Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Wij zijn nu twee keer veel eerder uit het stadion vertrokken vanwege onveilige situaties en ongeregeldheden.
Dit heeft ot gevolg gehad dat twee  jaren lange SK houders niet gaan verlengen. Als de club geen drastische maatregelen nsemt tegen het verbale en fysieke geweld van zowel eigen als uit supporters, gaat mijn SK kaart ook retour naar de adminstratie.

Eewal

Misschien dat de club een keer een stevig statement kan maken.  Wat mij betreft mogen de knokploeg stewards weer terugkomen om de orde te handhaven.

James

Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 08:40:40
Misschien dat de club een keer een stevig statement kan maken.  Wat mij betreft mogen de knokploeg stewards weer terugkomen om de orde te handhaven.

Aangeven wat je wel in het stadion wil en wat de gevolgen zijn als iemand over de scheef gaat en vooral daar naar handelen!! Want statements alleen hebben geen zin. De reacties na de tijd zijn ook altijd voorspelbaar wat logisch is maar maak het ook voorspelbaar voor de misdragende supporters dat de pakkans minimaal 90% is. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er na de tijd ?cht gepakt worden.

James

En stop met bierverkoop als supporters zich niet kunnen gedragen

Eewal

Citaat van: James op mei 30, 2026, 09:57:06
Aangeven wat je wel in het stadion wil en wat de gevolgen zijn als iemand over de scheef gaat en vooral daar naar handelen!! Want statements alleen hebben geen zin. De reacties na de tijd zijn ook altijd voorspelbaar wat logisch is maar maak het ook voorspelbaar voor de misdragende supporters dat de pakkans minimaal 90% is. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er na de tijd ?cht gepakt worden.
Wat mij betreft wordt handelen van knokploeg stewards het statement  8)

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op mei 29, 2026, 20:36:10
Ik heb gezocht en gezocht hoeveel procent vrije verkoop verplicht is, maar ik kan nergens zo?n regel vinden.

Waar heb jij het gevonden?

Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 16:53:35
Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen

Financieel wel aantrekkelijker om een percentage van 10% over te houden voor vrije verkoop, helemaal in de Eredivisie.

V-man

Citaat van: James op mei 30, 2026, 09:57:52
En stop met bierverkoop als supporters zich niet kunnen gedragen
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!

PePe

Citaat van: V-man op mei 30, 2026, 23:04:52
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!

Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater

zeewolde

Citaat van: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48
Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater

Met deze opmerking generaliseer je enorm.

Als ik dus 1-2 biertjes drinken ben ik ook een biergooier?

Inferno-058

Citaat van: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48
Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater
Wat een trieste opmerking

Poetser

Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

papier

Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

Dit kan ik wel onderschrijven. Dat zijn echt de momenten dat ik enorm trots ben dat ik supporter van Cambuur ben.

Andy King

Citaat van: papier op mei 31, 2026, 12:29:42
Dit kan ik wel onderschrijven. Dat zijn echt de momenten dat ik enorm trots ben dat ik supporter van Cambuur ben.

Tsja...

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

      Delfzijl/Cambuur: Heren en dames ik krijg berichten van verschillende mensen die zich ergeren aan het gebruik van het woord K..... ik weet dat jullie het in deze goed bedoelen en het ook niet eens zijn met het gebruik van de naam K in de liedjes die gezongen worden. Ook hier op het forum doet het vele mensen zeer die deze vreselijke ziekte zelf of in familiekring hebben moeten meemaken. Daarom vraag ik jullie daar rekening mee te houden. Ik dank jullie wel, Delfzijl/Cambuur.