Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2023, 09:20:19
De komende weken, eind juni start de voorbereiding alweer..
trainingskamp maar weer in Epe zou ik zeggen

Noordcambuur


Zuid1991

Dinsdag waren we dik over de 2000.
Hopelijk verlengen de meeste lui zodat we ut laatste jaar in ouwe meuk, een zga volle bak hebben.

Vlampiep

Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
nou Vlampiep dat hoop ik echt niet want dan ben ik bang dat er bij elke thuiswedstrijd maar rond de 6000 supporters zitten.

Zuid1991

Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
Twijfelaars binne dr altijd.
Gewoan verlengen!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
E?n goede transfer en het loopt weer storm, nu zijn er wat ik begreep zo'n 2500 kaarten verkocht dus op die 3500 zitten we ook snel.
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2023, 17:54:49
E?n goede transfer en het loopt weer storm, nu zijn er wat ik begreep zo'n 2500 kaarten verkocht dus op die 3500 zitten we ook snel.
|:)

okkele

Citaat van: Zuid1991 op juni 08, 2023, 13:44:39
Dinsdag waren we dik over de 2000.
Hopelijk verlengen de meeste lui zodat we ut laatste jaar in ouwe meuk, een zga volle bak hebben.
ik zit er niet over in, wij hebben altijd goeie cijfers wbt supporters.
ik heb uiteraard ook mn goud allang verlengd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2023, 17:24:22
nou Vlampiep dat hoop ik echt niet want dan ben ik bang dat er bij elke thuiswedstrijd maar rond de 6000 supporters zitten.


Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26
Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.
Nee hoor
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26

Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.

nee hoor, wij ook niet.
maar wij komen alle 3 op een afstand van meer dan 1.5 uur van Leeuwarden rijden en dus geloofde wij die laatste pot wel na 16x dit seizoen amper verwend te zijn.
volgend jaar zijn we er weer bij en zo zullen er wel meerdere zijn die een goede reden hebben bedacht om een keertje over te slaan.

Noordcambuur

Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26

Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.
was toen pinksterweekend?.

hobbes


Specuveter

Tot wanneer kun je je kaart verlengen?
Net terug van Vakantie