Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: 666 op juni 25, 2017, 16:28:37
Waar blijft de update... Ik hoop op 5000

Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op juni 25, 2017, 17:14:02
Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.

:_schater ze hebben ook gebeld naar seizoenkaarthouders die wel al hadden verlengd!

Heerlijk, mijn Cambuur!

denistel

Citaat van: Daddy T. op juni 25, 2017, 17:14:02
Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.

hef er niks van hoort :_schater

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2017, 13:07:58
Juli de maand van de 5000-ste seizoenkaart en vele nieuwe speulers? Het liefst disse week al
anders iedere week even bellen met ticketing

Zuid1991

Vorig jaar rond deze week de 5000-ste seizoenkaart.
Wanneer gaan wij dit jaar de 5000-ste kaart halen?

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2017, 13:24:14
Vorig jaar rond deze week de 5000-ste seizoenkaart.
Wanneer gaan wij dit jaar de 5000-ste kaart halen?
Zoals zeewolde al zei even bellen met de ticketing ?

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op juli 11, 2017, 18:29:24
Zoals zeewolde al zei even bellen met de ticketing ?
Nog beter, hef bij de fanshop informeert, bij de open dag is redelijk veel verkocht en schijnt dat we over de 5000 zijn  |:)
We zitten op hetzelfde als vorig jaar volgens de medewerker  |:)
Vraag me alleen af wanneer dit gecommuniceerd wordt.

Collingwood

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:02:57
Nog beter, hef bij de fanshop informeert, bij de open dag is redelijk veel verkocht en schijnt dat we over de 5000 zijn  |:)
We zitten op hetzelfde als vorig jaar volgens de medewerker  |:)
Vraag me alleen af wanneer dit gecommuniceerd wordt.

Hetzelfde als vorig jaar op dit tijdstip, of hetzelfde als het uiteindelijke totaal van vorig jaar?
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2017, 17:10:15
Hetzelfde als vorig jaar op dit tijdstip, of hetzelfde als het uiteindelijke totaal van vorig jaar?
Hetzelfde als op dit tijdstip.

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:23:42
Hetzelfde als op dit tijdstip.

En vorig jaar begon de competitie 2 weken eerder
Area 58

Collingwood

4750 seizoenkaarten verkocht, aldus Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op juli 14, 2017, 13:10:39
4750 seizoenkaarten verkocht, aldus Cambuur.
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y

michello

Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2017, 14:30:06
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y

Ik niet. 5.000 zal de max zijn. Of we moeten een hele goede voorbereiding hebben , maar gezien de selectie die er nu staat verwacht ik dat niet.

Collingwood

Net even opgezocht, vorig jaar rond deze tijd zaten we op ongeveer 5000. Min of meer gelijk dus.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2017, 14:30:06
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y
Valt zwaar tegen??? :?
Volgens mij hebben we bijna hetzelfde als vorig jaar rond deze tijd.
Bovendien, ik vindt dit zeer redelijk. Ter vergelijking, Graafschap en nec hebben minder als ons verkocht.