Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

rudie

Denk dat de club liever wacht tot de zaak met de KNVB geregeld is; als je claimt schade te ondervinden en hebt net duizenden seizoenskaarten in no time verkocht heb je niet echt een heel sterk verhaal natuurlijk....

Zuid1991

Duurt lang voordat het bekend wordt wanneer er verlengd kan worden.

oldehove

Na het weekend komt er duidelijkheid !
ut komt su as het komt

Lore

Citaat van: oldehove op mei 29, 2020, 13:05:03
Na het weekend komt er duidelijkheid !

Zeiden ze dat vorige week ook niet al?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt



Bernardo

START SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VRIJDAG
29 mei 2020, 18:01
Hoe staat het met de seizoenkaarten? Kunnen we al bijna verlengen?!

Dit is waarschijnlijk de meest gestelde vraag in de mail en op de social media van SC Cambuur in de afgelopen weken en dat is vooral hartverwarmend! Dat geldt overigens in het algemeen voor de fantastische steun die we hebben mogen ontvangen na het onrechtvaardige besluit van de KNVB. Als één ding duidelijk is geworden is het dat deze volksclub leeft als nooit tevoren en dat we er met z'n allen aankomen!

Voor wat betreft de verlenging van de seizoenkaarten zijn we achter de schermen -samen met onze partners- druk bezig en gaan we volgende week vrijdag (5 juni) los met de campagne.

Prijzen & opties
Het mag voor zich spreken dat de prijzen dit jaar niet zijn verhoogd en gezien de uitzonderlijke situatie kun je kiezen uit een drietal opties:

1. Anderhalve seizoenkaart
Anderhalve meter? Nee, anderhalve seizoenkaart! Hiermee steun je niet alleen de club en heb je alle rechten van een seizoenkaarthouder, maar help je ook om het stadion weer vol te krijgen zodra er weer supporters bij de wedstrijden mogen zijn. De extra halve seizoenkaart gaat namelijk naar mensen die in de coronacrisis in de frontlinie hebben gewerkt en een Avondje Cambuur meer dan hebben verdiend. Samen met onze maatschappelijke stichting Cambuur Verbindt nodigen we deze helden, uit bijvoorbeeld de zorg en supermarkten, persoonlijk uit.

2. Onvoorwaardelijke steun
Als je hiervoor kiest geef je aan dat je de club onvoorwaardelijk steunt en geen restitutie wenst ongeacht hoeveel wedstrijden er met/zonder supporters kunnen worden gespeeld. Dit helpt de club enorm, omdat we dan beleid kunnen maken richting de toekomst.

3. Standaard verlenging met restitutie
Ga je voor deze optie dan zijn we je nog steeds enorm dankbaar en lever je zonder meer een bijdrage om de club door de crisis te loodsen. Wel kun je afhankelijk van het aantal zonder publiek gespeelde wedstrijden restitutie krijgen in de vorm van korting op je volgende seizoenkaart. De hoogte hiervan is afhankelijk van het aantal wedstrijden zonder supporters en maximaal 50 %.

Hoe dan ook, wanneer dan ook: Cambuur Komt Eraan!


Chielvak19

Citaat van: Bernardo op mei 29, 2020, 18:17:13
START SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VRIJDAG
29 mei 2020, 18:01
Hoe staat het met de seizoenkaarten? Kunnen we al bijna verlengen?!

Dit is waarschijnlijk de meest gestelde vraag in de mail en op de social media van SC Cambuur in de afgelopen weken en dat is vooral hartverwarmend! Dat geldt overigens in het algemeen voor de fantastische steun die we hebben mogen ontvangen na het onrechtvaardige besluit van de KNVB. Als één ding duidelijk is geworden is het dat deze volksclub leeft als nooit tevoren en dat we er met z'n allen aankomen!

Voor wat betreft de verlenging van de seizoenkaarten zijn we achter de schermen -samen met onze partners- druk bezig en gaan we volgende week vrijdag (5 juni) los met de campagne.

