Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

als er 2000 zijn die nu al verlegen x 250 euro sist op 5 ton kest alvast
spelers gaan lokken toch.

Naastismis

Citaat van: denistel op april 17, 2019, 13:11:05
als er 2000 zijn die nu al verlegen x 250 euro sist op 5 ton kest alvast
spelers gaan lokken toch.

Maar die heb je volgend jaar niet.het is net Twente alle inkomende gelden naar voren schuiven

Casuals-lwd

Citaat van: Grijskijkert op april 16, 2019, 09:18:14
Hoezo?? Kijk eens naar de geschiedenis 30 kilometer verderop,daar ging het ineens ook heel rap...
Moeten we eerst maar een niveau omhoog dan

Lore

Citaat van: Naastismis op april 17, 2019, 21:53:42
Maar die heb je volgend jaar niet.het is net Twente alle inkomende gelden naar voren schuiven

Dit dacht ik ook, maar dat is blijkbaar niet het geval. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar afgeschreven.

Cor

Citaat van: Lore op april 18, 2019, 08:13:56
Dit dacht ik ook, maar dat is blijkbaar niet het geval. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar afgeschreven.

Misschien zou de communicatie van Cambuur wat beter kunnen maar er wordt inderdaad per seizoen afgeschreven.

PePe

En wat de tarieven in het nieuwe stadion worden? (wel zo transparant en eerlijk)

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 18, 2019, 12:29:33
En wat de tarieven in het nieuwe stadion worden? (wel zo transparant en eerlijk)
Is dat niet wat vroeg om zoiets te vragen/eisen?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Tot wanneer kunnen we seizoen kaart op gewone manier verlengen voor een seizoen?

666

Gewoon gouden... ik ga toch ieder jaar, jullie toch ook?  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Naastismis

Eerst ff afwachten, waardeloos seizoen daar heb ik komend jaar geen trek in.Als er geen goede spelers worden aangetrokken dan kan ik vrijdagavond beter wat anders doen

Grijskijkert

Citaat van: Naastismis op april 25, 2019, 16:21:06
Eerst ff afwachten, waardeloos seizoen daar heb ik komend jaar geen trek in.Als er geen goede spelers worden aangetrokken dan kan ik vrijdagavond beter wat anders doen
Aldus de echte supporter...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op april 25, 2019, 16:29:19
Aldus de echte supporter...
ik blijf wel komen....Maar voor sommigen een hele logische reactie toch?

Delfzijl/Cambuur

#1182
Citaat van: 666 op april 25, 2019, 10:31:27
Gewoon gouden... ik ga toch ieder jaar, jullie toch ook?  :devil

Tuurlijk ik ook goud.....
Dat vieze oranje stoeltje pleur ik wel ergens achter de tribune :_schater
Wacht s ff... als ie nou stuk gaat zetten ze er misschien wel een mooie gele of blauwe op :devil
Beetje wiebelen tegen MVV 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2019, 18:38:01
Tuurlijk ik ook goud.....
Dat vieze oranje stoeltje pleur ik wel ergens achter de tribune :_schater
Wacht s ff... als ie nou stuk gaat zetten ze er misschien wel een mooie gele of blauwe op :devil
Beetje wiebelen tegen MVV 8P

Allemaal blauwe op zuid :_schater
Henk, held, bedankt

Bernardo

2000 seizoenkaarten verkocht tot nu toe.