Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op mei 26, 2021, 10:50:45
In 24 uur tijd 2542 seizoenkaarten verkocht.
Betekent dus dat hier veel nieuwe kaarten bij zitten, en ze rekening houden met mensen die nog moeten verlengen aangezien er nog maar een 1100 online te koop zijn.

Kortom, als alle verlengers verlengen eind mei, hewe we al ruim 8000? |:)

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2021, 14:28:06
Betekent dus dat hier veel nieuwe kaarten bij zitten, en ze rekening houden met mensen die nog moeten verlengen aangezien er nog maar een 1100 online te koop zijn.

Kortom, als alle verlengers verlengen eind mei, hewe we al ruim 8000? |:)

Geen idee hoeveel kaarten Cambuur vrij houd voor de vrije verkoop. Zal ook wel een percentage zijn, daar pakt Cambuur het meeste geld mee.

hobbes

Citaat van: Bernardo op mei 26, 2021, 14:40:49
Geen idee hoeveel kaarten Cambuur vrij houd voor de vrije verkoop. Zal ook wel een percentage zijn, daar pakt Cambuur het meeste geld mee.

Voordeel van de verkochte seizoenkaarten is dat je dat geld maar vast binnen hebt. Worden er nog wedstrijden zonder publiek gespeeld dan loop je vrije verkoop mis.

Lore

Citaat van: hobbes op mei 26, 2021, 14:49:10
Voordeel van de verkochte seizoenkaarten is dat je dat geld maar vast binnen hebt. Worden er nog wedstrijden zonder publiek gespeeld dan loop je vrije verkoop mis.

Dat lijkt mij nu een verstandige strategie. Daarnaast creeër je schaarste, wat goed kan werken om nog meer te verkopen. Zijn er ook regels van de KNVB over dat je een maximaal percentage aan seizoenkaarten mag verkopen?

Bankzitter

Ik weet het niet 100% zeker maar ik meen inderdaad dat er een percentage is wat voor vrije verkoop moet worden gererveerd.
Bij een normaal seizoen is dat ook geen probleem, dat zijn extra inkomsten.

666

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2021, 17:42:45
Ik weet het niet 100% zeker maar ik meen inderdaad dat er een percentage is wat voor vrije verkoop moet worden gererveerd.
Bij een normaal seizoen is dat ook geen probleem, dat zijn extra inkomsten.

Waren dat niet 1500 kaartjes, kan mij nog zoeiets herinneren bij de laatste keer dat we promoveerden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op mei 26, 2021, 19:16:02
Waren dat niet 1500 kaartjes, kan mij nog zoeiets herinneren bij de laatste keer dat we promoveerden.

Zoiets staat mij ook bij.

hobbes


Collingwood

Het tempo zit er goed in.  :thumbsup

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ??????????? ↝ 4️⃣1️⃣8️⃣0️⃣

Fijn weekend, geel-blauwen!

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Hoi Erwin! Nee, dit aantal is nog exclusief sponsoren.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 28, 2021, 19:14:32
Het tempo zit er goed in.  :thumbsup

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ??????????? ↝ 4️⃣1️⃣8️⃣0️⃣

Fijn weekend, geel-blauwen!

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Hoi Erwin! Nee, dit aantal is nog exclusief sponsoren.

Weet iemand toevallig ook nog hoeveel sponsoren er zijn?

Zuid1991

Citaat van: Lore op mei 28, 2021, 20:34:49
Weet iemand toevallig ook nog hoeveel sponsoren er zijn?
Dacht 1500/2000

Mooi aantal nu als dit zonder sponsoren is.
Vraag mij af of dat bij nec ook zo is.

Sakas

Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2021, 20:47:42
Dacht 1500/2000

Mooi aantal nu als dit zonder sponsoren is.
Vraag mij af of dat bij nec ook zo is.

Boeie!!!! Wij zijn Cambuur!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?

hobbes

Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 11:38:39
Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?

Mag het hopen van niet, je support de club, niet één speler  |:)