Prijzen & opties
Het mag voor zich spreken dat de prijzen dit jaar niet zijn verhoogd en gezien de uitzonderlijke situatie kun je kiezen uit een drietal opties:

1. Anderhalve seizoenkaart
Anderhalve meter? Nee, anderhalve seizoenkaart! Hiermee steun je niet alleen de club en heb je alle rechten van een seizoenkaarthouder, maar help je ook om het stadion weer vol te krijgen zodra er weer supporters bij de wedstrijden mogen zijn. De extra halve seizoenkaart gaat namelijk naar mensen die in de coronacrisis in de frontlinie hebben gewerkt en een Avondje Cambuur meer dan hebben verdiend. Samen met onze maatschappelijke stichting Cambuur Verbindt nodigen we deze helden, uit bijvoorbeeld de zorg en supermarkten, persoonlijk uit.

2. Onvoorwaardelijke steun
Als je hiervoor kiest geef je aan dat je de club onvoorwaardelijk steunt en geen restitutie wenst ongeacht hoeveel wedstrijden er met/zonder supporters kunnen worden gespeeld. Dit helpt de club enorm, omdat we dan beleid kunnen maken richting de toekomst.

3. Standaard verlenging met restitutie
Ga je voor deze optie dan zijn we je nog steeds enorm dankbaar en lever je zonder meer een bijdrage om de club door de crisis te loodsen. Wel kun je afhankelijk van het aantal zonder publiek gespeelde wedstrijden restitutie krijgen in de vorm van korting op je volgende seizoenkaart. De hoogte hiervan is afhankelijk van het aantal wedstrijden zonder supporters en maximaal 50 %.

Hoe dan ook, wanneer dan ook: Cambuur Komt Eraan!

Verlengen die handel, en als je om restitutie vraagt ben je (in mijn ogen) geen echte supporter
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen


Lore

Citaat van: Chielvak19 op mei 29, 2020, 19:21:08


Verlengen die handel, en als je om restitutie vraagt ben je (in mijn ogen) geen echte supporter

Enige twijfel die ik heb is 1 1/2 of zelf 2 halen!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op mei 29, 2020, 20:11:23
Enige twijfel die ik heb is 1 1/2 of zelf 2 halen!

Jah precies....zit ook erover te denken om 2 ipv 1 te nemen...... het enige probleem is naast mij is nooit wat vrij.... dus zit je nooit naast elkaar als ik iemand meeneem.
En das bar ongezellig. Als iedereen 1,5 neemt hebben we straks 1,5 keer een uitverkocht huis :proost
Moet alles eerst wel weer normaal worden natuurlijk.
En terugvragen geld van mijn clupke ??? Nooit.
We komen eraan !!

CambuurAmersfoort

Ik bestel ook een extra kaart. Vraag wel aan de club of er op een andere plek een extra stoel vrij is. Dat stadion moet komend jaar elke week vol!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 29, 2020, 23:00:25
Ik bestel ook een extra kaart. Vraag wel aan de club of er op een andere plek een extra stoel vrij is. Dat stadion moet komend jaar elke week vol!!

Je bent een kei van een kerel |:)
Henk, held, bedankt

Bankzitter

#1379
Het zijn wel 3 slimme opties... goed over nagedacht.

Onvoorwaardelijke steun spreekt voor zich. Dat is de  "verzekeringspolis"voor de club als onverhoopt ook na 1 januari bijvoorbeeld nog niet met een volledig gevuld stadion mag worden gespeeld.

Bij de "ik wil mijn geld terug"- optie is de voorwaarde wel dat je dan een seizoenskaart voor het seizoen erop aanschaft. Dus stel dat het meevalt en er moet maar 20% zonder publiek worden gespeeld (ipv 50% of meer), dan krijgt die supporter  20% korting op zijn 2e seizoenskaart. Stel dat we promoveren en we verhogen de prijs van een seizoenskaart met 10%. Dat is geen slechte deal voor de club, hoor... 11% korting geven op 2 jaar lang een verkochte seizoenskaart. 

Met  die "anderhalve  kaart" garandeer je eigenlijk dat je steeds een vol stadion hebt omdat je de rest van de stoeltjes met de Corona-helden kan opvullen zodra dat weer mag. Een mooie oplossing, maar ook een slimme want door het weggeven van kaarten/stoeltjes krijgt Cambuur ook steeds meer supporters en dat is met ook op de toekomst(nieuw stadion) heel belangrijk. Dat nieuwe stadion moet straks ook vol!

Daarom zoek ik zelf een nog andere optie om een kaart te schenken aan de club/supporter, maar zal even een mailtje droppen naar  de club en Stichting voor de mogelijkheden.