Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: John Hiatt op september 07, 2014, 13:28:47

Titel: Ondergang dkv
Bericht door: John Hiatt op september 07, 2014, 13:28:47
Kan het niet laten. Vond een mooi lijstje...

Tussen 2012 en anno augustus 2014 zijn de onderstaande bedrijven geen sponsor meer. Het kan zijn dat er een paar nu onder een andere naam of ander bedrijf weer sponsor zijn of dat deze niet op de lijst van 2014 staan, maar dus wel sponsor zijn. Je mag er echter vanuitgaan dat 95% geen sponsor meer is. In de periode 2012 - 2014 zijn er slechts enkele tientallen nieuwe bedrijven bijgekomen. Naar verwachting vallen er na dit seizoen weer een stuk of 50 af. Intern moet er absoluut het één en ander gaan veranderen, want op deze manier wacht Heerenveen een scenario a la Willem II / Utrecht (zonder een Van Seumeren).

Buitengewoon Personenvervoer Nederland
18 Hekwerk
3-Angl
A. Baas Pot- en Tuinplanten Kwekerij
Aannemingsbedrijf Leijnse BV
AB Fryslân
Adecco
Adema Betonrenovatie
AFI (Algemeen Financieel Incassobedrijf)
ALC Projectverlichting
Aquasoft Watersystems b.v.
Aquatec Industries
Arbo Unie BV
ArchiLogiQ B.V.
architectenburo zijlstra
Arendshorst Vastgoed BV
Argus B.V.
Asito B.V. Schoonmaakkracht
Assurantiekantoor de Roos
Athlon Car Lease Regio Noord
Auto Poiesz Sneek
Autobedrijven ESA Drachten B.V.
AutobedrijvenTolman Drachten BV
Autocolor Fryslân
Autoschade Service Vonk Heerenveen
Autospuiterij A. Kuperus
Baas B.V. Regio Noord
Bakker Professional
Bakkerij Appie de Jong
Beljon + Westerterp bv
Berendsen
Betonindustrie B.V. Concrelit / Leicon
Boarnstream International Yachtbuilders
Boekema, visie op vastgoedonderhoud
Boer&Croon
Bonnema architecten
Bosma B.V. Plafonds-Wanden
Bouw- en Aannemersbedrijf F. de Vries BV
Bouw en Afw.bedr. Workum BV
Bouwbedr. Doornenbal & Louwes
Bouwbedrijf Bloemsma b.v.
Bouwbedrijf C. Tadema bv
Bouwbedrijf Siebenga B.V.
Bouwbedrijf T.H. de Vries & Zonen B.V.
Bouwkundig Bureau De Jong
Bouwtech Friesland
Brunel Engineering-Finance-ICT
Bruynzeel Keukens
BSA Vloeren BV
Canon Business Center Groningen
CapeComfort vof
Celavita b.v .
Circuit Sneltransport
Cobrabike
Coca-Cola Enterprises Ned. BV
COM7
Comfor Trend Groep
Compusystems
Covri Bouwadviesburo BV
Creativo Haarmode & Huidverzorging
Credion, ondernemend in krediet voor ondernemers
De Boer Industrie Techniek B.V.
De Bruin & Cho
De Gevelbouwgroep
De heer B.K. Koopmans
De heer M.L. Coster
De IJzeren Man
De Mâr Houtkonstrukties B.V.
De Netwerk beheerder BV
De Saks
De Vries Kozijnen B.V.
De Witte Assurantiën
De Woudenhof & Overwijk Makelaars en Rentmeest
De Zeilcompagnie
Decorboo Reclame
Dejo Metaalindustrie B.V.
Dekema Ruitersport B.V.
DIT Technical Services
Donker
Drinkwaterpunt NL BV
Drukkerij Banda Heerenveen bv
Eekels Elektrotechniek B.V.
Elverdink Hoveniers
Emrose BV
Enitor B.V.
Erven Feenstra Bakker-Nijboer
Euro-Elektra
Exploi reclame & internet
F. Noordhoek en Zoon B.V.
Fabiton Prefab Bouwsystemen BV
Falke Trading en Beheer BV
Familie W. Vriesema
Friesland Bank NV
Frisian Queen
Frisse Wind Events
Geotrack Telematics B.V.
Gibo Groep
Gibo Groep Accountants & Adv.
Gibo Groep Accountants en Adviseurs
Graafstra Mechanisatie en Staalconstructie
Green Outdoor Sports
GrondNet BV
Grondverzetbedrijf Gebr. Algra
Grontmij
Hagranop BV
Handelsonderneming Brouwer
Hanzedruk
Henny van Duuren Leeuwarden B.V.
Hodij Coatings
Holcim Betonproducten B.V.
Hollema Holding B.V.
Hovo Trans
Huis & Hypotheek
ICP BV
IDB Reclamewerken
IJB Funderingen (v.h. IJsselmeerbeton)
Inaday
Innotec
IntSource BV
It Dielshûs Wommels
J. Ruinemans B.V. Bedrijfswagens
J.J. Sypersma Beheer b.v.
Jelco Verswaren BV
Jelle Bleeker Incasso
Joop Kramp Consultancy BV
Jorritsma Bouw B.V.
Juncker Bike Parts
KADER Magazijnsystemen
KBC Keukens
Keukenstudio Van der Woude Heerenveen
Kingma Consultants BV
Kloosterman Geveltechniek B.V.
Knol Akkrum
Koelvisie Comfort
Koeriersbedrijf H. v.d. Berg
Kolf & Molijn B.V.
Kon. Sjouke Dijkstra & Zn. BV
Koninklijke Jongeneel
Konstruktiebedrijf Visser BV
kooiker turnkey projecten
Koop Holding Europe b.v.
Koopmans Bouw b.v.
Kooyenga Groep
Kornelis
KRAS.NL
Kuiper Verzekeringen
KWS Infra bv
Lametco Metaalconservering
Lammert Haanstra V.O.F.
Langhout intern transport b.v.
Langhout Schilderwerken
Lascon B.V.
Leeuwarder Courant/Acq.buitend
Lolkema BV Aannemingsbedrijf
M. Westra BV
Maatman Accountants b.v.
Machinehandel Anema en Zn B.V.
Makelaardij Pandomo
Maria Silke Maritiem
Marinus Vastgoed
Mediaannet
Mennen voor Mensen
MerkMakers
Meubel Outlet Lemmer
MHM Plaatbewerking
Miedema Hout
Multimodal Container Services
Nailtra b.v.
Nicolai & Tabak Accountants en Adviseurs
NNAB B.V.
Noorder Betonpompen Centrale
Noppert Heerenveen
Norder Stuwadoorsbedrijf B.V.
NoRRoD Computers BV
Notaris IJdema
Novatech Auto & Industrie Parts BV
Offizz Line Projektinrichting
Okkema Installaties
Okkinga Communicatie
Oliedistributie Noord B.V.
Olijslager Verf
Oosterveld Installatietechniek
Oostwoud International B.V.
P.R.O.-Tennis bv
Parkeeraccomm.Tsjerk Hiddes
PAX Groep
Pierre Boels B.V.
Pi-Groep BV
Pi-Holding BV
Planhus
Plegt-Vos Lelystad B.V.
Plegt-Vos Noord B.V.
Pol Leeuwarden
Postema Beveiligingstechniek B.V.
Poultry Impex Pronk Holland B.V.
Probo / Sign
Promorfo BV
Promotex (staat niet meer op de lijst, wel nog beloften)
RA Groep
Recontec B.V.
Repos Graveertechniek
Restaurant De Brigantijn
restaurant perBacco
Rinsma Fashion Plaza
RMW Makelaars
Roelofs
Ruiter Dakkapellen
Schaap De With Rijplatenverhuur / Transport
Schade Techniek Hveen B.V
Schildersbedrijf G. Pruis
Schilderwerken Koopmans
Schoonmaakbedr. Post Cleaning
Schotanus Betonafwerking
SHP bouwbedrijven
Sigma Coatings Bouwverven
Sijtsma Groep
Sinke Groep
Sinnema Advies Groep
Siton - Suzenaar BV
Skischool & Skistore Swing
Slump Oil B.V.
Speciaaladvocaten
Speer & Partners
Sterk Advies B.V.
Sterk Heiwerken B.V.
Stockmann Woninginrichting
Stukadoorsbedrijf Joh.v.d.Honing vof
TAC Trade and Converting B.V.
Taekema BV
Takel- en Bergingsbedrijf Hof
Taxicentrale Waaksma BV.
Tech. Installatiebedrijf Bouma
Tegelzetbedrijf & Tegelhandel van Veen B.V.
Tempo-Team
Ten Brinke b.v.
Terpstra Makelaardij O.G.
Tiedema Droogtechniek BV
Timmerfabriek Timboco
Tophout friesland B.V.
Trend Lease
Tulip Inn De Valk
Tulp Advocaten
Ulenburgh Adviseurs
Van Breeden Administrateurs
Van der Linde BV
Van der Zee fashion
Van Linge Dedemsvaart BV
Van Vuuren Grou B.V.
Vandeputte Medical
Veenstra Rietdekker Rieth.
Veltman Financieel Adviseurs B.V.
Velzen Textielreiniging BV
Venema Zonwering
Veno Houtproducten BV
Vepa Kantoor/projectmeubelen
Verreiker Verhuur Sonnema
Verzinkerij Wolvega
Vivens
Vodafone Heerenveen
Voegbedrijf Hulzinga
Volbeda's Stationsbloemenwinkel Leeuwarden BV
Weidenaar Mechanisatie
Welsec Schilders en Classificeerbedrijf
Welzorg Nederland BV
Wiebe Bakker Holding BV
Wiegersma Grondwerken
Wifo-Anema B.V.
WiKo
Winkelpartij
Witteveen Daktechniek Noord B.V.
Yabeco restaurants & catering
Yntema Beheer
Yntema Carrosseriebouw
Ytsma Consultancy BV
Zuyderzee College
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Spine op september 07, 2014, 14:23:45
Citaat van: John Hiatt op september 07, 2014, 13:28:47
Intern moet er absoluut het één en ander gaan veranderen
Nergens voor nodig. Gaat prima zo!  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op september 07, 2014, 15:22:24
Leuk lijstje |:)

overigens kan ik me nauwelijks voorstellen dat de lc ze niet meer sponsort. Zie ook een aantal failliete bedrijven ertussen, daar zullen veel bvo's last van hebben.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 07, 2014, 15:36:50
Zullen ook een aantal tussen zitten die nu hier hun eredivisie wedstrijdjes mee pikken heb ik zo het idee. Hun begrotingen is ook gekelderd. van 21M naar 19.5M. en dat met de verkoop van Bilal, Finnbogason en ziyech.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op september 07, 2014, 15:57:08
Citaat van: Marc S op september 07, 2014, 15:36:50
Zullen ook een aantal tussen zitten die nu hier hun eredivisie wedstrijdjes mee pikken heb ik zo het idee. Hun begrotingen is ook gekelderd. van 21M naar 19.5M. en dat met de verkoop van Bilal, Finnbogason en ziyech.

Vanaf dit seizoen zullen ze echt niet meer zulke bedragen binnen gaan slepen dat hun begroting op dat niveau blijft. Die gaat straks veel harder naar beneden  :thumbsup

Ik verwacht dat dit jaar het keerpunt zal zijn, en in positieve zin ook voor ons. na 20 jaar zijn de rollen omgewisseld.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op september 07, 2014, 16:18:37
Wij worden alleen maar sterker, en zij alleen maar slapper!

Heerlijk ! |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Ruppppert op september 07, 2014, 16:35:06
ommekeer financieel zou pas zijn als het Niewe stadion er is , sportief kunnen we dit seizoen er al overheen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 07, 2014, 17:43:11
Aantal Leeuwarder bedrijven  :R
En Waaksma dus ook sponsor bij DKV  :R
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 07, 2014, 18:14:28
Citaat van: Ruppppert op september 07, 2014, 16:35:06
ommekeer financieel zou pas zijn als het Niewe stadion er is , sportief kunnen we dit seizoen er al overheen

Klopt, sportief gezien is dit seizoen het ideale moment om eindelijk weer eens boven hen te eindigen. Met het Stadion hoeven wij er nog steeds niet te zijn, maar dan komt er hier erg veel ruimte vrij, en zou de begroting dicht op die van hen kunnen komen. (15M hadden ze het erover) Komen we in iedergeval dichterbij.

@Galdiano, ik zou het ook niet doen, maar onthoud wel dat veel ondernemers het vrij weinig uitmaakt bij welke club ze zitten, ze willen meer inkomen genereren. Maar zijn dit niet de sponsoren die ze kwijt zijn geraakt?

Al met al, voorlopig zijn wij 4 wedstrijden onderweg, maar omdat zij in een neerwaardse spiraal zitten mbt inkomen en sportief, zitten wij juist in een opwaardse spiraal, het is geen garantie, maar zo dichtbij zijn wij in wel 20 jaar niet geweest om een keer hoger dan hen te eindigen.



Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 07, 2014, 18:52:46
Dit gaat inderdaad om sponsoren die ze kwijt zijn geraakt. Desondanks vindt ik het not done dat een sponsor die al jaren roept dat Cambuur zijn club is, toch sponsor is geweest bij dkv!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op september 07, 2014, 19:17:54
Citaat van: Galdiano op september 07, 2014, 18:52:46
Dit gaat inderdaad om sponsoren die ze kwijt zijn geraakt. Desondanks vindt ik het not done dat een sponsor die al jaren roept dat Cambuur zijn club is, toch sponsor is geweest bij dkv!

Sponsor kaarten worden ook vaak afgenomen voor relaties. Hoe mooi is het om klanten die supporter zijn van n andere club naar een uitwedstrijd te sturen van hun favoriet, op de hoofdtribune... Uit zakelijk oogpunt heb ik er begrip voor. Die lijst afmeldingen staat volgens deels in relatie met onze promotie vorig jaar
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op september 07, 2014, 20:30:48
Citaat van: dizzhead op september 07, 2014, 19:17:54
Sponsor kaarten worden ook vaak afgenomen voor relaties. Hoe mooi is het om klanten die supporter zijn van n andere club naar een uitwedstrijd te sturen van hun favoriet, op de hoofdtribune... Uit zakelijk oogpunt heb ik er begrip voor. Die lijst afmeldingen staat volgens deels in relatie met onze promotie vorig jaar

Ik kan het op zich ook best nog wel begrijpen dat ondernemers er zakelijk naar kijken. Dat doe ik dan echter (bij wijze van) dan ook. En dat betekent dat dergelijke bedrijven geen cent meer aan mij verdienen. Ben niet van plan om Heerenveen indirect te sponsoren.

Zijn trouwens behoorlijk wat bedrijven die opgezegd hebben. Aannemende dat dit relatief gezien een klein deel van hun sponsoren zijn moeten ze nog steeds een behoorlijke lijst hebben neem ik aan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op september 07, 2014, 20:38:41
Ik sprak een sponsor die iets wilde doen bij Cambuur, Groningen, Zwolle en DKV, dit omdat zij merkten dat 1 club gevoelig bij sommige medewerkers en klanten lag. Zij hebben dit op de lange baan geschoven omdat er geen land te bezeilen viel met de commerciële afdeling van DKV.

Het lek is daar nog lang niet boven!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Daddy T. op september 07, 2014, 21:03:31
Citaat van: Shar op september 07, 2014, 20:30:48

Aannemende dat dit relatief gezien een klein deel van hun sponsoren zijn moeten ze nog steeds een behoorlijke lijst hebben neem ik aan.
Zo'n 600-700 sponsoren, terwijl dit een aantal jaren geleden nog ruim 1200 waren...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 08, 2014, 11:50:02
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224029

tja, ze hebben iets te lang boven hun stand geleefd zo te zien.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op september 08, 2014, 12:23:53
Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.
Kunstgebitten invasie! :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Voorstopper op september 08, 2014, 12:29:34
Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.

Zoals ook bij ons zijn er altijd de succes-supporters. Kijk maar naar de verkoop van seizoenkaarten nadat er door Cambuur gepromoveerd is. En die komen straks bij ons voetbal kijken omdat de resultaten hier straks beter zijn dan 30 km verderop :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op september 08, 2014, 13:11:29
Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.

Dan zitten ze heel gauw op toeschouwersaantallen die bij ons in de buurt komen, en die van ons blijven maar stijgen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op september 08, 2014, 14:46:58
En dan deze reactie  :_schater
CiteerDeze bestuurders gaan het niet redden. De ambitie is naar beneden bijgesteld ...Ze durven geen initiatief te nemen... Ze denken in cijfers, terwijl voetbal vooral emotie is ... De club is van de supporters, zij willen een herkenbaar knokkend team zien! Heerenveen had voor ruim 30.000 seizoen kaarten aanvragen. Meer dan 30 procent is in drie jaar verdwenen..! Hans Vonk is een marionet, en luistert meer naar Riemer dan naar zijn eigen vrouw ... Nog 3 jaar zo doorgaan en Jan De Jonge staat weer voor de groep, in de Jupiler Legae ...
Wat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 08, 2014, 14:58:54
Citaat van: Dokkumer op september 08, 2014, 14:46:58
En dan deze reactie  :_schaterWat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup

Tja wat dat betreft hebben ze een goed voorbeeld aan Roda, kan het ook ineens heel snel gaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op september 08, 2014, 15:03:15
Heerlijk hè! !
Zulk nieuws.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dit is mien club op september 08, 2014, 16:16:58
als we twee keer winnen, dan pas ben ik blij
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 08, 2014, 17:38:56
Citaat van: Dokkumer op september 08, 2014, 14:46:58
En dan deze reactie  :_schaterWat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup

Dat heet voortschrijdend inzicht.  Overigens het eerste zinnigs wat ik uit dkv-muil hoor.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: TARGET op september 08, 2014, 18:35:58
We kunnen lullen wat we willen..  Hebben we al een verbouwd of nieuw stadion.!? Hier in Leeuwarden liggen ze ook te slapen..
Kunnen ze wat voor de stad en de club SC Cambuur doen twijfelen ze nog steeds over een nieuw of verbouwd stadion.. zolang er hier niks komt wordt het hier ook niks degraderen we weer en zijn we terug bij af.. Nu moeten we erbij zijn..!! Maarjah helaas ligt de Gemeente te slapen.. en wachten ze weer te lang zodat ze daar in dkv alles weer zo krijgen zoals het was.!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: TARGET op september 08, 2014, 18:52:54
Ook mis ik dat we niet met zen allen verhaal gaan halen waarom het zolang duurt.. zo staan we toch bekend.?!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 08, 2014, 19:19:38
Citaat van: TARGET op september 08, 2014, 18:35:58
We kunnen lullen wat we willen..  Hebben we al een verbouwd of nieuw stadion.!? Hier in Leeuwarden liggen ze ook te slapen..
Kunnen ze wat voor de stad en de club SC Cambuur doen twijfelen ze nog steeds over een nieuw of verbouwd stadion.. zolang er hier niks komt wordt het hier ook niks degraderen we weer en zijn we terug bij af.. Nu moeten we erbij zijn..!! Maarjah helaas ligt de Gemeente te slapen.. en wachten ze weer te lang zodat ze daar in dkv alles weer zo krijgen zoals het was.!!

Uitslag van dat onderzoek zou pas in november/december komen hadden ze in maart gezegd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: TARGET op september 08, 2014, 19:23:24
Het duurt allemaal te lang.!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 08, 2014, 20:59:10
Citaat van: TARGET op september 08, 2014, 18:52:54
Ook mis ik dat we niet met zen allen verhaal gaan halen waarom het zolang duurt.. zo staan we toch bekend.?!

Wie mutte we nou weer de stad utjage?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Len Cantello op september 09, 2014, 20:08:20
Waarom heeft dkv weer een eigen topic? Te veel eer voor die mesthappers. En zonde van de tijd.  :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op september 09, 2014, 20:10:53
Citaat van: Len Cantello op september 09, 2014, 20:08:20
Waarom heeft dkv weer een eigen topic? Te veel eer voor die mesthappers. En zonde van de tijd.  :rodekaart

ik begrijp ook echt niet waarom het mensen hier zoveel bezig houdt. het zal me echt aan mijn reet roesten hoe goed of slecht het daar gaat....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Len Cantello op september 09, 2014, 20:22:58
Citaat van: Eewal op september 09, 2014, 20:10:53
ik begrijp ook echt niet waarom het mensen hier zoveel bezig houdt. het zal me echt aan mijn reet roesten hoe goed of slecht het daar gaat....
_O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc01 op september 09, 2014, 21:09:16
Is gewoon leedvermaak, hebben ze jaren kunnen doen ten opzichte van ons. Kan er wel om lachen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 10, 2014, 10:12:31
Dit is ook lachen:




http://www.feanonline.nl/nieuws/6653/-cambuur-kan-heerenveen-over-vijf-tot-tien-jaar-overvleugelen-.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Voorstopper op september 10, 2014, 10:41:29
Citaat van: Marc S op september 10, 2014, 10:12:31
Dit is ook lachen:




http://www.feanonline.nl/nieuws/6653/-cambuur-kan-heerenveen-over-vijf-tot-tien-jaar-overvleugelen-.html

:0= OPSKIETU MET DAT STADION DUS
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 10, 2014, 10:44:25
Citaat van: Voorstopper op september 10, 2014, 10:41:29
:0= OPSKIETU MET DAT STADION DUS

Zeker, ook interessant dat onze "vrienden" uit zwolle hier ook hun steentje aan bij kunnen dragen, wat wel logisch is want zwolle ligt ook dichtbij dat sportdorp.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc01 op september 10, 2014, 12:10:25
Het mooiste is dat gezeur over de zogenaamde tokkies, zoals het degelijke sudoku pibliek het noemt. Het enige wat ze vergeten is dat het publiek wat volgens hun tokkies zijn er voor zorgt dat er een unieke sfeer is. Want de koude kak en de degelijke boeren gaan dat echt niet voor je doen. Mooi man als je zo'n bord voor je kop heb.
Als we een nieuw stadion hadden was het zo opgelost daar.
Maarja onze ambtenaren stagneren de boel hier, behalve als het met culturele hoofdstad te maken heeft, dan kan alles.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: scclwd op september 11, 2014, 16:56:31
Citaat van: Scc01 op september 10, 2014, 12:10:25
Het mooiste is dat gezeur over de zogenaamde tokkies, zoals het degelijke sudoku pibliek het noemt. Het enige wat ze vergeten is dat het publiek wat volgens hun tokkies zijn er voor zorgt dat er een unieke sfeer is. Want de koude kak en de degelijke boeren gaan dat echt niet voor je doen. Mooi man als je zo'n bord voor je kop heb.
Als we een nieuw stadion hadden was het zo opgelost daar.
Maarja onze ambtenaren stagneren de boel hier, behalve als het met culturele hoofdstad te maken heeft, dan kan alles.

Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op september 11, 2014, 18:38:46
Citaat van: Voorstopper op september 10, 2014, 10:41:29
:0= OPSKIETU MET DAT STADION DUS
mut je Crone ff vragen....  :P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc01 op september 11, 2014, 18:48:31
Citaat van: scclwd op september 11, 2014, 16:56:31
Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.

Klopt. Wordt alleen wel lastig. Niet te beheersen voor de politie en verkeer is ook een drama
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DayDreamer op september 11, 2014, 18:57:53
Citaat van: scclwd op september 11, 2014, 16:56:31
Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.

Ik denk ook dat dit het gaat worden, dat nieuwe stadion duurt allemaal veel te lang, niemand die spijkers met koppen slaat.
Ik geloof er niks van dat wij over een aantal jaren in een nieuw stadion spelen, ze kunnen daar nu maar beter voor uit komen en zorgen dat het stadion in rap tempo verbouwd gaat worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 11, 2014, 19:00:29
Citaat van: DayDreamer op september 11, 2014, 18:57:53
Ik denk ook dat dit het gaat worden, dat nieuwe stadion duurt allemaal veel te lang, niemand die spijkers met koppen slaat.
Ik geloof er niks van dat wij over een aantal jaren in een nieuw stadion spelen, ze kunnen daar nu maar beter voor uit komen en zorgen dat het stadion in rap tempo verbouwd gaat worden.

Hadden ze in maart niet gezegd dat de uitslag van dat onderzoek in November/December zou komen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: de Schoot op september 11, 2014, 20:56:35
Nieuwbouw is goedkoper dan verbouw.
Nieuwbouw op de velden van v.v. Leeuwarden  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 11, 2014, 21:39:23
Grond is toch van Leyten? Zou betekenen dat ze dat eerst weer terug moeten gaan kopen? Of heb ik het nu verkeerd?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc01 op september 11, 2014, 22:37:26
Citaat van: Marc S op september 11, 2014, 19:00:29
Hadden ze in maart niet gezegd dat de uitslag van dat onderzoek in November/December zou komen?

Klopt, maar volgens mij hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook al  een keer geroepen.
Aan de andere kant vraag ik me af of we het financieel wel allemaal rond krijgen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op september 11, 2014, 22:40:33
Citaat van: Scc01 op september 11, 2014, 22:37:26
Klopt, maar volgens mij hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook al  een keer geroepen.
Aan de andere kant vraag ik me af of we het financieel wel allemaal rond krijgen.

Dit is alleen iets anders, hier doet de gemeente aan mee, die andere onderzoeken waren zonder de gemeente. en was wanneer deze stap zou worden gemaakt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op september 11, 2014, 23:52:12
Citaat van: Galdiano op september 11, 2014, 21:39:23
Grond is toch van Leyten? Zou betekenen dat ze dat eerst weer terug moeten gaan kopen? Of heb ik het nu verkeerd?

De grond achter de oosttribune is van de GEMEENTE LEEUWARDEN  maar de prijs was voor
Leijten veel te hoog :wall
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DayDreamer op september 12, 2014, 08:47:16
v/d Belt gaat het liefst verbouwen op huidige locatie en zo denk ik er ook over, veld een slag draaien en Noord Oost Zuid totaal plat, West moet de MI-Side komen met wat nu zakenclub is, totaal verbouwen naar een supportershome.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op september 12, 2014, 09:09:00
Vind het toch wel verrassend om te horen dat we ms toch in centrum vd stad blijven.prachtige plek!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: John Hiatt op september 12, 2014, 10:02:21
Citaat van: DayDreamer op september 12, 2014, 08:47:16
v/d Belt gaat het liefst verbouwen op huidige locatie en zo denk ik er ook over, veld een slag draaien en Noord Oost Zuid totaal plat, West moet de MI-Side komen met wat nu zakenclub is, totaal verbouwen naar een supportershome.

Bron? Anders onzin.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: CJ058 op november 17, 2014, 10:32:57
http://www.lc.nl/sport/scheerenveen/fanclubs-heerenveen-willen-snel-sfeervak-17945403.html

Nog mensen die even willen lachen? Verslikt u zich niet in uw koffie  :koffie

Wat een stelletje onnozelen bij elkaar daar..  l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op november 17, 2014, 10:35:15
Citaat van: CJ058 op november 17, 2014, 10:32:57
http://www.lc.nl/sport/scheerenveen/fanclubs-heerenveen-willen-snel-sfeervak-17945403.html

Nog mensen die even willen lachen? Verslikt u zich niet in uw koffie  :koffie

Wat een stelletje onnozelen bij elkaar daar..  l0l
Waarschuw dan net even eerder. Nu is de thermoskan op mijn tenen gevallen :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2014, 16:02:55
Hebben ze eindelijk iemand die iets beter kan verdedigen dan een reserve 5e klasser, zijn ze hem de rest van het seizoen kwijt. Wat sneu voor die Buijs 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op november 27, 2014, 20:56:14
Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 16:02:55
Hebben ze eindelijk iemand die iets beter kan verdedigen dan een reserve 5e klasser, zijn ze hem de rest van het seizoen kwijt. Wat sneu voor die Buijs 8P

Moeten ze misschien Zomer maar ff terug halen  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op december 03, 2014, 09:17:16
Heerlijk man...lovende berichten over Cambuur in de krant.
Daar tegenover een en al klaagzang bij dkv.
Niet genoeg geld...ontevreden supporters die sk willen opzeggen.
Lees verhalen over het feit dat ze jaloers zijn op onze sfeer.
Ze balen daar dat wij veel beter zijn in gerichte aankopen..etc etc etc.
HEERLIJK!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op december 03, 2014, 10:55:22
Citaat van: speculeter op december 03, 2014, 09:17:16

Lees verhalen over het feit dat ze jaloers zijn op onze sfeer.


