Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juni 23, 2023, 13:21:36
dat zou wel heel mooi zijn? |:)

Ik denk zelf dat het gaat stijgen als er een top speler aangetrokken wordt?.
Dat zou kunnen natuurlijk.
Ik hoor wel veel mensen die nu in deze laatste 2 weken nog verlengen.

poelie-lwd

Haal Muhren maar binnen. Gaan de SK's sky high.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Huizen


Noordcambuur

Citaat van: Bussum op juni 29, 2023, 13:23:02
Het Balk effect, gas!
nog ??n top aankoop en het stadion zit alweer vol :thumbsup

Bernardo

Met nog een week te gaan kom je wel boven 5k. Exclusief sponsoren denk ik?

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op juni 29, 2023, 13:52:56
Met nog een week te gaan kom je wel boven 5k. Exclusief sponsoren denk ik?
Prachtig aantal, nu al |:)
En ik geloof dat dit idd zonder de sponsoren is.
Tenminste zo werd het de afgelopen jaren altijd wel gecommuniceerd.

Noordcambuur


Inferno-058

Ondanks een waardeloze trainer, amper versterkingen en een falend bestuur toch zoveel kaarten verkocht. Heel knap.

Poetser


Kuzmanovic-Apeldoorn

Had ik eigenlijk een mail moeten ontvangen om te verlengen? Heb niets gezien.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2023, 21:04:27
Had ik eigenlijk een mail moeten ontvangen om te verlengen? Heb niets gezien.
Laat maar is al gelukt
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op juni 30, 2023, 22:13:14
Vorig jaar om deze tijd 6500. Betekent toch 1 op de 3 die afhaakt op dit moment.

Ere vs Eerste divisie?