Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2020, 21:54:12
Och meneer de moraalridder, "wil wedstrijden zien waar ik recht op heb."

Dan had je je sk gewoon niet moeten verlengen.  l8l
Ik zie wel hoe de club het bepaald, en heb er vrede mee.
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Maar als er op de verpakking staat dat er waarschijnlijk maar 4 inzitten en als er maar 4 inzitten dat je dan compenseert wordt, tenzij je uitdrukkelijk zegt dat je dat niet wilt. Dan is het toch jouw keuze?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05

als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Ik zeg altijd tegen de vrouw dat er maar 6 inzaten......

hobbes

Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Dan had je voor dit seizoen niet moeten verlengen. Je hebt niet de garantie gekregen dat je alle wedstrijden kan zien. Wel dat ze er alles aan gaan doen om het mogelijk te maken.

okkele

ik begon toch echt met "even brainstormen" .
dus je verwachtingen voor komend seizoen zonder mij de les te lezen graag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

#1581
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 23:59:00
ik begon toch echt met "even brainstormen" .
dus je verwachtingen voor komend seizoen zonder mij de les te lezen graag.
Je/u bent nogal veel met je/u zelf bezig,dat staat je goed! Geen greintje club belang haal ik uit je woorden!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1582
Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
Toe juh Pinneukio je neus groeit, na jaren van medewerkers(lees trainers/spelers/Foeke Booy/directie) beledigen en al klap op de vuurpijl veel te laat je seizoenskaart verlengen, Ard(voor jou meneer de Graaf) wil daardoor al jaren niet met je praten...
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

#1583
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Heb je voor compensatie gekozen bij niet bezochte wedstrijden?

Je wist dat je mogelijk wedstrijden niet kan bezoeken en mogelijkheid hebt om gecompenseerd  te worden. Dus ipv de 8 koeken betaal je voor 8 maar krijgt er wellicht maar 4.
Of je had de keuze gecompenseerd te worden moeten maken.

Ik begrijp je reactie gewoon echt niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Destroyer op juli 21, 2020, 06:23:07
Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(

Helemaal eens, en het gaat maar door ook.... Hey Cambuurvrienden, kunnen jullie je onderlinge vetes in het privecircuit verder uitvechten i.p.v. hier de sfeer te bederven om niks.
Ik dank U wel.
Delfzijl/Cambuur.

Zuid1991

#1585
Back to subject: |:)

https://www.rondomvandaag.nl/regio/leeuwarden/sport/19413/
bijna-vijfduizend-seizoenkaarten-cambuur-verkocht

Zeer netjes als je bedenkt dat go ahead 5500 heeft verkocht en dit waarschijnlijk inclusief sponsoren is.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2020, 10:31:08
Helemaal eens, en het gaat maar door ook.... Hey Cambuurvrienden, kunnen jullie je onderlinge vetes in het privecircuit verder uitvechten i.p.v. hier de sfeer te bederven om niks.
Ik dank U wel.
Delfzijl/Cambuur.
je kan mij hier echt niks verwijten,ze gaan nogal fel in op hun eigen interpretatie van mijn simpele poging tot samen brainstormen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Galdiano op juli 21, 2020, 09:37:48
Heb je voor compensatie gekozen bij niet bezochte wedstrijden?


nee!
daar gaat het mij helemaal niet om.
ik wil horen hoe wij als supporters het komende seizoen zien.
ik zal er om denken voortaan om het duidelijk te formuleren.

zo dan?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2020, 08:20:03
Je/u bent nogal veel met je/u zelf bezig,dat staat je goed! Geen greintje club belang haal ik uit je woorden!
dat is dan jouw gebrek ,je kent mij niet.
jij snapt de hele vraag niet !
maar wel weer je gal spuwen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Destroyer op juli 21, 2020, 06:23:07
Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(

wij zijn hier op c.o.l , hier gaat het over mijn club cambuur en niet de toestand in de wereld.
als we allemaal gaan lullen als gudde vind ik het hier ook wel weer prima hoor.

:proost proost.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.