Dat we een betere sfeer hebben in het stadion komt me ook een beetje m'n neus uit. Ik vind het sneu om die kaart altijd maar te spelen..

Overigens is het ook geen kunst om een betere sfeer te hebben dan bij hveen. Alleen AZ doet het wat dat betreft nog slechter.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op december 03, 2014, 11:02:58
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe sfeertribune in Hahaveen? :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: CambuurAmersfoort op december 03, 2014, 11:07:46
Misschien een idee om eerst met zn allen ervoor te zorgen dat de sfeer bij ons weer op het niveau komt van vorig jaar voordat we andere clubs gaan uitlachen. de afgelopen wedstrijden was t nou ook niet top.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op december 03, 2014, 20:50:29
Citaat van: Viper op december 03, 2014, 11:02:58
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe sfeertribune in Hahaveen? :_schater

Dat is het uitvak toch?  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op december 03, 2014, 21:00:39
Citaat van: CambuurAmersfoort op december 03, 2014, 11:07:46
Misschien een idee om eerst met zn allen ervoor te zorgen dat de sfeer bij ons weer op het niveau komt van vorig jaar voordat we andere clubs gaan uitlachen. de afgelopen wedstrijden was t nou ook niet top.

En dan nog steeds beter dan zo'n beetje elke club in dit land, dkv staat echt wel onderaan met AZ ed.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op januari 09, 2015, 20:58:44
http://www.lc.nl/sport/sc-heerenveen-stapt-van-veld-18173523.html

:_schater :_schater :_schater

Ze kunnen niet winnen en krijgen eens een keer penalties tegen wegens incompetentie en het zint ze meteen niet, benieuwd of ze halverwege februari ook huilend het veld aflopen  l8l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op januari 09, 2015, 21:25:26
Citaat van: drg op januari 09, 2015, 20:58:44
http://www.lc.nl/sport/sc-heerenveen-stapt-van-veld-18173523.html

:_schater :_schater :_schater

Ze kunnen niet winnen en krijgen eens een keer penalties tegen wegens incompetentie en het zint ze meteen niet, benieuwd of ze halverwege februari ook huilend het veld aflopen  l8l

4 penalties tegen waarvan 3 in korte tijd op onverklaarbare manier tegen tja.. verre van mijn favoriete club maar kan er wel begrip voor op brengen dat ze weglopen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op januari 09, 2015, 21:55:36
Citaat van: Marc S op januari 09, 2015, 21:25:26
4 penalties tegen waarvan 3 in korte tijd op onverklaarbare manier tegen tja.. verre van mijn favoriete club maar kan er wel begrip voor op brengen dat ze weglopen.

Ik ben wel benieuwd naar het gokbedrijf in Azie
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 09, 2015, 21:58:50
Zoek Sarend Berends maar op Twitter. Die heeft twee filmpjes van de 'strafschoppen' geplaatst. Onbegrijpelijke beslissingen, komt tweemaal niet eens in de buurt van een penalty.  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2015, 22:16:16
dat was wel een ouderwets gevalletje matchfixing ja
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: OuweSkeve op januari 09, 2015, 23:18:39
Jarrefean of niet......dit hoort niet op de velden. Zulke scheidsrechters maar gauw hun papieren afpakken
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: brambo3004 op januari 10, 2015, 00:17:02
Nou nou, wat zijn we ineens begaan met onze geurende zuiderburen. Oké die scheidsrechter hoort niet te mogen fluiten, maar als hij over iemands rug moet bijverdienen, laat het over de ruggen van de mestaanbidders zijn :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: poelie-lwd op januari 10, 2015, 11:20:20
Uitstekende arbiter, kan niet anders zeggen!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op januari 10, 2015, 11:51:23
Penalty voor DKV had hij nooit mogen geven, verder inderdaad uitstekend gefloten!  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Tukker op januari 10, 2015, 21:10:04
Citaat van: mescc op januari 10, 2015, 11:51:23
Penalty voor DKV had hij nooit mogen geven, verder inderdaad uitstekend gefloten!  :thumbsup
Kunnen we die kerel niet strikken voor de derby ?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op januari 10, 2015, 21:11:17
Wat janken die lui eigenlijk? Arbitrage was gewoon van niveau JL, kunnen ze alvast aan wennen! :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: V-man op januari 11, 2015, 00:06:19
Ha,ha bij een oefenpotje van het veld lopen!  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mario op september 04, 2015, 21:20:58
Kunnen we dit topic weer naar boven halen  :devil

@janhaakma: Bizar verhaal rond chaos SC Heerenveen in de nieuwe VI. #Cambuur is geworden wat SCH ooit was: verstandig beleid en mensen die normaal doen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
Citaat van: mario op september 04, 2015, 21:20:58
Kunnen we dit topic weer naar boven halen  :devil

@janhaakma: Bizar verhaal rond chaos SC Heerenveen in de nieuwe VI. #Cambuur is geworden wat SCH ooit was: verstandig beleid en mensen die normaal doen.

Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 05, 2015, 11:39:49
Citaat van: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.

Dit deed Twente wel en die zijn nu op hetzelfde punt aanbeland, alleen is hun schuld vele malen groter. Het is de vraag wat je liever hebt. Benieuwd of nu blijkt dat DKV ook boven de stand geleefd heeft.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Len Cantello op september 05, 2015, 12:05:25
Citaat van: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
degradatievrees
Het modewoord van paniekzaaiers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 05, 2015, 13:31:05
Citaat van: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.

Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: SCC-J op september 05, 2015, 13:32:10
Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:31:05
Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.
supportersbeleid is ook top!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 05, 2015, 16:36:15
Citaat van: SCC-J op september 05, 2015, 13:32:10
supportersbeleid is ook top!

Ja gelukkig maar...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op september 06, 2015, 15:41:59
Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:31:05
Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.

Ben jij er van overtuigd dat het bestuurlijk allemaal nog steeds goed gaat? Zelfde als financieel? Dit is het eerste volledige seizoen dat Van der Belt weg is. Nu mogen de nieuwe mensen het laten zien. Ik ben benieuwd, maar vond het einde van de transferperiode niet echt tekenend voor een stabiel beleid. Reijnen gaat weg, Cambuur was daarvoor alleen nog op zoek naar een back. Vervolgens komt Van der Laan, Anderson en Dammers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 06, 2015, 18:38:21
Citaat van: Lore op september 06, 2015, 15:41:59
Ben jij er van overtuigd dat het bestuurlijk allemaal nog steeds goed gaat? Zelfde als financieel? Dit is het eerste volledige seizoen dat Van der Belt weg is. Nu mogen de nieuwe mensen het laten zien. Ik ben benieuwd, maar vond het einde van de transferperiode niet echt tekenend voor een stabiel beleid. Reijnen gaat weg, Cambuur was daarvoor alleen nog op zoek naar een back. Vervolgens komt Van der Laan, Anderson en Dammers.

Volgens mij ging het over de bestuurlijke chaos waar dkv weer in verkeert tov de relatieve rust die hier heerst en als je afgelopen seizoenen een operationele winst behaalt, gaat het momenteel financieel goed ja. Maar goed, wanneer je sportief gezien de wind in de rug hebt is het ook makkelijker regeren dus wat betreft wordt het een spannend jaar en of ons bestuur daarvoor capabel is, twijfel ik eerlijk gezegd ook aan. We zullen het zien.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op september 06, 2015, 22:20:41
Citaat van: Yellow Army op september 06, 2015, 18:38:21
Volgens mij ging het over de bestuurlijke chaos waar dkv weer in verkeert tov de relatieve rust die hier heerst en als je afgelopen seizoenen een operationele winst behaalt, gaat het momenteel financieel goed ja. Maar goed, wanneer je sportief gezien de wind in de rug hebt is het ook makkelijker regeren dus wat betreft wordt het een spannend jaar en of ons bestuur daarvoor capabel is, twijfel ik eerlijk gezegd ook aan. We zullen het zien.

Maar dat geldt ook voor de supporters!!!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 07, 2015, 11:45:43
Dat artikel in VI is om je dood te lachen. Iemand heeft daar ooit bedacht om de club te laten besturen door 17 man. 17! En nooit iemand die zich afgevraagd heeft of dat wel heel verstandig is.
Leuk lijstje ook met betaalde afkoopsommen in de laatste paar jaar. Als ik daar sponsor was, had ik ook al lang afgezwaaid als ik zag waar mijn geld heen ging.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 02, 2015, 19:08:42
Vandaag in Bient Spurt van Omroep Abe: Arjen de Boer, Jaap Stalenburg, voorzitter dkv Jelko vd Wiel en Sander van de Streek.
Die vieze Arjen de Boer en Jaap Stalenburg kunnen het weer niet opbrengen om op objectief te blijven op de tv.
Altijd als er iemand van Cambuur in de studio zit, kunnen ze het niet laten om degene in verband te brengen met een andere club.
Nu ook weer, Sander van de Streek moet maar naar DKV hé Jelko!! (ik moet nu maar niet gaan schrijven, wat ik nu denk)

(Henk de Jong zou eerder al volgens Jaap stalenburg naar Grun gaan)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: poelie-lwd op oktober 04, 2015, 08:40:13
Stalenburg is een varken eerste klas.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 04, 2015, 08:43:34
Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2015, 08:40:13
Stalenburg is een varken eerste klas.
Ken die gozer niet maar vond hem in ieder geval erg ingenomen met zichzelf.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 07, 2015, 08:24:01
Chineze invloeden waarschijnlijk bij DKV, heerlijk  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casual14 op oktober 07, 2015, 09:26:57
Citaat van: Destroyer op oktober 07, 2015, 08:24:01
Chineze invloeden waarschijnlijk bij DKV, heerlijk  :_schater
\

Wat is je bron?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op oktober 07, 2015, 09:28:59
Lees de lc van vandaag maar even.
Heeeeerlijke bende daar?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op oktober 07, 2015, 09:42:01
Citaat van: Casual14 op oktober 07, 2015, 09:26:57
\

Wat is je bron?
Lastig he.. zelf zoeken..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258276&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En het staat op meer sites dan deze..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op oktober 07, 2015, 09:52:46
Vooral deze reactie is genieten:

Het is al jaren onrustig bij Heerenveen. Dit heeft op dit moment niet te maken met de matige resultaten. Er zijn op dit moment meerdere kampen binnen de club. Deze mensen proberen elkaar uit te spelen. Daarnaast bestaat het bestuur uit 25man, dit is natuurlijk veel te veel. As zaterdag zal de voorzitter worden ontslagen, omdat hij schijnbaar, volgens het stichtingbestuur, niet de juiste persoon is. Door deze onrust jaarlijkse onrust en grote te korten wordt de onrust nu alleen maar groter. Paar jaar geledeb had Heerenveen 1200 sponsors. Dit is nu 400 en zal alleen maar afnemen en de te korten zullen stijgen. Veel mensen hebben op dit moment niet door heel groot de schade is. Als het zo doorgaat dan zal Hveen steeds verder afzakken en door de te korten kan het zijn, dat ze over 10jaar falliet zijn. Wat ooit een topclub moest worde , is nu kapot gemaakt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 07, 2015, 10:44:12
Citaat van: mescc op oktober 07, 2015, 09:52:46
Vooral deze reactie is genieten:

Het is al jaren onrustig bij Heerenveen. Dit heeft op dit moment niet te maken met de matige resultaten. Er zijn op dit moment meerdere kampen binnen de club. Deze mensen proberen elkaar uit te spelen. Daarnaast bestaat het bestuur uit 25man, dit is natuurlijk veel te veel. As zaterdag zal de voorzitter worden ontslagen, omdat hij schijnbaar, volgens het stichtingbestuur, niet de juiste persoon is. Door deze onrust jaarlijkse onrust en grote te korten wordt de onrust nu alleen maar groter. Paar jaar geledeb had Heerenveen 1200 sponsors. Dit is nu 400 en zal alleen maar afnemen en de te korten zullen stijgen. Veel mensen hebben op dit moment niet door heel groot de schade is. Als het zo doorgaat dan zal Hveen steeds verder afzakken en door de te korten kan het zijn, dat ze over 10jaar falliet zijn. Wat ooit een topclub moest worde , is nu kapot gemaakt.

en dan komen ze straks waarschijnlijk ook in Chinese handen net als Ado. Las een bericht dat Chinesen de club wel willen overnemen voor een deel. Je ziet dat er bij Ado ook haast niks van terug te zien is. Dus weet niet wat de meerwaarde dan is van zon overname hoor. Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij zoiets. Straks praten ze daar allemaal Chinees haha. Niet best. Gelukkig is t daar :P. en niet bij ons cluppie.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oostside op oktober 07, 2015, 11:32:05
Citaat van: Scc4-ever op oktober 07, 2015, 10:44:12
en dan komen ze straks waarschijnlijk ook in Chinese handen net als Ado. Las een bericht dat Chinesen de club wel willen overnemen voor een deel. Je ziet dat er bij Ado ook haast niks van terug te zien is. Dus weet niet wat de meerwaarde dan is van zon overname hoor. Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij zoiets. Straks praten ze daar allemaal Chinees haha. Niet best. Gelukkig is t daar :P. en niet bij ons cluppie.

Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 07, 2015, 13:19:32
Citaat van: oostside op oktober 07, 2015, 11:32:05
Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....

Maar nog steeds niet te verstaan  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oostside op oktober 07, 2015, 13:33:49
Citaat van: Marc S op oktober 07, 2015, 13:19:32
Maar nog steeds niet te verstaan  :_schater

Normaal geen problemen mee hoor... Lijst of nasi.... sambal bij.... kan het prima volgen  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 07, 2015, 14:39:40
HAHA, kennen jullie deze knakker nog: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=61832
Wilde een Cambuurstadion voor 35000 man neerzetten. Dit schijnt dezelfde man te zijn die nu namens dkv onderhandelt met die Chinezen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: waldkip op oktober 07, 2015, 14:41:59
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/12/sjeik_deel_2_cambuur_af.html

Kennen we deze nog? Cambuur enige club van nl die de poot stijf hield.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op oktober 07, 2015, 14:51:56
Citaat van: waldkip op oktober 07, 2015, 14:41:59
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/12/sjeik_deel_2_cambuur_af.html

Kennen we deze nog? Cambuur enige club van nl die de poot stijf hield.

Ik had best wel een Dragons Den Bosch willen zien  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 07, 2015, 20:14:56
Alle Chinese restaurants zijn dicht, wat is er aan de hand?
Komt allemaal door LB.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 07, 2015, 20:16:44
Nos meld dat de Chinezen cambuur twee jaar geleden benaderden maar dat wij al snel doorhadden dat ze niet serieus waren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2015, 20:36:04
Goh ik bin de hele dag al aan het genieten .Prachtig!!!!! Dan lees ik Henk vd Borg en wordt het verhaal nog mooier .En dan word die voorzitter weer niet serieus genomen en dan krijgt omrop fryslan een mail waar de helft niks van weet .Prachtig !! :_schaterga zo door
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 07, 2015, 21:07:01
Citaat van: oostside op oktober 07, 2015, 11:32:05
Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....
haha ja dat sowieso :P.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 07, 2015, 21:07:58
Citaat van: PePe op oktober 07, 2015, 20:14:56
Alle Chinese restaurants zijn dicht, wat is er aan de hand?
Komt allemaal door LB.
rijst was op vandaar dat ze dicht waren :P. Haha
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 07, 2015, 21:20:07
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2015, 20:36:04
Goh ik bin de hele dag al aan het genieten .Prachtig!!!!! Dan lees ik Henk vd Borg en wordt het verhaal nog mooier .En dan word die voorzitter weer niet serieus genomen en dan krijgt omrop fryslan een mail waar de helft niks van weet .Prachtig !! :_schaterga zo door
Ja, mooi dit. Schijnt dat die Chinezen wel als voorwaarde hebben dat de Friese vlag vervangen wordt door de Chinese vlag en er voortaan het Chinese volkslied voor de wedstrijd gespeeld wordt.  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 07, 2015, 21:50:03
Worden we in zo'n interlandweekje toch getrakteerd, heerlijk  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: waldkip op oktober 07, 2015, 22:06:49
" De voorzitter weet niet of hij de investeerder serieus moet nemen. "Ik heb op google gezocht naar het bedrijf, maar kwam niet verder dan een rapper of een jazzpianist"

wie van jullie zit hier achter? :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 07, 2015, 22:30:55
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2Fsy2kww.jpg&hash=ebb63e964c7e029e7241b40c296a4729c5b8e402)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 08, 2015, 09:33:49
Maar als bekend is dat die Van der Borg er achter zit en je kan de investeerders niet terug vinden, en nog steeds wil de helft van het bestuur er verder mee: Hoe hoog is dan de werkelijke financiële nood?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op oktober 08, 2015, 10:00:15
Die nood is heel hoog :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op oktober 08, 2015, 10:56:58
van zulke nieuws wordt ik vrolijk :y :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dreet op oktober 08, 2015, 11:04:24
Ik hoorde dat die Chinezen wel als eis stellen dat Robert Veenstra terugkeert als directeur: "Onze visie en die van Robert vullen elkaar perfect aan"
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 08, 2015, 11:23:55
Robert is onlangs al op Chinese les gegaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 15:42:43
arjen de boer ‏@arjendeboer12
15 sponsors hebben sinds de berichtgeving dat Van der Wiel wordt ontslagen het sponsorcontract opgezegd.

Dit wordt alsmaar mooier. Dit kost tot nu toe 1,3 miljoen euro. Kunnen de salarissen van Judas Bijker en Luldiewegis straks nog wel betaald worden?  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op oktober 08, 2015, 16:18:19
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 15:42:43
arjen de boer ‏@arjendeboer12
15 sponsors hebben sinds de berichtgeving dat Van der Wiel wordt ontslagen het sponsorcontract opgezegd.

Dit wordt alsmaar mooier. Dit kost tot nu toe 1,3 miljoen euro. Kunnen de salarissen van Judas Bijker en Luldiewegis straks nog wel betaald worden?  |:)

Oh, fantastisch. Op deze manier gaat die club harder kapot dan ze zelf voor mogelijk hielden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 08, 2015, 16:44:37
Citaat van: moodygrunn op oktober 08, 2015, 16:18:19
Oh, fantastisch. Op deze manier gaat die club harder kapot dan ze zelf voor mogelijk hielden.
Hoe mooi dit. Tien jaar geleden waren ze aan het feestvieren vanwege ons bijna faillissement en dan nu dit. Lekkerder dan lekker.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 08, 2015, 17:10:14
Zittema hoopt dat ie ut stadion afbreke mag  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op oktober 08, 2015, 17:24:49
Citaat van: PePe op oktober 08, 2015, 17:10:14
Zittema hoopt dat ie ut stadion afbreke mag  :_schater

hehe, dan is ie niet de enige. Een oproepje en dr staan 10.000 klaar
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 08, 2015, 18:58:25
Het gaat waarschijnlijk een parkeerterrein worden voor de Chinese melkfabriek, die vandaag met de bouw is gestart.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op oktober 08, 2015, 19:24:15

Sponsors verbinden massaal hun lot aan dkv-voorzitter Jelko van der Wiel. Wanneer hij zaterdag daadwerkelijk wordt ontslagen, verdampt in één klap ruim een miljoen euro aan sponsorinkomsten.
Meer dan tien sponsoren weigeren geld in de club te stoppen, wanneer de mensen met een voetbalhart van de burelen verdwijnen en de 'snelle jongens' het voor het zeggen krijgen. Zij vinden de hele situatie onaanvaardbaar. Sinds het aangekondigde ontslag van Van der Wiel hebben zij hun sponsorcontract opgezegd óf hun toezegging 'on hold' gezet.

De 'snelle jongens' dachten de voorzitter –die geen salaris ontvangt- voor niets te kunnen lozen, maar de financiële strop wordt nog veel groter. Het sponsorgeld dat in rook opgaat, is ruim 10% van wat de club in totaal genereert (9 miljoen euro). Dat kan dkv nog veel dieper raken.

:D
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op oktober 08, 2015, 19:30:22
Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2015, 19:24:15
Sponsors verbinden massaal hun lot aan dkv-voorzitter Jelko van der Wiel. Wanneer hij zaterdag daadwerkelijk wordt ontslagen, verdampt in één klap ruim een miljoen euro aan sponsorinkomsten.
Meer dan tien sponsoren weigeren geld in de club te stoppen, wanneer de mensen met een voetbalhart van de burelen verdwijnen en de 'snelle jongens' het voor het zeggen krijgen. Zij vinden de hele situatie onaanvaardbaar. Sinds het aangekondigde ontslag van Van der Wiel hebben zij hun sponsorcontract opgezegd óf hun toezegging 'on hold' gezet.

De 'snelle jongens' dachten de voorzitter –die geen salaris ontvangt- voor niets te kunnen lozen, maar de financiële strop wordt nog veel groter. Het sponsorgeld dat in rook opgaat, is ruim 10% van wat de club in totaal genereert (9 miljoen euro). Dat kan dkv nog veel dieper raken.

:D

Daarbij komt nog eens een bijzonder onoverzichtelijk bestuursmodel...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 19:31:40
Plus het feit dat het contract met Univé na dit seizoen afloopt. Vind maar eens een nieuwe hoofdsponsor die zijn geld in dit wespennest wil steken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Baresie op oktober 08, 2015, 20:02:48
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 19:31:40
Plus het feit dat het contract met Univé na dit seizoen afloopt. Vind maar eens een nieuwe hoofdsponsor die zijn geld in dit wespennest wil steken.
Dat wordt vast die Chinese melkfabriek :jupiler :jupiler :jupiler die ze daar gaan neerzetten in het achterland van DKV.
Oh ja,.... de nieuwe selectie :monk is inmiddels ook al bekent, ........ de eerste 12 werknemers :clint die daar gaan werken.  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 09, 2015, 14:17:31
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258496

Lezen op eigen risico je komt mogelijk aanstootbaargevend materiaal tegen.

Wat zijn het toch een boefjes daar. En maar stug vol blijven houden dat dit soort dingen bij hun niet gebeuren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 09, 2015, 14:19:58
Citaat van: Marc S op oktober 09, 2015, 14:17:31
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258496

Lezen op eigen risico je komt mogelijk aanstootbaargevend materiaal tegen.

Wat zijn het toch een boefjes daar. En maar stug vol blijven houden dat dit soort dingen bij hun niet gebeuren.

Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 09, 2015, 15:10:39
Citaat van: Collingwood op oktober 09, 2015, 14:19:58
Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.

Dit wordt natuurlijk weer genegeerd door omrop Abe en het LC. Terwijl de situatie met Dwight Luldiewegis elke keer weer naar boven gehaald wordt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 09, 2015, 15:15:32
Citaat van: hobbes op oktober 09, 2015, 15:10:39
Dit wordt natuurlijk weer genegeerd door omrop Abe en het LC. Terwijl de situatie met Dwight Luldiewegis elke keer weer naar boven gehaald wordt.

Er staat in het bericht toch dat Omrop A dit nieuws gemeld heeft?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 09, 2015, 15:16:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 09, 2015, 15:15:32
Er staat in het bericht toch dat Omrop A dit nieuws gemeld heeft?

Klopt, ik bedoel ook meer in de toekomst. Bij als er bij Cambuur iets negatiefs gebeurt moeten we dat elke keer weer aanhoren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 09, 2015, 15:20:48
Citaat van: hobbes op oktober 09, 2015, 15:16:59
Klopt, ik bedoel ook meer in de toekomst. Bij als er bij Cambuur iets negatiefs gebeurt moeten we dat elke keer weer aanhoren.
snappum
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Unknown op oktober 09, 2015, 15:22:31
Haha boefjes.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 09, 2015, 15:33:34
Op de Fean site wordt al :_schater een cursus Chinees aangeboden, want na de winterstop wordt bij aanvang van de wedstrijd nu Chinese volkslied gezongen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op oktober 09, 2015, 17:35:17
Bij omrop bynt krijgt roelof de vries en omrop abe de volle laag van Jan de Jonge :Schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: James op oktober 09, 2015, 19:30:37
Wordt het niet tijd dat wij vanavond ook bij Anne Hettinga in de tuin staan
maar dan om hem te bedanken
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: reisbureau op oktober 09, 2015, 21:36:10
Citaat van: James op oktober 09, 2015, 19:30:37
Wordt het niet tijd dat wij vanavond ook bij Anne Hettinga in de tuin staan
maar dan om hem te bedanken

En weer zijn ze ons voor met een nieuw fenomeen. De afhaal holigans.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 09, 2015, 22:25:43
Citaat van: Collingwood op oktober 09, 2015, 14:19:58
Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.
Precies. Nog nooit zulk achterbaks volk mee gemaakt als dat klote volk daar. Stel fienen bij mekaar. Zum kotsen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2015, 22:42:01
Zijn er nog niet eens van die strontpijpers die beweren dat het Cambuursupporters waren om zo hun club in diskrediet te brengen? Omdraaien van feiten kunnen ze namelijk ook heel goed!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 09, 2015, 23:01:07
Alle blauwe stoeltjes worden vervangen, voor rooie  :_schater
Alle optredens van De Blauwhuisterdakapel zijn geannuleerd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 09, 2015, 23:19:24
Ik jank van geluk dat ik supporter ben van een echte club. Een club met een grote supporterskern die dusdanig is begaan, dat het als een familie en religie wordt ervaren. Geen club die een cultuur van een 'natie' heeft toegeëigend, geen club die parasiteert op de periferie van een provincie, geen club waar klachten binnenkomen over rokende mensen op de tribune, geen club met een gemaakte sfeer en hoempapa-bands, geen club met toeschouwers die pronken met het goede imago, maar als het even tegen zit hun kaken stijf op elkaar hebben. De hypocrisie en kilheid druipt ervan af. Als ik dan zo'n arm
kind in zo'n lelijk shirt op een verlaten dorpsveld zie staan, dan denk ik: "Wat ben jij verkracht." Ik jank van geluk, maar ik lach me een ongeluk om deze soap, waar maar geen einde aan lijkt te komen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op oktober 09, 2015, 23:27:49
Vergadering is inmiddels verschoven naar 17 oktober dus de soap is compleet. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 10, 2015, 09:17:42
De soap continues, voor de liefhebber.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258543
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op oktober 11, 2015, 11:42:36
And the soap continues:  8)

Hettinga legt functie per direct neer


HEERENVEEN - Anne Hettinga, voorzitter van het stichtingsbestuur van SC Heerenveen, heeft zijn functie per direct neergelegd.

,,Ik wil mijn gezin en mezelf niet langer blootstellen aan de omstandigheden van de afgelopen 48 uur'', meldde Hettinga in een verklaring. ,,Dit besluit is genomen in overleg met de betrokken verantwoordelijken voor veiligheid.''

Hettinga lag bij een deel van de aanhang zwaar onder vuur. Hij werd eerder in de week in zijn woonplaats Sneek zelfs bedreigd door boze fans van de eredivisieclub.

