Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op mei 09, 2016, 11:17:47
Het aantal seizoenskaartenhouders zal wel tegenvallen komend seizoen, gaan ver terug vallen, reken op 4000 - 4500 kaarten.
Dat is vergelijkbaar met wat we in 2012/2013 hadden toch? Ik had wel gehoopt dat er wat meer nieuwe supporters zouden blijven hangen.

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 09, 2016, 11:32:30
Dat is vergelijkbaar met wat we in 2012/2013 hadden toch? Ik had wel gehoopt dat er wat meer nieuwe supporters zouden blijven hangen.

Ondertussen is de prijs van een seizoenkaart wel keurig op eredivisieniveau gebleven...Ik vind een schatting van 4000 aan de ruime kant eerlijk gezegd
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

4000 is een halvering van nu toch? Met 4000 - 4500 SK en een deel losse verkoop zul je op 6000 - 7000 supporters komen bij de "topwedstrijden"

Tegenstanders als Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht en Achilles mag je blij wezen dat je 4500 supporters haalt.

Geelblauwstiens

Citaat van: DayDreamer op mei 09, 2016, 12:08:42
4000 is een halvering van nu toch? Met 4000 - 4500 SK en een deel losse verkoop zul je op 6000 - 7000 supporters komen bij de "topwedstrijden"

Tegenstanders als Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht en Achilles mag je blij wezen dat je 4500 supporters haalt.

Zijn we gewoon weer terug bij wie we zijn. Volgens mij is 6000 een redelijk getal om per wedstrijd vanuit te gaan.

supporter01

+1

Er waren vanmiddag meer bij het stadion om te verlengen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: supporter01 op mei 09, 2016, 19:29:16
+1

Er waren vanmiddag meer bij het stadion om te verlengen.

KLOPT !  Ik gok op Kuzmanovic-apeldoorn :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 09, 2016, 19:36:10
KLOPT !  Ik gok op Kuzmanovic-apeldoorn :devil

:_schater :_schater ik krijg alweer zin in de biercompetitie
Henk, held, bedankt

Zuid1991

#263
5000 seizoenkaarten of misschien wel meer moet toch kunnen mensen!
Gister stond er helemaal niks op het spel en zitten er toch nog 8600 mensen!!!!!
|:)

Oosttribune

Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er, wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),
Hoe verloopt de voorbereiding. Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 5000 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zekervan invloed zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig

okkele

Citaat van: Oosttribune op mei 10, 2016, 08:37:33
Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er,   internationale buitenkansjes !
wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),  euro`s genereren
Hoe verloopt de voorbereiding.  topclubs als sparta en graafschap ontlopen dan komt het goed.
Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 500 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zeker van invloed ( negatieve ) zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws helaas,hij (en zij)zit er nog
en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Scc4-ever

#266
Citaat van: Oosttribune op mei 10, 2016, 08:37:33
Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er, wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),
Hoe verloopt de voorbereiding. Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 5000 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zekervan invloed zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig
ik kom sowieso wel. Ik heb inmiddels ook verlengt al. Supporter ben je voor altijd! |:). In goede en slechte tijden!. Een degradatie veranderd daar niks aan!  |:)

gewoon een fan


Zuid1991