Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Azijnzeikers!!.... Ik hou er niet van...

Vlampiep

Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
Nou om 17.00 uur kunnen we zien hoe we er nu voorstaan, een week na Emmen.
Er staat volgens mij al een behoorlijke selectie voor de Juup begrippen, maar de kersen op de taart moeten nog komen.
Geen paniek aankopen met dure jongens waar we ons aan gaan ergeren.
Als een speler zijn stinkende best doet en niet beter kan is beter te verkroppen dan dure of zgn spectaculaire jongens die het verdommen om zich volledig te geven.

De Gast

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2016, 14:26:49
want? Leg het dan uit. Wie zijn er beter en waarom??
Jij loopt alleen maar te zeiken.

Je hebt het over Eindhoven wat vast niet veel bijzonders kan zijn.. hoelang loop jij mee? 1,2 misschien 3 jaar? Zij presteren al jaren erg goed, voeren dus een erg goed beleid.. waarom zou dat komend jaar ineens niet zo zijn? Je roept ook gewoon maar wat..

moodygrunn

Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 19:32:36
Je hebt het over Eindhoven wat vast niet veel bijzonders kan zijn.. hoelang loop jij mee? 1,2 misschien 3 jaar? Zij presteren al jaren erg goed, voeren dus een erg goed beleid.. waarom zou dat komend jaar ineens niet zo zijn? Je roept ook gewoon maar wat..

De ''grote man'' achter dat beleid, Hans Smulders, is afgelopen seizoen vertrokken naar NAC. De lijstjes die destijds met hem zijn opgesteld mbt nieuwe spelers zijn nu nog wel van toepassing Het wachten is op het moment dat hun nieuwe technische man met nieuwe namen op de proppen moet komen. Dit jaar zouden ze het dus nog wel aardig kunnen doen, maar ik voorzie wel een dalende lijn bij die club.

Edit: nieuwe technische man is Harm van Veldhoven...
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Van Veldhoven! Dat is wel heel kansloos!
Net zo kansloos als Vd Vegt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Het gaat hier vooral over de verkoop van seizkrt lees ik wel.
Nou ik ben zeer benieuwd hoe sterk wij eigenlijk zijn. Op dit moment plek 4tot 9 en met bijv v veen erbij plaats 2tot 4

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 09, 2016, 08:05:50
Cambuur zelf is gestopt met mededelingen hierover?

ik kreeg de info van iemand binnen de club.

Noordcambuur

Waarom bellen ze die supporters niet die hun seizoenkaart niet hebben verlengt.

Zuid1991

Denistel, mooi dat je deze info gevraagd hebt. Ik mis wel een beetje de p.r van cambuur hierin....
De 5000-ste kaart is toch een mijlpaal.
Daar moet reclame voor gemaakt worden....

Geelblauwstiens

Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2016, 21:43:52
Denistel, mooi dat je deze info gevraagd hebt. Ik mis wel een beetje de p.r van cambuur hierin....
De 5000-ste kaart is toch een mijlpaal.
Daar moet reclame voor gemaakt worden....
Wat PR betreft is het waarschijnlijk een proeftuin geworden voor wat stagiaires. Totaal geen lijn in te ontdekken.

SCC

Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.
zie dat bedoel ik maar,Cambuur moet weer hot worden ik heb het idee iedereen vindt het wel goed na de 3 jaar eredivisie en we wachten weer 13 jaar.
Komop mensen er zit zoveel meer in onze club.

mugel

Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.

En hoe moeilijk is het om een van die studenten een scriptje te laten maken waarmee het aantal verkochte seizoenkaarten live op de website wordt getoond?

richard

Heb het er persoonlijk met ard de graaf over gehad elke week even een update op de site en twitter en Facebook tis 2 weken goedgegaan daarna weer helemaal niets het is gewoon heel moeilijk bij onze club om afspraken na te komen en als je het er dan weer over hebt dan vinden ze dat je niet zo moet zeuren.....ik word er moedeloos van dat er zo slecht richting supporters gecommuniceerd wordt!!

Cor

Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.

Belachelijk om iedere functie in Nederland op te vullen met stagiairs. Als je het serieus aan wil pakken dan zet je er iemand op die het voor z'n brood doet.