Een voor zaterdagochtend geplande aandeelhoudersvergadering bij Heerenveen werd op het laatste moment geschrapt. Het agendapunt was het ontslag van het dagelijks bestuur onder leiding van voorzitter Jelko van der Wiel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op oktober 11, 2015, 11:52:41
Hopelijk komt er nu net zoveel media aandacht als toen met Lodeweges....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op oktober 11, 2015, 12:01:57
Dan was dat al gebeurt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 11, 2015, 12:15:45
Naast hypocrisie van de DKV'ers ook hypocrisie van de media?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 11, 2015, 12:17:32
Ja hoor, en wij krije de skuld weer overal van?

http://www.sc-heerenveennieuws.nl/2015/10/10/onduidelijkheid-over-chinezen-grapje-van-de-harde-kern-van-cambuur/

Onduidelijkheid over Chinezen: "Grapje van de harde kern van Cambuur?"
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op oktober 11, 2015, 12:22:23
Ongelooflijk weer. Wat is het ook een eng kutclubje :R
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op oktober 11, 2015, 12:53:40
Er waren hier ook tongen die beweerden dat de dreigmails uit de varkensstal kwamen. Laat gaan joh.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 11, 2015, 12:59:54
Citaat van: dizzhead op oktober 11, 2015, 12:53:40
Er waren hier ook tongen die beweerden dat de dreigmails uit de varkensstal kwamen. Laat gaan joh.

Zou bovendien toch best een goede grap zijn?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 11, 2015, 13:10:15
We kunnen die boeren nu uiteraard uitmaken voor huichelaars, maar ik geloof dat deze onzin in een column van de LC staat.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 11, 2015, 13:15:57
Citaat van: Viper op oktober 11, 2015, 13:10:15
We kunnen die boeren nu uiteraard uitmaken voor huichelaars, maar ik geloof dat deze onzin in een column van de LC staat.

Aan het eind van een lullig columnpje en als terloopse (grappige) opmerking. En dan komt het even later al kop boven aan een nieuwsbericht.

Oftewel hoe nieuws ontstaat  :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PeterCambuur op oktober 11, 2015, 13:26:34
De club blijft in chaos achter met een bestuur dat geen enkel draagvlak meer heeft.
Opnieuw is het imago van de club beschadigd en we mogen ervan uitgaan dat de uitstroom van sponsoren en publiek zal aanhouden met het steeds verder teruglopen van de begroting als gevolg. Dat tij valt niet meer te keren. Van een wachtlijst van 5000 man straks naar een half gevuld stadion. Verdere sanering van het personeelsbestand zal niet kunnen uitblijven en in sportief opzicht kunnen we alleen nog maar hopen dat geen degradatie volgt. Dan is het definitief over, de club is te groot geworden om op 1e divisie nivo te kunnen overleven.




Bovenstaand een leuke quote van een DKV supporter. Het gaat echt de goede kant op daar!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 11, 2015, 14:36:53
Nog maar drie weken tot de derby, twee weken tot de week van voorbereiding en de malaise is in volle gang op dit moment.  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: waldkip op oktober 11, 2015, 16:17:18
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 11, 2015, 14:36:53
Nog maar drie weken tot de derby, twee weken tot de week van voorbereiding en de malaise is in volle gang op dit moment.  :proost
Mooie kans om ze het zetje over de rand geven  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 11, 2015, 16:25:01
Ik lees nu zelfs mensen op Twitter die denken dat die bedreiging niet heeft plaatsgevonden, maar dat verzonnen is door die bestuurder om een excuus te hebben om op te kunnen stappen. Wat een vieze vuile huichelaars zijn het ook met zijn allen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 11, 2015, 16:26:49
Mooi om de reacties op voetbalzone te lezen van de dkvers. Er was geen bedreiging en het is een slap excuus om op te stappen. Nee, als er zo'n 50 man harde kern voor je deur staat is dat niet bedreigend.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 11, 2015, 16:28:44
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 11, 2015, 16:25:01
Ik lees nu zelfs mensen op Twitter die denken dat die bedreiging niet heeft plaatsgevonden, maar dat verzonnen is door die bestuurder om een excuus te hebben om op te kunnen stappen. Wat een vieze vuile huichelaars zijn het ook met zijn allen.

Buurtbewoners hebben de politie gebeld, dus er was vast iets aan de hand. Je mag overigens niet de vergelijking maken met de situatie met Luldiewegis hier van de dkvers. Want dat was "veel gewelddadiger"
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 11, 2015, 16:29:41
Citaat van: hobbes op oktober 11, 2015, 16:26:49
Mooi om de reacties op voetbalzone te lezen van de dkvers. Er was geen bedreiging en het is een slap excuus om op te stappen. Nee, als er zo'n 50 man harde kern voor je deur staat is dat niet bedreigend.
En tijdens het Lodeweges-incident stonden dezelfde moraalridders klaar om met de vinger te wijzen. Precies waarom ik zo'n gruwelijke hekel heb aan die club.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: V-man op oktober 11, 2015, 17:48:23
Zolang die harde kern alleen maar voor je deur staat is er niks aan de hand. Gewoon de jaloezieen ff dicht doen en een lekker muziekje opzetten :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 11, 2015, 18:41:57
Citaat van: V-man op oktober 11, 2015, 17:48:23
Zolang die harde kern alleen maar voor je deur staat is er niks aan de hand. Gewoon de jaloezieen ff dicht doen en een lekker muziekje opzetten :)

Vergeet alsjeblieft niet het raam en andere ventilatiegaten af te dichten in verband met die stinklui.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op oktober 11, 2015, 21:21:58
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater

Die met die door beppe gebreiden truitjes,  vol mislukte hartjes...  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 11, 2015, 22:34:36
Ik zou niet te neerbuigend over die dkvers doen. Enig idee hoeveel lawaai die klompjes maken?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 11, 2015, 22:38:38
Het wordt er organisatorisch nooit meer rustig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 10:58:47
Nu staan die schijnheilige figuren weer in lc. Zij zitten overal achter daar. De lc moest es verder zoeken hoe de vork in de steel zit daar. Bijv bij de voormalige rvc
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: John Hiatt op oktober 12, 2015, 11:52:25
Citaat van: sunderland op oktober 12, 2015, 10:58:47
Nu staan die schijnheilige figuren weer in lc. Zij zitten overal achter daar. De lc moest es verder zoeken hoe de vork in de steel zit daar. Bijv bij de voormalige rvc

Boeren produceren voortdurend stront, dus dit is normaal. Geen aandacht aan schenken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op oktober 12, 2015, 14:50:09
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater

Ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist hoor.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 12, 2015, 15:26:09
Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater
aka motorcrossers
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 12, 2015, 20:05:23
Hup Feyenoord!! :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 12, 2015, 20:52:53
Citaat van: Treb op oktober 12, 2015, 14:50:09
Ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist hoor.
Inderdaad, er wordt redelijk aan de weg getimmerd. Alleen hoor en zie je daar niets over in de media.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 12, 2015, 23:39:50
Update 12 oktober 21.40 uur - Stichtingsbestuur dkv roept op tot vertrek voorzitter
Als een verrassing komt het niet, maar het stichtingsbestuur van dkv heeft in een open brief bevestigd dat men van mening is dat voorzitter Jelko van der Wiel moet vertrekken. "Het handhaven van de huidige situatie is geen optie", valt er in de verklaring te lezen. Op de aankomende aandeelhoudersvergadering wordt Van der Wiel mogelijk uit zijn functie ontzet, maar de datum van die meeting staat nog niet vast.

Doei sponsoren :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op oktober 13, 2015, 08:46:41
Citaat van: Dokkumer op oktober 12, 2015, 20:52:53
Inderdaad, er wordt redelijk aan de weg getimmerd. Alleen hoor en zie je daar niets over in de media.

Hoe kom jij dan aan die informatie... Ik lees er idd nooit wat over, ik lees bijvoorbeeld alleen dat Groningen zich in dat gat misdragen heeft. En ik zag een filmpje dat ze probeerden om bij het uitvak van ons te komen, maar dat mislukte ook op een kneuterige manier.

Maar ik moet je ook zeggen dat ik niet (meer) in die scene zit. Ik zie ze nog steeds zoals altijd, niet dus.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 13, 2015, 09:54:20
Laat ik het zo zeggen, ik heb vrij veel contact met iemand die aardig wat inside informatie heeft. Dus geen geouwehoer via internet ofzo, gewoon genuanceerde verhalen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op oktober 13, 2015, 10:05:06
Citaat van: Dokkumer op oktober 13, 2015, 09:54:20
Laat ik het zo zeggen, ik heb vrij veel contact met iemand die aardig wat inside informatie heeft. Dus geen geouwehoer via internet ofzo, gewoon genuanceerde verhalen.

Oké.. Vind ik wel verrassend, had ik daar nooit verwacht. Ik ken ze alleen maar van het krentenbollen gooien  ;)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Pielkebuus op oktober 13, 2015, 14:26:47
Genuanceerde verhalen of niet, het blijven mietjes.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 13, 2015, 17:59:14
Citaat van: Pielkebuus op oktober 13, 2015, 14:26:47
Genuanceerde verhalen of niet, het blijven mietjes.

Das wel makkelijk te roepen - maar hoe klein of debiel welke club ook is, er is altijd wel een handjevol te vinden bij die club die jou op afspraak wel je tanden uit je bek willen en kunnen rossen. Neemt niet weg dat er heel veel jeugdige schreeuwers zijn bij dkv die niet veel doen tot ze met genoeg andere ghb vrinden zijn(zoals vorig jaar naast het uitvak na afloop van de wedstrijd)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 13, 2015, 18:35:32
Citaat van: PePe op oktober 12, 2015, 20:05:23
Hup Feyenoord!! :_schater

Deze post bevalt me wel  :P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 13, 2015, 18:49:12
Citaat van: Pielkebuus op oktober 13, 2015, 14:26:47
Genuanceerde verhalen of niet, het blijven mietjes.
Ghehe, overall gezien moet ik je natuurlijk compleet gelijk geven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op oktober 18, 2015, 15:04:53
0-4 achter na een half tegen Feyenoord haha
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 15:09:10
Voetballen net zo goed als dat ze bestuurlijk bezig zijn. Om te lachen zo slecht.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: JurjenS7 op oktober 18, 2015, 15:11:06
10 10 10 10 10 10 10
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 18, 2015, 15:12:02
0-5  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 18, 2015, 15:12:28
0-5 :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 18, 2015, 15:17:18
Fantastisch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 18, 2015, 15:18:54
Vliegt Dwight er voor of na de Derby uit?  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 18, 2015, 15:21:18
Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2015, 15:18:54
Vliegt Dwight er voor of na de Derby uit?  :devil

Hij haalt de kerst niet in ieder geval  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 18, 2015, 15:23:06
Wat is dit verdomde lekker.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 15:45:39
Of ze zijn weer scherp door zulke wedstrijden wanneer ze tegen ons moeten... En dan worden wij weer overlopen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 18, 2015, 15:57:27
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 15:45:39
Of ze zijn weer scherp door zulke wedstrijden wanneer ze tegen ons moeten... En dan worden wij weer overlopen.

Ik denk dat je dkv een beetje overschat. Die hebben ook nog maar één wedstrijd gewonnen, thuis tegen De Graafschap...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 16:15:07
Citaat van: Collingwood op oktober 18, 2015, 15:57:27
Ik denk dat je dkv een beetje overschat. Die hebben ook nog maar één wedstrijd gewonnen, thuis tegen De Graafschap...


Voorlopig moeten wij dat nog zien te doen. Ik hoop in ieder geval dat ze Cambuur onderschatten op de dag van de derby en dat we daar eens scherp zijn vanaf de eerste seconde. Vorig jaar begon het ook dramatisch daar...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op oktober 18, 2015, 17:35:32
Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)

At ze de koffiekannen dan maar tuuslate :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Pielkebuus op oktober 18, 2015, 18:00:34
Heerlijk!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: poelie-lwd op oktober 18, 2015, 19:05:24
Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)

Er gelijk weer uitflikkeren. Toen niet, dan nu ook niet  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op oktober 18, 2015, 20:11:03
Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)
Wat moeten wij met die succes sponsors?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op oktober 18, 2015, 20:21:07
Zo goed gaat het bij ons niet toch? 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op oktober 18, 2015, 20:29:25
Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2015, 20:11:03
Wat moeten wij met die succes sponsors?
geld loopt daar weg.....en arriveert bij ons.
ik vind het best hoor
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op oktober 18, 2015, 21:04:16
Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2015, 20:11:03
Wat moeten wij met die succes sponsors?

Volgens mij is dat het hele idee van sponsors. Bijdragen en meeliften op succes. Op een paar deals na ook bij ons
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: NRG op oktober 20, 2015, 20:04:46
Dwight ziet het ook niet meer zitten..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 20:08:09
Zonde. Ik was juist zo tevreden over zijn prestaties
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DK op oktober 20, 2015, 20:08:42
Yep, opgestapt!! Als ze nu maar met hun strontpoten van Henk de Jong afblijven!!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 20:10:42
Foppe de Haan gaat als tijdelijk assistent van Tieme Klompe op de bank zitten. Dit wordt schitterend. Die ouwe lul vindt zichzelf nog veel te goed  l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: R-member op oktober 20, 2015, 20:15:21
Ik had liever volgende week zijn ontslag gehad!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 20, 2015, 20:18:54
Wat is het ook een miet die Lodeweges. Gaat even wa minder en weg is hij, zoals in het verleden bij meer clubs. Geen ruggengraat. Stumpertje.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 20, 2015, 20:19:24
Citaat van: R-member op oktober 20, 2015, 20:15:21
Ik had liever volgende week zijn ontslag gehad!

Ik ook na een 0-3 nederlaag voor hun  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 20, 2015, 20:20:53
Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:08:42
Yep, opgestapt!! Als ze nu maar met hun strontpoten van Henk de Jong afblijven!!!

Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mescc op oktober 20, 2015, 20:21:52
Prachtig! de chaos is nu helemaal compleet |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: el haj op oktober 20, 2015, 20:27:28
Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2015, 20:20:53
Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.

Nee, je moet echt wel achterlijk zijn om (nu) in dat wespenmestkevernest te springen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op oktober 20, 2015, 20:30:41
Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 20, 2015, 20:35:15
Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2015, 20:30:41
Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater

Dat zou mooi zijn zeg.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op oktober 20, 2015, 20:38:10
Foppe komt terug
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 20, 2015, 20:39:17
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2015, 20:38:10
Foppe komt terug

Gaat al assistent fungeren voor 4 wedstrijden dacht ik.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 20:40:10
Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2015, 20:30:41
Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater
De (voor hun) allerslechtst mogelijke keuze  wordt interim-trainer. Iemand die al jaren niks meer gedaan heeft, maar wel denkt dat ie nog ontzettend belangrijk is. Voor ons als Cambuursupporters is het gunstig al beide bejaarde dorpsgekken daar zo lang mogelijk de dienst blijven uitmaken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2015, 20:20:53
Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.

Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2015, 20:44:46
Mooi dat daar de pleuris nu al is uitgebroken. Nu nog bij ADO Utrecht en het Tilburgse huurlingenleger.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 20, 2015, 20:51:11
Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.
Het eerste doel van die strontpijpers was Henk naast Lodeweges hier los te weken. Vandaar ook veel verontwaardigde reacties in dat jarredorp dat Henk bleef zitten.
Dit is trouwens weer typerend voor dit enge mannetje, achterbaks onderhandelen met de aartsrivaal voor een paar zilverlingen en als het even niet loopt zijn hielen lichten.
Ratten verlaten altijd als eerste het zinkende schip!
Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2015, 20:44:46
Mooi dat daar de pleuris nu al is uitgebroken. Nu nog bij ADO Utrecht en het Tilburgse huurlingenleger.
De pleuris is daar allang uitgebroken, het zal me overigens niks verbazen dat Floppe op aandringen van Skriemer weer is binnengehaald. En wat den Haag betreft, daar verwacht ik nog een hoop gedoe door die relchinezen met hun Chinese assistent naast Fräser.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 20, 2015, 20:53:45
Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.

Dan moet er eerst een Chinees langskomen, want geld is er niet
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op oktober 20, 2015, 21:16:42
Wie uit het bestuur gaat een opvolger van Lodeweges regelen?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 21:18:06
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2015, 21:16:42
Wie uit het bestuur gaat een opvolger van Lodeweges regelen?  :_schater
Wie denk je dat Foppe geregeld heeft? Riemer bepaalt daar nog gewoon alles
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op oktober 20, 2015, 21:34:59
Citaat van: hobbes op oktober 20, 2015, 20:53:45
Dan moet er eerst een Chinees langskomen, want geld is er niet

Ik zou het er stiekem voor over hebben ook nog, dat die hele rotzooi daar door chinezen wordt overgenomen dan is het plaatje van de ondergang wel compleet. Halen wij lekker Dijkhuizen  l8l  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op oktober 20, 2015, 21:47:57
Citaat van: drg op oktober 20, 2015, 21:34:59
Ik zou het er stiekem voor over hebben ook nog, dat die hele rotzooi daar door chinezen wordt overgenomen dan is het plaatje van de ondergang wel compleet. Halen wij lekker Dijkhuizen  l8l  :thumbsup

He even rustig aan! Onrust en een dikke troep bij de buren is leuk en aardig, maar ik wil niet dat ze onze trainer weghalen. Laat ze maar lekker aanmodderen zonder chinees geld.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op oktober 20, 2015, 21:59:43
Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2015, 21:47:57
He even rustig aan! Onrust en een dikke troep bij de buren is leuk en aardig, maar ik wil niet dat ze onze trainer weghalen. Laat ze maar lekker aanmodderen zonder chinees geld.

Ik denk dat ze zelf ook wel voorlopig nadenken om weer eens spelers en staf bij ons weg te trekken  :zweep

Tot nu toe heeft het uitstekend uitgepakt!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 20, 2015, 22:16:01
Het is gewoon goed uitgepakt dat Dweil en Judas daar naar toe zijn gegaan.
Troje....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 20, 2015, 22:16:10
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 20:40:10
De (voor hun) allerslechtst mogelijke keuze  wordt interim-trainer. Iemand die al jaren niks meer gedaan heeft, maar wel denkt dat ie nog ontzettend belangrijk is. Voor ons als Cambuursupporters is het gunstig al beide bejaarde dorpsgekken daar zo lang mogelijk de dienst blijven uitmaken.
Kwestie van niveau van je staf aanpassen aan dat van je toeschouwers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 20, 2015, 22:27:46
Misschien hebben ze die Dweil er wel uitgeschopt? (de waarheid, daar kom je toch niet achter)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: wiekie1969 op oktober 20, 2015, 22:48:46
Abe zit bij de selectie zaterdag tegen Willem 2.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: wiekie1969 op oktober 20, 2015, 22:50:06
Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.

Doet Henkie niet, wut sien dood.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 20, 2015, 23:02:11
In DKV hebben ze een paar jaar geleden nagelaten die Riemer en Foppe een stadion verbod te geven.
De hele zooi die is ontstaan nadat Lodeweges bij DKV een overeenkomst had afgesloten, is ontstaan doordat Foppe direct lekte naar VI en Omrop Abe.
Alles om een rel te doen ontstaan, dit ten nadele van Cambuur.
Dat is die rat ook nog gelukt, omdat een stelletje heethoofden hun emoties niet konden bedwingen.
Die Foppe en Riemer moeten wij nu koesteren, want ze brengen het hele DKV om zeep.
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Pielkebuus op oktober 20, 2015, 23:21:44
Hahahahahahahahahaha, dit doet mij goed! :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op oktober 20, 2015, 23:55:47
Tja.. 2 bejaarden aan het roer; Foppe en Riemer. Dat kan nooit goed gaan lijkt mij. De generatiekloof is daar veel te groot voor en gaat 100% botsen. En dan daarbij is het ook maar een matig elftal.

En het mooie is, dat wanneer ze wel een talentje hebben de verkoopgelden gelijk besteed wordt om gaten te dichten. Iets wat ze nooit gaan volhouden. Tel daarbij op dat de sponsors er massaal weglopen en het organisatorisch een dikke chaos is.

Nee, ik zie het niet zo rooskleurig in voor onze zuiderburen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 21, 2015, 00:05:10
FC Greunshiem.

Vele DKVers hebben het nu bewust over Henk op twitter, om hier onrust te kweken.
(ja, waar moet je het anders over hebben, als je club in een groot verval is geraakt)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2015, 00:06:19
Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2015, 23:02:11
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.

Fuck de derby. Er zou niks mooiers zijn dan dat wij ze het laatste duwtje naar een degradatie zouden kunnen geven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 21, 2015, 00:16:09
Al is een boer nog zo snel, een hert achterhaald hem wel.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 21, 2015, 06:39:36
Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2015, 23:02:11
In DKV hebben ze een paar jaar geleden nagelaten die Riemer en Foppe een stadion verbod te geven.
De hele zooi die is ontstaan nadat Lodeweges bij DKV een overeenkomst had afgesloten, is ontstaan doordat Foppe direct lekte naar VI en Omrop Abe.
Alles om een rel te doen ontstaan, dit ten nadele van Cambuur.
Dat is die rat ook nog gelukt, omdat een stelletje heethoofden hun emoties niet konden bedwingen.
Die Foppe en Riemer moeten wij nu koesteren, want ze brengen het hele DKV om zeep.
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.
[/b]
Dat hoop ik dus wel ( verwacht helaas niet dat dit gebeurt). En daarna linea recta richting de amateurs wat mij betreft. Hoe dieper ze zinken hoe liever het mij is.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sccweestwel op oktober 21, 2015, 06:53:55
Eens! Kom ik niet meer bij
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 21, 2015, 08:39:26
Voor mij zijn Lodeweges en Bijker de helden. Je moet maar durven, undercover gaan bij de aartsrivaal om van binnenuit het laatste zetje te geven  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 21, 2015, 10:05:48
Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 08:39:26
Voor mij zijn Lodeweges en Bijker de helden. Je moet maar durven, undercover gaan bij de aartsrivaal om van binnenuit het laatste zetje te geven  :thumbsup

:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 10:56:49
Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2015, 22:50:06
Doet Henkie niet, wut sien dood.
Dit zal ST zien als bedreiging, dus zal ze razendsnel een sv uitschrijven :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:37:45
Quote van Arno Vermeulen bij de NOS:

Het vertrek van Lodeweges komt voor voetbalcommentator Arno Vermeulen niet onverwacht. "Ik was al verbaasd dat dkv voor hem koos nadat hij één goed seizoen had bij Cambuur. Hij heeft namelijk niet het CV van een succescoach en hij moest Marco van Basten opvolgen. Het leek wel alsof dkv alleen maar de succescoach uit Leeuwarden wilde hebben."



Nu ben ik geen lid van de Arno Vermeulenfanclub, maar hij is wel de enige journalist die ziet dat dkv Luldiewegis alleen maar wilde om de boel in Leeuwarden op te stoken. Dat is even gelukt, maar uiteindelijk gaan ze er zelf kapot aan  :devil  En daarom vind ik het zo'n achterbakse club, dat ik naakt door de straten ren op de dag dat zij failliet gaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:42:49
En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 21, 2015, 12:45:46
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:42:49
En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.

Want het is een strategie dat al 2x heeft gewerkt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 21, 2015, 14:13:03
Kunnen ze beter niet doen (daar wordt het hier alleen maar feller van) en maken we nog meer kans op 3 punten.  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 21, 2015, 14:37:35
Ze gaan vast voor Marinus Dijkhuizen, kan hij ze mooi laten degraderen en dan als beloning naar ons
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op oktober 21, 2015, 15:02:55
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 21, 2015, 14:37:35
Ze gaan vast voor Marinus Dijkhuizen, kan hij ze mooi laten degraderen en dan als beloning naar ons

Je zou denken dat ze inmiddels wel beter weten dan elke keer maar weer Cambuur materiaal binnen te hengelen  :_schater :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: gewoon een fan op oktober 21, 2015, 15:25:52
Citaat van: drg op oktober 21, 2015, 15:02:55
Je zou denken dat ze inmiddels wel beter weten dan elke keer maar weer Cambuur materiaal binnen te hengelen  :_schater :devil

Ik weet dat een Ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot maar hoe dit zit bij varkens  :?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 15:36:46
Varkens knorren het liefst in onrust, oh nee varkens zitten oostelijk van ons.

Strontpijpers renderen het best in andersmans stront en doen er alles aan om stront bij ons naar buiten te krijgen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 21, 2015, 15:40:10
Nou, het spreekwoord luidt:

Een varken verslikt zich telkens in dezelfde mestkever.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 21, 2015, 16:05:19
Zo zijn er nog een aantal dkv-gerelateerde spreekwoorden:

Een heilig boertje zijn.
Erg braaf zijn.

Iemand stront in de ogen werpen.
Iemand proberen te bedriegen.

Een pompeblêd voor de mond nemen.
Dingen zeggen zoals je er niet over denkt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 16:41:21
Zoals de strontpijper is vertrouwt ie zijn gasten
Ze zien iedereen zoals ze zelf zijn

Er zit een (stront)luchtje aan
Zo'n beetje elke handeling daar uitgevoerd

De strontvlieg valt niet ver van de drol
Qua karakter is alles in die inteelt gemeenschap dezelfde



Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: jeff op oktober 21, 2015, 17:21:41
Gaan we na het Hemmen rijmtopic nu veder met boeren spreekwoorden?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 17:43:28
Citaat van: jeff op oktober 21, 2015, 17:21:41
Gaan we na het Hemmen rijmtopic nu veder met boeren spreekwoorden?  :_schater
Zoals het boertje thuis stinkt, stinkt het nergens :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 21, 2015, 17:50:49
Domme boeren vangen veel stront.
Veel verantwoordelijkheid hebben in het bestuur van dkv.

Schijnheilig duurt het langst.
Met schijnheiligheid komt men het verst.

Nu komt de vlieg uit de drol.
De waarheid komt boven tafel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2015, 18:12:55
Ik hef ut ut de tweede hand, mar se hewwe Vonk met een skep sien lopen.
Ut praat gaat dat su Abe op grave wille.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: dizzhead op oktober 21, 2015, 18:22:05
Stront aan de knikker.

Zodra n dkv-er in balbezit is.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 21, 2015, 19:14:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259565

Daar was ie al.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 21, 2015, 19:16:00
OF begint dus al te stoken...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 19:16:40
Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:14:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259565

Daar was ie al.
Dat zal die kotsbak van een Roelof de Vries hem wel gevraagd hebben. Hij is alweer uit op onrust.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 19:21:05
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:42:49
En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 21, 2015, 19:29:35
Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 19:21:05
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.

Iedereen weet dat er onrust is en geen geld, ze zullen echt niet snel een ervaren trainer die kant op krijgen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 21, 2015, 19:45:02
Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 19:21:05
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.

Het interesseert ze geen flikker of ze nu wel of niet Henk de Jong gaan halen, maar ze willen voor de Derby natuurlijk wel even olie op het vuur gooien. Dus ja, ik denk dat ze het ook even gaan proberen volgende week. Want dat is wat die stumperds willen, ons op de kast jagen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: whimpy op oktober 21, 2015, 19:47:14
riemer en foppe staat tot geer en goor...... sinds tijden niet zo een lol op onze scc-app gehad..........twee senielen pakken de koppositie in de rouwstoet en annie haar twee zalvende handen......man o man wat een tijden...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2015, 19:55:52
Foppe is een rat van het zuiverste soort.
Hij was namelijk ook de gene die lekte naar VI en Omrop Abe toe Lodeweges tekende bij DKV.
Hij deed dit met het doel onrust en rellen bij Cambuur te veroorzaken en daarmee SCC in diskrediet te brengen. Veel sponsoren haakten in die tijd af bij DKV en hoopte hiermee de negatieve spiraal van DKV te doorbreken, zodat sponsors zouden blijven of terugkeren.
Hij is vorige week zijn charme offensief gestart, dit met gevolg dat Lodeweges eieren voor zijn geld koos.
Nu probeert hij via een oud-speler van Cambuur die nu bij DKV voetbalt, de naam van Henk de Jong te laten vallen als mogelijke opvolger van Lodeweges.
Alles om heethoofden bij Cambuur uit de tent te lokken om de Club weer in diskrediet te brengen en hopende dat sponsoren niet weg zullen gaan nu Jelko vd Wiel ook zal worden weggestuurd. Veel,sponsoren hebben namelijk reeds aangegeven dat zij zullen vertrekken als Vd Wiel vertrekt.
Hopelijk is Henk meer begaan met de sentimenten dan Lodeweges en blijft in ieder geval tot het eind van het seizoen.
Wat hij dan besluit is aan hem en niet aan mij.

Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 20:21:55
Ja hoor, het is inderdaad afkomstig van die galbak van een Roelof de Vries: http://www.omropfryslan.nl/nieuws/spelers-betreuren-opstappen-lodeweges
Die emmert lekker over Henk de Jong, hoewel daar niet eens enige aanleiding voor is. Er is net zoveel reden om te vragen wat hij ervan zou vinden als Bassie en Adriaan het trainersduo wordt. Hoe heeft deze vent ooit journalist kunnen worden?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 21:08:46
Roelof de V(F)ries zie ik wel vaker van dat soort idiote uitspraken doen. Ik vraag mij af of hij journalist is of een door de propaganda machine van dkv ingehuurde marionet die onrust in Leeuwarden moet veroorzaken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 21:13:50
Dat hij Heerenveensupporter zal mij aan de reet roesten. Als regionaal journalist mag je best een voorkeur hebben, volgens mij heeft Gerard Bos dat voor ons. Wat echt niet kan, dat je kennelijk een antipathie hebt jegens een andere club die ook binnen je verzorgingsgebied valt. Zover dat je graag wat onrust komt stoken daar. Als ik de baas van OF was, zou ik hem even op het matje roepen  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2015, 21:18:06
Het is niet alleen Roelof, maar ook Arjen die zich laten gebruiken door DKV.
En vergeet de Leeuwarder courant hier ook niet, wat een opportunistische en waardeloze eenzijdige nieuws brenger.
Maar wat denk je van NOS sport, die de zelfde sponsor heeft als DKV, 1 pot nat.
We zullen het maar de laatste stinkende adem noemen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 21:19:01
Puur officieel volgt hij beroepshalve Cambuur, net zoals Geert van Tuinen dit voor OF doet en Gerrit Kloosterramp voor de LC. Boerlof is naar mijn weten degene die met Arjen de Boer (ja de goede namen erbij) die dit voor soap club Jarrefean doet.

Ik zie zowel Geert als Gerard geen rare uitspraken doen over de andere club, laat staan speculatieve vragen stellen die onrust kunnen veroorzaken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2015, 21:31:37
Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik hoop dat Skriemer de sextape van Henk niet in handen heeft gekregen, anders hebben wij echt een probleem!

En deze uitspraak in de soap vind ik ook weer geweldig... Komt van een Twente supporter :_schater
CiteerRiemer en Foppe lijken wel een herpes virus. Ze zijn nooit helemaal weg en steken de kop op als de club een zwak moment heeft. Ze geselen de club uit eigen belang (ego). Door altijd op de achtergrond te blijven poken krijgt geen enkel nieuw bestuur of trainer de kans iets nieuws neer te zetten. Want dan raken ze vergeten. Ze hebben in het verleden goede dingen gedaan, maar weg is weg.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op oktober 21, 2015, 21:40:21
 :_schater Skitterend
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 21, 2015, 21:46:32
Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:14:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259565

Daar was ie al.
Ach, mening van één werknemer daar die so wie so niet inspraak heeft in wie er daar de nieuwe trainer wordt. Lijkt me stug dat Henk dat doet, die heeft al eens eerder aangegeven niet rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan. En dat ze daar proberen hier te stoken kun je ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen, fien gedrag zit in hun DNA. Aan ons om het gewoon lekker te negeren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 22:36:28
Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:29:35
Iedereen weet dat er onrust is en geen geld, ze zullen echt niet snel een ervaren trainer die kant op krijgen.
ja zal voor hun niet gemakkelijk worden, maar goed boeit me verder ook niet. straks staat er misschien een chinees aan t roer bij die club die totaal geen engels kan haha :P.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 22:38:25
Citaat van: Destroyer op oktober 21, 2015, 19:45:02
Het interesseert ze geen flikker of ze nu wel of niet Henk de Jong gaan halen, maar ze willen voor de Derby natuurlijk wel even olie op het vuur gooien. Dus ja, ik denk dat ze het ook even gaan proberen volgende week. Want dat is wat die stumperds willen, ons op de kast jagen.
ja ze zullen t vast proberen, maar gaat ze niet lukken. we pakken daar 1 november drie puntjes, laat t daar maar lekker onrustig blijven hoor,
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 21, 2015, 22:53:15
Zou Lodeweges zijn gewenste versterkingen niet hebben gekregen, omdat de poen op is in het stront dorp?

Tip:

Op Feanonline kun je stemmen wie de nieuwe trainer moet worden, dus vanuit je luie stoel kun je de stemming beinvloeden wie de nieuwe trainer daar wordt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op oktober 22, 2015, 00:03:00
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 21:13:50
Dat hij Heerenveensupporter zal mij aan de reet roesten. Als regionaal journalist mag je best een voorkeur hebben, volgens mij heeft Gerard Bos dat voor ons. Wat echt niet kan, dat je kennelijk een antipathie hebt jegens een andere club die ook binnen je verzorgingsgebied valt. Zover dat je graag wat onrust komt stoken daar. Als ik de baas van OF was, zou ik hem even op het matje roepen  :devil

Dat moet dan die Jan Koster(raad van commissarissen Cambuur) doen maar daar merk je NOOIT wat van :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Spine op oktober 22, 2015, 03:08:57
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 20:21:55
Ja hoor, het is inderdaad afkomstig van die galbak van een Roelof de Vries: http://www.omropfryslan.nl/nieuws/spelers-betreuren-opstappen-lodeweges
Die emmert lekker over Henk de Jong, hoewel daar niet eens enige aanleiding voor is. Er is net zoveel reden om te vragen wat hij ervan zou vinden als Bassie en Adriaan het trainersduo wordt. Hoe heeft deze vent ooit journalist kunnen worden?
Houd er maar rekening mee dat dit nog wel even doorgaat tot de derby. Of het is Henk of het is straks Ogbeche of wie dan ook.
Die gierbeffers zijn helemaal de weg kwijt sinds wij ons weer gemeld hebben in de eredivisie.
De puinsooi wordt daar met de week groter.
Nog nooit in mijn 50 jarig bestaan ergens meegemaakt dat bestuursleden elkaar willen ontslaan....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 22, 2015, 06:45:42
Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 22:36:28
ja zal voor hun niet gemakkelijk worden, maar goed boeit me verder ook niet. straks staat er misschien een chinees aan t roer bij die club die totaal geen engels kan haha :P.

Totaal niet relevant. Nieuwe trainer moet Fries en Scandinavisch beheersen, andere talen zijn ze totaal niet van op de hoogte.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 22, 2015, 06:47:05
Aanvulling op mijn vorige bericht: En Chinees natuurlijk.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 22, 2015, 16:55:47
Citaat van: PePe op oktober 21, 2015, 22:53:15

Op Feanonline kun je stemmen wie de nieuwe trainer moet worden, dus vanuit je luie stoel kun je de stemming beinvloeden wie de nieuwe trainer daar wordt.
Tot nu toe staat de trainer wiens grote droom is ooit Cambuurtrainer te worden bovenaan in de poll
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: reisbureau op oktober 22, 2015, 17:08:44
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 22, 2015, 16:55:47
Tot nu toe staat de trainer wiens grote droom is ooit Cambuurtrainer te worden bovenaan in de poll

Poging gedaan om Popovics in te vullen.

Het kunstmatige warme bad blijkt vat met kokende olie #langverwachtethriller
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: SCC-J op oktober 22, 2015, 17:21:15
Valt me op dat we wel erg veel bezig zijn met de boeren. Een poll onder SCH fans beïnvloeden... wat is het nut.

Laten wij nu eerst maar eens een wedstrijd winnen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op oktober 22, 2015, 19:08:46
Citaat van: SCC-J op oktober 22, 2015, 17:21:15
Valt me op dat we wel erg veel bezig zijn met de boeren. Een poll onder SCH fans beïnvloeden... wat is het nut.

Laten wij nu eerst maar eens een wedstrijd winnen.

Juust.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 22, 2015, 21:29:05
Citaat van: vialli op oktober 22, 2015, 00:03:00
Dat moet dan die Jan Koster(raad van commissarissen Cambuur) doen maar daar merk je NOOIT wat van :zucht

Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 22, 2015, 21:31:06
Citaat van: reisbureau op oktober 22, 2015, 17:08:44
Poging gedaan om Popovics in te vullen.

Het kunstmatige warme bad blijkt vat met kokende olie #langverwachtethriller
Popovic topvent... Waarom niet Wesseling? :P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 22, 2015, 21:35:17
Citaat van: Lore op oktober 22, 2015, 21:29:05
Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief
Begin nu niet over objectiviteit, dat haalt de hele lol van de discussie af.
Wat die clown doet is uitermate suggestieve vragen stellen over een trainer die nog niet eens beschikbaar is. Ja dan ga je willens en wetens de boel opruien en laat Riemer de Fries dat nu wel eens vaker doen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 22, 2015, 21:41:05
Citaat van: Lore op oktober 22, 2015, 21:29:05
Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief

Vond het toch wat een aparte vraag. Volgens mij was en is er geen enkele aanleiding voor.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 22, 2015, 21:51:36
Citaat van: Dokkumer op oktober 22, 2015, 21:35:17
Begin nu niet over objectiviteit, dat haalt de hele lol van de discussie af.


:0= Oprotten met dat stuk verdriet!!


Citaat van: Collingwood op oktober 22, 2015, 21:41:05
Vond het toch wat een aparte vraag. Volgens mij was en is er geen enkele aanleiding voor.

Tsjah, dat ben ik wel met je eens, klinkt als opruiing. Maar doen journalisten wel anders?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 22, 2015, 23:04:07
Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op oktober 22, 2015, 23:05:50
Citaat van: Shar op oktober 22, 2015, 06:45:42
Totaal niet relevant. Nieuwe trainer moet Fries en Scandinavisch beheersen, andere talen zijn ze totaal niet van op de hoogte.

ik denk wel dat je meer aan Engels hebt. maar goed boeit me verder ook niet, ik denk wel dat t voor hun lastig wordt om een trainer te vinden, want wie wil een club leiden waar onrust heerst. kom je wel uit bij clubloze trainers dan denk ik. dan nog zullen er maar weinig trainers zijn die erin willen stappen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 22, 2015, 23:10:01
Citaat van: PePe op oktober 22, 2015, 23:04:07
Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater
Tja wat wil je ook met al die jonge jongetjes in de selectie. Daar kan een pastoor moeilijk van afblijven is de ervaring :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Voorstopper op oktober 23, 2015, 14:15:50
Judas Bijker zijn nieuwe positie is voor eerst de bank.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/286143/de-haan-gooit-flink-het-roer-om-bij-heerenveen/

Nog even en hij heeft een stoeltje op de tribune, daar waar hij ooit begonnen is :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Spine op oktober 23, 2015, 15:19:08
Vind ik leuk.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 23, 2015, 15:22:54
Citaat van: Voorstopper op oktober 23, 2015, 14:15:50
Judas Bijker zijn nieuwe positie is voor eerst de bank.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/286143/de-haan-gooit-flink-het-roer-om-bij-heerenveen/

Nog even en hij heeft een stoeltje op de tribune, daar waar hij ooit begonnen is :)

Dit is echt kut. Hoop dat die schooier tegen ons wel weer erin staat. Ondermaatse voetballer die domme kaarten pakt  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: poelie-lwd op oktober 23, 2015, 16:58:47
Citaat van: PePe op oktober 22, 2015, 23:04:07
Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater

Vooralsnog doen ze het met een ouderling  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: bok op oktober 23, 2015, 19:19:44
dus dan asen ze ogbeche als de nieuwe trainer.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 23, 2015, 20:11:58
Volgens mij wordt hier ouderling Floppe bedoeld!!  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 23, 2015, 20:32:31
Citaat van: PePe op oktober 23, 2015, 20:11:58
Volgens mij wordt hier ouderling Floppe bedoeld!!  :_schater

Floppe, wat seggieee? de Haan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: wiekie1969 op oktober 24, 2015, 12:39:21
Joey vd Berg laatste man en Cavlan linksback. 1 steekbal op Narsingh en het is klaar volgende week.

Joey rood :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op oktober 24, 2015, 12:48:25
zoiets had ik ook al bedacht.
die vd berg is een ongeleid projectiel die net als kotsbak van bommel de hele wedstrijd tegen de scheids aan loopt te janken maar zelf maar weinig kan verdragen.
ipv narsingh zie ik ogbeche zn spieren wel testen op vd berg,dat houd die matennaaier nooit een hele wedstrijd vol.
:rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 24, 2015, 18:55:46
Floppe alweer 1-0 achter  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op oktober 24, 2015, 19:04:40
En eikel al een  :gelekaart .eerst maar eens kijken of hij er wel bij is tegen ons.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2015, 19:21:04
Pak de VI er dan even bij ;)


Tot overmaat van ramp lijken ze nu ook nog naast de door de toeschouwers gewenste trainer te grijpen. Dijkhuizen lijkt dicht bij een akkoord met NAC te zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2015, 19:22:06
Citaat van: okkele op oktober 24, 2015, 19:04:40
En eikel al een  :gelekaart .eerst maar eens kijken of hij er wel bij is tegen ons.

Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2015, 19:24:08
Citaat van: Yellow Army op oktober 24, 2015, 19:22:06
Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?

Klopt helemaal
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 24, 2015, 19:25:09
Citaat van: Dokkumer op oktober 24, 2015, 19:21:04
Pak de VI er dan even bij ;)


Tot overmaat van ramp lijken ze nu ook nog naast de door de toeschouwers gewenste trainer te grijpen. Dijkhuizen lijkt dicht bij een akkoord met NAC te zijn.

Is ook een groep die hem liever niet zien komen omdat hij een Cambuurman is :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2015, 19:25:32
Citaat van: Yellow Army op oktober 24, 2015, 19:22:06
Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?
hoeveel spelers hebben ze op scherp staan?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2015, 19:32:05
Citaat van: zeewolde op oktober 24, 2015, 19:25:32
hoeveel spelers hebben ze op scherp staan?

Nog niet genoeg :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 24, 2015, 19:38:32
1-1 ondertussen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: punkman op oktober 24, 2015, 19:42:57
Tja, als je het objectief bekijkt, wat zou voor ons het gunstigste zijn ?
Gelijkspel ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2015, 19:43:09
Dat Willem II is ook echt slecht hoor, nog geen 1 normale aanval gezien van die lui. Weinig voetbal in
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2015, 19:43:59
Citaat van: punkman op oktober 24, 2015, 19:42:57
Tja, als je het objectief bekijkt, wat zou voor ons het gunstigste zijn ?
Gelijkspel ?

Vind ik wel. Dan kun je morgen over Willem II (en ADO) heen gaan en volgende week over dkv  |:).
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 24, 2015, 21:22:34
Ik moest vandaag naar Wolvega, wat een strontlucht daar DKV.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2015, 23:10:27
Citaat van: PePe op oktober 24, 2015, 21:22:34
Ik moest vandaag naar Wolvega, wat een strontlucht daar 30 DKV.

30xDKV? Dan was je een aardig eind uit de richting.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op oktober 26, 2015, 12:12:16
nieuwe week, zelfde bende.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259973
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 26, 2015, 12:18:58
Laten we ons nie te veel bezig houden met die ellende van hun, kans is net zo groot dat wij volgend jaar in jupilerellende zitten.
Wie het laatst lacht.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Unknown op oktober 26, 2015, 13:09:01
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 26, 2015, 12:18:58
Laten we ons nie te veel bezig houden met die ellende van hun, kans is net zo groot dat wij volgend jaar in jupilerellende zitten.
Wie het laatst lacht.

Juist.  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 26, 2015, 17:28:31
Het hele bestuur stapt op.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 26, 2015, 17:56:04
Citaat van: Viper op oktober 26, 2015, 17:28:31
Het hele bestuur stapt op.
Nu die laatste sponsoren nog
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op oktober 26, 2015, 20:08:45
Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2015, 17:56:04
Nu die laatste sponsoren nog

Die zijn nog steeds onderweg  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 26, 2015, 22:28:52
Na tafelen met Kees (op fox): De soap bij DKV is ruim besproken.
Alleen door het op te heffen, kunnen de problemen daar worden opgelost.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dreet op oktober 28, 2015, 10:23:15
Stond op VI Online dat Sjoerd Feenstra, de man achter Feenstra Flyers, het nwe bestuur gaat formeren. Lees en huiver: "Het stichtingsbestuur heeft mede voor Feenstra gekozen omdat het vertrouwen heeft dat hij goed om kan gaan met de clubiconen Foppe de Haan en Riemer van der Velde." Dat misselijke stel Skriemer en Foppe heeft dus nog steeds de touwtjes in handen daar. Dat wisten we al, maar is het gewoon duidelijk. Advies: blijf maar lekker daar zitten, stel bejaarden, en richt die schijtclub nog verder te gronde!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 28, 2015, 12:14:08
Daar stapt toch niemand in? Een functie zonder bevoegdheden?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 28, 2015, 13:53:10
Feanonline: 'Hoogma moet niet gek opkijken als hij binnenkort een telefoontje krijgt' (hij zou wel gek zijn)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op oktober 28, 2015, 15:29:47
Citaat van: PePe op oktober 28, 2015, 13:53:10
Feanonline: 'Hoogma moet niet gek opkijken als hij binnenkort een telefoontje krijgt' (hij zou wel gek zijn)
Lekker afgeven op Cambuur maar ondertussen lopen ze zich de benen uit het lijf om Cambuur gerelateerde mensen binnen te halen:Lodeweges, Bijker, Rusnak, El Makrini en Leeuwin indertijd volgens de geruchten.
Ik wil het wel doen, gratis en voor niks.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: John Hiatt op oktober 28, 2015, 15:47:11
Citaat van: Dreet op oktober 28, 2015, 10:23:15
Stond op VI Online dat Sjoerd Feenstra, de man achter Feenstra Flyers, het nwe bestuur gaat formeren. Lees en huiver: "Het stichtingsbestuur heeft mede voor Feenstra gekozen omdat het vertrouwen heeft dat hij goed om kan gaan met de clubiconen Foppe de Haan en Riemer van der Velde." Dat misselijke stel Skriemer en Foppe heeft dus nog steeds de touwtjes in handen daar. Dat wisten we al, maar is het gewoon duidelijk. Advies: blijf maar lekker daar zitten, stel bejaarden, en richt die schijtclub nog verder te gronde!!

Het zal mij een rotzorg zijn! Laten wij ons druk maken om onze club.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Moira op oktober 28, 2015, 16:19:59
Hopelijk is na zondag de ondergang compleet!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 28, 2015, 20:39:39
Citaat van: John Hiatt op oktober 28, 2015, 15:47:11
Het zal mij een rotzorg zijn! Laten wij ons druk maken om onze club.

Heb je de topicnaam gelezen? Deze kan je ook negeren toch?  :koffie
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Citaat van: Lore op oktober 28, 2015, 20:39:39
Heb je de topicnaam gelezen? Deze kan je ook negeren toch?  :koffie
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op oktober 28, 2015, 21:53:08
Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie
:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: WouterZz op oktober 29, 2015, 14:16:42
Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie

:_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 29, 2015, 16:07:31
Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie
Niet te veel eer aan die man geven, de naam was op het oude forum al in gebruik.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: jeff op oktober 29, 2015, 17:24:21
Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2015, 16:07:31
Niet te veel eer aan die man geven, de naam was op het oude forum al in gebruik.
Je denkt dat ik alles kan onthouden? En was het trouwens toen niet de Ondergang van hoerenveen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 29, 2015, 19:25:54
Citaat van: jeff op oktober 29, 2015, 17:24:21
Je denkt dat ik alles kan onthouden? En was het trouwens toen niet de Ondergang van hoerenveen?
Ja dat "denk" ik. Deze topictitel is op verzoek overigens gewijzigd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 31, 2015, 17:42:59
Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie

:_schater :_schater   :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op december 10, 2015, 14:55:52
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/heerenveen-moet-op-zoek-naar-nieuwe-hoofdsponsor



SC Heerenveen moet voor komend jaar op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Univé houdt ermee op. Daarmee komt er een einde aan een 15 jaar durende samenwerking tussen Univé en de eredivisieclub.

Twee jaar geleden kwamen Heerenveen en de verzekeraar nog een tweejarige contractverlenging overeen. Univé betaalt per seizoen ongeveer een miljoen euro. Vrijdag is er voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Excelsior een persconferentie waarin bekend wordt dat Univé wel aan SC Heerenveen verbonden blijft, maar dan als kleinere sponsor.

Sponsormanager van Univé Fons Roosenboom wil het nieuws bevestigen noch ontkennen. "Morgen is de persconferentie, we hebben afgesproken het nieuws daar te melden. Na 15 jaar is dit wel een mooi moment om verder te kijken, maar het feit dat wij zouden stoppen vanwege de bestuurlijke perikelen bij de club is absoluut onwaar."
Citeermaar natuurlijk meneer de manager, ik geloof er geen zak van
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op december 11, 2015, 09:08:18
Is in ieder geval niet helemaal onwaar, ze stoppen niet vanwege de laatste perikelen. Vorig seizoen ook al gehoord dat ze na dit seizoen zouden stoppen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op december 11, 2015, 10:07:45
Vanuit het dorp dertig kilometer verder op hebben ze niet Foppe aangesteld omdat ze in hem de "verlosser" zien, maar hoofdzakelijk om samen met Riemer de belangstelling van een nieuwe hoofdsponsor te verkrijgen.
Hierin worden ze flink ondersteund door de boerenomroep en de LC.
Als Cambuur geen "dikke" hoofdsponsor kan vinden, lijkt het mij ook haast onmogelijk dat het hun wel zal lukken.
Of ze krijgen een dikke financiële injectie van de Provincie Fryslan omdat ze in hun ogen de Friese cultuur uitdragen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: pvanbuijtene op december 11, 2015, 12:09:43
maar ff slotje denk ik  ;(
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op juni 22, 2016, 18:21:32
SC Heerenveen wil weten of het stadion rookvrij moet worden

SC Heerenveen onderzoekt of bezoekers last hebben van mensen die roken in het  Abe Lenstra Stadion. Met een enquete hoopt de voetbalclub er achter te komen of het roken in het stadion veel invloed heeft op de hoe de supporters de wedstrijd beleven. Mensen kunnen tot en met volgende week dinsdag de vragen via de website van de club beantwoorden.

SC Heerenveen is niet de enige club die hier mee bezig is. FC Groningen heeft vanaf aankomend seizoen een rookvrije tribune in het stadion.

Bron (http://www.omropfryslan.nl/nieuws/646072-sc-heerenveen-wil-weten-het-stadion-rookvrij-moet-worden)

Man, man, man! :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: scc-aaron op juni 22, 2016, 18:28:55
Citaat van: Viper op juni 22, 2016, 18:21:32
SC Heerenveen wil weten of het stadion rookvrij moet worden

SC Heerenveen onderzoekt of bezoekers last hebben van mensen die roken in het  Abe Lenstra Stadion. Met een enquete hoopt de voetbalclub er achter te komen of het roken in het stadion veel invloed heeft op de hoe de supporters de wedstrijd beleven. Mensen kunnen tot en met volgende week dinsdag de vragen via de website van de club beantwoorden.

SC Heerenveen is niet de enige club die hier mee bezig is. FC Groningen heeft vanaf aankomend seizoen een rookvrije tribune in het stadion.

Bron (http://www.omropfryslan.nl/nieuws/646072-sc-heerenveen-wil-weten-het-stadion-rookvrij-moet-worden)

Man, man, man! :_schater

Persoonlijk vind ik het geen slecht idee. In elk geval hebben de supporters enige inspraak. De huidige tijd vraagt wel om dit soort maatregelen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 22, 2016, 18:29:23
Best logisch, in een bioscoop mag je niet roken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: scc-aaron op juni 22, 2016, 18:30:28
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 22, 2016, 18:29:23
Best logisch, in een bioscoop mag je niet roken.
:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op juni 22, 2016, 18:50:01
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 22, 2016, 18:29:23
Best logisch, in een bioscoop mag je niet roken.

:_schater :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2016, 20:17:59
Citaat van: scc-aaron op juni 22, 2016, 18:28:55
Persoonlijk vind ik het geen slecht idee. In elk geval hebben de supporters enige inspraak. De huidige tijd vraagt wel om dit soort maatregelen.

