Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 19:16:40
Tweemaal dank! Ik zal proberen daarin een gepaste bijdrage te leveren. Genoeg ervaring opgedaan op voornamelijk vrijdagavonden.

Misschien is het wel verstandig om alvast een evaluatiegesprek met wat prominente leden in te plannen. Wij verwachten wel een bepaald niveau natuurlijk

Oostzijde

Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 19:32:44
Misschien is het wel verstandig om alvast een evaluatiegesprek met wat prominente leden in te plannen. Wij verwachten wel een bepaald niveau natuurlijk

Vind alles best maar niet zonder mijn zaakwaarnemer :X

mario

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 21:28:24
Vind alles best maar niet zonder mijn zaakwaarnemer :X
Ik zie het al, een goede aanvulling op het forum  :zweep

scc-aaron

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Op welk vak mag je de helden gaan bekijken?

Oostzijde


Noordcambuur

Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2020, 16:35:14
Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.
Hup mensuh gas gevuh en verlengen, we mutten naar die 4000 disse week.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2020, 16:35:14
Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.

Ik was vlak voor of na je, ze vertelden mij ook nog dat er vorig jaar na een maand 2100 waren verkocht en nu dus al 3600. Jaren zijn altijd lastig te vergelijken, maar dit klinkt positief

Noordcambuur

Citaat van: Lore op juni 30, 2020, 20:52:34
Ik was vlak voor of na je, ze vertelden mij ook nog dat er vorig jaar na een maand 2100 waren verkocht en nu dus al 3600. Jaren zijn altijd lastig te vergelijken, maar dit klinkt positief
klopt ik hoop zo dat we de 4000 aantikken deze week.....kom op mannen nog een kleine 400 :thumbsup

Destroyer

Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op juni 30, 2020, 21:05:32
Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...

Daar had ik ook last van, daarom naar het stadion gegaan!

speculeter

Muhren blijft....nog meer reden om sk aan te schaffen.

Oostzijde

Citaat van: speculeter op juni 30, 2020, 23:04:47
Muhren blijft....nog meer reden om sk aan te schaffen.

Denk dat we daardoor wel door de 4000 schieten deze week.

Althans, ik mag het hopen!  :0=

Zuid1991

Citaat van: Destroyer op juni 30, 2020, 21:05:32
Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...
Overbelast met het nieuws dat muhren blieft, net als bij Groningen toen bekend werd dat robben kwam  :insane

Maar hoe dan ook, het zal de twijfelaars over de streep helpen.
'The second dance' 2020-2021 Cambuur komt eraan!