Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Lore op juli 11, 2020, 09:56:56
Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.
Dat zal maar vanuit P.r oogpunt zou het mijn inziens handig zijn dat cambuur melding maakt dat er nu bijv. 4900 verkocht zijn.
Laten we hopen dat we deze week de 5000-ste kunnen begroeten.

sunderland


Zuid1991

#1562
Citaat van: sunderland op juli 14, 2020, 23:23:38
Zijn nog maar 4190 verkocht
Hest dan die zelf er wederom weer niet bij rekent...... 4189,5
Of hest gien seizoenkaart sunderland? :)

Grijskijkert

#1563
Ik verwacht dit jaar nog 5x een opleving qua verkoop, rond 22-07,01-08, 22-8 en een dag voor de competitie start en de dag van de eerste thuiswedstrijd.
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?

Ik zou het genaaid worden door de knvb en de bezetting van het stadion komend seizoen even uit elkaar houden. Dat zijn namelijk twee verschillende zaken, die door twee verschillende instanties zijn opgelegd.

Hoe het verder gaat is momenteel gewoon nog niet te zeggen. Maar ik zou mij er maar wel op voorbereiden dat je niet altijd kan komen .

sunderland

Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
Terecht :_schater
Henk, held, bedankt

Destroyer

Als het zo door gaat met die opleving van de corona zit straks niemand er meer bij of allemaal met mondkapjes
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Waar in Nederland is een opleving?

Bankzitter

Er zullen lokaal best wat pieken ontstaan en dan is het zaak die te isoleren zodat het niet verder verspreid. Dat kan in de regio worden aangepakt en hoeft niet het hele land of het hele betaald voetbal voor op slot. Dat kan door een wedstrijd in die regio uit te stellen of eventueel in een ander stadion te spelen.

In het Noorden zijn weinig besmettingen dus is het risico al kleiner. RIVM richtlijnen volgen en goede afspraken maken met de Veiligheidsregio.
Zo is het met die oefenwedstrijd tegen ONS ook gegaan en de KNVB kan het dan moeilijk verbieden als het aan alle regels voldoet.


okkele

Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
dat zou ook al zonder die pandemie toch?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 19:23:55
dat zou ook al zonder die pandemie toch?
samen met spiegel idd. Maar hij mocht er wel weer in als ie nog een goeie speler van Denbosch wist.

Galdiano

Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?

Och meneer de moraalridder, "wil wedstrijden zien waar ik recht op heb."

Dan had je je sk gewoon niet moeten verlengen.  l8l
Ik zie wel hoe de club het bepaald, en heb er vrede mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Zeer benieuwd wat het maximaal aantal gaat worden. En ook hoe de club dit gaat oppakken.

Laat het nieuwe seizoen maar komen  |:)