Leg uit...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Chris Cambuur op juni 22, 2016, 20:24:22
Deze vent  deugt niet  helemaal  (persoonlijk)  :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op juli 29, 2016, 10:11:31
Uit de categorie oud nieuws: http://www.lc.nl/sport/BBC-schaart-pompebl%C3%AAdenshirt-onder-lelijkste-ter-wereld-21530334.html!  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op juli 29, 2016, 14:57:06
Deed the Guardian dat een paar jaar terug ook niet? :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: maikcambuur op juli 29, 2016, 17:06:50
Whahaha.. Dit wisten wij natuurlijk al jaren. Mooi dat het nu ook internationaal erkend wordt :_schater :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op augustus 12, 2016, 10:37:56
RAF terroristen zitten mogelijk in DKV!!

http://nos.nl/artikel/2124960-raf-trio-mogelijk-gezien-in-heerenveen.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: polderrob op augustus 12, 2016, 13:49:03
uitgenodigd door dhr. H van der Vegt???? :0=
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: gewoon een fan op augustus 12, 2016, 14:41:20
Zijn er toch nog eens wat boefjes in dat dorp  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op augustus 12, 2016, 16:04:54
Citaat van: gewoon een fan op augustus 12, 2016, 14:41:20
Zijn er toch nog eens wat boefjes in dat dorp  8P

Ook nog een proefspeler die voor moord veroordeeld is
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op augustus 12, 2016, 16:59:43
Citaat van: polderrob op augustus 12, 2016, 13:49:03
uitgenodigd door dhr. H van der Vegt???? :0=

Dat zou zijn eerste goede daad zijn dan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op augustus 12, 2016, 17:04:48
Citaat van: PePe op augustus 12, 2016, 10:37:56
RAF terroristen zitten mogelijk in DKV!!

http://nos.nl/artikel/2124960-raf-trio-mogelijk-gezien-in-heerenveen.html
blazen die vanavond stadion op?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Gasgeve op augustus 16, 2016, 09:48:02
http://www.omropfryslan.nl/nijs/656472-plysje-foarkomt-konfrontaasje-fuotbalsupporters-yn-snitswike

Sensatie?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 15, 2016, 15:33:26
Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup

Nóg stiller? Onmogelijk  l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Len Cantello op oktober 15, 2016, 15:45:57
Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
Haha. Als je om aandacht verlegen zit beste jongen, loop dan vannacht om een uur of 1 ff in een dkv shirt over de Nieuwestad. Succes verzekerd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 15:55:14
Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
kom ff langs kerel
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 16, 2016, 11:41:06
Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 15:45:57
Haha. Als je om aandacht verlegen zit beste jongen, loop dan vannacht om een uur of 1 ff in een dkv shirt over de Nieuwestad. Succes verzekerd.
Niet nodig, net zoals je bij sommigen aan de neus kunt zien voor welke club ze zijn, kun je aan hen ruiken voor welke club ze zijn. De jarrelucht komt je al van verre tegemoet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op oktober 16, 2016, 11:51:44
Ach, stonden wij twee seizoenen geleden ook niet even derde in de eredivisie?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 16, 2016, 12:53:53
Wie snel stijgt kan hard vallen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2016, 15:38:35
Citaat van: hobbes op oktober 16, 2016, 11:51:44
Ach, stonden wij twee seizoenen geleden ook niet even derde in de eredivisie?
Dus volgend seizoen degraderen ze?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Spine op december 17, 2016, 01:08:25
Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op december 17, 2016, 08:52:20
Citaat van: Spine op december 17, 2016, 01:08:25
Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater
Hèhè, heerlijk om te zien. Heb overigens geen boek nodig om te weten dat het een schijnheilige club is. Een verzameling fienen bij mekaar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2016, 09:36:32
Citaat van: Spine op december 17, 2016, 01:08:25
Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater
ja ik heb het gezien hij had het niet dkv naar de bliksem nog ff zijn we van riemer en foppe af l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op december 17, 2016, 09:49:50
En natuurlijk een mooie overwinning van Willemll gisteren doet het ook altijd goed.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op december 27, 2016, 12:21:20
Veerman denkt aan winters vertrek bij sc Heerenveen.  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op december 27, 2016, 16:00:27
Citaat van: PePe op december 27, 2016, 12:21:20
Veerman denkt aan winters vertrek bij sc Heerenveen.  _O_

Graag een slotje hieroo aangezien we dit soort nieuws hier ook al gaan melden...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op december 28, 2016, 08:05:27
Citaat van: Yellow Army op december 27, 2016, 16:00:27
Graag een slotje hieroo aangezien we dit soort nieuws hier ook al gaan melden...
Idd, geen nieuwswaarde voor ons
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: weestwel op december 28, 2016, 13:40:43
Volgens LC zijn er het afgelopen half jaar veel nieuwe sponsoren aangetrokken bij dkv.  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op december 28, 2016, 14:58:57
Citaat van: weestwel op december 28, 2016, 13:40:43
Volgens LC zijn er het afgelopen half jaar veel nieuwe sponsoren aangetrokken bij dkv.  8P
Omdat alle DKV supporters onder de lullen skaart wudde kenne, het  Durex daar wat borden plaatst.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 18:59:05
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/706666-vechtpartijen-na-afloop-van-sc-heerenveen-feyenoord

Ik dacht dat dit soort dingen daar nooit gebeurde...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2017, 20:57:19
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 18:59:05
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/706666-vechtpartijen-na-afloop-van-sc-heerenveen-feyenoord

Ik dacht dat dit soort dingen daar nooit gebeurde...
zo stoere mannetjes,ohhhh nee feijenoordsupporters doen het.
Ben blij dat Feijenoord heeft gewonnen,dit jaar nog niet veel gewonnen die dkvers
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op maart 19, 2017, 21:57:21
Onrust zou gaan over stadionverboden voor een aantal supporters dat stond. Helemaal terecht natuurlijk, ik zou ze daar(voor) allemaal een stadionverbod geven!  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op maart 20, 2017, 21:33:19
http://www.lc.nl/friesland/Burgemeester-Tjeerd-van-der-Zwan-laakt-gedrag-%E2%80%98pseudosupporters%E2%80%99-SC-Heerenveen-22081776.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2017, 22:04:29
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2017, 21:33:19
http://www.lc.nl/friesland/Burgemeester-Tjeerd-van-der-Zwan-laakt-gedrag-%E2%80%98pseudosupporters%E2%80%99-SC-Heerenveen-22081776.html

En altijd maar hypocriet en uit de hoogte over ons zeuren  :R
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 21, 2017, 08:56:33
Ook wel weer typerend dat de LC er vandaag in anderhalve pagina uitleg van doet dat het eigenlijk niks met Dkv te maken heeft en dat het maar een klein groepje is blablabla.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2017, 10:41:45
Citaat van: hobbes op maart 21, 2017, 08:56:33
Ook wel weer typerend dat de LC er vandaag in anderhalve pagina uitleg van doet dat het eigenlijk niks met Dkv te maken heeft en dat het maar een klein groepje is blablabla.
Ik heb AZ nergens over zeuren en zeiken toen het Afas stadion voor 1/3 met Cambuur supporters was gevuld.
Ook de AZ supporters hebben zich absoluut niet gestoord dat wij onze club aanmoedigden.
Heb het zelf 2 jaar geleden ook ondervonden toen ik was uitgenodigd en op de hoofdtribune zat. Toen stoorden die gierrijders zich aan het juichen toen wij gelijk maakten en waren gelijk vijandig en wilden dat we onze mond dicht hielden. Heb even geïnformeerd naar hun verstandelijk vermogen en kreeg onmiddellijk bevestigd dat die Neanderthalers niet deugden. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik daar ooit zal komen.



Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2017, 10:50:59
Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 10:41:45
Ik heb AZ nergens over zeuren en zeiken toen het Afas stadion voor 1/3 met Cambuur supporters was gevuld.
Ook de AZ supporters hebben zich absoluut niet gestoord dat wij onze club aanmoedigden.
Heb het zelf 2 jaar geleden ook ondervonden toen ik was uitgenodigd en op de hoofdtribune zat. Toen stoorden die gierrijders zich aan het juichen toen wij gelijk maakten en waren gelijk vijandig en wilden dat we onze mond dicht hielden. Heb even geïnformeerd naar hun verstandelijk vermogen en kreeg onmiddellijk bevestigd dat die Neanderthalers niet deugden. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik daar ooit zal komen.
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 21, 2017, 10:57:49
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2017, 10:50:59
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?

Hetzelfde en dat wordt dan breed uitgemeten in de pers. Over wat er daar gebeurt hoor je eigenlijk nooit iets.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2017, 11:10:34
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2017, 10:50:59
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?
Ik heb vele malen supporters van de uit club om mij heen gehad en heb mij er ook niet aan gestoord. Maar ja bij ons zitten ook van die Neanderthalers op de tribune waarbij ook ernstig aan hun verstandelijk vermogen mag worden getwijfeld. Dat hebben we onlangs nog meegemaakt tegen Feijenoord.
Het is jammer dat bij voetbal de gasten in een kooi moeten worden opgesloten, terwijl bij alle andere sporten alles gewoon door elkaar zit of staat zonder dat dit iedere keer escaleert.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op maart 21, 2017, 21:03:13
Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 11:10:34
Ik heb vele malen supporters van de uit club om mij heen gehad en heb mij er ook niet aan gestoord. Maar ja bij ons zitten ook van die Neanderthalers op de tribune waarbij ook ernstig aan hun verstandelijk vermogen mag worden getwijfeld. Dat hebben we onlangs nog meegemaakt tegen Feijenoord.
Het is jammer dat bij voetbal de gasten in een kooi moeten worden opgesloten, terwijl bij alle andere sporten alles gewoon door elkaar zit of staat zonder dat dit iedere keer escaleert.

Precies, Volendam uit zou de norm moeten zijn. Wat een feest, maar helaas is het een uitzondering
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op april 01, 2017, 21:40:55
gaat weer lekker met de aartsvijand
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2017, 22:20:35
Prachtig weer een top weekend maandag mijn collega weer ff woordje toespreken :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: denistel op april 01, 2017, 22:46:09
die lui binne weer goed bezig stelletje adders
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 01, 2017, 23:02:44
 :_schater :_schater :_schater l0l l0l l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op april 01, 2017, 23:11:05
Je zal maar met zo'n vaantje aan je spiegel rondrijden??????????????????????
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op april 01, 2017, 23:16:02
Dat is sowieso walgelijk!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op april 01, 2017, 23:19:38
Zonde van de tractors  :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op april 01, 2017, 23:30:01
Citaat van: Marc S op april 01, 2017, 23:19:38
Zonde van de tractors  :_schater :_schater

Tractors zonder spiegel, alleen maar mooi man!!

Politie vandaag bij dkv:
http://www.voetbalinside.nl/item/35831
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 02, 2017, 09:58:31
Citaat van: Geelblauwstiens op april 01, 2017, 23:11:05
Je zal maar met zo'n vaantje aan je spiegel rondrijden??????????????????????
die moet je van de weg rijden :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op april 02, 2017, 10:50:17
Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2017, 09:58:31
die moet je van de weg rijden :y

Vriendelijk toelachen werkt ook ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op april 02, 2017, 11:31:34
http://www.omropfryslan.nl/nijs/709469-supporters-ferniele-kafee-yn-binnensted-fan-almelo

Och, och wat zijn het toch een brave borsten.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op april 02, 2017, 11:58:06
Citaat van: Collingwood op april 02, 2017, 11:31:34
http://www.omropfryslan.nl/nijs/709469-supporters-ferniele-kafee-yn-binnensted-fan-almelo

Och, och wat zijn het toch een brave borsten.

Straks weer piepen dat er zoveel Heracles supporters in Almelo waren.
Daar lag het aan natuurlijk!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Shar op april 02, 2017, 12:02:05
Citaat van: Collingwood op april 02, 2017, 11:31:34
http://www.omropfryslan.nl/nijs/709469-supporters-ferniele-kafee-yn-binnensted-fan-almelo

Och, och wat zijn het toch een brave borsten.
Voor een volledig beeld is het natuurlijk wel goed om ook even de kant van de Heerenveensupporters toe te lichten. Die Heracles supporters liepen rond met Heracles shirts en ja, dan voel je je als Heerenveen supporter natuurlijk zwaar geprovoceerd, das niet meer dan logisch. Die Heracles supporters hebben het dan ook volledig aan zich zelf te danken. Anders zou er noooooooit iets gebeurd zijn, zo zijn onze fiene zuiderburen niet, vraag het ze zelf maar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Gasgeve op april 02, 2017, 21:11:05
Moeten de boefjes vanaf nu ook maar eens met de combi. Ze krijgen met vrij vervoer nog geen uitvak vol, dan zal het helemaal drama zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op april 08, 2017, 18:58:44
En alweer 2-0 bijna 3-0 achter binnen 20 minuten. Gaat prima na de winterstop met dizze fiene gierlurkers
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 08, 2017, 21:34:31
7e uitwedstrijd verloren op rij  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: denistel op april 10, 2017, 14:53:34
en zondag naar ajax dat wordt 8 denk ik
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2017, 20:01:17
wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden dat zongen de boertjes gisteren tijdens de wedstrijd tegen NEC. :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2017, 20:01:17
wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden dat zongen de boertjes gisteren tijdens de wedstrijd tegen NEC. :y

En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op mei 15, 2017, 20:50:05
Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater

Mooi voetbal zien
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2017, 22:24:58
Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater
allereerst mooi voetbal zien en dan altijd het gezelligheid in onze knusse stadion en natuurlijk de sfeer.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2017, 22:26:31
Ik heb ook 2 van die boertjes op mijn werk ze hebben het helemaal gehad daar.
De ene vroeg me zelf nog om een keer mee te willen naar Cambuur  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2017, 22:41:08
Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater

Hard  werken aan hun taal-achterstand
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 15, 2017, 22:58:16
Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2017, 22:26:31
Ik heb ook 2 van die boertjes op mijn werk ze hebben het helemaal gehad daar.
De ene vroeg me zelf nog om een keer mee te willen naar Cambuur  |:)

Je zou ze de kost moeten geven die geen sk meer nemen daar volgend jaar....
T wordt nog stiller in dat gedateerde sportdorp.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op mei 16, 2017, 08:03:27
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2017, 22:58:16
Je zou ze de kost moeten geven die geen sk meer nemen daar volgend jaar....
T wordt nog stiller in dat gedateerde sportdorp.
En je hebt daar verboering, alles en iedereen wordt daar maar ouder. Komt er nog meer ruimte
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op mei 16, 2017, 10:17:23
Morgen even met 0-5 op de kont krijgen tegen Utrecht.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op mei 17, 2017, 20:52:13
Citaat van: speculeter op mei 16, 2017, 10:17:23
Morgen even met 0-5 op de kont krijgen tegen Utrecht.

1 - 3, valt ook wel mee te leven toch!  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2017, 19:11:54
gaat lekker 5-1 al in totaal  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op mei 20, 2017, 20:39:36
Wat waren die lui slecht, fantastisch om te zien.. Utrecht terecht door.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op mei 20, 2017, 21:32:31
Prima zo. Een dorpsclub hoort niet in Europa.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2017, 21:11:46
Mooi uitslag vandaag in dat dorp,Keizer heeft zijn werk goed gedaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op maart 20, 2018, 16:38:29
Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2018, 17:23:11
Citaat van: PePe op maart 20, 2018, 16:38:29
Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart
Nou dat is op speciaal verzoek gedaan, ze wilden ook wel eens wat anders dan de vrijdags veemarkt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op maart 20, 2018, 19:12:28
Citaat van: PePe op maart 20, 2018, 16:38:29
Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart

Het is in ieder geval niet voor het eerst ...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: V-man op maart 20, 2018, 21:02:48
Een domme ambtenaar die niks van "bepaalde sentimenten" snapt. Net zo stuitend als die Leeuwarder ambtenaren die een uitje gingen doen in de DKV bus. Die kutbus rijdt trouwens wel vaker in Lwd. De kat op het spek binden damned!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: vialli op maart 21, 2018, 22:03:10
Su mutte de cambuurbus oek us even deur dkv riede.
Dat doen ze niet want dan wete we waar de echte rotzakken sitte.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 22, 2018, 08:17:47
Citaat van: vialli op maart 21, 2018, 22:03:10
Su mutte de cambuurbus oek us even deur dkv riede.
Dat doen ze niet want dan wete we waar de echte rotzakken sitte.
Wat make jimme ju druk om niks.
Un echte Liwwadder make ze de pis niet lauw, want dan suden we oans iedere keer druk make mutte as dur un veewagen deur oanze stad ried.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 04, 2018, 22:49:29
Schaars heeft zijn kut gebroken volgens OA. Nare blessure volgens mijn vriendin
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op april 04, 2018, 22:50:28
Citaat van: Yellow Army op april 04, 2018, 22:49:29
Schaars heeft zijn kut gebroken volgens OA. Nare blessure volgens mijn vriendin

:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op april 04, 2018, 23:08:42
Dit is nummer twee deze week daar. Olegaard ook al zwaar geblesseerd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 05, 2018, 20:25:07
Citaat van: PePe op april 04, 2018, 23:08:42
Dit is nummer twee deze week daar. Olegaard ook al zwaar geblesseerd.
mooi wie volgt :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 04, 2018, 10:30:33
Is de bom al afgegaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op juli 04, 2018, 11:15:28
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 10:30:33
Is de bom al afgegaan.

Het wijzen naar de buren is iig al wel begonnen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op juli 04, 2018, 11:16:46
we mogen toch wel hopen dat hier geen leeuwarder invloed bij is?
het niet zo beste imago is dan helemaal aan puin.
ik weet nu wel al dat we geen lc-berichten serieus hoeven te nemen,die noemen in de eerste zin waarschijnlijk al cambuur-HOOLIGANS.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op juli 04, 2018, 11:20:51
Lc is al lange tijd afgegleden naar bedenkelijk nivo
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 04, 2018, 11:47:06
Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op juli 04, 2018, 11:52:57
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 11:47:06
Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l

Ja, schoonmaker van 88 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op juli 04, 2018, 13:22:35
Citaat van: hobbes op juli 04, 2018, 11:52:57
Ja, schoonmaker van 88 8P
Ik zit meer in de richting van Maarten de Jong te denken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op juli 04, 2018, 14:51:45
Dacht meer aan foppe of riemer
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op juli 04, 2018, 15:46:28
Citaat van: okkele op juli 04, 2018, 11:16:46
we mogen toch wel hopen dat hier geen leeuwarder invloed bij is?
het niet zo beste imago is dan helemaal aan puin.
ik weet nu wel al dat we geen lc-berichten serieus hoeven te nemen,die noemen in de eerste zin waarschijnlijk al cambuur-HOOLIGANS.

Volgens mij is het imago van Cambuur niet zo slecht (meer). En als het een Cambuur-fan is, dan doet hij/zij het niet uit naam van onze club of haar supporters; idem als het een DKV'er zou zijn. Misschien is het wel 'gewoon' een grapjas, een boze werknemer (Maarten de Jong niet zo slecht bedacht!  :_schater) of toch weer Foppe & Riemer! Wie het ook is geweest, hij/zij moet een één-cellige zijn ...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op juli 04, 2018, 16:36:54
Citaat van: Huzumer op juli 04, 2018, 15:46:28
Volgens mij is het imago van Cambuur niet zo slecht (meer). En als het een Cambuur-fan is, dan doet hij/zij het niet uit naam van onze club of haar supporters; idem als het een DKV'er zou zijn. Misschien is het wel 'gewoon' een grapjas, een boze werknemer (Maarten de Jong niet zo slecht bedacht!  :_schater) of toch weer Foppe & Riemer! Wie het ook is geweest, hij/zij moet een één-cellige zijn ...

Of scholieren van het Friesland College die een dagje vrij wilden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op juli 04, 2018, 18:01:56
Volgens mij is het iemand die niet zo goed geleerd heeft, er waren examens gepland wat ik las.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op juli 04, 2018, 18:42:42
Citaat van: hobbes op juli 04, 2018, 11:52:57
Ja, schoonmaker van 88 8P

Afvalstroombegeleider noemt'ie zichzelf ...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op juli 04, 2018, 20:38:44
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 11:47:06
Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l

Waar is dat ergens te zien?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op juli 04, 2018, 21:12:13
http://www.lc.nl/friesland/Werknemer-SC-Heerenveen-Ik-tocht-dat-it-in-oefening-wie-of-sa-23337454.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op juli 04, 2018, 22:49:34
Citaat van: Hilaard voor Cambuur op juli 04, 2018, 21:12:13
http://www.lc.nl/friesland/Werknemer-SC-Heerenveen-Ik-tocht-dat-it-in-oefening-wie-of-sa-23337454.html

Wat een kansloos figuur  ;(
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2018, 23:06:14
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2018, 22:49:34
Wat een kansloos figuur  ;(
Prullenbakleger
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op juli 04, 2018, 23:16:54
Wat een enorme droplul die vent.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Keizer op juli 04, 2018, 23:59:32
Citaat van: Hilaard voor Cambuur op juli 04, 2018, 21:12:13
http://www.lc.nl/friesland/Werknemer-SC-Heerenveen-Ik-tocht-dat-it-in-oefening-wie-of-sa-23337454.html

Geeft het niveau daar wel weer aan...  :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op juli 05, 2018, 00:28:40
 :_schater
"afvalstroombegeleider"
:thumbsup goeie carriere teake.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: veteraan op juli 05, 2018, 09:16:52
stop met dit topic
Waar gaat dit over !
Dit is teveel eer !
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huzumer op juli 07, 2018, 11:21:17
http://www.lc.nl/friesland/Drie-minderjarigen-aangehouden-voor-bommelding-SC-Heerenveen-23349148.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op juli 07, 2018, 11:31:46
Citaat van: Huzumer op juli 07, 2018, 11:21:17
http://www.lc.nl/friesland/Drie-minderjarigen-aangehouden-voor-bommelding-SC-Heerenveen-23349148.html

Denk dat ze het jammer vinden dat de jongens uit het zuiden komen en niet uit het noorden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2018, 13:48:49
Heeft de afvalstroombegeleider al zijn excuses aangeboden?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 07, 2018, 15:35:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2018, 13:48:49
Heeft de afvalstroombegeleider al zijn excuses aangeboden?
Stroomgeleider zou een optie zijn
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op juli 28, 2018, 19:26:18
Leuk om te lezen vanuit zonnig Benidorm dat die boeren een pak rammel hebben gekregen tegen Hoffenheim.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op september 21, 2018, 19:43:21
Mooie uitzending vandaag op omrop Abe over DKV.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 22, 2018, 11:25:27
Bij SC Heerenveen knelt het aan alle kanten

De blamerende 3-5 nederlaag tegen Heracles Almelo heeft voor gemopper en chagrijn gezorgd in Friesland. De zorgen van SC Heerenveen zijn wijdverspreid: achterin, voorin én op de tribunes.

BLAUWE ZEE
Nog meer dan het hopeloze verdedigen en het inspiratieloze veldspel viel bij Heerenveen tegen Heracles een zee aan blauwe stoeltjes op. Het was een mooie nazomermiddag, het zonnetje prikte aangenaam, maar toch bleef het toeschouwersaantal op vijftienduizend steken.

Directeur Luuc Eisenga repte de afgelopen weken over de Netflix-generatie, als verklaring voor het massaal wegblijven van supporters. Daarmee doelde hij op de individualisering van de maatschappij, de wens om te consumeren op aanvraag. Uiteraard speelt dat een rol. Maar lag half Friesland zondagmiddag dan op de bank naar House of Cards te kijken? Natuurlijk niet.

Door de zaken zo voor te stellen, maakt Eisenga het wel heel erg simpel. En doet hij voorkomen alsof de club machteloos staat tegenover externe factoren. Feit is dat Eisenga nu tweeënhalf jaar directeur is bij Heerenveen en dat in die periode een kaalslag heeft plaatsgevonden op de tribunes. In het seizoen 2015/16 – Eisenga werd halverwege benoemd – verwelkomde Heerenveen wekelijks ruim 23 duizend man. Deze jaargang stevent de club af op een historisch dieptepunt. Natuurlijk wegen vakanties mee, maar over zijn eerste drie duels noteert Heerenveen een gemiddelde van zeventienduizend toeschouwers. Zelfs tegen Feyenoord bleven er zesduizend (!) stoeltjes leeg.

Ontwikkeling toeschouwersaantallen SC Heerenveen
Seizoen   Gemiddeld toeschouwersaantal
2014/15   24.130
2015/16   23.464
2016/17   22.127
2017/18   20.745
2018/19   17.760*
*Na drie thuiswedstrijden

De vicieuze cirkel van tegenvallende prestaties en dalende toeschouwersaantallen werd jaren geleden al ingezet. Voor het doorbreken daarvan is verbinding en visie nodig. Geen directeur die de oorzaak voor het leeglopende stadion afschuift op een streamingdienst en ondertussen zelf binnenbrandjes veroorzaakt. Vorig seizoen onder sponsoren, dit jaar nota bene onder vrijwilligers.

Natuurlijk is Heerenveen niet de enige club die met een leegloop kampt, natuurlijk vallen sociaal-economische factoren niet uit te vlakken en natuurlijk speelt de kampenstrijd die de club jarenlang verdeelde nog een rol. De oplossing voor die vraagstukken ligt niet voor het oprapen. Maar het grootste probleem bij Heerenveen is dat de vragen blijkbaar niet eens gesteld worden.

OPEN HUIS ACHTERIN
Dan de sportieve knelpunten. Heerenveen incasseerde in vijf wedstrijden liefst veertien doelpunten. Na de zeperd tegen Heracles vielen er harde woorden in het Abe Lenstra Stadion, binnen de muren van de kleedkamer én daarbuiten. 'Het is heel simpel: het gaat om je afspraken nakomen en bereid te zijn om elkaar op bepaalde momenten te helpen. Het is niet erg als je een foutje maakt, dan pak ik de bal en gaan we gewoon verder. Maar dat is op dit moment ver te zoeken', stelde doelman Warner Hahn na afloop.

Het zijn zorgwekkende signalen, zo vroeg in het seizoen. Het hoge aantal tegendoelpunten is overigens niet geflatteerd. Sterker nog: het aantal Expected Goals tegen van de Friezen is al vanaf de eerste speeldag het hoogste van de Eredivisie (zie tabel). Met andere woorden: op basis van de kansen die Heerenveen zijn tegenstanders verschaft, is het volkomen logisch dat ze er lustig op los scoren.

Team   #   Expected Goals Voor   #   Expected Goals Tegen   #   xG doelsaldo
PSV   1   15.8   2   3.9   1   11.9
Ajax   2   12.1   1   3.7   2   8.4
AZ   4   10.5   4   6.2   3   4.3
Feyenoord   3   10.5   9   7.3   4   3.2
PEC Zwolle   6   8.5   10   7.4   5   1.0
Willem II   8   7.0   5   6.2   6   0.8
FC Groningen   15   5.9   3   5.6   7   0.4
VVV-Venlo   9   6.9   7   6.7   8   0.2
FC Utrecht   13   6.0   6   6.3   9   -0.3
Vitesse   11   6.6   8   7.1   10   -0.5
Heracles Almelo   7   8.0   14   9.7   11   -1.7
De Graafschap   12   6.5   11   8.3   12   -1.8
ADO Den Haag   5   9.4   17   12.3   13   -2.9
NAC Breda   16   5.9   12   9.0   14   -3.1
Fortuna Sittard   14   5.9   15   9.7   15   -3.8
Excelsior   18   5.7   13   9.6   16   -3.9
FC Emmen   10   6.8   16   11.8   17   -5.0
SC Heerenveen   17   5.7   18   12.9   18   -7.2

Trainer Jan Olde Riekerink stelde na Heracles-thuis dat hij misschien andere spelers moet gaan opstellen, als de huidige basis de waarschuwingen niet oppikt. Het probleem is dat de oefenmeester niet veel te kiezen heeft. De verdedigers die hij achter de hand heeft zijn ofwel herhaaldelijk te licht bevonden (Doke Schmidt en Nicolai Naess) of al tijden uit vorm (Lucas Woudenberg). Olde Riekerink zou Kik Pierie naar het centrum kunnen verplaatsen, maar daarmee creëert hij het volgende probleem. Dave Bulthuis heeft aangegeven dat hij liever niet als back wil spelen en Woudenberg is in Friesland tot dusver geen schim geweest van de speler die hij was in Nijmegen en Rotterdam. De meest logische oplossing zit hem daardoor niet in personeel, maar in de organisatie. De problemen duren inmiddels al drie maanden, want ook in de voorbereiding kreeg Heerenveen ze bij bosjes om de oren in serieuze oefenwedstrijden. Levante en de beloften van Borussia Mönchengladbach maakten er allebei drie, 1899 Hoffenheim haalde zelfs bijna de dubbele cijfers tegen Heerenveen: 8-2.

AANVALLENDE ZORGEN
Wie naar de uitslagen van Heerenveen kijkt, zou geneigd zijn het team te betitelen als spektakelploeg. Een team dat zoveel aanvallende accenten in zijn spel legt, dat dit ten koste gaat van de verdediging. Een verdere blik op de onderliggende statistieken leert iets heel anders. Niet alleen is Heerenveen van de hele Eredivisie de ploeg met het hoogste aantal Expected Goals tegen, ook is de ploeg van Olde Riekerink de formatie met het laagste aantal Expected Goals voor.

