Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt


siepelsjeu

Ik krijg een foutmelding meer mensen dit probleem?

Zuid1991

Iemand enig idee hoeveel seizoenkaart verlengingen er zijn?
De mijne ook verlengd! |:)

Nightmarelwd

Citaat van: Zuid1991 op mei 04, 2016, 08:33:50
Iemand enig idee hoeveel seizoenkaart verlengingen er zijn?
De mijne ook verlengd! |:)

sws twee  :y
MI-Sider for Life

speculeter


Yellow Army

Citaat van: speculeter op mei 04, 2016, 10:21:41
Plus twee |:)

Dat zijn er dus al 4. Graag wel verdelen over de 4 tribunes ivm ruimtegebrek
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2016, 11:20:38
Dat zijn er dus al 4. Graag wel verdelen over de 4 tribunes ivm ruimtegebrek
Minimaal 25, dus nu al 12 stewards nodig en om het stadion heen 40 politiebusjes :devil

speculeter

Inmiddels 744 mensen verlengd.

Zuid1991

Op naar de 1000 deze week!
Er moet weer een positieve flow komen bij onze prachtige club!
Uiteindelijk op naar de 5000 seizoenkaarten? Met bericht van een nieuw stadion! |:)

Lore

Citaat van: Zuid1991 op mei 04, 2016, 14:56:16
Op naar de 1000 deze week!
Er moet weer een positieve flow komen bij onze prachtige club!
Uiteindelijk op naar de 5000 seizoenkaarten? Met bericht van een nieuw stadion! |:)

Eens, maar mag je ook al verlengen op een andere plaats? Door de eredivisie konden wij niet meer op onze 'oude' plaatsjes zitten. Voordeel van de JL is dat dat nu wel weer kan!

mugel

Citaat van: Lore op mei 04, 2016, 17:28:47
Eens, maar mag je ook al verlengen op een andere plaats? Door de eredivisie konden wij niet meer op onze 'oude' plaatsjes zitten. Voordeel van de JL is dat dat nu wel weer kan!

Na 8 juni zijn alle niet verlengde seizoenkaart-plaatsen weer vrij.
Rondom jullie 'oude' plekken zijn ook niet-seizoenkaart-plaatsjes die misschien al eerder kunnen worden gereserveerd.
Dan zit je alleen wel weer tussen supporters die er veel verstand van hebben..  ;)


Lore

Citaat van: mugel op mei 04, 2016, 19:29:32
Na 8 juni zijn alle niet verlengde seizoenkaart-plaatsen weer vrij.
Rondom jullie 'oude' plekken zijn ook niet-seizoenkaart-plaatsjes die misschien al eerder kunnen worden gereserveerd.
Dan zit je alleen wel weer tussen supporters die er veel verstand van hebben..  ;)

Haha, kan er niet op wachten mugel! Heerlijke uitleg over de fluwelen aanname van Barto of luid applaus als Nienhuis een bal wel klem heeft!

Treb

Ik twijfel. Ik vind 228 euro voor een  seizoen Juup erg veel geld.

666

Citaat van: Treb op mei 04, 2016, 19:59:29
Ik twijfel. Ik vind 228 euro voor een  seizoen Juup erg veel geld.

Is het niet 228 euro voor een seizoen Cambuur  :devil

Ps het is ook wel veel geld ongeacht de competitie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

siepelsjeu

Cambuur wil zo min mogelijk seizoenskaarten? 7 dagen geleden stuurde ik Cambuur een mail hoe ik het kon oplossen dat als ik wil verlengen er een foutmelding komt. Reageeren hoo maar. Dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke prijzen.