Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 11:38:39
Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?

Tuurlijk niet man...

Specuveter

Citaat van: justremco op mei 29, 2021, 11:44:17
Tuurlijk niet man...
is toch niet zo.n gekke gedachte
Velen hoopten Dinsdag bij de start dat we zouden starten met het nieuws dat Muhren ging blijven.
Maar goed we zullen het zien.

Eewal

Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 12:08:54
is toch niet zo.n gekke gedachte
Velen hoopten Dinsdag bij de start dat we zouden starten met het nieuws dat Muhren ging blijven.
Maar goed we zullen het zien.
ik heb mijn kaart inderdaad geannuleerd nu. Er waren honderden opzeggingen  :devil

Specuveter

Ik heb hem zelf ook al verlengd natuurlijk.
Maar je kan niet bij iedereen in de portemonnee kijken en ik weet dat er mensen zijn die een en ander even afwachten.
Desondanks komt stadion wel vol natuurlijk.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur


LWD vak 7


Zuid1991

Noord nog een 30 seizoenkaarten online.
Wees er snel bij, op = op |:)

Collingwood

#1703
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ?????? ??????????? 

Al 4️⃣5️⃣1️⃣5️⃣ Seizoenkaarthouders zijn volgend seizoen van de partij!


Laatste tussenstand die we vorig jaar hebben gekregen was 4726 (althans, als dit topic accuraat is bijgehouden).
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

In totaal nog iets van 580 kaarten beschikbaar volgens de website, mits iedereen verlengd die nu 1 heeft.

Bernardo

5000 seizoenkaarten verkocht exclusief sponsoren.

Inferno-058


Bernardo

SEIZOENKAARTEN NOORD-TRIBUNE UITVERKOCHT – WACHTLIJST GEOPEND
2 juni 2021, 16:11
We zijn terug waar we horen en het is de hoogste tijd dat ook de supporters terugkeren naar het stadion! De animo daarvoor is enorm, zo blijkt wel uit het massale verlengen en aanschaffen van de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen. De teller staat al ruim over de 5.000 seizoenkaarten en het gaat zelfs zo hard dat de seizoenkaarten voor de Noord-tribune voorlopig zijn uitverkocht. Daarom hebben we een wachtlijst in het leven geroepen, waarbij je dus vooraan staat wanneer er eventueel na de verlengingsperiode (woensdag 16 juni, 12.00 uur) nog seizoenkaarten beschikbaar komen.

Voor de Oost-, Zuid- en West-tribune zijn nog wel seizoenkaarten beschikbaar, maar ook hier gaat het hard. Wacht dus niet te lang als je er volgend seizoen bij wilt zijn in de Eredivisie. Kom gezellig langs in onze Serviceshop of regel het hier online.

Bankzitter

Goed nieuws. Geld in kas is zo belangrijker dan ooit in deze tijd.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2021, 17:01:59
SEIZOENKAARTEN NOORD-TRIBUNE UITVERKOCHT – WACHTLIJST GEOPEND
2 juni 2021, 16:11
We zijn terug waar we horen en het is de hoogste tijd dat ook de supporters terugkeren naar het stadion! De animo daarvoor is enorm, zo blijkt wel uit het massale verlengen en aanschaffen van de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen. De teller staat al ruim over de 5.000 seizoenkaarten en het gaat zelfs zo hard dat de seizoenkaarten voor de Noord-tribune voorlopig zijn uitverkocht. Daarom hebben we een wachtlijst in het leven geroepen, waarbij je dus vooraan staat wanneer er eventueel na de verlengingsperiode (woensdag 16 juni, 12.00 uur) nog seizoenkaarten beschikbaar komen.

Voor de Oost-, Zuid- en West-tribune zijn nog wel seizoenkaarten beschikbaar, maar ook hier gaat het hard. Wacht dus niet te lang als je er volgend seizoen bij wilt zijn in de Eredivisie. Kom gezellig langs in onze Serviceshop of regel het hier online.
kan nog wel wat bij Cambuur komop nog 200 lekker vol. |:)