De wedstrijd tegen Heracles is wat dat betreft exemplarisch. Hoewel Heerenveen tot drie keer toe terug in de wedstrijd kwam, gebeurde dit elke keer door een treffer uit een standaardsituatie. De ploeg van Olde Riekerink creëerde vrijwel niets uit open spel. Met andere woorden: de huidige doelcijfers en positie op de ranglijst zijn nog flatteus voor de daadwerkelijke situatie van Heerenveen. Indien de ingezette trend doorzet, zijn grote problemen een kwestie van tijd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op september 22, 2018, 11:35:24
Hoe zou het met hun wachtlijst van seizoenkaarthouders zijn?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op september 22, 2018, 12:33:54
Citaat van: LWD vak 7 op september 22, 2018, 11:35:24
Hoe zou het met hun wachtlijst van seizoenkaarthouders zijn?
Nog even een nieuw stadion in de echte sportstad en dat klupje is gewoon weer terug bij af.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Gasgeve op september 22, 2018, 16:27:16
Citaat van: LWD vak 7 op september 22, 2018, 11:35:24
Hoe zou het met hun wachtlijst van seizoenkaarthouders zijn?
Lekker dit  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op september 22, 2018, 17:16:18
Als je van 24000 naar 18.000 in een paar jaar gaat is een daling van 25 procent.wij zijn in 3 jaar van 10.000 naar 7.000 gegaan een daling van 30 procent.eerst  maar zelf in de spiegel kijken
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Jandehulk op september 22, 2018, 18:16:30
Vind ik ook....zelf zijn we ook naar een bedenkelijk niveau gegaan en zitten er ook "maar" 7300 man bij een thuiswedstrijd ..heb een gloeiende hekel aan die lui daar ,maar wij worden ook niet verwend kwa spel mannen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op september 22, 2018, 18:34:17
Citaat van: Naastismis op september 22, 2018, 17:16:18
Als je van 24000 naar 18.000 in een paar jaar gaat is een daling van 25 procent.wij zijn in 3 jaar van 10.000 naar 7.000 gegaan een daling van 30 procent.eerst  maar zelf in de spiegel kijken
Nou die 10000 is maar zeer incidenteel geweest, dus je kunt stellen dat we in die drie jaren gemiddeld van 8500 naar 7000 zijn gegaan. Na de degradatie zijn we gemiddeld dus 1500 gezakt en DKV is niet gedegradeerd, dus gaat jouw verwijt toch wel een beetje mank.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 22, 2018, 20:27:44
2-0 al weer zag ik  :y :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op september 22, 2018, 20:45:56
Citaat van: Naastismis op september 22, 2018, 17:16:18
Als je van 24000 naar 18.000 in een paar jaar gaat is een daling van 25 procent.wij zijn in 3 jaar van 10.000 naar 7.000 gegaan een daling van 30 procent.eerst  maar zelf in de spiegel kijken

Met een kleine nuancering dat wij nu in een iets andere competitie spelen.
Die degradatie komt nog bij dkv. Moet je dan eens opletten. Opdoeken die neppers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op september 23, 2018, 14:31:06
Ondergang Groningen is meer op z'n plaats.. wat een treurnis
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op september 23, 2018, 14:44:50
Groningen heeft een erg matige ploeg. Die gaan het ook echt zwaar krijgen dit jaar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 24, 2018, 21:09:19
Steeds meer lege stoeltjes in Abe Lenstrastadion

De bezoekersaantallen van subtopclubs van het eredivisievoetbal zakken langzaam. Al langere tijd zijn er lege stoeltjes te zien in de stadions van onder andere SC Heerenveen, Vitesse en FC Groningen.

Bij SC Heerenveen komen er dit seizoen gemiddeld 17.760 bezoekers naar het Abe Lenstrastadion. Het afgelopen seizoen waren dat nog 20.431. En het jaar daarvoor waren het zelfs 22.000. Dat blijkt uit een onderzoek van de NOS en het bureau Gracenote.

De top drie is stabiel. Ajax verkoopt de meeste kaartjes, gevolgd door Feyenoord en PSV. De zes eerste wedstrijden van dit seizoen trokken 792.979 toeschouwers. Een jaar geleden waren dat nog 817.368.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/840041-steeds-meer-lege-stoeltjes-abe-lenstrastadion
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Voorstopper op november 23, 2018, 13:39:18
In de LC een artikel dat DKV en de Hoofdsponsor Groen Leven in een conflict zitten. Gaat geloof ik over de inzet van DKV om zonnepanelen op het dak van het stadion te plaatsen. Kan iemand het artikel hier posten???
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op november 23, 2018, 16:06:19
SC Heerenveen heeft een conflict met Groenleven. Volgens de hoofdsponsor komt de club afspraken niet na.

Bij ondertekening van het sponsorcontract in 2016 was afgesproken dat Heerenveen zich maximaal zou inspannen om Groenleven zonnepanelen op het dak van het Abe Lenstra-stadion te laten leggen. Daarbij was er ook de intentie om een zonnepark te bouwen op een parkeerterrein bij het stadion.

De relatie tussen Heerenveen en Groenleven liep al langere tijd stroef, maar raakte afgelopen week verder bekoeld toen Heerenveen een aanbestedingsbrief verstuurde naar een aantal zonnepanelenleveranciers. Groenleven was opeens niet dé maar een van de bedrijven die kans maakte op de aanbesteding. Dat viel totaal verkeerd bij de hoofdsponsor. Met een conflict tot gevolg.

Gevolgen
Of dat gevolgen heeft voor de sponsorovereenkomst, die aan het einde van dit seizoen afloopt, is nu nog niet te zeggen. ,,Ten eerste loopt dat contract nog enige tijd", zegt algemeen directeur Roland Pechtold van Groenleven.

,,Het is ook niet zo dat wij momenteel lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is te zwaar uitgedrukt. Maar wij willen wél dat afspraken door Heerenveen worden nageleefd. Het klopt bijvoorbeeld dat wij zonnepanelen mogen plaatsen."

Pechtold is sinds begin dit jaar directeur van Groenleven. Oprichter Sytse Bouwer, fervent Heerenveen-supporter die ruim twee jaar geleden de sponsorovereenkomst aanging, heeft inmiddels geen meerderheidsbelang meer in het bedrijf. Bouwer voert nu dan ook niet de onderhandelingen met Heerenveen.

Hartstikke trots
,,Wij zijn nog steeds hartstikke trots dat we hoofdsponsor zijn van Heerenveen", laat Bouwer weten. ,,Ik zie nog steeds wel kansen om dat ook te blijven. Wat mij betreft moet er een manier zijn om er met elkaar uit te komen. Maar ik sta achter mijn directeur. Een afspraak moet je nakomen."

Luuc Eisenga wilde niet veel over de kwestie zeggen. ,,We zijn in gesprek", liet de algemeen directeur van Heerenveen weten. Hylke van der Veen, commercieel directeur van de club, onthield zich van commentaar: ,,Ik doe hier geen uitspraken over."
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op november 28, 2018, 18:04:15
Weer een mooi artikel vol anekdotes over bestuurlijke onkunde in VI onder de kop "House of Cards in Heerenveen", waaronder het conflict met de hoofssponsor.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Cambuurgek op november 28, 2018, 18:07:40
Allemaal leuk en aardig maar laten we naar ons zelf kijken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
Citaat van: Bankzitter op november 28, 2018, 18:04:15
Weer een mooi artikel vol anekdotes over bestuurlijke onkunde in VI onder de kop "House of Cards in Heerenveen", waaronder het conflict met de hoofssponsor.
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op november 29, 2018, 09:53:30
Citaat van: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.

Nadat ze daar eerst in gescheten hebben, omdat ze maar wat bang zijn voor serieuze concurrentie in de buurt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2018, 10:27:19
Citaat van: hobbes op november 29, 2018, 09:53:30
Nadat ze daar eerst in gescheten hebben, omdat ze maar wat bang zijn voor serieuze concurrentie in de buurt.
Met een beetje mazzel komen we die lui misschien wel tegen in de na competitie.
En dan hebben ze inderdaad stront te weinig. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op november 29, 2018, 11:03:51
Citaat van: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.

Volgens de berichten is het een kwestie van dagen dat de overeenkomst wordt ondertekend. Dus hopelijk zit het nu een keer mee.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op november 29, 2018, 14:33:22
Citaat van: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.

Bij DKV maakt het bestuur er een zooitje van. Bij de stadionperikelen valt ons bestuur weinig te verwijten en worden de normale hordes ook vaak zwaar overdreven in de pers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DK op december 03, 2018, 21:48:51
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/855074/heerenveen-directeur-onder-vuur-bij-elkaar-opgeteld-kom-je-boven-de-miljoen-uit-.html (https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/855074/heerenveen-directeur-onder-vuur-bij-elkaar-opgeteld-kom-je-boven-de-miljoen-uit-.html)

doodzonde dat het stadion zo lang op zich laat wachten nu de sponsoren weglopen in dkv.. hadden we nu mooi van kunnen profiteren... 
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op december 11, 2018, 15:21:50
Gaat wel weer lekker bij onze zuiderburen.
In 10 jaar tijd 50 bestuursleden weg hoe krijg het voorelkaar.
Ga zo door zelf de toeschouwers en sponsors lopen weg.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: gewoon een fan op januari 30, 2019, 18:10:15
https://www.omropfryslan.nl/nijs/863725-sc-hearrenfean-yn-top-3-mei-measte-geweldsynsidinten

Sorry geen vertaling  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op januari 30, 2019, 18:25:13
Citaat van: gewoon een fan op januari 30, 2019, 18:10:15
https://www.omropfryslan.nl/nijs/863725-sc-hearrenfean-yn-top-3-mei-measte-geweldsynsidinten

Sorry geen vertaling  8P

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/863727-sc-heerenveen-top-drie-met-meeste-geweldsincidenten

Gewoon op het Nederlandse vlagje drukken :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: gewoon een fan op januari 30, 2019, 18:27:43
Haha heel goed Hobbes  :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Ik wilde weer zo snel als mogelijk van die site af  :P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op januari 30, 2019, 20:46:10
Van nationale knuffelclub naar provinciale beerput. Het 'positieve' Friese imago waarop decennialang werd geparasiteerd is volledig in stront opgegaan. Na den hoogmoed komt de val.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2019, 07:55:10
Verbaasd me niks. Normaal komt dit soort dingen nooit in de pers want past de media wil ook zendtijd/bladen verkopen en het verkoopt om stereotypen stand te houden (koempels, havenclub ect ect)..

Ook net zoveel punten als Emmen, dat  zullen ze daar ook pijnlijk vinden .
Groningen en wij profiteren helaas vrijwel niet van de problemen daar... gemiste kans.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2019, 18:48:20
Citaat van: Viper op januari 30, 2019, 20:46:10
Van nationale knuffelclub naar provinciale beerput. Het 'positieve' Friese imago waarop decennialang werd geparasiteerd is volledig in stront opgegaan. Na den hoogmoed komt de val.
ik hoop het zo dat die club naar de bliksem gaat.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2019, 18:47:51
Dkv staat er ook niet goed op volgende week nog ff verliezen en ze staan op play-offs voor degradatie . :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 04, 2019, 16:24:44
Kom op Jaap Stam!! (volgend jaar weer geen derby)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 00:07:16
Excelsior, Emmen en Groningen kunnen morgen allemaal winnen...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 10, 2019, 08:50:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 00:07:16
Excelsior, Emmen en Groningen kunnen morgen allemaal winnen...
Maar mooi het fc Twente scenario volgen dacht ik zo! T kan gewoon!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2019, 09:09:00
Citaat van: Geelblauwstiens op februari 10, 2019, 08:50:58
Maar mooi het fc Twente scenario volgen dacht ik zo! T kan gewoon!
ik hoop het zo hè.
Volgende week PSV uit.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 09:27:20
Citaat van: Geelblauwstiens op februari 10, 2019, 08:50:58
Maar mooi het fc Twente scenario volgen dacht ik zo! T kan gewoon!
Ik heb soms een natte droom. Laatste ronde Play offs. Thuis 1-1 en uit in de laatste minuut 2-2, dan een ereronde langs de rondweg met 25 bussen en dan het stadion laten ontploffen...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op februari 10, 2019, 13:42:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 09:27:20
en dan het stadion laten ontploffen...

:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: ChantiSCC op februari 10, 2019, 15:02:29
Virtueel 15e  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 15:11:20
helaas weer 16de, maar Emmen gaat goed
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op februari 10, 2019, 16:24:36
Nu weer 15e :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 16:27:45
Citaat van: Viper op februari 10, 2019, 16:24:36
Nu weer 15e :y

Fijne laatste minuten  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 10, 2019, 16:40:37
Volgende week uit verliezen van PSV en dan 16e...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 10, 2019, 17:11:46
Citaat van: speculeter op februari 10, 2019, 16:40:37
Volgende week uit verliezen van PSV en dan 16e...

Een keertje winnen van PSV, heb ik geen moeite! (i.v.m. 020)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2019, 18:16:33
Citaat van: PePe op februari 10, 2019, 17:11:46
Een keertje winnen van PSV, heb ik geen moeite! (i.v.m. 020)
extra lekker dat die klote arrogantie van 020 dan ook nog eens mee afgestraft wordt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Drumfather SCC op februari 10, 2019, 19:07:25
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2019, 18:16:33
extra lekker dat die klote arrogantie van 020 dan ook nog eens mee afgestraft wordt.
Eens! Misselijk clupke in zn geheel uit onze hoofdstad  :R
Ontloopt DKV niet veel voor mij
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 12, 2019, 09:41:22
Maar weinig aandacht in de media mag wel wat meer negatieve publiciteit.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: AL op februari 15, 2019, 10:37:13
Mooi stuk in het AD |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Ronald op februari 15, 2019, 10:38:44
Hier het stuk uit het AD:



Fries Bolwerk staat op barsten: 'Het is één minuut voor t
waalf'
HEERENVEENMet de thuiswedstrijd tegen PSV in het vooruitzicht staat Heerenveen na de komende speelronde mogelijk onder de degradatiestreep. Maar er zijn niet alleen sportieve zorgen. Komt het dit seizoen wel goed in Friesland?

Sander de Vries 15-02-19, 08:33
Laatste update: 09:27
1

Sander de Vries

Een koude dinsdagavond in Hardenberg. Heerenveen heeft zojuist met een combinatieteam van eerste-elftalspelers en beloften een oefenduel gewonnen van tweede divisionist HHC (0-3) en trainer Jan Olde Riekerink herhaalt nog maar eens wat hij de afgelopen weken al zo vaak vertelde.

Lees ook
Heerenveen brengt Stam eerste puntenverlies toe bij PEC
Heerenveen brengt Stam eerste puntenverlies toe bij PEC
Lees meer

© BSR Agency
Grote zorgen? Nee, die heeft de trainer van Heerenveen niet. Het schamele aantal van 23 punten? Olde Riekerink wijst op het zware programma na de winterstop. De vijftiende plek op de ranglijst? Vervelend, natuurlijk, maar Olde Riekerink kijkt liever naar Fortuna Sittard, dat met slechts drie punten meer in het linkerrijtje staat. Het exorbitante aantal van 48 tegentreffers? ,,Ik begrijp wel dat je het vraagt, alleen is het maar net wat je naar voren wilt brengen'', repliceert Olde Riekerink. ,,Je kunt ook vragen: hoe komt het dat je al 43 goals hebt gemaakt?''

Behoorlijk spel, weinig punten
Olde Riekerink is de man die tevreden constateert dat het chassis intact blijft, terwijl zijn auto uitbrandt. Heilig gelooft de trainer dat de overwinningen straks komen, zich vastklampend aan de dingen die wél goed gaan. En ja, bij vlagen voetbalt Heerenveen na de winterstop heel behoorlijk, zoals in de uitwedstrijden tegen Ajax (4-4) en Vitesse (2-2).

Tegelijkertijd kun je je afvragen: zijn Olde Riekerink en zijn spelers, eveneens onverminderd optimistisch, wel doordrongen van de realiteit? Slechts één puntje is het gat nog maar met nummer 16 Excelsior, niemand gleed de afgelopen weken harder van de glijbaan richting de degradatiezone en geen club presteerde dit seizoen slechter in eigen stadion.

Heerenveen maakt de 4-4 op bezoek bij Ajax.
Heerenveen maakt de 4-4 op bezoek bij Ajax. © ANP
Verbeek: 'Het is één minuut voor twaalf'
Gert-Jan Verbeek.
Gert-Jan Verbeek. © eric brinkhorst
,,Ik hoor Olde Riekerink vaak praten over het proces waarin hij met Heerenveen zit'', zegt Gertjan Verbeek. ,,Hij vergeet één ding: het is een negatief proces. Het elftal wordt niet beter en de spelers worden niet beter. Als je nou een ontwikkeling ziet in die ploeg... Maar het is nog steeds heel wisselvallig. Soms laten ze heel aardige dingen zien, maar te vaak geven ze wedstrijden uit handen waardoor er te weinig punten worden gehaald.''

Het clubicoon – Verbeek voetbalde tien jaar bij Heerenveen, was er assistent-trainer en tussen 2004 en 2008 hoofdtrainer – volgt met argusogen de ontwikkelingen in het Abe Lenstra Stadion. ,,Het is één minuut voor twaalf, maar dat hebben ze bij Heerenveen niet in de gaten. Iedereen roept nu: we krijgen de ploegen nog die onder ons staan. Maar inmiddels staan er niet zo veel ploegen meer onder Heerenveen. Degradatievoetbal kent andere wetten, vraagt om een andere mentaliteit. Ik kan niets over de mentale weerbaarheid van de spelers zeggen, want ik werk niet met ze. Wat ik wel heb gezien: met minder druk hebben ze al moeite om wedstrijden te winnen. Nu móeten ze punten pakken. Er komt dus meer druk op te staan. De vraag is hoe ze daarmee omgaan.''

Het elftal wordt niet beter en de spelers worden niet beter

Gert-Jan Verbeek, Oud-trainer van sc Heerenveen
Financiële problemen
Maar niet alleen sportief staat Heerenveen er beroerd voor. Ongelooflijk maar waar: hoewel er de afgelopen seizoenen voor tientallen miljoenen spelers werden verkocht, heeft de club toch financiële zorgen. Heerenveen schreef vorig boekjaar een operationeel verlies van bijna 6 miljoen op een omzet van 16,3 miljoen. Een lening bij de bank voorkwam dat het betalen van de salarissen dit kwartaal in gevaar kwam. Heerenveen stelde zich dan ook bereidwillig op bij de winterse verkoop van sterspeler Arber Zeneli aan het Franse Stade de Reims.

Ik ben geen dirigent die op de Titanic blijft doorspelen alsof er niks aan de hand is

Jan Olde Riekerink, Trainer sc Heerenveen
,,De tribunes worden steeds leger, net als de sponsorlounges. Dat is echt schrikbarend'', weet Verbeek. ,,Heerenveen had ooit de grootste businessclub van Nederland, maar meer dan de helft van de bedrijven is vertrokken (van 1100 naar minder dan 500, red.). Niet voor niets zijn directeur Luuc Eisenga en de raad van commissarissen onlangs opgestapt. Maar dat het zo lang mocht doorgaan zegt veel.''

Het stichtingsbestuur van Heerenveen – het hoogste cluborgaan – zette Eisenga in december onder druk om te vertrekken, nadat sponsors, vrijwilligers en supporters hun vertrouwen hadden opgezegd. Een begrijpelijk besluit, al is het maar om de financiële janboel die Eisenga achterlaat, maar het vervolgtraject was op z'n zachtst gezegd schimmig. Cees Roozemond, als voorzitter van het stichtingsbestuur verantwoordelijk voor de aftocht van Eisenga, zit nu namelijk zélf op de directeursstoel. Voorlopig tijdelijk, maar Roozemond laat geen kans onbenut om te zeggen dat hij best langer wil blijven. Het leidt tot weerstand bij verschillende geledingen van de club.

,,Bestuurlijke onrust heeft zijn uitwerking op het veld'', aldus Verbeek, die vorig seizoen dezelfde mechanismen meemaakte bij FC Twente. ,,Zoals je dat nu ziet bij Heerenveen, NAC en NEC. Mensen stellen vragen, iedereen heeft er een mening over. Je kunt het ontkennen, maar dat leidt gewoon af. Hoe je het wendt of keert: er ontstaat verdeeldheid. En ook in de spelersgroep komt dan het eigenbelang voorop te staan.''

Volgens Verbeek kan de vicieuze cirkel waar Heerenveen in zit alleen worden doorbroken door de 'verdeeldheid te bestrijden'. Hij werkt met onder anderen erevoorzitter Riemer van der Velde en oud-trainer Foppe de Haan aan een plan om Heerenveen er weer bovenop te helpen. ,,Maar vanuit de huidige directie is er niet echt de overtuiging dat dit noodzakelijk is'', zegt Verbeek. ,,We hebben een aantal keren geprobeerd toenadering te zoeken. Daar is niet of nauwelijks op gereageerd. Momenteel staat het plan on hold. Ja god, als mensen die het goed voorhebben met de club niet worden gehoord, dan houdt het op.''

Voorlopig houdt Verbeek dan ook zijn hart vast. Net als de rest van Friesland, de omgeving rond Leeuwarden uitgezonderd. Teleurstellende prestaties, bestuurlijke onrust, financiële ellende en een trainer en spelers die vooralsnog de andere kant opkijken – het lijkt op voorhand een giftige cocktail. ,,Ik ben geen dirigent die op de Titanic blijft doorspelen alsof er niks aan de hand is'', bezweert Olde Riekerink. ,,Natuurlijk kan er ergens in het seizoen een moment komen waarbij je zegt: dit gaat niet goed. Maar bij mij, de rest van de staf en de spelers leeft dat gevoel nu nog helemaal niet.''
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 15, 2019, 10:48:31
Morgen verliezen van PSV en de druk staat er vol op.
Niet best trouwens dat je geld moet lenen bij de bank om je salarissen te betalen.
Wij kunnen hier soms ook zeuren om versterkingen die vaak te duur zijn maar hierin toch een dikke chapeau voor de club die tekort van 6 miljoen bijna heeft weggewerkt
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op februari 15, 2019, 11:12:02
Er wordt alweer druk aan stoelpoten gezaagd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 15, 2019, 18:49:02
Citaat van: hobbes op februari 15, 2019, 11:12:02
Er wordt alweer druk aan stoelpoten gezaagd.
ja en door wie Foppe,Riemer en Gert Jan.
Vanavond op omroep Abe ohhhhh het gaat lekker daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Jandehulk op februari 15, 2019, 20:44:39
We kenne ons beter druk om Cambuur maken...Jezus wat hier van terecht moet komen,geen idee.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 15, 2019, 21:06:08
Citaat van: Jandehulk op februari 15, 2019, 20:44:39
We kenne ons beter druk om Cambuur maken...Jezus wat hier van terecht moet komen,geen idee.
verdomme jan mag ik ook eens een keer genieten :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Jandehulk op februari 15, 2019, 21:15:29
Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2019, 21:06:08
verdomme jan mag ik ook eens een keer genieten :y
tuurlijk jonge ..ik geniet er ook van,maar ons club doet me pijn en dan geniet ik minder van dit ,snapst ??
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 15, 2019, 21:57:01
Citaat van: Jandehulk op februari 15, 2019, 21:15:29
tuurlijk jonge ..ik geniet er ook van,maar ons club doet me pijn en dan geniet ik minder van dit ,snapst ??
Hest helemaal geliek Jan, wat ken oans dat DKV skele.
Dat oanze klup sportief volledig nar de kloaten is mut oans bezig houwe.
Skop de hele TS op straat en laat Foeke jong Cambuur traine en laat de trainersstaf van Jong Cambuur ut seizoen afmake.
Ken ut folges mij niet minder van wudde.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Jandehulk op februari 15, 2019, 21:58:25
Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2019, 21:57:01
Hest helemaal geliek Jan, wat ken oans dat DKV skele.
Dat oanze klup sportief volledig nar de kloaten is mut oans bezig houwe.
Skop de hele TS op straat en laat Foeke jong Cambuur traine en laat de trainersstaf van Jong Cambuur ut seizoen afmake.
Ken ut folges mij niet minder van wudde.
zu ist ....vd ree er maar voor..hake krijt t niet los
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 15, 2019, 22:22:57
Zal je zien dat die lui in de nacompetitie komen en dat wij die niet eens halen l0l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2019, 09:16:04
Deze klap kwam hard aan in de 95e minuut wel jammer dat ze een punt teveel hebben gekregen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op februari 17, 2019, 09:52:15
Met een puntje schieten ze echter weinig op. Na vanmiddag staan ze mogelijk al onder de streep. De hoop is daar nu gevestigd op het komende programma, maar ze worstelen met iedere tegenstander. Het moet daar onderhand geweldig naar stront ruiken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2019, 10:56:59
Citaat van: Viper op februari 17, 2019, 09:52:15
Met een puntje schieten ze echter weinig op. Na vanmiddag staan ze mogelijk al onder de streep. De hoop is daar nu gevestigd op het komende programma, maar ze worstelen met iedere tegenstander. Het moet daar onderhand geweldig naar stront ruiken.
het ruikt daar altijd naar stront :_schater
Eerste weken komt het er op aan.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2019, 11:25:14
Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 10:56:59
het ruikt daar altijd naar stront :_schater
Eerste weken komt het er op aan.....
Alles goed en wel, maar bij ons is het niet veel beter hé.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 17, 2019, 11:26:36
Juist omdat het bij ons niet zo geweldig gaat is dit toch wel iets als een doekje voor het bloeden idee.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: reisbureau op februari 17, 2019, 11:35:06
Kan er beter minder naar stront ruiken (zijn er nog minder toeschouwers).
Degraderen
Kan
Voorkomen

En nu maar weer met onszelf bezig.
:rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2019, 13:45:20
Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2019, 11:25:14
Alles goed en wel, maar bij ons is het niet veel beter hé.
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op februari 17, 2019, 16:48:16
Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 13:45:20
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup

Leedvermaak is prima.  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 17, 2019, 16:50:24
En wederom prima uitslagen.
Met het puntje schieten ze niks op.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2019, 18:13:30
Citaat van: hobbes op februari 17, 2019, 16:48:16
Leedvermaak is prima.  |:)
phoeee gelukkig maar :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2019, 18:14:18
Citaat van: speculeter op februari 17, 2019, 16:50:24
En wederom prima uitslagen.
Met het puntje schieten ze niks op.
gaat mooi zo blijven door gaan :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2019, 20:13:06
Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 13:45:20
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup
Ik niet minder hoop ik? :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 13, 2019, 12:32:41
Foppe,riemer en Gert Jan trekken ze terug bij dkv l8l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Tukker op april 10, 2019, 15:08:47
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/heerenveen-stelt-olde-riekerink-op-non-actief~a3d854a1/ (https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/heerenveen-stelt-olde-riekerink-op-non-actief~a3d854a1/)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Collingwood op april 10, 2019, 15:11:56
Ben ik even blij dat Henk en Sandor hier al getekend hebben...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Tukker op april 10, 2019, 15:18:57
Citaat van: Collingwood op april 10, 2019, 15:11:56
Ben ik even blij dat Henk en Sandor hier al getekend hebben...
Ik ook hoor. Heb 'm nog wel even geknepen voordat ze definitief hier naar toe kwamen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op april 10, 2019, 16:23:58
De opvolger komt vermoedelijk uit het 'paardennetwerk' van Cees Roozemond. De naam Anky van Grunsven wordt genoemd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 10, 2019, 16:34:21
Citaat van: Viper op april 10, 2019, 16:23:58
De opvolger komt vermoedelijk uit het 'paardennetwerk' van Cees Roozemond. De naam Anky van Grunsven wordt genoemd.

Die gaat er wel met de zweep over
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2019, 16:39:58
Dit gaat dkv mooi wat geld kosten een dik jaar doorbetalen en ze hebben al niet zoveel geld meer ook al een lening van 6 miljoen.
Ze zullen wel voor die ex NAC trainer gaan....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 10, 2019, 20:37:20
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2019, 16:39:58
Dit gaat dkv mooi wat geld kosten een dik jaar doorbetalen en ze hebben al niet zoveel geld meer ook al een lening van 6 miljoen.
Ze zullen wel voor die ex NAC trainer gaan....

Vlap en Pierie gaan wel de nodige centen opleveren, daarmee zullen de financiële gaten worden gedicht wat een verdere sportieve achteruitgang aannemelijk maakt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op mei 10, 2019, 17:14:11
#doeslief :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op juni 22, 2019, 10:24:05
Wat een kneuzen

https://t.co/rOzdcUqzQ2
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 22, 2019, 13:04:43
Waar is dit?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op juni 22, 2019, 13:17:41
Stef. Viaduct volgens mij. Neemt niet weg dat het trieste lui zijn, echt het laagste van het laagste. Bij Groningen iemand thuis opzoeken en na allemaal zielige probeersels om op de kaart te komen, nu een kunstwerk verpesten. Wíj kotsen ze niet alleen uit, zo langzamerhand heel Nederland.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op juni 22, 2019, 13:19:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 22, 2019, 13:04:43
Waar is dit?

