Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 10, 2020, 20:12:39
500 in twee dagen erbij is netjes, hopen dat het mooi door blijft lopen
Gaat goed, dat in amper 1 week.
Rest van de clubs zijn al veel eerder begonnen met verkoop.
Mooi!

speculeter


CambuurAmersfoort

Weet iemand de aantallen van de afgelopen jaren van ons?

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 18:36:55
Weet iemand de aantallen van de afgelopen jaren van ons?

Ik las ergens terug in dit topic, dat wij dit jaar na de halve seizoenkaarten op 6000 uit zijn gekomen.

CambuurAmersfoort

Heel benieuwd of we dat weer gaan halen. Had eigenlijk wel verwacht dat het echt storm zou lopen en iedereen volgend jaar achter de club gaat staan, maar tot op heden valt het mij nog wel wat tegen...
Hopelijk komende 2 weken in ieder geval richting de 4000.

Zuid1991

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 21:35:34
Heel benieuwd of we dat weer gaan halen. Had eigenlijk wel verwacht dat het echt storm zou lopen en iedereen volgend jaar achter de club gaat staan, maar tot op heden valt het mij nog wel wat tegen...
Hopelijk komende 2 weken in ieder geval richting de 4000.
Als de verkoop gelijk loopt wat ik denk t.o.v vorig jaar is het toch goed?
Vergeet niet dat we maar 1 week bezig zijn!
Als we dit weekend 3000 aantikken ist toch al super?

okkele

vraag van Kuzmanovic-Apeldoorn.....
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?

Citaat van: mario op juni 05, 2020, 21:17:11
Ja deze moet je zelf verlengen. In deze tijd vindt men het ongepast deze automatisch te gaan verlengen.

wat?
waar gaat dit over?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

justremco

Citaat van: okkele op juni 12, 2020, 09:44:21
vraag van Kuzmanovic-Apeldoorn.....
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?

wat?
waar gaat dit over?

Dat gaat over het verlengen van de gouden seizoenskaart ?

okkele

wat een bullshit dat dat ongepast zou zijn.
ik heb een gouden kaart,heb daar voor betaald en verwacht ook dat die verlenging waar ik voor betaald heb dat dat gebeurt.
moet ik dat via-via horen dat ik zelf stappen moet ondernemen?
als ik dit nu niet toevallig tegen was gekomen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: okkele op juni 12, 2020, 09:58:34
wat een bullshit dat dat ongepast zou zijn.
ik heb een gouden kaart,heb daar voor betaald en verwacht ook dat die verlenging waar ik voor betaald heb dat dat gebeurt.
moet ik dat via-via horen dat ik zelf stappen moet ondernemen?
als ik dit nu niet toevallig tegen was gekomen?

Ik heb ook een gouden kaart en gewoon een mail gehad over de verlenging, met alle optie's die er zijn. Misschien je spam box even checken?

okkele

bedankt,ik begrijp het nu.
ik reageerde te snel,doe ik wel vaker in deze naai-tijden.
geregeld,betaald.
bij het aanklikken van het vinkje bij de khvb heb ik mn muis geslacht.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Zuid1991

Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:15:08
Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?

Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we in deze economische tijden veel minder sk'en gaan verkopen
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:15:08
Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?
geen update geweest, we zaten op 2102, ik denk dat ze de cijfers hebben verwisseld en er 2201 van hebben gemaakt :)

Zuid1991

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2020, 17:19:00
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we in deze economische tijden veel minder sk'en gaan verkopen
Dat zou kunnen.
Aan de andere kant verkopen Eagles, de graafschap ook ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar rond deze tijd?
Ach wij zijn nog maar week bezig.