Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Ik heb zo'n gevoel dat het bij 4800 stopt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op juni 06, 2016, 18:13:51
Ik heb zo'n gevoel dat het bij 4800 stopt.

Zou ik niet slecht vinden
Henk, held, bedankt

Zuid1991

We gaan stevig door naar 5000 +!
Woensdag over de 4000 denk ik!
En dan de nieuwe aanvragen de komende maanden.
Gaat prima!

El Ma-kri-niii

Hoeveel hadden we in 2012/2013?

Yellow Army

Area 58

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Yellow Army op juni 06, 2016, 21:06:37
5500. Dit was een record.

Was seizoen 2009-2010 niet een record ? Toen waren er ruim 6000 seizoenkaarten verkocht.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

toen wisten we dan ook dat we een knappe selectie hadden nu weten we nog
amper wat en hebben niet eens een hoofdtrainer.vind bijna 4000 al heel wat.

Yellow Army

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 06, 2016, 21:14:26
Was seizoen 2009-2010 niet een record ? Toen waren er ruim 6000 seizoenkaarten verkocht.

Misschien met de halve sk's erbij, maar aan het begin van het seizoen 5500. In 2012 5500 nogwat
Area 58

Oosttribune

Citaat van: denistel op juni 06, 2016, 21:45:41
toen wisten we dan ook dat we een knappe selectie hadden nu weten we nog
amper wat en hebben niet eens een hoofdtrainer.vind bijna 4000 al heel wat.

Mooi clubje he...
Geen trainer, nog tien spelers te gaan, keihard gedegradeerd maar gewoon verlengen.
Ik zeg woensdag rond de 4300 kaarten gaan we naar 6000 uiteindelijk

dizzhead

We onderschatten de waarde van de eredivisie. De afgelopen jaren heeft de club veel supporters warm gemaakt voor de gang naar het stadion. Ik blijf bij mijn eerdere schatting. 7.500.

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op juni 07, 2016, 07:16:24
We onderschatten de waarde van de eredivisie. De afgelopen jaren heeft de club veel supporters warm gemaakt voor de gang naar het stadion. Ik blijf bij mijn eerdere schatting. 7.500.

Mogen blij zijn met 5000 denk ik
Area 58

Zuid1991

Denk echt meer dan 5000.
We zitten deze week waarschijnlijk al op 4000 +.
Ik denk daarbij dat veel mensen nog niet 'haast' hebben met bestellen.
Daar hebben de mensen immers nog ruim de tijd voor.
Ik ben positief over de aantallen!

sccambuurlwdd

7.500 is echt veel te hoog. Ik denk dat we net de 5.000 gaan aantikken.

DayDreamer

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 08:26:32
7.500 is echt veel te hoog. Ik denk dat we net de 5.000 gaan aantikken.

Precies, 8 juni is de laatste dag voor je eigen plekje, de stand op donderdag ben ik dan heel benieuwd naar, daarna komen er maximaal nog een paar honderd bij.
Rond de 5000 zullen we uitkomen.

zeewolde

Zitten hier de sponsorplekken ook al bij?