Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 13:01:06
dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!
Bij SCC ben je nooit alleen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sccambuurlwdd

Hoeveel sponsorkaarten zijn er?

Collingwood

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 13:01:06
Ik twijfel nog. Wil zelf graag verlengen, maar ga altijd met iemand samen en diegene wil juist niet verlengen maar zo nu en dan losse kaartjes kopen voor de leukste wedstrijden. We wonen ook niet echt in de buurt (zo'n drie kwartier reizen), dus dat speelt ook mee. Alleen gaan is niet helemaal ideaal, maar ik moet er ook niet aan denken al te veel wedstrijden te missen... Ik zal nog wel tot vanavond in dubio blijven en uiteindelijk besluiten toch te verlengen, dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!

Verlengd! En de andere persoon nog weten te overtuigen ook. +2 dus.

|:) |:)

Citaat van: Len Cantello op juni 08, 2016, 14:37:45
Bij SCC ben je nooit alleen.

_O_
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Ik heb vanmiddag ook verlengd. Zat nog te twijfelen en wachtte vooral het nieuws af met betrekking tot de nieuwe trainer en nieuwe aanwinsten. Omdat deze er maar niet komen heeft het tot vandaag geduurd om te verlengen.

Had hem anders sowieso verlengd. Het is ''mijn plek'' goddomme  w:) |:)
:koffie

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 23:00:34
Verlengd! En de andere persoon nog weten te overtuigen ook. +2 dus.

|:) |:)

_O_

:thumbsup  _O_
Area 58

666

Ter info:
Ik heb even gekeken hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn op de site... In totaal nog 3025 plaatsen beschikbaar in het stadion, zonder sponsorvakken en het uitvak  :koffie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 08, 2016, 20:58:35
Hoeveel sponsorkaarten zijn er?

Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op juni 09, 2016, 11:45:15
Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?

Vak 3 zitten niet veel sponsors hoor.  :proost

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op juni 09, 2016, 11:45:15
Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?
Vak 7 zitten niet veel sponsoren. Wel een groot aantal andere dwazen...  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

ja daar zitten de geblesseerden/gepasseerden ook toch of is dat 6. :_schater

gister oek verlengd,,had een dartbord met de 20 jl clubs gelukkig raakte ik cambuur.

Dokkumer

4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:23:19
4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:23:19
4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!

Klopt! Het lijkt er op dat we ook dit seizoen bij de meeste wedstrijden een goed gevuld stadion zullen hebben.

Zou dit ook iets (positief) betekenen voor het spelersbudget? Ik neem aan dat er voorzichtig begroot is met betrekking tot de seizoenkaarten.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 09, 2016, 13:27:15
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.
Daarom stond nieuwe ook tussen aanhalingstekens. Er zijn inderdaad een aantal die bij elkaar willen zitten of verhuizen naar een andere tribune. En er zijn natuurlijk ook nog een aantal die gewoon moeten/willen verlengen maar om bepaalde redenen nog niet gedaan hebben.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2016, 13:30:35
Klopt! Het lijkt er op dat we ook dit seizoen bij de meeste wedstrijden een goed gevuld stadion zullen hebben.

Zou dit ook iets (positief) betekenen voor het spelersbudget? Ik neem aan dat er voorzichtig begroot is met betrekking tot de seizoenkaarten.
Ik ben inderdaad wel benieuwd hoeveel sk houders er begroot zijn. Anders maar de actie starten "SK voor Grim". Iedere verkochte sk is weer een stukje afkoopsom voor de knvb :P