Stephenson viaduct tussen fec en julianalaan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op juni 22, 2019, 13:26:43
Zo zonde.
Prachtig kunstwerk.
Nu dat vreselijke beeldje daar maar neerhalen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2019, 13:32:24
Citaat van: speculeter op juni 22, 2019, 13:26:43
Zo zonde.
Prachtig kunstwerk.
Nu dat vreselijke beeldje daar maar neerhalen
en in stukken van 10cm daar op de stoep dumpen..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op juni 22, 2019, 14:33:10
En Omrop Fryslân laat die foto al de hele dag zien bij de zwem 11steden onder de hashtag #swimm11  :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op juni 27, 2019, 12:39:59
Goed om te zien dat kunstwerk weer hersteld is  |:)
Kansloze boefjes waren schijnbaar met waterverf aan het kliederen geweest  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op juni 27, 2019, 12:44:25
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2019, 13:32:24
en in stukken van 10cm daar op de stoep dumpen..
en t stadion daar ken oek wel plat.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Gasgeve op augustus 03, 2019, 09:20:52
Met de opening van de Eredivisie voor de deur, PEC Zwolle opent vanavond tegen Willem II, wemelt het op social media weer van de voorspellingen. Ook website GeenStijl, dat normaal gesproken niet bekend staat om haar voetbalinhoudelijke posts, doet geheel op eigen wijze een duit in het zakje.

De roze bloggers verwachten dat SC Heerenveen het komende Eredivisieseizoen als negende gaat eindigen. "Zogenaamd een sympathieke club, maar Heerenveen is helemaal niet sympathiek. Een stadion vol gloryhunters die een beetje het volkslied meeblèren om vervolgens een stel tweederangs Zweden ongelooflijk wisselvallig en wispelturig te zien ballen."

"Heerenveen is vooral heel sneu. Heerenveen heeft zogenaamd sfeerhooligans, Nieuw Noord: in 1992 zette Tjibbe een liedje in en pardoes deden er dertien anderen mee. Nee, SC Heerenveen, dat is het allemaal net niet. Trainer is Johnny Jansen. Niemand weet wie hij is, maar hij heeft wel een coole naam", aldus auteur 'Mosterd', die vorig jaar de Friezen nog een zevende plek toebedeelde. (Het werd nummer elf.)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op augustus 03, 2019, 10:13:19
Over seizoenskaarten op nu.nl:
Sc Heerenveen zag de verkoop het meeste dalen: met ruim 8 procent. Vorig seizoen verkocht de Friese club twaalfduizend seizoenkaarten, nu staat de teller op elfduizend.

Ik benieuwd hoe de verhouding liggen als we het nieuwe stadion betrekken... we gaan qua toeschouwersaantallen aardig in de buurt komen als we nu 2 goede seizoenen draaien.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op augustus 03, 2019, 18:37:10
Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 10:13:19
Over seizoenskaarten op nu.nl:
Sc Heerenveen zag de verkoop het meeste dalen: met ruim 8 procent. Vorig seizoen verkocht de Friese club twaalfduizend seizoenkaarten, nu staat de teller op elfduizend.

Ik benieuwd hoe de verhouding liggen als we het nieuwe stadion betrekken... we gaan qua toeschouwersaantallen aardig in de buurt komen als we nu 2 goede seizoenen draaien.
ik hoop het zo Bankzitter |:).
Ik heb ook een collega die heeft er ook niet een besteld hij is er helemaal klaar mee.
Binnenkort neem ik hem ff mee naar lwd. :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 18, 2019, 08:32:06
Mooi geelblauw weekend:
Gisteren tijdens liveverslag op radio zei verslaggever Arjen de Boer: "dit wie net bêst" na afloop van de wedstrijd Emmen-dkv. Een voorbijganger op de tribune bevestigde dat in het fries richting microfoon, waarna Arjen zei: "Deze dkv-supporter is het mei my iens". NEE HOOR! Ik bin CAMBUURSUPPORTER, werd er toen geroepen.  Machtig.??
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2019, 08:48:36
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 18, 2019, 08:32:06
Mooi geelblauw weekend:
Gisteren tijdens liveverslag op radio zei verslaggever Arjen de Boer: "dit wie net bêst" na afloop van de wedstrijd Emmen-dkv. Een voorbijganger op de tribune bevestigde dat in het fries richting microfoon, waarna Arjen zei: "Deze dkv-supporter is het mei my iens". NEE HOOR! Ik bin CAMBUURSUPPORTER, werd er toen geroepen.  Machtig.??
haha geweldig ze binne ek Oerol de supporters van Cambuur  :thumbsup
Was wel weer een terechte overwinning van Emmen en ze hadden zeker nog wel een paar extra moeten maken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op augustus 29, 2019, 13:39:32
Mooi interview met die nieuwe voorzitter van Dkv.
Wat een luchtfietser  :_schater :_schater
Mooi daar houden en wij richting ere en zij naar kkd
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op september 15, 2019, 15:31:16
Weer lekker gezakt op de ranglijst.
Ze komen alweer dicht bij de degradatie streep :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 15, 2019, 19:25:51
Citaat van: speculeter op september 15, 2019, 15:31:16
Weer lekker gezakt op de ranglijst.
Ze komen alweer dicht bij de degradatie streep :_schater
ik hoop zo dat ze volgende week ook weer verliezen tegen Utrecht.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 26, 2019, 15:11:21
Er is werkelijk niets meer over van het geconstrueerde knuffelimago van Heerenveen. De geestelijke vaders Riemer en Foppe moeten op hun sterfbed toezien hoe hun kindje aan het infuus ligt.

De hoempapa-club is inmiddels het speeltje geworden van een gladjanus uit het westen, die niet weet of er lucht of stront in een bal zit. Anders dan wat deze zelfbenoemde directeur beweert blijven sponsoren maar weglopen. Na twee loze beloftes is er nog altijd geen hoofdsponsor gepresenteerd en verdampt er iedere maand 6 ton. Dan zijn er nog de bestuurlijke tegenstellingen en andere hoofdpijndossiers, zoals de hoge huur van het stadion. De club is hersendood en wordt kunstmatig in leven gehouden door de transfers uit het verleden en de opbrengst van een paar gevulde koeken.

Het Abe Lenstra Stadion, ooit het epicentrum van een collectief Fries orgasme, is veranderd in een vol gescheten beerput aan een troosteloze snelweg. Het verwende klapvee keert de club massaal de rug toe, met pijnlijk lege tribunes als gevolg. Niemand wil zich nog associeren met deze teloorgang. Het ongegeneerd neerkijken op onze club en het gedweep met de Friese cultuur lijkt eindelijk plaats te maken voor berusting en afkeer van het eigene.

Eigenlijk is dit een bevestiging van wat wij al jaren roepen; alles is nep. Een goedkoop theaterstuk waarvan je meteen weet hoe het afloopt. Heerenveen is hard op weg om de Roda van het noorden te worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op september 26, 2019, 15:14:40
Mooi?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 26, 2019, 15:39:26
 |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: DK op september 26, 2019, 15:50:09
Citaat van: Viper op september 26, 2019, 15:11:21
...

Eigenlijk is dit een bevestiging van wat wij al jaren roepen; alles is nep. Een goedkoop theaterstuk waarvan je meteen weet hoe het afloopt. Heerenveen is hard op weg om de Roda van het noorden te worden.

mooi gesproken! nu nog ff snel een keer degraderen!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op september 26, 2019, 16:12:57
Mooi verwoord en niet gechargeerd :_schater :_schater |:) |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op september 26, 2019, 18:52:05
Als de trend zich daar doorzet en wij met een nieuwe stadion de stijgende lijn pakken, is het gat niet eens zo heel erg groot meer... .
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op september 26, 2019, 19:46:03
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2019, 18:52:05
Als de trend zich daar doorzet en wij met een nieuwe stadion de stijgende lijn pakken, is het gat niet eens zo heel erg groot meer... .
Beter gezegd....over twee jaar zijn wij ze voorbij gestreefd  :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op oktober 15, 2019, 13:17:43
Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op oktober 15, 2019, 17:23:13
In absolute aantallen valt de score nog mee, maar het blijft een stadion dat gebaseerd is op doorgeslagen ambitie. Dat kun je overigens ook van Groningen zeggen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2019, 18:43:42
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2019, 13:17:43
Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter
wat denken jullie wat de bezettingsgraad in het nieuwe stadion gaat worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op oktober 15, 2019, 20:31:59
Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2019, 18:43:42
wat denken jullie wat de bezettingsgraad in het nieuwe stadion gaat worden.

In de ere of eerste divisie is een groot verschil.

Als wij als doel hebben de 14de club van NL te worden. (wat uit onderzoek blijkt)
denk ik echt wel op termijn dat in de ere structureel 12.500 tot 15.000 man gaan komen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 16, 2019, 06:28:41
Tussen 10 en 12,5k in eerste instantie hangt zeker van eredivisie af. Er valt nog te bouwen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 16, 2019, 06:29:52
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2019, 13:17:43
Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter

Heracles haar onderkomen is aantal  jaren geleden ook verbouwd maar zit nagenoeg nooit vol..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2019, 07:20:17
Het huidige stadion genereert geen geld, oa door gebrek aan sponsorruimten maar ook door de faciliteiten.
Per toeschouwer/sponsor zullen we dus meer gaan verdienen, de vraag is dan alleen of dat opweegt tegen de kosten.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op oktober 16, 2019, 08:03:43
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2019, 07:20:17
Het huidige stadion genereert geen geld, oa door gebrek aan sponsorruimten maar ook door de faciliteiten.
Per toeschouwer/sponsor zullen we dus meer gaan verdienen, de vraag is dan alleen of dat opweegt tegen de kosten.
e
Absoluut. Cambuur heeft alleen wel bekend gemaakt dat de kosten gedeeltelijk variabel zijn afhankelijk van of wij ere of eerstedivisie spelen. Het wordt een hele interessante periode en de komende tijd zal blijken of wij Fortuna van drie jaar geleden of ADO/Heracles/Zwolle gaan worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2019, 19:04:49
Mooie artikelen nu op VI over de stadions in de Eredivisie. Conclusie is de problemen er vooral zijn bij de clubs die geen eigenaar van het stadion zijn.
Wij worden dat wel, dus positief. Dan is het inderdaad zaak dat de kosten beheersbaar te houden en zoveel mogelijk geld te genereren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op oktober 16, 2019, 19:09:04
Wij zitten straks 10 maal zo goedkoop in ons stadion dan die boeren volgens VI. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2019, 21:36:30
Ook in het VI-artikel:
"Niet voor niks neemt SC Cambuur nu PEC als voorbeeld. In Leeuwarden bouwt een projectontwikkelaar een nieuw stadion van dertig miljoen. Ook daar wordt het met kantoren en supermarkten een veredeld warenhuis, maar voordeel is wel dat de club voor een schijntje in een nagelnieuw complex voetbalt. "
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op oktober 16, 2019, 23:03:34
Is iemand in staat het artikel hier te plaatsen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op december 28, 2019, 22:59:46
(https://grootheerenveen.nl/wp-content/uploads/2019/03/vrouwenveen5-1.jpg)

Whahahahahaahah  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op januari 16, 2020, 17:12:04
Goed item over daling toeschouwers aantallen. DKV lieft 30% minder.
En ja ons clubje is ook positief benoemd. Vanaf minuut 4:30

https://www.vi.nl/video/ranglijst-toeschouwers-eredivisie-hoe-trouw-zijn-de-fans-van-jouw-club
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2020, 14:53:31
Gaat weer lekker bij onze boertjes en weer verloren tegen vitas.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2020, 15:55:22
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2020, 14:53:31
Gaat weer lekker bij onze boertjes en weer verloren tegen vitas.
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 16, 2020, 15:57:08
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 15:55:22
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D
Het gaat de goeie kant uit!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2020, 15:57:59
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 15:55:22
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D
Helaas staan er nog teveel ploegen tussen en die gaan niet allemaal ineens punten pakken...

Nu acht op rij niet gewonnen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2020, 18:30:08
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2020, 15:57:59
Helaas staan er nog teveel ploegen tussen en die gaan niet allemaal ineens punten pakken...
Nu acht op rij niet gewonnen?
Ja en reken er maar op dat als ze nog twee verliezen de trainer er uit vliegt en graven ze Foppe weer op. :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2020, 19:27:23
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 18:30:08
Ja en reken er maar op dat als ze nog twee verliezen de trainer er uit vliegt en graven ze Foppe weer op. :_schater :_schater
haha graven ze Foppe weer op :_schater
Geweldig die ouwe zit toch al in het bejaardentehuis.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op februari 16, 2020, 20:50:25
Wat het natuurlijk extra pijnlijk maakt is dat ze definitief de aansluiting met de subtop zijn kwijtgeraakt, waardoor ze halverwege het seizoen al zijn 'uitgevoetbald'. De gloriejaren in Het Friese haagje komen niet terug en dat kunnen ze niet verkroppen, omdat sportief succes als een soort heroinespuit voor hen werkt. Ik vermoed dat de vrije val richting de krochten van de Eredivisie slechts het begin is.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op februari 16, 2020, 20:54:21
Citaat van: Viper op februari 16, 2020, 20:50:25
Wat het natuurlijk extra pijnlijk maakt is dat ze definitief de aansluiting met de subtop zijn kwijtgeraakt, waardoor ze halverwege het seizoen al zijn 'uitgevoetbald'. De gloriejaren in Het Friese haagje komen niet terug en dat kunnen ze niet verkroppen, omdat sportief succes als een soort heroinespuit voor hen werkt. Ik vermoed dat de vrije val richting de krochten van de Eredivisie slechts het begin is.

Ze zullen ook echt moeten bezuinigen op de spelersselectie, want zij spelen al jaren kamikazebeleid,
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2020, 20:59:38
In de winterstop zijn er al 5 spelers vertrokken om de tekorten wat op te vangen.
Elk jaar komen ze een kleine 6 miljoen tekort op hun begroting van ruim 16 miljoen dat is wel heel zorgwekkend.
Daarom moeten ze elk jaar weer hun beste spelers verkopen.
En dan hebben we nog niet eens over dat ze nog geen hoofdsponsor hebben en dat er nog steeds sponsors weglopen.
En de toeschouwers blijven ook nog weg.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: thankyou op februari 16, 2020, 21:41:20
Ik ging er ook even lachend voor zitten vanmiddag. Ze krijgen ook nog een loodzwaar programma ik denk oprecht dat ze 14e worden. Al is het wel logisch dat de toeschouwers daar wegblijven. Wij hoeven in onze flow niet over onze eigen supporters aantallen te hebben. 8173 bij een thuiswedstrijd en 280 naar Almere is een mager 6je qua opkomst
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 16, 2020, 21:53:53
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2020, 20:59:38
In de winterstop zijn er al 5 spelers vertrokken om de tekorten wat op te vangen.
Elk jaar komen ze een kleine 6 miljoen tekort op hun begroting van ruim 16 miljoen dat is wel heel zorgwekkend.
Daarom moeten ze elk jaar weer hun beste spelers verkopen.
En dan hebben we nog niet eens over dat ze nog geen hoofdsponsor hebben en dat er nog steeds sponsors weglopen.
En de toeschouwers blijven ook nog weg.....
Ik lees niets zorgwekkends.... mooi zo doorgaan daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 16, 2020, 22:20:02
En verder was het Donderdag tegen Feyenoord een dikke puinhoop.
Vele seizoen kaart houders geven hierdoor aan deze op te zeggen voor volgend seizoen  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 16, 2020, 22:27:45
Today no points! (joet gien punten)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op februari 17, 2020, 05:10:29
8 december hun laatste 3 punter om op te teren...daarna slechts 2x een onterecht puntje. Mooi doorgaan zo. Wil het wel zien als ons nieuwe stadion klaar is ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 17, 2020, 10:54:16
Overlopers krijgen toegang in Leeuwarden, mits ze de juiste clubkleuren dragen!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 17, 2020, 10:58:04
Leeuwarder Courant doet vandaag ook vrolijk mee aan dit topic
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dreet op februari 17, 2020, 11:32:49
Waarom stellen ze die Vietnamees niet eens op?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2020, 16:57:18
Citaat van: Dreet op februari 17, 2020, 11:32:49
Waarom stellen ze die Vietnamees niet eens op?  :_schater
die zit vast .....is  loempia's aan het maken :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2020, 16:58:12
Maar deze club is echt ziek en niet een beetje ook.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2020, 17:47:08
Ze hebben geluk dat de puinhoop bij andere clubs (oa Den Haag, Twente) nog veel groter is en ze dus nog middenmoter blijven ondanks het falend beleid.

Wij zullen straks bij de financieel gezondste 12 BVOs van Nederland kunnen horen en dan hopen dat dit zich ook sportief uitbetaald.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op februari 17, 2020, 22:35:55
Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2020, 16:58:12
Maar deze club is echt ziek en niet een beetje ook.

Alles kan betaald worden zonder maandelijks in de min te lopen. Daarvoor is alleen wel uitgegaan van >1000 sponsoren en >20.000 toeschouwers.  Nu betalen ze zich scheel aan dat stadion, zo'n 3miljoen per jaar geloof ik.

Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 20, 2020, 12:31:40
Weer geen punten, ADO walst er over heen. (ADO moet wel)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op februari 22, 2020, 20:27:07
 :y :y :y :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2020, 20:54:06
Citaat van: speculeter op februari 22, 2020, 20:27:07
:y :y :y :_schater :_schater
is nog niet klaar hoor deze wedstrijd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2020, 21:53:15
2-2 ook goed de clubs onder dkv komen er aan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op februari 22, 2020, 21:57:40
Efficient ploegje dat ADO. 1 keer op doel schieten, 2 eer scoren.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op februari 23, 2020, 09:30:34
Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2020, 12:48:17
Citaat van: Bankzitter op februari 23, 2020, 09:30:34
Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.
geloof me Bankzitter ze komen elk jaar een tekort van rond de 6 miljoen.
Misschien dit seizoen nog meer omdat ze geen hoofdsponsor kunnen vinden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op februari 23, 2020, 14:24:56
Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2020, 12:48:17
geloof me Bankzitter ze komen elk jaar een tekort van rond de 6 miljoen.
Misschien dit seizoen nog meer omdat ze geen hoofdsponsor kunnen vinden.

Helaas hebben ze 1.8 miljoen als bonus gekregen bij transfer Ziyech.
De enige spelers met een beetje waarde, Ejuke en Vam Bergen zullen ze wel moeten verkopen.

Gaat de goede kant op daar!  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hendrikscc op februari 25, 2020, 12:09:32
Citaat van: Bankzitter op februari 23, 2020, 09:30:34
Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.

Is dit echt zo ? en zo ja scheelt dat dan zoveel ? Dat het met de top 5 en de rest veel scheelt had ik wel verwacht, maar in het rechterrijtje van de ranglijst zulke grote verschillen niet verwacht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op februari 25, 2020, 12:41:16
Dit is een verhaal van begin vorig jaar maar het is wel een indicatie.


VI zocht uit wat clubs komend seizoen aan tv-gelden ontvangen. De eindstanden van de afgelopen tien seizoenen vormen de basis van de ranglijst. De landskampioen krijgt achttien punten voor de ranglijst. De nummer twee krijgt zeventien punten, dit loopt per klassering af.

De prestaties van de afgelopen jaren wegen zwaarder mee dan die in het verleden. Per seizoen wordt er gewerkt met een factor. Over het seizoen 2018/19 wordt gewerkt met factor 10. De Amsterdammers krijgen dus 180 punten voor het afgelopen seizoen. Achttien punten voor de eerste plek, keer de factor tien. Net als bij de punten die gebaseerd zijn op de eindklassering loopt ook deze factor ieder seizoen af. Prestaties uit het seizoen 2009/10 bevatten nu factor één. Door de prestaties uit het verleden staat promovendus FC Twente in de middenmoot van het klassement.

Club     Bedrag
Ajax     10,3 miljoen
PSV     9,27 miljoen
Feyenoord     8,23 miljoen
AZ     7,2 miljoen
Vitesse     6,36 miljoen
FC Utrecht     5,53 miljoen
FC Groningen     4,69 miljoen
SC Heerenveen     3,86 miljoen
Heracles Almelo     3,22 miljoen
ADO Den Haag     2,94 miljoen
FC Twente     2,74 miljoen
PEC Zwolle     2,55 miljoen
Willem II     2,39 miljoen
Excelsior     2,33 miljoen
VVV-Venlo     2,07 miljoen
De Graafschap     2,03 miljoen
Fortuna Sittard     1,99 miljoen
FC Emmen     1,95 miljoen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hendrikscc op februari 26, 2020, 21:37:39
Citaat van: hobbes op februari 25, 2020, 12:41:16
Dit is een verhaal van begin vorig jaar maar het is wel een indicatie.


Dit wist ik niet. Dankjewel voor de informatie!  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2020, 14:14:52
Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op maart 15, 2020, 14:17:40
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2020, 14:14:52
Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
Zullen wel meer clubs zijn die gaan oefenen toch?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: thankyou op maart 15, 2020, 15:09:14
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2020, 14:14:52
Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
Dus?..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2020, 16:30:42
Citaat van: thankyou op maart 15, 2020, 15:09:14
Dus?..

Onverantwoord!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op maart 16, 2020, 01:13:53
Citaat van: speculeter op maart 15, 2020, 14:17:40
Zullen wel meer clubs zijn die gaan oefenen toch?

Ja zou je denken?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 22, 2020, 20:25:17
Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 22, 2020, 21:06:24
Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 20:25:17
Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.
De vraag is volgens mij wel: krijgen ze dat? ... mogelijk is daar ook het geluk een keer op
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 22, 2020, 21:17:03
Je kunt toch niet van 2 jaar geleden 2 miljoen euro minder betalen in het jaar.

Er gebeuren meer dingen wat niet kan maar het gebeurd wel :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 22, 2020, 21:19:55
Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 21:17:03
Je kunt toch niet van 2 jaar geleden 2 miljoen euro minder betalen in het jaar.

Er gebeuren meer dingen wat niet kan maar het gebeurd wel :y
Dan geef dat sportstad weer een tekort :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: geelblauwhart op mei 24, 2020, 13:53:28
Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 20:25:17
Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.

Volgens de berichten die ik lees kunnen ze het prima betalen maar willen ze gewoon bezuinigen, 3.3 en 2.3 miljoen per jaar is ook een belachelijk hoog bedrag voor alleen huur. Elke club moet bezuinigen dus DKV zal geen uitzondering zijn
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2020, 14:11:15
Citaat van: geelblauwhart op mei 24, 2020, 13:53:28
Volgens de berichten die ik lees kunnen ze het prima betalen maar willen ze gewoon bezuinigen, 3.3 en 2.3 miljoen per jaar is ook een belachelijk hoog bedrag voor alleen huur. Elke club moet bezuinigen dus DKV zal geen uitzondering zijn
ze willen nog een miljoen bezuinigen naar 1.3 miljoen.
Alleen maar geld van de gemeente/provincie.
De hele sportstad is een luchtbel.

En waar ik me het meest aan erger ze krijgen het altijd weer voor elkaar.
Wat hebben hebben die stinkboeren veel overheidsgeld gekregen al die jaren
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: punkman op mei 24, 2020, 14:59:01
Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2020, 14:11:15
ze willen nog een miljoen bezuinigen naar 1.3 miljoen.
Alleen maar geld van de gemeente/provincie.
De hele sportstad is een luchtbel.

En waar ik me het meest aan erger ze krijgen het altijd weer voor elkaar.
Wat hebben hebben die stinkboeren veel overheidsgeld gekregen al die jaren
Heeft de sportstad sowieso wel ooit iets opgeleverd?Zover ik weet moest er altijd geld bij.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op mei 24, 2020, 17:47:53
Citaat van: punkman op mei 24, 2020, 14:59:01
Heeft de sportstaddorp sowieso wel ooit iets opgeleverd?Zover ik weet moest er altijd geld bij.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op juli 23, 2020, 09:12:27
Het is vrij treurig om het dieptepunt van je club tijdens het 100-jarig jubileum te bereiken. Het (schijn)heilige knuffelimago brokkelt steeds verder af.

Man zwaar mishandeld in centrum Heerenveen: "Ik dacht dat ik dood ging"

Citeer"Ik dacht dat ik doodging." Het is zaterdagavond als het slachtoffer aangevallen wordt door een groep in het centrum van Heerenveen. Hij wordt hard geschopt en ze trappen hem meerdere keren tegen zijn hoofd. In zijn aangifte bij de politie wordt gesproken over poging tot doodslag. Supporters van sportclub Heerenveen vierden feest, omdat de club 100 jaar bestaat, maar voor de inwoner van Heerenveen verloopt de avond in een nachtmerrie. "Ik zag bloed door mijn ogen lopen."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/977881-man-zwaar-mishandeld-centrum-heerenveen-ik-dacht-dat-ik-dood-ging
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 23, 2020, 09:28:36
'S kijken hoe ze dit onder het kleed zullen vegen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2020, 10:22:51
Tuig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op juli 24, 2020, 09:19:52
Citaat van: Viper op juli 23, 2020, 09:12:27
Het is vrij treurig om het dieptepunt van je club tijdens het 100-jarig jubileum te bereiken. Het (schijn)heilige knuffelimago brokkelt steeds verder af.

Man zwaar mishandeld in centrum Heerenveen: "Ik dacht dat ik dood ging"

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/977881-man-zwaar-mishandeld-centrum-heerenveen-ik-dacht-dat-ik-dood-ging

Eerste wat ik dacht. Wat een dramaclub is dat aan het worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: michello op juli 24, 2020, 10:39:08
Braafste jongetjes van de klas zijn ze allang niet meer. De zoveelste laffe streek die ze flikken.  :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2020, 10:45:24
Het organiseren van een feest zonder vergunning in Corona tijd zou bij iedere andere club zouden een headline in de landelijke media zijn.
Ook nog illegaal vuurwerk, trouwens
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2020, 11:08:27
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2020, 10:45:24
Het organiseren van een feest zonder vergunning in Corona tijd zou bij iedere andere club zouden een headline in de landelijke media zijn.
Ook nog illegaal vuurwerk, trouwens

En dan de reactie van de politie.  :_schater
Als wij het in Leeuwarden waren geweest, en er was een groot feest gehouden, was het allang beeindigd geweest.

Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: 666 op juli 24, 2020, 11:29:44
Een illegaal boerenprotest zonder vergunning. Bij het RIVM wordt het leger erbij gehaald maar in dat stinkdorp doen de autoriteiten verdomd weinig. Ik zou zeggen beton in die ligboxstal en tot de rand afstrijken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op juli 24, 2020, 13:15:56
En ook al gaat het om DKV, wat mij dan vooral irriteert is zo'n slachtoffer die vindt dat de club een statement moet maken.
Waarom?
Die kunnen er toch vrij weinig aan doen.
Net als PSV dat niet kan als er muntjes naar zwervers worden gegooid en zo zullen er vast wel meer voorbeelden te vinden zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op juli 25, 2020, 18:58:44
Bij PSV helemaal met je eens. Alle andere voorbeelden natuurlijk ook. Bizar om de clubs de schuld te geven van wangedrag buiten wedstrijden om,







Maar bij dkv nu net even niet!
:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op juli 25, 2020, 19:22:38
Citaat van: Lore op juli 25, 2020, 18:58:44
Bij PSV helemaal met je eens. Alle andere voorbeelden natuurlijk ook. Bizar om de clubs de schuld te geven van wangedrag buiten wedstrijden om,







Maar bij dkv nu net even niet!
:_schater
sorry, je hebt gelijk.  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op juli 25, 2020, 20:38:19
Citaat van: zeewolde op juli 25, 2020, 19:22:38
sorry, je hebt gelijk.  :devil

_O_ :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
 :_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater

2 man alleen op de keeper af zonder ook maar iemand in de buurt. Mis!  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op augustus 20, 2020, 22:56:18
En Botman wordt eerst verhuurd door Ajax, niet verkocht. Scheelt een hoop geld
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: TM op augustus 21, 2020, 07:17:18
Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater

2 man alleen op de keeper af zonder ook maar iemand in de buurt. Mis!  _O_

Wat bist veel bezig met dat stinkclubje :_spank
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op augustus 21, 2020, 13:11:44
Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen,

dat word toch echt ado.
zelfs de bond kan ze niet meer redden denk ik.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater


Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 09, 2020, 07:25:47
Citaat van: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater
Haha?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op oktober 09, 2020, 16:47:23
Citaat van: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater

Morgen met een nulletje of 5 eraf.
En voor nu: kssssst terug in je hok  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 17:34:54
Citaat van: fred op oktober 09, 2020, 16:47:23
Morgen met een nulletje of 5 eraf.
En voor nu: kssssst terug in je hok  :zweep
Morgen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: thankyou op oktober 10, 2020, 10:39:54
Citaat van: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater
Wat bent ben jij een stumpert, opzouten naar je eigen forum. Internet hooligan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op november 17, 2020, 15:15:51
10 ontslagen bij de boerenclub
Laat ik het netjes zeggen....wij hebben het financieel beter op orde?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op november 17, 2020, 15:54:26
Zinkend schip...

