Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Zeer benieuwd hoeveel er de laatste dagen nog verlengd zijn.
Zou mooi zijn om woensdag in de buurt van de 4500 te zijn zodat er nog fiks wat weken zijn om naar de 5000 te gaan.

Noordcambuur

Ik denk zelf dat er nog wel wat bij komt zelf in mijn vrienden ploeg moeten er nog een paar verlengen  :y

Galdiano

Supporters op noord intresseert het geen hol wanneer ze verlengen, toch niet plaats gebonden. Ken er genoeg die nog moeten verlengen, waaronder ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op juni 12, 2018, 07:25:13
Supporters op noord intresseert het geen hol wanneer ze verlengen, toch niet plaats gebonden. Ken er genoeg die nog moeten verlengen, waaronder ik.
slechte zaak dat jij nog niet verlengd hebt :_schater

Collingwood

4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 11:03:39
4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup
Trots op onze club!!!!
Ik denk dat als de lijn zich zo wat doortrekt dat we maybe meer verkopen als vorig jaar  |:)

Montana


Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 11:03:39
4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup

Ongelooflijk eigenlijk na zo'n seizoen. We blijven komen!
Area 58

Bernardo

Vorig jaar hadden we op 12 juli ,4750. Dus keurig op schema.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op juni 12, 2018, 12:14:47
Ongelooflijk eigenlijk na zo'n seizoen. We blijven komen!

Ja helemaal mee eens, verbijsterend eigenlijk, die afwijking zit blijkbaar erg diep  8)
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 13:00:26
Ja helemaal mee eens, verbijsterend eigenlijk, die afwijking zit blijkbaar erg diep  8)
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op juni 12, 2018, 13:11:38
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)

Sterkte met je andere afwijkingen  :zweep
Henk, held, bedankt

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: 666 op juni 12, 2018, 13:11:38
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)
Onderzoek heeft opgeleverd dat het geen afwijking betreft, maar een diep geworteld virus waar geen adequate medicatie voor is.
Dit virus lijkt overigens goedaardig te zijn en heeft als voordeel het zeer irritante blauw wit met rode vlekken getinte virus effectief te bestrijden.

vialli

Citaat van: Vlampiep op juni 12, 2018, 20:36:27
Onderzoek heeft opgeleverd dat het geen afwijking betreft, maar een diep geworteld virus waar geen adequate medicatie voor is.
Dit virus lijkt overigens goedaardig te zijn en heeft als voordeel het zeer irritante blauw wit met rode vlekken getinte virus effectief te bestrijden.

Dat irritante blauw witte virus schijnt wel in de buurt van het WTC te zitten :(