Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: richard op juli 12, 2016, 17:02:29
Heb het er persoonlijk met ard de graaf over gehad elke week even een update op de site en twitter en Facebook tis 2 weken goedgegaan daarna weer helemaal niets het is gewoon heel moeilijk bij onze club om afspraken na te komen en als je het er dan weer over hebt dan vinden ze dat je niet zo moet zeuren.....ik word er moedeloos van dat er zo slecht richting supporters gecommuniceerd wordt!!

Rode draad toch.

richard

Ja maar je mag toch wel eens verwachten dat ze boel gaan oppakken na zoveel gesprekken, mails en dergelijke....

PePe

Veel verkochte seizoenkaarten, zou spelers kunnen aanzetten om meer geld te vragen?
Zou een reden kunnen zijn, om het niet te gaan publiceren?

Zuid1991

Nog 2515 vrije plaatsen maakt:.......verkochte seizoenkaarten?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2016, 16:37:11
Nog 2515 vrije plaatsen maakt:.......verkochte seizoenkaarten?

10.000 - verkochte seizoenskaarten - sponsorkaarten - kaarten die beschikbaar blijven in losse verkoop = 2515

Vul het aantal sponsorkaarten en losse verkoopplaatsen in en voila
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 13, 2016, 16:44:07
10.000 - verkochte seizoenskaarten - sponsorkaarten - kaarten die beschikbaar blijven in losse verkoop = 2515

Vul het aantal sponsorkaarten en losse verkoopplaatsen in en voila
10.000- 400 gastenvak - 800(*) losse verkoop= 8.800 - 2.515 = 6.285 inclusief sponsorkaarten.

(*) De 800 is gebaseerd op iets wat ik ergens ooit gelezen heb (vergelijkbaar met ik heb van iemand gehoord die iemand kent die ooit bij Cambuur is geweest 8P )

Kuzmanovic-Apeldoorn

 :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2016, 17:50:04
10.000- 400 gastenvak - 800(*) losse verkoop= 8.800 - 2.515 = 6.285 inclusief sponsorkaarten.

(*) De 800 is gebaseerd op iets wat ik ergens ooit gelezen heb (vergelijkbaar met ik heb van iemand gehoord die iemand kent die ooit bij Cambuur is geweest 8P )

:thumbsup

(Struikel ik weer over dat uitvak verdomme)
Henk, held, bedankt

Zuid1991

6200 inclusief sponsoren....Zou prachtig aantal zijn..
Maar....hoe weet je nu hoeveel sponsoren er zijn?


denistel

#728
vorigeweek werd mij verteld iets meer dan 5000 sk en 1000 sponserkaarten.

cambuur zal wel weten hoeveel sponsers ze hebben neem ik aan.

Zuid1991

 |:) Dan zitten we volgens mij aardig in de buurt van het 'record' in de eerste divisie wat jaren terug?

mugel

Dan zoek ik het zelf wel even uit. (iets met Mohammed en zijn berg...)
Mooi aantal zonder sponsoren en vips!  |:)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2419
...............business: 1248
...............comfort+invaliden: 300 (256+44)   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij 1+2 zuid)

beschikbaar 'vrij' voor seizoenkaarten: 7754
overig: 2246

>per 14-07-2016:
beschikbaar voor seizoenkaart: 2666
aantal verkochte seizoenkaarten: 5088 (7754-2666) / +40 verkochte invalideplaatsen = 5128

Zuid1991

Inderdaad een mooi aantal!
En toch blijf ik het zeggen, best treurig dat cambuur geen melding maakt  van de 5000-ste.

Geelblauwstiens

Citaat van: Zuid1991 op juli 15, 2016, 08:10:35
Inderdaad een mooi aantal!
En toch blijf ik het zeggen, best treurig dat cambuur geen melding maakt  van de 5000-ste.
De vakanties zijn begonnen  :_schater

Collingwood

SC CambuurVerified account
‏@SCCambuurLwd
FANTASTISCHE MIJLPAAL! We zijn de grens van 5000 seizoenkaarten gepasseerd! Op naar een onvergetelijk seizoen ?!

Blijkbaar nu pas de 5000 voorbij. Of Cambuur meldt het wat laat. Hoe dan ook een aardig aantal, lijkt me.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Komop er zijn zoveel mogelijkheden om die mensen die nog geen seizoenkaart hebben nog over de streep te trekken.

*spelers ff laten bellen
*huis aan huis advertenties
*via twitter of eigen site
*0mroep Friesland enz enz

Op naar de 5500 man