Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Kaartje moet ontworpen worden.
Gemaakt en opgestuurd.
Zit je gauw op 10 euro.

denistel

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2015, 18:48:39
ZIjn ook een aantal die hun kaart (bijna) kapot hebben, vervanging kost 25 euro... Kassa :devil

hoe kest sun ding kapot maken?

SCC-J

Citaat van: speculeter op april 11, 2015, 19:04:32
Kaartje moet ontworpen worden.
Gemaakt en opgestuurd.
Zit je gauw op 10 euro.
nooit een keer.

Daddy T.

Citaat van: denistel op april 11, 2015, 19:04:15
mooi opgelost zo thuis ff wat dingen in vullen en klaar ist. sommige hevve oek altijd wat te zeuren.

Idd, en we hebben nu geen last van het jaarlijkse gezeik dat de kaart er niet mooi uit ziet. Iedere 5 of 10 euro die de club kan besparen op 8-9 duizend seizoenkaarten is mooi meegenomen. En voor de seizoenkaartspaarders, helaas maar dit is de toekomst...dus wen er maar aan. Nu nog de volgende stap zoals SCC-J al schreef, de uitkaart digitaal koppelen aan je seizoenkaart en graag uitwedstrijdenverkoop via inet obv barcode.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 11, 2015, 19:04:58
hoe kest sun ding kapot maken?
Tja, ik weet ut niet... Must ze self frage ;)

Don

Die van mij mut met tape bij elkaar gehouden worden. Jammer dat er niet een nieuwe robuuste sk komt die 5 jaar mee kan.

Maarja de barcode werkt nog :proost
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

DCKM

Ach ja de seizoenkaart weer verlengen.
Die van 14/15 weer gebruiken voor 15/16.
Ach ja en er is geen sponsor die zijn naam wil verbinden aan de seizoenkaart.
Dan krijgen we een nieuwe kaart als het gesponsord word en zijn de verzamelaars ook weer tevreden.
Ik zeg zo maar wat. Misschien een ideetje  :ams

De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

denistel

dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.

papier

Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:52:22
dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.

Vermoed dat hij een (klein) logo van een bedrijf op een nieuwe scc bedoelt die daarvoor een bedrag betaalt aan de club. Extra sponsorgeld dus.

666

Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:52:22
dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.

Een paar fatsoenlijke toiletten  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Citaat van: 666 op april 14, 2015, 18:54:09
Een paar fatsoenlijke toiletten  :devil

Meer toiletten vind ik nog beter, man er zijn uitvakken waar meer wc's zijn dan in ons hele stadion.

Tukker

Citaat van: DayDreamer op april 14, 2015, 19:20:41
Meer toiletten vind ik nog beter, man er zijn uitvakken waar meer wc's zijn dan in ons hele stadion.
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 14, 2015, 19:25:00
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.
Het is nog erger, ze zeiken op Oost ook continu op de tribune. Vraag okkele maar :devil

CambuurAmersfoort

Vorig jaar bleef het bij die 2rijtjes op zuid maar gaat de club dit jaar nog serieus kijken naar opties om voor een andere tribune nog wat rijen te plaatsen of blijft het echt bij de huidige capaciteit...'t is en blijft zooo doodzonde om in je succesjaren niet alle geïnteresseerden aan je te kunnen binden. Er blijven altijd mensen van over die in mindere tijden ook blijven komen.

Nightmarelwd

Citaat van: Tukker op april 14, 2015, 19:25:00
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.

Asociaal gedrag. Dacht dat er nette mensen op oost zaten.
MI-Sider for Life