Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Keira op juli 04, 2016, 18:36:59
Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!
Ik dacht ook al, waarom begrijpt ie t niet:)

Cor

Citaat van: Keira op juli 04, 2016, 18:36:59
Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!

Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:40:54
Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost
:_schater

Keira

Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:40:54
Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost

:_schater |:)

Dokkumer

Maar naar aanleiding van deze fantastische open dag is de verkoop inmiddels toch wel door de 5.000 heen gegaan?

DayDreamer

Komt amper wat bij, anders had Cambuur dit maar wat graag op social media gegooid.

El Ma-kri-niii

Logisch toch? Ik neem aan dat iedereen die een seizoenkaart wil, met uitzondering van een enkeling, die inmiddels wel besteld heeft.

AL

Al op 5000 kaarten?
Denk dat er bijna geen nieuwe meer bij zijn gekomen.

denistel

iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000

Valt me niet tegen
Area 58

richard

Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000

Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000
Cambuur zelf is gestopt met mededelingen hierover?

AL

Citaat van: richard op juli 09, 2016, 08:02:33
Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!

Eens!! Ik vrees dat de verwachtingen veels te hoog liggen.
Met de huidige selectie verwacht ik geen top 5!!

Zuid1991

Dus we zijn over de 5000 heen? |:)
Ik hoop dat cambuur hier nog officieel een mededeling over doet!

Cor

Citaat van: richard op juli 09, 2016, 08:02:33
Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!

Dus de selectie is al rond?