Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Over de 6 duuzend seizoenkaarten |:)
Lekker suh deurgaan.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juni 08, 2021, 09:55:29
Over de 6 duuzend seizoenkaarten |:)
Lekker suh deurgaan.

6016 en dan zonder sponsoren. Dan durf ik de stelling wel aan dat de seizoenkaarten uitverkocht raken.

Mooi man!  :proost

Specuveter


AL

Citaat van: Specuveter op juni 08, 2021, 18:24:06
Elke wedstrijd volle bak |:)

Denk dat er ook nog wel wat SK-houders niet naar het stadion gaan (of mogen) zolang er regels zijn.

oostside

Citaat van: AL op juni 09, 2021, 21:58:29
Denk dat er ook nog wel wat SK-houders niet naar het stadion gaan (of mogen) zolang er regels zijn.

Klopt! ik kom in ieder geval niet, maar ga vandaag wel SK verlengen.

Viper

Volgens de LC staat de teller staat nu bijna op 6500 seizoenkaarten. De club zal vandaag of morgen wel met een update komen. |:)

Bernardo

Cambuur-directeur Ard de Graaf verwacht dat zijn club in augustus weer voor volle tribunes speelt.

LEEUWARDEN Sponsoren staan in de rij, de seizoenkaarten vliegen de deur uit. SC Cambuur heeft na de promotie de wind mee. Algemeen directeur Ard de Graaf gaat ervan uit dat zijn club op 15 augustus in een vol stadion begint.
Johan Stobbe
Ja, 19 december, Heerenveen-thuis, staat met rood omcirkeld in de agenda van Ard de Graaf. ,,Maar die niet alleen'', zegt de algemeen directeur van Cambuur. Het eerste duel is 15 augustus. Dan begint voor de Leeuwarders het nieuwe avontuur in de eredivisie met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. ,,Daar krijg je energie van. Ook als je op het schema de namen van Ajax en Feyenoord ziet staan en de derby natuurlijk.''

Een weekje nog hebben de supporters om hun seizoenkaart te verlengen. Het loopt storm. Nooit eerder verkocht Cambuur in twee weken tijd zoveel seizoenkaarten. De teller loopt richting de 6500. In de laatste week zullen ook de resterende kaarten een eigenaar vinden, is de verwachting. ,,Dan zitten we boven de 7000 en dat is ook de max. Dan zijn we op dat gebied uitverkocht'', weet De Graaf.

De supporters die vorig seizoen hun club onvoorwaardelijk steunden door geen compensatie te vragen voor het gemis aan stadionbezoekjes, betalen als bedankje hetzelfde bedrag voor hun nieuwe seizoenkaart. Nieuwe seizoenkaart- houders betalen 10 procent meer. ,,Als supporters niet verlengen, dan hebben we daar ook wel weer een wachtlijst voor.''

Dat is bij de sponsoren niet anders. In het hoogste segment, voor een plek op de comfort gallery en ook voor reclame op de ledboarding werkt de club ook al met een wachtlijst. ,,We kunnen niet verder uitbreiden'', zegt De Graaf. ,,Dat is de tragiek van het oude stadion.''

Hij hoopt voor de zomer nog op positief nieuws omtrent het nieuwe onderkomen van de club. ,,De beste plekken worden schaars. Je ziet zoveel kansen, maar dan loop je tegen het plafond aan.'' Bij het vorige eredivisieavontuur, dat tussen 2013 ten 2016 drie seizoenen duurde, was dat niet anders. ,,Alleen hebben we daar nu al na twee maanden mee te maken. We moeten creatief zijn. Het is passen en meten.''

Net als supporters blijven ook sponsoren de club trouw, ook al hebben talloze bedrijven de gevolgen van de coronacrisis aan den lijve ondervonden. ,,Nagenoeg iedereen heeft de rekening voor 100 procent betaald en pakketten worden volop uitgebreid.'' Zo'n 95 procent van de ongeveer 300 sponsors blijft zeker. ,,Met de rest zijn we nog in gesprek.''

