eerste divisie met uitzondering van 3 jaar.
Wij hebben in ons oude onderkomen met geringe faciliteiten al 4000 bijna verkocht.

sccambuurlwdd

Je vraag is waarom NEC een grotere club is. Vervolgens geef je zelf het antwoord..

Zuid1991

Qua stadion en begroting nu wel....
Maar als wij een nieuw stadion zouden hebben, zijn wij groter/minimaal gelijkwaardig als n.e.c.
ik weet 'als' telt niet maar het zegt toch genoeg dat wij in ons krakkemikkig stadion gelijk lopen met n.e.c qua verkoop?

sccambuurlwdd

Citaat van: Zuid1991 op juni 07, 2016, 10:01:31
Qua stadion en begroting nu wel....
Maar als wij een nieuw stadion zouden hebben, zijn wij groter/minimaal gelijkwaardig als n.e.c.
ik weet 'als' telt niet maar het zegt toch genoeg dat wij in ons krakkemikkig stadion gelijk lopen met n.e.c qua verkoop?

De ene club is eerder met het verkopen van de seizoenkaarten begonnen dan de ander, dus dat zegt mij niet heel veel. Maar NEC heeft denk ik veertig jaar eredivisie gespeeld, een groter stadion, een grotere begroting.. we zijn gewoon een kleinere club. De stap naar een 'gelijkwaardige' club kunnen we echter prima maken, maar eerst maar eens promoveren (en een nieuw stadion) :y

sunderland

Zo verlengd.. .. Blij dat de trainer weg is

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

michello

Citaat van: sunderland op juni 07, 2016, 11:28:42
Zo verlengd.. .. Blij dat de trainer weg is

Je weet nog niet wie je er voor terugkrijgt  :_schater
Sowieso, altijd verlengen. Wie er ook zitten,  ik laat me niet wegjagen.

Jandehulk

Ik moet nog verlengen!!... Maar ik kom naar Noord ??


michello

 4000 verkochte seizoenskaarten inmiddels gepasseerd.. |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op juni 07, 2016, 17:40:11
4000 verkochte seizoenskaarten inmiddels gepasseerd.. |:)
Dat schiet echt mooi op, hopen dat het tempo er in blijft, goede trainer, nog wat mooie versterkingen. Dan de eerste paar wedstrijden in de flow komen en de rest van het seizoen het stadion uitverkocht.