Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Denk dat er morgen meer mensen bij de forumavond zijn dan dat er verlengd hebben.

En terecht, ik ben ook zeer benieuwd naar het beleid van volgend seizoen.

Maar ik verleng ongeacht wat er gebeurt, gewoon, omdat het mijn club is.  |:)
:koffie

DCKM

Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Vlampiep

Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
Mooi skreven maat, ut is presies su ast ut skreven hest.
Cambuur is un volksclub en een groat gedeelte van de supporters Hewwe ut niet breed en mutte keuses make Skoalgeld, of kleren voor de kiemders of een seizoenskaart.
Ik hef wat dat betreft wel begroaten met de echten die ut niet betale kenne.
Miskien dat Cambuur us bekieke ken of su mensen die ut echt niet betale kenne een korting geve kenne. Hier su de gemeente oek een rol in speule kenne in ut kader van ut minima beleid.
( doean die oek nog us wat voor de club)

Lore

Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.

Of ze zijn gewoon lui, net als ik!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op mei 12, 2016, 21:16:43
Of ze zijn gewoon lui, net als ik!

Of ze wachten op vakantiegeld  :D

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 12, 2016, 21:16:43
Of ze zijn gewoon lui, net als ik!
Tja jij moet 2 exen onderhouden. Dan houdt het ook niet over ;)

Dokkumer

Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
Ik zie het alweer, de grootste armoedzaaiers komen uit Dokkum 8P

Bernardo

@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op mei 13, 2016, 13:24:58
@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup
Het is in ieder geval een stap in de goede richting. Goed dat er toch enigszins geluisterd wordt naar de mening van supporters.
En de 1000 sk's al gepasseerd, valt me ook heel erg mee.

Zuid1991

Tuurlijk Dokkumer, bitsje vertrouwen hè in ons trouwe supportersschare.
Op weg naar de 5000!
Ondanks dat we uit de eredivisie zijn koppen omhoog, en voor de eerste 3 plekken gaan! |:)

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op mei 13, 2016, 13:24:58
@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup
Dit soort mogelijkheden horen bij een echte Volksclub. :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2016, 15:39:57
Tuurlijk Dokkumer, bitsje vertrouwen hè in ons trouwe supportersschare.
Op weg naar de 5000!
Ondanks dat we uit de eredivisie zijn koppen omhoog, en voor de eerste 3 plekken gaan! |:)
Tja, ik hoor hier hele wisselende geluiden. Er zijn een aantal die nu wél een sk nemen en er zijn ook een flink aantal in deze regio die alleen voor Eredivisievoetbal een sk hadden en nu niet verlengen.
5000 vind ik een heel hoog aantal na alle onvrede, ik zou met 4000 al heel tevreden zijn. Maar we zien wel hoe we er op 9 juni voor staan als iedereen heeft kunnen verlengen.

Zuid1991

9 juni is geen einddatum hè.  ;)
We mutten sien wat de eindstand is wanneer de start van de competitie is.
En ik ben er heilig van overtuigd dat deze volksclub de 5000+ haalt!!!!  |:)

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2016, 22:05:39
9 juni is geen einddatum hè.  ;)
We mutten sien wat de eindstand is wanneer de start van de competitie is.
En ik ben er heilig van overtuigd dat deze volksclub de 5000+ haalt!!!!  |:)
Weet ik, ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de 8000-8500 wel gaan verlengen. Want dat er nieuwe sk houders bijkomen is ook wel zeker!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2016, 21:43:10
en er zijn ook een flink aantal in deze regio die alleen voor Eredivisievoetbal een sk hadden

:zwaai  oid was het toch?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021