Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

michello

SEIZOENKAARTEN


Wat een seizoen! Voor het eerst in de clubhistorie hebben we ons voor de tweede keer op rij gehandhaafd en dus spelen we ook volgend jaar weer in de Eredivisie. Wil je er in het seizoen 2015/2016 weer bij zijn om samen nog meer geschiedenis te schrijven? Verleng dan snel je Seizoenkaart, zodat je ook volgend jaar weer zeker bent van een vaste plek in het stadion!

Online verlengen
Sinds vorig jaar is het ook mogelijk om je Seizoenkaart online te verlengen en betalen. Wel zo gemakkelijk! De mails en brieven (bij het ontbreken van een geldig e-mailadres) naar onze Seizoenkaarthouders zijn inmiddels de deur uitgegaan, en met de unieke gegevens die hier in staan kun je op deze pagina je Seizoenkaart online verlengen.

Uiteraard kan en mag je je Seizoenkaart ook nog gewoon op de ouderwetse manier verlengen. Download daarvoor hier het bestelformulier en lever hem in bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Prijzen
Als volksclub willen we de Seizoenkaarten voor iedereen betaalbaar houden. Daarom worden de prijzen van de Seizoenkaarten voor het seizoen 2015/2016 alleen geïndexeerd (met 5 á 10 euro). De prijzen zijn voor het seizoen 2015/2016 zijn hierdoor als volgt:


Eigen plek
Tot 3 juni 2015 reserveren we je huidige stoel exclusief voor jou. Na deze datum gaan alle plekken in de verkoop en kunnen we dus niet meer garanderen dat er nog Seizoenkaarten beschikbaar zijn.

Let op: De pas van afgelopen seizoen blijft gewoon geldig. Hier wordt het toegangsrecht voor het komende seizoen bij opgeschreven. Je ontvangt dus geen nieuwe Seizoenkaart.

Bernardo


gobo

Prima. Dat tientje extra is niets mis mee.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Sander Scc

Citaat van: michello op april 10, 2015, 10:53:14
Let op: De pas van afgelopen seizoen blijft gewoon geldig. Hier wordt het toegangsrecht voor het komende seizoen bij opgeschreven. Je ontvangt dus geen nieuwe Seizoenkaart.

Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?

hobbes

Citaat van: Sander Scc op april 10, 2015, 11:34:43
Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?

1 kaartje is niet zo duur, 9000 wel. Als Cambuur op deze manier geld bespaard vind ik het helemaal prima.

Galdiano

Citaat van: Sander Scc op april 10, 2015, 11:34:43
Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?

Over twee jaar staan onze wedstrijd kaarten op passbook!
Ik vindt dit een goede zaak, mede door de besparing.
(Administratiekosten, verzendkosten, productiekosten) zit je al snel op 5 a 10 per kaart gok ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

tientje meer geen problem, maar wat een bullshit geen nieuwe SK. Er staat toch ook 2014-2015 op. Erg jammer voor de verzamelaars. Nu hopen dat de uitkaart ook eindelijk eens is gekoppeld aan de seizoenskaart en clubcard!

TM

Ik ben bang dat die het van mij niet nog een jaar volhoudt... De barcode begint nu al te vervagen... :rodekaart :rodekaart :rodekaart

thankyou

Ik heb hier een hekel aan geen nieuwe seizoenskaart. en idd voor de verzamelaars zoals ik nog meer, nu nog 1 jaar lang met deze in verhouding lelijke scc in de beurs..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Yellow Army

Geen nieuwe sk??? Kom op zeg, dr staat nb 14-15 op...
Area 58

Pielkebuus

Als Cambuur zo kosten kan besparen, heb ik er geen problemen mee.

speculeter

Kaart 10 euro duurder maal 9000 maakt 90000.
Besparing maken kaartje is 9 0 00 maal 10.weer 90000.
Totaal 180000!

JurjenS7

Citaat van: speculeter op april 11, 2015, 17:57:18
Kaart 10 euro duurder maal 9000 maakt 90000.
Besparing maken kaartje is 9 0 00 maal 10.weer 90000.
Totaal 180000!
Zo´n kaartje 10 euro ?  :_schater

Dokkumer

Citaat van: JurjenS7 op april 11, 2015, 18:26:44
Zo´n kaartje 10 euro ?  :_schater
ZIjn ook een aantal die hun kaart (bijna) kapot hebben, vervanging kost 25 euro... Kassa :devil

denistel

snap zo wie zo al niet dat mensen die sk altijd bij zich hebben kest em al1 maar verliezen toch.

en mooi opgelost zo thuis ff wat dingen in vullen en klaar ist. sommige hevve oek altijd wat te zeuren.