Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd
Volgens mij heeft Scholten zijn naam veranderd. l0l

okkele

Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd
echt?
ben je nou serieus?
welke heb jij gezien dan,voor een neutrale toeschouwer was dit namelijk wel leuk om te zien.
je bent vast een echte liwwadder,trots op alles wat negatief is.
:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

thankyou

Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cor

Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Prima idee, misschien samen met Cambuur hier eens naar kijken en de prijs vanuit de club reduceren zodat we met zijn allen laten zien wat we zijn. Een (h)echte Cambuurfamilie

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.

mario

Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.

Zet maar op! Ik doe mee.

Voorstopper

Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.

Schouders eronder samen, ik doe mee

michello

HALVE SEIZOENKAART | STEUN JIJ DE KOPLOPER IN DE 2E SEIZOENSHELFT?
14 november 2019, 11:15
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan! Hoe lang we dit nog kunnen zingen in het Cambuur Stadion weet niemand, maar één ding is zeker: saai gaat het in ieder geval niet worden! Onder leiding van Henk de Jong en Sandor van der Heide is het dit seizoen ouderwets genieten. Zeker in thuiswedstrijden is het met goed voetbal, veel doelpunten en de unieke sfeer alles wat een Avondje Cambuur zo bijzonder maakt.

We krijgen dan ook veel vragen over wanneer de Halve Seizoenkaart beschikbaar is en voor al die supporters hebben we goed nieuws: per direct! Je hebt al een eigen plek in het Cambuur Stadion voor alle 10 wedstrijden na de winterstop vanaf slechts € 95,-. Hier zitten bovendien fraaie affiches bij tegen onder andere De Graafschap, NAC Breda, Roda JC en FC Volendam.

Voorrang bij SC Cambuur – Feyenoord
Maar dat is nog niet alles. Als halve seizoenkaarthouder krijg je bovendien voorrang bij de kaartverkoop voor de bekerkraker tussen SC Cambuur en Feyenoord. Direct na de seizoenkaarthouders krijg je als halve seizoenkaarthouder de gelegenheid om maximaal 2 kaarten aan te schaffen. Hier vind je alle informatie over de kaartverkoop voor SC Cambuur – Feyenoord.

Wil jij kortom de ontknoping in de Keuken Kampioen Divisie écht meemaken? Pak dan die kaart voor Cambuur en claim je eigen plek in ons digitale stadion via onderstaande link.

> Klik hier om een Halve Seizoenkaart aan te schaffen

Kom je liever naar het stadion? Dan ben je tijdens kantooruren van harte welkom bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Graag tot in het Cambuur Stadion!

De prijzen van de Halve Seizoenkaarten zijn als volgt:

Tribune   Volwassen   Jeugd (t/m 16 jaar) / Senioren (65+)
Zuid   € 95,-   € 75,-
Noord   € 110,-   € 90,-
Oost   € 125,-   € 105,-
West   € 145,-   € 110,-

Collingwood

Tot nu toe 250 halve seizoenkaarten verkocht, aldus Ard de Graaf in een filmpje op het Twitter-account van Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Als je wint, heb je vrienden. Dat geldt ook voor #Cambuur. De verkoop van halve seizoenskaarten loopt storm. Er zijn nu al vier(!) keer zoveel verkocht als vorig jaar.

Andor Faber op twitter

Viper

Er zijn 400 halve seizoenkaarten verkocht, aldus Ard de Graaf.

denistel

worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend
seizoen wel hebben

PePe

Citaat van: denistel op december 09, 2019, 17:42:45
worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend seizoen wel hebben

Wees er snel bij, op=op.

De Gast

Citaat van: denistel op december 09, 2019, 17:42:45
worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend
seizoen wel hebben

Het laatste jaar in het oude stadion bedoel je of loop je alvast op de zaken vooruit  ;)

Chielvak19

Cambuur heeft al bijna 500 halve seizoenskaarten verkocht: 'Je ziet de supporters genieten'
1 uur geleden  René Smid  Friesland

Het sportieve succes legt Cambuur geen windeieren. De Leeuwarders hebben inmiddels al bijna 500 halve seizoenskaarten verkocht.

Dat is fors meer dan in andere jaren. Het totaalaantal seizoenskaarten komt daarmee op ongeveer 6000, zegt algemeen directeur Ard de Graaf. ,,Het gaat hard, dat heeft ook te maken met de positie waar we staan.'' Cambuur is na 18 speelronden de trotse koploper in de eerste divisie, met 9 punten voorsprong op een plek die niet recht geeft op directe promotie naar de eredivisie.

Dat de Leeuwarders zoveel halve jaarkaarten verkopen, komt volgens De Graaf ook aan de actie die eraan verbonden was. De nieuwe aanwas kreeg namelijk voorrang bij de kaartverkoop voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Dat duel is inmiddels uitverkocht. De Graaf: ,,Dat is geweldig voor de club. Veel mensen die eerder een seizoenskaart hadden en nu af en toe een los kaartje kopen, hebben we op deze manier weer binnengehaald.''

In de tijd dat Cambuur nog in de eredivisie speelde, was het aantal seizoenskaarten dat mocht worden gekocht, gefixeerd. Dit om ervoor te zorgen dat fans die af en toe naar het stadion komen, nog de gelegenheid hebben om een los kaartje te kopen. Dat punt is nu nog lang niet bereik, aldus De Graaf. ,,We hebben er nog wel circa tweeduizend in de verkoop.''

'Vorig jaar hebben we veel chagrijn ervaren, er moest wat gebeuren'

Dat het dit seizoen zo goed gaat met Cambuur, had de directeur niet direct verwacht. Voorafgaand is een plan gemaakt om Cambuur weer terug te brengen naar de top van de eerste divisie. Er kwam een spelersfonds (De Heren van Cammingha), er werd geïnvesteerd in de selectie en het trainersduo Henk de Jong en Sandor van der Heide maakte ook onderdeel uit van de ambities. ,,Vorig jaar hebben we veel chagrijn ervaren, er moest wat gebeuren. Je ziet de supporters nu genieten, daar doe je het voor. Je kijkt weer met plezier naar Cambuur.''

De run op halve seizoenskaarten is voor Cambuur ook financieel gezien goed nieuws. Voor dit seizoen bleef Cambuur ongeveer 100.000 euro achter op de begroting, als het om seizoenskaarten gaat. ,,Dat hebben we nu goedgemaakt'', zegt financieel directeur Gerald van den Belt. ,,Als we deze lijn doorzetten, komen we uit op een plusje. De losse verkoop zal in de tweede seizoenshelft misschien wat minder zijn, omdat veel mensen die een los kaartje kochten, nu een halve seizoenskaart hebben.''

Al bijna 500 verkocht dus
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Bankzitter

Een plusje dus.
Het beleid loont om weer te gaan investeren zodra de grootste risico's dat toelieten.