Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

echt veel vind ik mede omdat ik ook nog genoeg supporters hoor die nog even wachten
wat de corona maatregels worden want die moeten bijv 3 of 4 kaarten halen en das
geen kleine uitgave.

Grijskijkert

Citaat van: Chielvak19 op juli 08, 2020, 12:41:19
4616 kaarten zijn er verlengd??
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2020, 14:21:16
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
oftewel die gaan nu bestellen?

Treb

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 08, 2020, 15:09:12
oftewel die gaan nu bestellen?

Op Noord heb je geen eigen plek, dus geen noodzaak om je plek veilig te stellen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op juli 08, 2020, 15:22:29
Op Noord heb je geen eigen plek, dus geen noodzaak om je plek veilig te stellen.
okay, maar een SK is toch wel interessanter dan 19 losse kaarten toch? Dan moeten die dus nog allemaal besteld worden bedoelde ik.

Zuid1991

#1550
Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2020, 14:21:16
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
Dat zei hij niet. Maar ik snap je insteek wel.
Hij zei ongeveer dat de noodzaak om te verlengen niet zo groot is op noord omdat men daar toch veelal door elkaar staat, en er weinig behoefte is aan vaste plekken.
Dus die mensen hebben nog niet veel haast. De verwachting is dan ook dat er nog veel een seizoenkaart bestellen.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2020, 15:39:10
Dat zei hij niet. Maar ik snap je insteek wel.
Hij zei ongeveer dat de noodzaak om te verlengen niet zo groot is op noord omdat men daar toch veelal door elkaar staat, en er weinig behoefte is aan vaste plekken.
Dus die mensen hebben nog niet veel haast. De verwachting is dan ook dat er nog veel een seizoenkaart bestellen.
En dat bedoelde ik eigenlijk ook,maar als daar nog 1000 mensen "verlengen" komen we op een mooi aantal seizoenkaarten. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2020, 12:45:50
Fantastisch aantal, nu al!
Voorzichtige prognose: we gaan over het aantal van vorig jaar (6000 inclusief sponsoren) heen.  |:)

Dat is niet een voorzichtige prognose, dat is een zekerheidje!

Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen en als wij weer allemaal mogen komen en Cambuur speelt goed, dan wordt uitverkocht de norm!  _O_ _O_

Galdiano

Waar een lange tijd geen antwoord op kwam:

het aantal verkochte seizoenkaarten is inclusief de 1.5 actie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sakas

#1554
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2020, 13:27:20
Waar een lange tijd geen antwoord op kwam:

het aantal verkochte seizoenkaarten is inclusief de 1.5 actie.

Is het dan ook bekend hoeveel hiervan zijn verkocht?
Aan het begin gaven ze hier nog wel meer informatie over.
Ook hoeveel er kiezen voor korting op het seizoen 2021/2022 en zo.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Galdiano

Citaat van: Sakas op juli 09, 2020, 13:32:14
Is het dan ook bekend hoeveel hiervan zijn verkocht?
Aan het begin gaven ze hier nog wel meer informatie over.
Ook hoeveel er kiezen voor korting op het seizoen 2021/2022 en zo.

Dat dan weer niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Na de start van de 'normale verkoop' , een paar dagen geleden toch benieuwd of we al bijna de 5000 bereikt hebben.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2020, 09:34:03
Na de start van de 'normale verkoop' , een paar dagen geleden toch benieuwd of we al bijna de 5000 bereikt hebben.

Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juli 11, 2020, 09:56:56
Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.
Als je erbij wil zijn,is een seizoenkaart de enige mogelijkheid,dus wees slim en koop een seizoenskaart..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2020, 14:09:54
Als je erbij wil zijn,is een seizoenkaart de enige mogelijkheid,dus wees slim en koop een seizoenskaart..

Eens, en noord bleef wat achter en die komen nog wel