Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2020, 19:22:04
Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.

Ik vrees dat wanneer clubs het steeds moeilijker krijgen op deze manier, onze kansen bij een ALV echt heel veel kleiner worden...
Henk, held, bedankt

Bolle

Zit me net te bedenken: ik haal gewoon 2 seizoenskaarten voor komend seizoen. Zie wel of 1 van de kids mee gaat. Anders maar niet. Leen ik m wel uit. Toch weer €150,- voor de club!

WIJ TEGEN IEDEREEN!

okkele

ik had al een gouden dus ben er ook weer!
zet de bak golfballen maar klaar voor jong-ajax,jong-az,jong-psv en jong utrecht.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bolle

Citaat van: okkele op mei 14, 2020, 21:46:13
ik had al een gouden dus ben er ook weer!
zet de bak golfballen maar klaar voor jong-ajax,jong-az,jong-psv en jong utrecht.

Ik ook een gouden, de kids nu ook maar 1! ??

Hoop dat de beloften kapot gaan. Kost ook aardig geld toch? Saneren maar!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Bolle op mei 14, 2020, 21:40:25
Zit me net te bedenken: ik haal gewoon 2 seizoenskaarten voor komend seizoen. Zie wel of 1 van de kids mee gaat. Anders maar niet. Leen ik m wel uit. Toch weer €150,- voor de club!

WIJ TEGEN IEDEREEN!
Ook een prima oplossing, ik ga voor de combi Seizoenkaart West-19 losse kaartjes West- 19 biertjes, eenmalig 250, en daarna 50,- per maand. En als het tussendoor nodig is doneer ik her en der ook nog wel wat.

Lore

Schiet nou maar op maar die seizoenkaartverkoop!

Bolle

Citaat van: Lore op mei 15, 2020, 08:54:50
Schiet nou maar op maar die seizoenkaartverkoop!

Precies. Dit is HÉT moment om de verkoop er uit te gooien!

mario

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 15, 2020, 07:30:01
Ook een prima oplossing, ik ga voor de combi Seizoenkaart West-19 losse kaartjes West- 19 biertjes, eenmalig 250, en daarna 50,- per maand. En als het tussendoor nodig is doneer ik her en der ook nog wel wat.
Wij halen als groep ook direct weer 4 seizoenskaarten en doneren extra kaartjes zolang wij zonder publiek moeten voetballen.

Zuid1991

Hup opskietuh met die seizoenkaarten!
Ze kreien ons niet klein!
Cambuur komt eraan! |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op mei 15, 2020, 09:33:43
Hup opskietuh met die seizoenkaarten!
Ze kreien ons niet klein!
Cambuur komt eraan! |:)
ik wil verlengen! Tempo erin

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Cambuur Groningen

Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 16, 2020, 12:12:07
Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard

Zal deze week wel loskomen ! Eerst de uitkomst rechter afgewacht natuurlijk, en dan het (verpeste) weekend erachteraan.
Verwacht in de komende week wel bericht.
Heb al mail gestuurd naar Cambuur dat ik graag mn nieuwe seizoenkaart wil en dat ik geen bedrag terug hoef van gemiste wedstrijden  die geweest zijn of nog gaan komen.
Afgesloten met....... "ben nu nog trotser op mijn geel blauw, mijn Cambuur" liefs uit Delfzijl.
Hoop dat we weer net zon mooi seizoen tegemoet gaan en nu wel richting de eredivisie mogen.
Hoop niet dat er vanuit het publiek allerlei vervelende acties plaats gaan vinden die niet bij het voetbal horen, daar ben ik wel een beetje bang voor.
We hebben nu wel heel veel krediet opgebouwd bij heel veel mensen, ik zeg maak er gebruik van Cambuur.
Vast wel grote sponsoren te vinden die nu willen instappen.
En laten wij als publiek de club sportief en financieel zoveel mogelijk steunen.
Ik zeg...... rug recht kop omhoog,  er weer tegenaan!

Bankzitter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 16, 2020, 13:54:34

Vast wel grote sponsoren te vinden die nu willen instappen.


Al is het maar omdat we ongekend veel publiciteit hebben gehad en nog wel wel even zullen blijven krijgen.
Dat is voor een sponsor wel belangrijk.

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 16, 2020, 12:12:07
Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard

Ze zouden zich dit weekend nog beraden op eventuele verdere juridische stappen. Zodra daar definitief een beslissing over valt zullen ze ook wel heel snel met nieuws over seizoenkaarten en dergelijke naar buiten komen (ervan uitgaande dat er juridisch niks meer gebeurt, wat mij het meest logisch lijkt).
Kalmte alleen kan u redden.