Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Gelukkig hebben we de wedstrijd tegen Excelsior nog om acties te starten

speculeter

Word nog leuke wedstrijd?Zou er dan al bekend zijn welke spelers weggaan?
Dan kunnen we daar afscheid van nemen.

Verder vd vegt mooi uitzwaaien.

En word er ook nog officieel afscheid van Henk genomen??

El Ma-kri-niii

Zou er ook nog een speler van het seizoen gekozen worden?

PePe

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 11:20:34
Zou er ook nog een speler van het seizoen gekozen worden?

Denk het niet, want die is al weg.

Dokkumer

Citaat van: PePe op april 26, 2016, 11:29:29
Denk het niet, want die is al weg.
Kunnen we Berisha niet voor een keer laten overvliegen?

Holwerd voor Cambuur

Volgend seizoen er natuurlijk gewoon weer bij, al vind ik het wel lichtelijk aan de dure kant.

Ik ben heel benieuwd naar wat er gebeurt als we direct weer zouden promoveren: gwn weer die 5% erbij of dan sneaky weer meer verhogen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2016, 11:49:28
Kunnen we Berisha niet voor een keer laten overvliegen?

Zou ook een stunt zijn!!

Cambuur Groningen


Vedetski

We mogen heel wat verwachten met zulke prijzen.

Ze moeten wel ophouden met die campagne op de social media...
:koffie

Len Cantello

Citaat van: Vedetski op april 26, 2016, 20:33:26
We mogen heel wat verwachten met zulke prijzen.

Ze moeten wel ophouden met die campagne op de social media...
Nou nou, het is toch wat. Iets meer dan een tientje per match. En daar mag zeker geen reclame voor worden gemaakt...

Gelul over die paar rotcenten. Als je het zonder commentaar voor eredivisie voetbal kan betalen, waarom niet ook voor eerstedivisie voetbal?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Zuid1991

Precies niet zo zeuren over een 10-tje per wedstrijd!
Laten we gewoon zorgen dat we net als de eagles, Cambuur in de eerste divisie steunen met een 6500 of meer seizoenkaarten!!!!!
Volgende week komt er een seizoenkaart teller op de Cambuur site!!!
Cambuur is alive! |:)

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op april 25, 2016, 16:32:59
Heb een paar wedstrijden gezien van Emmen onder Keizer, en dat was zeker een stuk aanvallender dan hij Cambuur heeft laten spelen. Maar het kan natuurlijk zijn dat die wedstrijden niet representatief waren.

Telstar speelde ook leuk voetbal onder Keizer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2016, 10:02:08
Telstar speelde ook leuk voetbal onder Keizer.

Precies. Keizer moest het hier doen met een selectie die niet van hem was en waar er een paar behoorlijk ongemotiveerd bij leken te lopen. Een SK koop je voor Cambuur, voor de beleving en je gevoel. Zoals een paar jaar geleden al voorspelt, de echten blijven over, de gloryhunters haken weer af.

speculeter

Citaat van: Cor op april 27, 2016, 11:49:50
Precies. Keizer moest het hier doen met een selectie die niet van hem was en waar er een paar behoorlijk ongemotiveerd bij leken te lopen. Een SK koop je voor Cambuur, voor de beleving en je gevoel. Zoals een paar jaar geleden al voorspelt, de echten blijven over, de gloryhunters haken weer af.
Nou daar word het alleen maar beter van toch?

Cor

Citaat van: speculeter op april 27, 2016, 16:53:45
Nou daar word het alleen maar beter van toch?

Mij hoor je niet klagen. Anderen daarentegen wel  :devil