Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

Laat die vaccinatie maar komen! Gasgeven!

Collingwood

https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Hier vanaf nu de seizoenkaarten te verlengen/aan te vragen. Alhoewel de server er nu meteen al uitligt.  :_schater
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen


hobbes

Gouden seizoenkaart blijft geldig, je betaald net zoveel als vorig seizoen, goed gedaan.

Huizen

Terug naar Vak 7! Op naar een mooi seizoen!  |:)

TM

Citaat van: Collingwood op mei 25, 2021, 10:44:45
https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Hier vanaf nu de seizoenkaarten te verlengen/aan te vragen. Alhoewel de server er nu meteen al uitligt.  :_schater

Server ligt er niet uit. Je moet eerst inloggen anders kom je op die error pagina.

Zuid1991

Denk dat ze eind deze week wel kunnen beginnen met de nieuwe seizoenkaarten.
De 5500 zullen eind disse week al verlengd hewe |:)

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 11:43:56
Denk dat ze eind deze week wel kunnen beginnen met de nieuwe seizoenkaarten.
De 5500 zullen eind disse week al verlengd hewe |:)

Nieuwe SK kunnen nu ook al aangevraagd worden hoor.

Zuid1991


Noordcambuur

Staan nu al lange rijen voor de kassa..... |:)

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op mei 25, 2021, 11:53:16
Nieuwe SK kunnen nu ook al aangevraagd worden hoor.
Zo te zien zijn gaat ut aardig rap. |:)

zeewolde


Eewal

Vak 9! 3 kaarten besteld. Lekker op West met de akoestiek van Noord. Zin in!

michello

Pas op dat je niet verward raakt door het plaatje eronder. (Veld?) tijdens bestellen. Denk je vooraan te zitten, dan zit je bovenin en omgekeerd!

Huizen

Citaat van: michello op mei 25, 2021, 17:16:44
Pas op dat je niet verward raakt door het plaatje eronder. (Veld?) tijdens bestellen. Denk je vooraan te zitten, dan zit je bovenin en omgekeerd!

Echt bizar, voor de onwetende is dat zo onduidelijk.