Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

De laatste uurkes om te verlengen.
Hopende op een circa 4750 mensen die in totaal hewe verlengd.
Dat zou echt top zijn.
Dan mooi doorkabbelen naar 5000+ de komende weken!

Vlampiep

Citaat van: vialli op juni 12, 2018, 20:43:22
Dat irritante blauw witte virus schijnt wel in de buurt van het WTC te zitten :(
Volgens een bekend viroloog zijn daar ook al symptomen van het blauw gele virus waargenomen en is het kwestie van tijd dat het blauw witte virus met rode vlekken wordt geƫlimineerd.

speculeter

Nederlands volkslied in dat dkv stadion.
Klonk erg mooi :_schater

Zuid1991

Bitsje rustig met updates van scc.
Zouden we al dicht tegen de 5000 aanzitten?

KernvanCambuur

Citaat van: Zuid1991 op juni 27, 2018, 14:56:00
Bitsje rustig met updates van scc.
Zouden we al dicht tegen de 5000 aanzitten?

Als het goed is wel. BVO laat er niets over los. Ze komen snel weer met een update

Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op juni 27, 2018, 16:58:46
Als het goed is wel. BVO laat er niets over los. Ze komen snel weer met een update
Open dag is weest, denk dat we dr nu wel overheen binne, de 5000+?

Noordcambuur

Ja ik ben heel nieuwsgierig naar de volgende tussenstand van seizoenkaarten verkoop.

Zuid1991

Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2018, 12:46:16
Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?
:0= Wakker worden directie, want wij laten ons dit seizoen niet weer verneuken met een aantal selectie spelers die wekelijks de meest klunzige strapatsen ten toon spreiden.


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2018, 12:46:16
Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?

Denk niet Dokkumer.... zijn laatste bijdrage is van 3 mei.... De beste kerel lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Dokkum is toch niet in de Waddenzee gespoeld mag ik hopen.
Weet iemand waar die gast rondhangt tegenwoordig?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Fijn dat er nog op elkaar gelet wordt hier.
hij is nog wel actief op facebook, dus misschien CO moe?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 01, 2018, 20:32:43
Fijn dat er nog op elkaar gelet wordt hier.
hij is nog wel actief op facebook, dus misschien CO moe?

Herkenbaar
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur


Zuid1991

Er maar vanuit gaande wat op cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht, mogen we wederom niet klagen en kunnen we inclusief de sponsoren e.d weer een 7000 lui op de tribune verwachten.