Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Bussum op juni 23, 2022, 12:44:07
Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig jaar verkocht? En wat is het maximaal aantal wat ze willen verkopen?

Volgens Twitter 7050 en dat was het maximale.

zeewolde

Citaat van: hobbes op juni 23, 2022, 12:52:16
Volgens Twitter 7050 en dat was het maximale.
dat is zonder sponsoren?

Unknown

Veel mensen verlengen nog last minute denk ik. Zelf ook pas gisteren gedaan.
Staan ook nog dik 1000 man op de wachtlijst.

hobbes


Noordcambuur

Citaat van: hobbes op juni 26, 2022, 12:37:31
5500 nu, met nog 3 dagen te gaan.
dan moet er nog ruim 1500 erbij komen dat het uitverkocht is.

michello

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2022, 13:37:24
dan moet er nog ruim 1500 erbij komen dat het uitverkocht is.

Dat komt wel goed aangezien er ook 1500 op de wachtlijst staan.

Noordcambuur

Citaat van: michello op juni 26, 2022, 13:52:26
Dat komt wel goed aangezien er ook 1500 op de wachtlijst staan.
valt me wel tegen ik had het al op dat we rond de 7000 zaten.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2022, 14:48:02
valt me wel tegen ik had het al op dat we rond de 7000 zaten.

Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!

Noordcambuur


Ollie

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2022, 15:19:31
Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!
Eens! Prima beeld, realistisch verwoord.

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2022, 15:19:31
Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!
ik verwacht (mits we een goed seiz draaien) dat het wel eens een hype kan worden en dat we iedere weds vol zitten. Dan wil iedereen erbij horen net als bij dkv vroeger

Collingwood

6050 verlengingen nu, nog 24 uur te gaan. Met de wachtlijst erbij in ieder geval uitverkocht dus.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Mooi, ook weer geld wat alvast weer binnen is en Foeke wat meer ruimte geeft op de transfermarkt  |:)

Westerpark

Citaat van: Collingwood op juni 28, 2022, 10:55:55
6050 verlengingen nu, nog 24 uur te gaan. Met de wachtlijst erbij in ieder geval uitverkocht dus.

Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Collingwood

Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Da's waar.
Kalmte alleen kan u redden.