Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

nikjeuh

Hm... probeer online seizoenkaart aan te schaffen, ben ingelogd en al. Maar hij geeft bij elke stoel aan: Serie is niet beschikbaar in de verkoop. Of zou de verkoop alleen via de administratie gaan nu?

Zuid1991

Al ruim 100 halve seizoenkaarten over de toonbank gegaan. |:)
We binne een mooi clupke hoor, gas gevuh in 2017

Geelblauwstiens


speculeter

Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??
Was vorig jaar ook zo.

Tukker

Dus nu nog voor juup prijzen alleen voor de snelle beslissers.

Done  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op april 18, 2017, 20:04:38
Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?

Jep
Area 58

Vlampiep


Nightmarelwd

Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Nee hoor, mooi op tijd.
MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??
Ik hoorde van de administratie dat sommigen het bericht na het seizoen 17/18 gaan ontvangen.

John Hiatt

Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Regeren is vooruitzien. Mooi op tijd!

denistel

Citaat van: Bernardo op april 18, 2017, 20:04:38
Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?

at we promoveren krijg ik wel aardig verhoging denk ik :proost

666

Citaat van: denistel op april 19, 2017, 18:32:54
at we promoveren krijg ik wel aardig verhoging denk ik :proost

Dou niet alleen... En ik hef um oek verlengt  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Wat maakt het uit. Al sturen ze hem de eerste week augustus, ik verleng altijd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets