Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: denistel op juli 17, 2016, 20:46:58
rkc had er gister 1000 waren er al zeer blij mee :_schater
Ze spelen wel een oefenwedstrijd tegen Charlton Ath. in Londen, wanneer krijgen wij dat eens.

oostside

Citaat van: Casuals-lwd op juli 17, 2016, 21:31:42
Ze spelen wel een oefenwedstrijd tegen Charlton Ath. in Londen, wanneer krijgen wij dat eens.

Dat konden we ook een paar jaar geleden tegen Manchester United..... maar Cambuur had het te druk....  :rodekaart  :)

http://www.ad.nl/eredivisie/cambuur-zegt-oefenduel-met-manchester-united-af~a068281f/

Zuid1991

Gaat geloof ik nog goed met de verkoop van seizoenkaarten.
Ben benieuwd of we richting de 5500 gaan als t seizoen start. |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 21, 2016, 09:46:20
Gaat geloof ik nog goed met de verkoop van seizoenkaarten.
Ben benieuwd of we richting de 5500 gaan als t seizoen start. |:)
nou ik ga er vanuit dat we rond de 5700 verkopen en daarover heen sponsorkaarten.

speculeter

Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2016, 17:35:06
nou ik ga er vanuit dat we rond de 5700 verkopen en daarover heen sponsorkaarten.
dan zal het elke wedstrijd in ieder geval voor 3/4e vol zitten.
En de leukere wedstrijden toch gauw mam of 8000

RotterdamLeeuwarden

Topictitel mag wel eens aangepast worden. Seizoen 2015-2016 is al voorbij namelijk  |:)
Maar er wordt vrolijk verder gepost in dit topic :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 23, 2016, 20:12:52
Topictitel mag wel eens aangepast worden. Seizoen 2015-2016 is al voorbij namelijk  |:)
Maar er wordt vrolijk verder gepost in dit topic :_schater

HAHAHAH VET GRAPPIG MAN!!!

Doei.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op juli 25, 2016, 00:48:09
HAHAHAH VET GRAPPIG MAN!!!

Doei.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/

Ja vet grappig deze reactie... NOT!
Je mag hier schijnbaar helemaal niks meer posten, gelijk dat doei erbij.
Hij mag toch rustig voor Feyenoord en Cambuur zijn.
Moeilijk gedoe hier soms allemaal...... :zucht

Zuid1991

Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 12:07:27
Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?
ga je dit iedere dag vragen? Kun je beter de administratie elke dag bellen

Zuid1991

Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 13:09:26
Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?
1 telefoontje naar Cambuur en je hebt antwoord.

Yellow Army

Citaat van: SCC-J op juli 25, 2016, 13:39:07
1 telefoontje naar Cambuur en je hebt antwoord.

Of berichtje via twitter, facebook, insta, email... zoveel mogelijkheden
Area 58

Zuid1991

Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

666

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Misschien een ouderwetse handgeschreven brief schrijven.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander