Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

#1635
Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2021, 22:52:48
Precies! Lui willen hier oek weer! Helemaal met het idee dat we weer de eredivisie in gaan!
Coronacijfers gaan goede kant op.
Heerlijk vooruitzicht: gekkehuus met 10000 lui in ons knusse stadion!
De mensen willen weer als het op een 'normale' manier gaat, niet op de coronaproof manier. Dat is wat ik bedoel met 'hoe langer dit duurt'. Op ten duur zijn de mensen er klaar mee hoor. Overigens denk ik dat het een illusie is dat het 'normaal' zal gaan volgend seizoen.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 21, 2021, 22:46:49
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.
Vak P heeft opgeroepen wedstrijden onder deze maatregelen te boycotten. Die verlengen uit clubliefde, niet omdat ze graag coronaproof naar de wedstrijden willen.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2021, 00:07:36
Vak P heeft opgeroepen wedstrijden onder deze maatregelen te boycotten. Die verlengen uit clubliefde, niet omdat ze graag coronaproof naar de wedstrijden willen.
die denken wel vaker te bepalen wat anderen moeten. Eng clubje is het

nee,wel?

Ik ga wel verlengen, echter zolang wattestaafjes en naalden de leidraad zijn om naar binnen te mogen bezoek ik geen wedstrijden.
hopen dat het ooit weer normaal word, alleen nu niet om te willen veroordelen maar zolang het merendeel braaf meewerkt aan de testmaatschappij houd je dat achterlijke gedoe wel in stand.
ieder moet het inderdaad zelf weten maar ik doe er niet aan mee.

Cambuur Groningen

Leest men uberhaupt wel wat Delfzijl over dit onderwerp stelt? Het lijkt me langzamerhand wel duidelijk wie welke mening over dit onderwerp heeft. Flikker je mening over wel of niet testen in het coronatopic en beperkt het hier tot het onderwerp: ik ga verlengen natuurlijk!

Huizen

Muhren tekent dinsdag bij en dan begint de seizoenskaartcampagne.

There i said it!  |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Diemen op mei 22, 2021, 11:56:34
Muhren tekent dinsdag bij en dan begint de seizoenskaartcampagne.

There i said it!  |:)
dat heb ik ook even gedacht: het is al rond en er wordt aan een filmpje gewerkt, maar ik denk dat de wens de vader van de gedachte is in dit geval :)

weestwel

Citaat van: nee,wel? op mei 22, 2021, 11:49:30
Ik ga wel verlengen, echter zolang wattestaafjes en naalden de leidraad zijn om naar binnen te mogen bezoek ik geen wedstrijden.
hopen dat het ooit weer normaal word, alleen nu niet om te willen veroordelen maar zolang het merendeel braaf meewerkt aan de testmaatschappij houd je dat achterlijke gedoe wel in stand.
ieder moet het inderdaad zelf weten maar ik doe er niet aan mee.

Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: weestwel op mei 22, 2021, 15:25:56
Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.

Ik heb me laten testen voor De Graafschap en twijfel nog erg aan vaccineren, ondanks dat ik mag.

Tokkies of schorriemorrie ok, maar om je medesupporters nu hoeren te noemen...
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2021, 15:31:38
Ik heb me laten testen voor De Graafschap en twijfel nog erg aan vaccineren, ondanks dat ik mag.

Tokkies of schorriemorrie ok, maar om je medesupporters nu hoeren te noemen...
eens ik ben er ook wel klaar mee, daarom: het ga u allen goed, ik haak af

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 22, 2021, 15:47:43
eens ik ben er ook wel klaar mee, daarom: het ga u allen goed, ik haak af
omdat er hier 1 of 2 niet normaal kunnen reageren?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op mei 22, 2021, 17:15:34
omdat er hier 1 of 2 niet normaal kunnen reageren?

Je moet hier gewoon een goed afweersysteem hebben, hier valt niet tegen te vaccineren   :D
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: weestwel op mei 22, 2021, 15:25:56
Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.

Dus andersdenkenden zijn hoeren... eng mannetje ben jij
Area 58

weestwel

Citaat van: Yellow Army op mei 22, 2021, 18:16:19
Dus andersdenkenden zijn hoeren... eng mannetje ben jij

Net zo eng als diegene die andersdenkenden 'wappies' noemen.

Lore

Citaat van: weestwel op mei 24, 2021, 16:48:11
Net zo eng als diegene die andersdenkenden 'wappies' noemen.

Klinkt wel erg als een niveautje basisschool toch? Gedraag je gewoon eventjes tegen elkaar. Blijkbaar wil jij je niet laten testen en vaccineren, prima. Dat komt met consequenties, die je zelf mag nemen. Anderen willen dat wel, ook prima.