Ook heeft De Graaf al zo'n 50 nieuwe sponsoren mogen begroeten. ,,Dat heeft te maken met de successen maar ook met de sfeer die rond de club hangt. Mensen willen erbij horen.''

Hij merkt ook dat bedrijven die in het verleden louter bij SC Heerenveen zaten, nu bij beide clubs wat doen. Het tekent het belang van Cambuur voor de regio.

Met 1250 sponsorkaarten, ruim 7000 seizoenkaarthouders en 400 kaarten voor uitsupporters is het stadion komend seizoen in elk geval voor 85 procent gevuld. De rest van de bijna 10.000 plekken zal in de losse verkoop ook wel verkopen, is de verwachting.

De Graaf gaat er vooralsnog van uit dat op 15 augustus het stadion vol zit. ,,Het gaat de goede kant op met corona en in juli gaan de evenementen ook weer los. Natuurlijk zijn er allerlei factoren die invloed kunnen hebben, maar als het kan, moet je ook open. We snakken naar voetballen in een vol stadion. Daar is iedereen aan toe.''

In de organisatie zijn na de promotie ook dingen veranderd. De commerciƫle en salesafdeling zijn uitgebreid. En ook op de communicatieafdeling is nieuw bloed gekomen. In totaal zijn er zo'n vier banen bijgekomen. Banen die verdwenen nadat Cambuur in 2016 werd teruggeworpen naar de eerste divisie. ,,Met wat nieuwe gezichten maken we een frisse start'', zegt De Graaf. ,,Het bruist van de energie op de club.''

Cambuur wil toe naar een begroting van 8,5 miljoen euro (was vorig seizoen in de eerste divisie 5,3 miljoen). Dat is de hoogste uit de clubhistorie en een half miljoen meer dan in het laatste jaar in de eredivisie. Daarvan gaat zo'n 3,2 miljoen op aan de selectie. ,,Met Go Ahead Eagles en RKC zitten we daarmee bij de onderste drie in de eredivisie. Het is een mooie uitdaging om daar bovenuit te piepen.''

De Graaf verwacht dat zijn club lering heeft getrokken uit de vorige eredivisiejaren. ,,Toen kwamen we zo groen als gras binnen. Nu zijn we volwassener.''

Hirsch

Citaat van: Viper op juni 10, 2021, 10:16:00
Volgens de LC staat de teller staat nu bijna op 6500 seizoenkaarten. De club zal vandaag of morgen wel met een update komen. |:)

Volgens de website nog 263 kaarten in de verkoop (exclusief de niet verlengers). Schiet mooi op :thumbsup

Sakas

Dit geeft ook duidelijkheid over de verdeling:

Met 1250 sponsorkaarten, ruim 7000 seizoenkaarthouders en 400 kaarten voor uitsupporters is het stadion komend seizoen in elk geval voor 85 procent gevuld. De rest van de bijna 10.000 plekken zal in de losse verkoop ook wel verkopen, is de verwachting.

Ik vermoed dan:
1250 sponsor
400 uitsupporters
7350 seizoenkaarten
1000 losse kaarten
totaal beschikbaar 10.000

Hier is in het verleden vaak over gediscussieerd op het forum.....
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Collingwood

6580 nu, loopt nog steeds lekker door.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 12, 2021, 12:18:39
6580 nu, loopt nog steeds lekker door.

Keurig hoor, inclusief sponsoren dus al bijna 8000  |:)

Scc4-ever

Gaat lekker die 8000 seizoenkaarten gaan we wel halen zo  |:)

Zuid1991

Online nog 153 seizoenkaarten beschikbaar als alle verlengers verlengen. |:)


weestwel

Citaat van: oostside op juni 10, 2021, 09:00:07
Klopt! ik kom in ieder geval niet, maar ga vandaag wel SK verlengen.

Helaas blijft mijn plaats voorlopig ook leeg. Wel een SK maar niet welkom zonder  dat ik een medische ingreep onderga.

Bankzitter

Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.