Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2020, 22:08:31
Mensen leveren hun kaarten in... :zweep
Nee mensen die boos zijn op de KNVB kopen daardoor geen seizoenskaart en verstrekken ook nog verkeerde informatie :devil :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

weestwel

Is het straks in september ook zo dat wie als eerste zijn seizoenkaart heeft verlengd ook als eerste recht heeft om het stadion binnen te komen. Wat voor volgorde gaan ze hanteren? En voor het bezoeken van uitwedstrijden zullen er ook nog wel tal van regeltjes komen. Ik zie alleen maar beren op de weg in plaats van licht aan de het einde van een donkere tunnel.

Lore

Citaat van: weestwel op juni 29, 2020, 10:10:54
Is het straks in september ook zo dat wie als eerste zijn seizoenkaart heeft verlengd ook als eerste recht heeft om het stadion binnen te komen. Wat voor volgorde gaan ze hanteren? En voor het bezoeken van uitwedstrijden zullen er ook nog wel tal van regeltjes komen. Ik zie alleen maar beren op de weg in plaats van licht aan de het einde van een donkere tunnel.

Dat zou echt zo'n rare regel zijn. Dan kan je al 20 jaar bij Cambuur komen en er niet in komen. Ze zullen proberen iedereen er in te krijgen en anders zal er wel een lotingssyteem komen,

Oostzijde

Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Zuid1991

#1491
Ruim 3500 nu dus.

Betekent dus nu inclusief sponsoren, ik schat een kleine 1000, totaal 4500?
Dan moeten we nog een 1500 verkopen om op het aantal van vorig seizoen (circa 6000) te komen. |:)

CambuurAmersfoort

Hoop dat we de 6000 wel weer gaan halen.
Als Muhren en Stevens bijtekenen hoop ik toch dat iedereen er volle bak achter gaat staan.

Raar genoeg kregen we het stadion vorig jaar ook niet uitverkocht ondanks het geweldige spel en positie...altijd het gevoel dat de club zo enorm leeft, maar 10000 man als we op promotiekoers liggen is blijkbaar al niet helemaal realistisch.

Reden te meer om nu zsm naar de Eredivisie te gaan, ook met het ook op het nieuwe stadion.

Lore

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Fijn dat jullie er bij zijn en welkom bij C.O.
Het forum waar wij geniet van het perfectioneren van azijnzeiken!

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juni 29, 2020, 15:46:29
Ruim 3500 nu dus.

Betekent dus nu inclusief sponsoren, ik schat een kleine 1000, totaal 4500?
Dan moeten we nog een 1500 verkopen om op het aantal van vorig seizoen (circa 6000) te komen. |:)

Was 6000 inclusief sponsoren vorig jaar? en waren daar ook niet de halve seizoenkaarten bij genomen?

Zuid1991

Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 17:38:21
Was 6000 inclusief sponsoren vorig jaar? en waren daar ook niet de halve seizoenkaarten bij genomen?
Bericht van in de winterstop:
Volgens directeur Ard de Graaf zijn dat er vier keer zoveel als afgelopen jaar. "Op dit moment hebben wij 5800 seizoenkaarten verkocht, waarvan er dus 400 halve seizoenkaarten zijn. Ik denk dat we de 6000 wel gaan halen en dat is voor de club natuurlijk fantastisch."

Zeer aannemelijk dat dit bericht inclusief sponsoren was.

Cambuur zelf zegt nu dat de verkoop exclusief sponsoren is.
Dus...voorzichtige conclusie; zitten we aardig op schema vorig seizoen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Mooi man, welkom hier.... er is hier altijd wel wat te lezen of te beleven.
Ik hoop dat je veel plezier hebt op deze site.
Welkom.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juni 29, 2020, 18:01:28
Bericht van in de winterstop:
Volgens directeur Ard de Graaf zijn dat er vier keer zoveel als afgelopen jaar. "Op dit moment hebben wij 5800 seizoenkaarten verkocht, waarvan er dus 400 halve seizoenkaarten zijn. Ik denk dat we de 6000 wel gaan halen en dat is voor de club natuurlijk fantastisch."

Zeer aannemelijk dat dit bericht inclusief sponsoren was.

Cambuur zelf zegt nu dat de verkoop exclusief sponsoren is.
Dus...voorzichtige conclusie; zitten we aardig op schema vorig seizoen.

Dan lijken wij toch wel voor op schema te liggen? Mooi signaal hoor. Gas erop en dit jaat vanaf het moment dat wij allen weer aanwezig mogen zijn: uitverkocht!

Oostzijde

Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 17:37:46
Fijn dat jullie er bij zijn en welkom bij C.O.
Het forum waar wij geniet van het perfectioneren van azijnzeiken!

Tweemaal dank! Ik zal proberen daarin een gepaste bijdrage te leveren. Genoeg ervaring opgedaan op voornamelijk vrijdagavonden.

Oostzijde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 29, 2020, 18:48:34
Mooi man, welkom hier.... er is hier altijd wel wat te lezen of te beleven.
Ik hoop dat je veel plezier hebt op deze site.
Welkom.

Dankjewel! Moet goedkomen. Heb een en ander al doorgelezen, niveau is te doen  :proost  :devil