Ze zijn echt bang wat nog komen gaat, al helemaal als Cambuur straks in het nieuwe stadion zit.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op november 17, 2020, 16:55:04
Citaat van: speculeter op november 17, 2020, 15:15:51
10 ontslagen bij de boerenclub
Laat ik het netjes zeggen....wij hebben het financieel beter op orde?
weest wat het minste is, ze hewwe 12 milj beurt en dan nog mensen ontslaan. Als ze 2 spelers minder hadden dan konden die 10 blijven. Maar goed laat ze mooi zo doorgaan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: michello op november 17, 2020, 16:59:58
Voorlopig zitten ze nog wel safe daar. Veerman junior gaan ze weer veel poen voor vangen. Maar dat dit niet goed kan blijven gaan is duidelijk.  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op november 17, 2020, 19:00:09
Citaat van: michello op november 17, 2020, 16:59:58
Voorlopig zitten ze nog wel safe daar. Veerman junior gaan ze weer veel poen voor vangen. Maar dat dit niet goed kan blijven gaan is duidelijk.  :proost

Tja, één doodschop en weg is je poen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op november 17, 2020, 20:28:17
Citaat van: thankyou op oktober 10, 2020, 10:39:54
Wat bent ben jij een stumpert, opzouten naar je eigen forum. Internet hooligan.
Zou onze huisvriend zich vandaag ook weer melden ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op november 17, 2020, 21:16:19
Citaat van: sunderland op november 17, 2020, 16:55:04
weest wat het minste is, ze hewwe 12 milj beurt en dan nog mensen ontslaan. Als ze 2 spelers minder hadden dan konden die 10 blijven. Maar goed laat ze mooi zo doorgaan
ze lopen al 5 jaar met een tekort van ruim 6 miljoen Per jaar dan leer je er ook niks van.
Nou moet dkv het hebben van de transfers anders waren ze allang failliet.
Ze willen de huur van de sportstad ook weer met een miljoen minder betalen.
Ze hebben veel te grote broek aan.....en denk je nou echt dat het een oplossing is om 10 medewerkers te ontslaan om de tekorten weg te werken :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op november 29, 2020, 14:54:36
Puntje tegen het slechtste team by far in de Eredivisie.
Ook daar trek je volle zalen mee ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op december 15, 2020, 21:41:04
Het gaat financieel de goede kant op.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op december 15, 2020, 21:46:23
Citaat van: PePe op december 15, 2020, 21:41:04
Het gaat financieel de goede kant op.

Ah nee, wat dan?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2020, 16:29:10
Wat een weekend dkv verliest vandaag ook maar ff :proost
Heeeeerlijkkkkk
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: speculeter op januari 23, 2021, 23:36:28
Het is dat ze in de eerste paar wedstrijden zoveel punten hébben gepakt....
Gaat lekker daar :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2021, 09:22:12
Citaat van: speculeter op januari 23, 2021, 23:36:28
Het is dat ze in de eerste paar wedstrijden zoveel punten hébben gepakt....
Gaat lekker daar :_schater
jaaa klopt en hebben nog 5 nieuwe spelers gehaald waaronder de Jong die altijd geblesseerd is.Voor de 11x keer op rij wisten ze niet te winnen......mag voor mij nog wel ff Duren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Keizer op januari 29, 2021, 14:08:43
Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2021, 09:22:12
jaaa klopt en hebben nog 5 nieuwe spelers gehaald waaronder de Jong die altijd geblesseerd is.Voor de 11x keer op rij wisten ze niet te winnen......mag voor mij nog wel ff Duren.

en prompt winnen ze tegen feijenooit, :( godverdomme wat is dit kut :(
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op januari 29, 2021, 14:56:01
Ach, kunnen ze weer 3 maanden teren op een overwinning....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op januari 29, 2021, 15:03:41
Lekker belangrijk allemaal dat clubje..

Kwestie van jaren voordat we hun op alle fronten gepasseerd zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Sakas op februari 22, 2021, 16:49:19
leuk stukje van fc update!

Boerenveen
Bij rivaal SC Cambuur spreken ze in Leeuwarden weleens gekscherend over Boerenveen in plaats van Heerenveen. Maar met de huidige staat van het veld in het Abe Lenstra Stadion doet sc Heerenveen die bijnaam momenteel wel eer aan. Tegen Feyenoord was – een week nadat de bekerwedstrijd vanwege sneeuw op het veld uitgesteld moest worden – de grasmat al ronduit dramatisch, maar in de derby tegen FC Groningen was het mogelijk nog slechter. "Ik vind het verschrikkelijk slecht, ja", baalde aanvoerder Henk Veerman over de grasmat na het duel. Het is te hopen voor de Friezen dat er snel wat gedaan kan worden aan de knollentuin, waar vermoedelijk alleen FC Groningen-keeper Sergio Pad(t) zich nog een beetje op zijn gemak voelde.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2021, 17:11:46
En dan altijd commentaar op het kunstgras veld van Cambuur hebben.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 27, 2021, 08:37:20
Dkv 4-1 aan de broek tegen het matige Zwolle .
Wat speelt dat dkv een matig seizoen dit jaar ze moeten er nog om denken dat ze niet verder zakken op de ranglijst.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op maart 09, 2021, 12:09:58
Technisch manager Gerry Hamstra is per direct vertrokken bij sc Heerenveen.  Geld is daar blijkbaar op en dat botste.
Hamstra was toch de man die de financiële tekorten daar nog enigszins wist te verbloemen. Opmerkelijke keuze.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op maart 09, 2021, 12:22:20
Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2021, 12:09:58
Technisch manager Gerry Hamstra is per direct vertrokken bij sc Heerenveen.  Geld is daar blijkbaar op en dat botste.
Hamstra was toch de man die de financiële tekorten daar nog enigszins wist te verbloemen. Opmerkelijke keuze.

Ach.. de provincie zal wel weer bijspringen.  :O
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2021, 16:57:53
De voorzitter heeft een hele grote broek aangetrokken toen hij zich zelf aanstelde.
Van al zijn toezeggingen en plannen is tot nu toe niets terecht gekomen.
Dat het in de clubleiding niet botert is meer dan duidelijk en zoals het spreekwoord luidt, als het schip dreigt te zinken verlaten alle ratten als eerste het schip.
Het zal mij benieuwen of Gert Jan benadert wordt voor de openstaande functie.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op maart 09, 2021, 17:53:27
Die gaat komen let maar op en zal heel snel botsen met rozenmond. Hoop wel dat rozenmond blijft  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2021, 19:45:51
Citaat van: sunderland op maart 09, 2021, 17:53:27
Die gaat komen let maar op en zal heel snel botsen met rozenmond. Hoop wel dat rozenmond blijft  :devil
Die paardenl..van een Rozenmond krijgt van mij een goed gevulde haverzak met suikerklontjes als hij DKV helemaal naar de filistijnen weet te helpen. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op maart 09, 2021, 22:47:21
 :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2021, 08:49:45
Na Gerrie Hamstra volgen er meer let maar eens op mijn woorden.
Dan heb je elk jaar miljoenen tekort en je verkoopt elk jaar je beste spelers dan gaat er toch iets mis daar.
En haal je spelers als Siem en Lasse dat zijn ook niet die voor dubbeltje spelen.
Neeee laat maar lekker gaan daar en ik hoop ook zo dat ze moeten inleveren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Beul B op maart 10, 2021, 09:38:05
Tribunes afbreken.
Weer koeien op het grasveld
Riemer en Foppe kunnen hun oude beroep als BOER weer oppakken

iedereen blij!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 10, 2021, 10:16:14
Volgens mij probeert Omrop de aandacht wat te verleggen

https://omrop.frl/wHNT
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2021, 10:30:28
Citaat van: hobbes op maart 10, 2021, 10:16:14
Volgens mij probeert Omrop de aandacht wat te verleggen

https://omrop.frl/wHNT
want ze mogen het twee weken lang alleen maar over Hamstra hebben?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 10, 2021, 11:06:57
Citaat van: zeewolde op maart 10, 2021, 10:30:28
want ze mogen het twee weken lang alleen maar over Hamstra hebben?

Nee, maar het artikel suggereert meer onrust dan er is. Op zich vind ik het logisch dat het stichting bestuur niet over het graf heen regeert en daar gaat nu over gepraat worden.

Ze zullen binnenkort ook wel met de suggestie komen dat Booy maar naar dkv moet omdat hij hier goed wel verricht.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op maart 11, 2021, 00:03:02
Gerucht: Hamstra naar 020.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2021, 07:45:15
Inmiddels bevestigd gaat met Overmars werken.
Ik snapte ook helemaal niks van die winterse transfers.
Ze horen bij de clubs  die het hardst geraakt gaan worden door verlies aan inkomsten dit seizoen. Komen zwaar in de problemen en dat gaat die Roozemond niet kunnen fixen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 13, 2021, 19:12:43
Dat clubje is ook niet best hoor 8P
Wel mooi dat W2 heeft gewonnen.... :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 13, 2021, 19:44:41
Nu Heracles nog
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 20:33:06
Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2021, 19:12:43
Dat clubje is ook niet best hoor 8P
Wel mooi dat W2 heeft gewonnen.... :thumbsup
Van mij had emmen er wel in mogen blijven en WII er uit...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op maart 13, 2021, 20:46:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 20:33:06
Van mij had emmen er wel in mogen blijven en WII er uit...

Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 20:51:09
Citaat van: EdsjeSCC op maart 13, 2021, 20:46:24
Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid

klopt en dat kan nog best
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op maart 13, 2021, 20:53:08
ADO staan waar ze horen iig
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op maart 13, 2021, 21:26:30
Citaat van: EdsjeSCC op maart 13, 2021, 20:46:24
Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid
eigenlijk wel. Vind wel dat rkc zich neutraal opstelde en zelfs zei dat het gewoon prima was dat ze degradeerden.Kon ook niet anders. Met laag budget spelen ze wel leuk voetbal
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op maart 13, 2021, 23:02:50
Die Ruud brood speelt weer het zelfde toevals voetbal.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Sakas op maart 15, 2021, 15:12:01
Gaat de goeie kant op!

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/381599/boze-heerenveen-fans-in-gesprek-met-de-club-wij-zijn-het-zat/
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op maart 16, 2021, 08:48:18
 :_schater https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1041167-riemer-van-der-velde-doet-oproep-verdomme-laten-we-die-club-helpen

Zelfs Riemer ziet het gebeuren, Cambuur gaat DKV binnenkort voorbij  :_schater  |:) |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op maart 16, 2021, 10:40:22
Veel te veel aandacht hier voor die stinkboeren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2021, 12:12:59
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2021, 10:40:22
Veel te veel aandacht hier voor die stinkboeren.
heb gisteren ook ff op mijn werk met een dkver over gehad.
Hij is al een tijdje er helemaal klaar mee en neemt geen seizoenkaart meer.
Hij vertelde me dat ze de begroting naar beneden moeten bijstellen ze hebben een veel te grote broek aan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2021, 12:13:47
Dat het negatief in het nieuws komt kan ik alleen maar van smullen  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op maart 23, 2021, 11:54:26
Advocatenduo Wanker en Wanker wil SC Heerenveen helpen

Hans en Wim Anker willen zich inzetten voor SC Heerenveen. Dat heeft het illustere advocatenduo aan de clubleiding laten weten onder het genot van een glaasje jenever. "We denken niet in kampen, we zijn neutraal", laat Wim Anker weten. "We hebben al 42 jaar een seizoenskaart en maken ons zorgen over onze club. We hebben aangeboden te helpen. We willen alles doen, maakt niet uit wat."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1043677-advocatenduo-anker-en-anker-wil-sc-heerenveen-helpen

Je kunt natuurlijk nog altijd deze clowns laten opdraven :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2021, 12:29:47
Citaat van: Viper op maart 23, 2021, 11:54:26
Advocatenduo Wanker en Wanker wil SC Heerenveen helpen

Hans en Wim Anker willen zich inzetten voor SC Heerenveen. Dat heeft het illustere advocatenduo aan de clubleiding laten weten onder het genot van een glaasje jenever. "We denken niet in kampen, we zijn neutraal", laat Wim Anker weten. "We hebben al 42 jaar een seizoenskaart en maken ons zorgen over onze club. We hebben aangeboden te helpen. We willen alles doen, maakt niet uit wat."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1043677-advocatenduo-anker-en-anker-wil-sc-heerenveen-helpen

Je kunt natuurlijk nog altijd deze clowns laten opdraven :_schater
Maar ook een motivatietraining voor de selectie behoort tot de mogelijkheden

Ik ben voor :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op maart 23, 2021, 12:42:36
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2021, 12:29:47
Maar ook een motivatietraining voor de selectie behoort tot de mogelijkheden

Ik ben voor :_schater

Dan wil ik daar ook wel een live-stream van zien  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 23, 2021, 15:05:11
Citaat van: moodygrunn op maart 23, 2021, 12:42:36
Dan wil ik daar ook wel een live-stream van zien  :_schater
We kunnen er alles van vinden, maar gebrek aan humor zeker niet. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2021, 19:39:44
Haha altijd lachen om dat boerenclubje ze nemen nu alles aan voor de noodlijdende club.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op april 03, 2021, 10:15:40
Naar verluidt hebben ze 2 ton geboden voor v Ewijk.
Nu is er in Den Haag al een tijd weinig reden tot vrolijkheid, maar om dat bod hebben ze daar toch wel even kunnen lachen.
Echt kansloos  :_schater

Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op april 04, 2021, 12:11:04
Ze laten een jochie van 15 al een profcontract tekenen.
Iets anders kunnen ze niet meer krijgen. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 04, 2021, 12:54:34
Ik hoop zo dat Ajax gaat winnen vandaag dat ze verder naar onderen glijden.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op april 04, 2021, 12:59:49
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2021, 12:54:34
Ik hoop zo dat Ajax gaat winnen vandaag dat ze verder naar onderen glijden.....

0-3 verlies is een plaatsje zakken
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op april 04, 2021, 14:11:02
Citaat van: hobbes op april 04, 2021, 12:59:49


0-3 verlies is een plaatsje zakken
Groningen moet boven ze eindigen en Heracles twee plaatsen boven ze, dat kost ze weer tonnen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op april 04, 2021, 16:07:04
Er zijn ook al problemen met het electriciteits netwerk (lampen niet meer aan?) dan kunnen ze het doel al helemaal niet meer vinden.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op april 04, 2021, 16:30:21
Citaat van: PePe op april 04, 2021, 16:07:04
Er zijn ook al problemen met het electriciteits netwerk (lampen niet meer aan?) dan kunnen ze het doel al helemaal niet meer vinden.  :_schater

Vergeten de rekening te betalen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op april 19, 2021, 14:45:44
wat is die lc ook een echte schijtkrant !
ik veeg er mn reet nog niet mee af.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Stiens op april 19, 2021, 15:52:34
(https://i.ibb.co/WWWb4NX/1618821749868.jpg)
"Voor altijd in onze schaduw" "Wijzijneraljaren"


:_schater :_schater :_schater
Kom maar op met die derby  |:) |:) :0= :0= :0=
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op april 19, 2021, 16:01:39
Ach, hoort er een beetje bij.
De felicitatie is prima verder. Ik lees bijna alleen maar heel veel respect vanuit andere clubs en supporters voor onze "second dance" in reacties.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op april 19, 2021, 16:03:33
Citaat van: Stiens op april 19, 2021, 15:52:34
(https://i.ibb.co/WWWb4NX/1618821749868.jpg)
"Voor altijd in onze schaduw" "Wijzijneraljaren"


:_schater :_schater :_schater
Kom maar op met die derby  |:) |:) :0= :0= :0=
Dit hebben ze vast en zeker op afbetaling gedaan... Die moeten nu een speler extra gaan verkopen..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op april 19, 2021, 16:23:27
Ach, die advertentie is niks mis mee en alleen maar mooi.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Marc S op april 19, 2021, 16:35:12
Hahaha eiketjes ook. Ach ja beetje plagen moet wel kunnen anders is het ook allemaal zo lauw.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op april 19, 2021, 16:37:14
Niks mis mee.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op april 19, 2021, 16:57:13
Moet kunnen inderdaad. Wij plagen hen net zo goed toch, reactie van Cambuur na de beker uitschakeling van dkv een paar terug bijvoorbeeld.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 19, 2021, 19:36:34
Hebben ze het stadion ook weer een keer vol tegen Cambuur.
Laatste wedstrijd tegen dkv zat er ook bijna 6000 Cambuur supporters op de tribune.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op april 20, 2021, 12:47:13
Ik kom er niet weer, in die koeienstal.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op april 20, 2021, 19:35:26
Wat een geweldige reactie van Foeke op de advertentie van Heerenveen : "Dit stukje van Heerenveen,hé....ze zijn bang, we komen eraan" :zweep
.(in de omrop Fryslan podcast).
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 24, 2021, 19:35:34
Mijn weekend is niet kapot te krijgen zelf de boertjes zijn er helemaal van af.
Cambuur is kampioen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op april 24, 2021, 21:11:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20

Lachen dit (vooral het laatste stukje over ons), wat een angst daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op april 24, 2021, 21:17:30
Citaat van: Inferno-058 op april 24, 2021, 21:11:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20

Lachen dit (vooral het laatste stukje over ons), wat een angst daar.

Tja.. een verstandelijk gehandicapte voor je camera trekken.

Wel een beetje riooljournalistiek van ESPN
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2021, 21:41:29
Citaat van: Treb op april 24, 2021, 21:17:30
Tja.. een verstandelijk gehandicapte voor je camera trekken.
Leek me meer alcoholisch gehandicapt
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2021, 09:04:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2021, 21:41:29
Leek me meer alcoholisch gehandicapt
:proost en had kunstgebit er niet in.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2021, 09:28:04
Citaat van: Inferno-058 op april 24, 2021, 21:11:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20

Lachen dit (vooral het laatste stukje over ons), wat een angst daar.
Nog een filmpje van hem... https://www.kijk.nl/programmas/mr-frank-visser-doet-uitspraak/ZMeF6bC3vW1/seizoen/111992872292/afleveringen/video/empty_episode-mr-frank-visser-doet-uitspraak-s2-e8-2016-12-05/kUcc83kCUPn  :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2021, 12:20:29
Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2021, 09:04:26
:proost en had kunstgebit er niet in.

Het feit dat iemand met verstandelijkt beperkingen zijn emoties zich over het verlies van zijn club uitspreekt vind ik aandoenlijk.
Als iemand met toereikende verstandelijke vermogens die zou uitspreken, zou ik er om kunnen lachen, maar het past ons als supporters van onze mooie club niet leedvermaak te hebben met personen met verstandelijke beperkingen. Dat laten we toch bij die boeren van Akkrum zuid?


Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op april 25, 2021, 17:01:33
Citaat van: Vlampiep op april 25, 2021, 12:20:29
Het feit dat iemand met verstandelijkt beperkingen zijn emoties zich over het verlies van zijn club uitspreekt vind ik aandoenlijk.
Als iemand met toereikende verstandelijke vermogens die zou uitspreken, zou ik er om kunnen lachen, maar het past ons als supporters van onze mooie club niet leedvermaak te hebben met personen met verstandelijke beperkingen. Dat laten we toch bij die boeren van Akkrum zuid?
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2021, 18:59:51
Deze Cor is vaker op tv geweest .
Gemiddeld dkv toeschouwer.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op april 25, 2021, 19:19:55
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2021, 17:01:33
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.
zit dezelfde op Voetbalprimeur?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op april 25, 2021, 19:23:36
Ik weet niet waar die gast last van heeft maar met een een paracetamolletje gaat dat niet over. :zucht
Maar serieus... dit lijkt me wel iemand die je tegen zichzelf in bescherming moet nemen als media.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2021, 21:13:54
Citaat van: Specuveter op april 25, 2021, 19:19:55
zit dezelfde op Voetbalprimeur?
wie bedoel Specuveter Hupfean.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2021, 21:38:43
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2021, 17:01:33
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.
Tsa, ik bedoel personen die wel over voldoende verstandelijke vermogens mag beschikken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op april 25, 2021, 22:05:14
Citaat van: Vlampiep op april 25, 2021, 21:38:43
Tsa, ik bedoel personen die wel over voldoende verstandelijke vermogens mag beschikken.

Dan blijven er niet veel dkv-ers over om te interviewen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op april 25, 2021, 22:19:24
Citaat van: Specuveter op april 25, 2021, 19:19:55
zit dezelfde op Voetbalprimeur?
Geen idee of hij daar actief op is. Kwam hem vaak op twitter tegen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op mei 01, 2021, 13:15:24
Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op mei 01, 2021, 13:41:13
Citaat van: PePe op mei 01, 2021, 13:15:24
Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.

Een vliegtuigje met daarachter een of andere zin in het Deens, niet heel indrukwekkend. Ze schijten nu al in de broek voor volgend seizoen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op mei 01, 2021, 13:57:43
Citaat van: hobbes op mei 01, 2021, 13:41:13
Een vliegtuigje met daarachter een of andere zin in het Deens, niet heel indrukwekkend. Ze schijten nu al in de broek voor volgend seizoen.
Ze staat de laatste 2 jaar in onze schaduw, en halen alleen het nieuws om het wanbeleid of een andere rel. 4 a 5 ton verschil in spelersbudget en het verschil gaat alleen maar kleiner worden en in het nieuwe stadion gaan we ze voorbij.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op mei 01, 2021, 14:06:09
Ik reken op 6 punten, van de boeren.  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op mei 01, 2021, 14:21:13
Citaat van: Grijskijkert op mei 01, 2021, 13:57:43
4 a 5 ton verschil in spelersbudget

Als je het budget slimmer besteed, dan is het verschil niet zo heel groot meer (relatief minder uitgeeft aan makelaars, weinig miskopen, spelers beter maken). Wij heben al een plan liggen, zij hebben net een nieuwe TD (De haan) die het bij Excelcior nou ook weer niet zo heel erg goed heeft gedaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op mei 01, 2021, 14:26:07
De schaduw van de donkere wolken boven dat dorp wordt gelukkig steeds kleiner :_schater

2021-04 Rapport Eringa: Thialf heeft alleen toekomst met structurele overheidssteun (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1050957-rapport-eringa-thialf-heeft-alleen-toekomst-met-structurele-overheidssteun)
2021-04 Financiële problemen bij vrouwenteam SC Heerenveen: "Paar spannende maanden voor de boeg" (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1049063-financiele-problemen-bij-vrouwenteam-sc-heerenveen-paar-spannende-maanden-voor-de)
2020-12 Operationeel tekort SC Heerenveen loopt verder op (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1016531-operationeel-tekort-sc-heerenveen-loopt-verder-op)
2020-11 Groot financieel tekort voor Thialf: ruim 1,3 miljoen (https://www.lc.nl/friesland/heerenveen/Groot-financieel-tekort-voor-Thialf-13-miljoen-26230166.html)
2020-11 Nog altijd is het geldgebrek gigantisch: helpt Cees Roozemond SC Heerenveen wel verder? (https://www.lc.nl/sport/Nog-altijd-is-het-geldgebrek-gigantisch-Helpt-Cees-Roozemond-SC-Heerenveen-wel-verder-26195527.html)
2020-09 UNIS Flyers komt 120.000 euro tekort: bezuinigen, loon inleveren en donaties (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/994083-unis-flyers-komt-120000-euro-tekort-bezuinigen-loon-inleveren-en-donaties)
2020-04 Financiële strop gemeente Heerenveen dreigt door tekort Sportstad (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/944738-financiele-strop-gemeente-heerenveen-dreigt-door-tekort-sportstad)
2019-05 Gemeente krijgt toezichthoudende rol bij vrouwenvoetbal in Heerenveen (https://www.lc.nl/friesland/Gemeente-krijgt-toezichthoudende-rol-bij-vrouwenvoetbal-in-Heerenveen-24464712.html)
2019-05 Financieel wanbeleid oorzaak problemen damesvoetbal Heerenveen (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/883742-financieel-wanbeleid-oorzaak-problemen-damesvoetbal-heerenveen)
2017-06 Kan SC Heerenveen huur van het stadion met één miljoen euro verlagen? (https://www.lc.nl/friesland/Kan-SC-Heerenveen-huur-van-het-stadion-met-%C3%A9%C3%A9n-miljoen-euro-verlagen-22271752.html)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op mei 01, 2021, 17:40:54
Citaat van: PePe op mei 01, 2021, 13:15:24
Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.
En dan zeggen ze dat wij een dkv obsessie hebben... 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op mei 01, 2021, 17:56:00
Citaat van: Inferno-058 op mei 01, 2021, 17:40:54
En dan zeggen ze dat wij een dkv obsessie hebben... 8P
Heb je ze het 'pijn' filmpje nog even laten zien?

https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2021, 17:18:02
Dat dkv heeft vandaag weer verloren tegen Sparta en is 12 e geëindigd  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op mei 16, 2021, 17:19:44
Als die in het begin vh seizoen niet zo goed hadden gedraaid met hun counter voetbal hadden ze nu play off gespeeld denk ik
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op mei 16, 2021, 17:41:26
Geweldig beleid toch: veel geld uitgeven in de winterstop(in een corona seizoen) en het werd er alleen maar slechter van.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op mei 16, 2021, 17:45:37
Foar altyd ien us skaad  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op mei 16, 2021, 17:47:56
Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2021, 17:41:26
Geweldig beleid toch: veel geld uitgeven in de winterstop(in een corona seizoen) en het werd er alleen maar slechter van.
Spelers kopen en hebben is gemakkelijk als je de middelen hebt, maar er een éénheid van weten te maken is wat anders.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op mei 16, 2021, 17:54:05
Bejaarden daar. Zag een stukje, wat een stel slapjanussen. Jammer dat de competitie is afgelopen voor hun
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2021, 18:07:01
Sinds 1 november 4x gewonnen las ik
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2021, 18:08:15
Citaat van: sunderland op mei 16, 2021, 17:54:05
Bejaarden daar. Zag een stukje, wat een stel slapjanussen. Jammer dat de competitie is afgelopen voor hun
en het ligt allemaal aan de trainer.....nou laat hem nog maar ff zitten dan :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op mei 16, 2021, 21:49:40
Citaat van: Vlampiep op mei 16, 2021, 17:45:37
Foar altyd ien us skaad 

kan iemand even snel bij piep langs??? 
hij heeft denk ik een beroerte.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 19, 2021, 20:58:20
Er zijn al gesprekken gaande dat Jansen een andere functie binnen de club krijgt.
Als dat gebeurd wie zal zijn opvolger worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op mei 19, 2021, 21:32:24
Citaat van: Noordcambuur op mei 19, 2021, 20:58:20
Er zijn al gesprekken gaande dat Jansen een andere functie binnen de club krijgt.
Als dat gebeurd wie zal zijn opvolger worden.

Verbeek
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op mei 19, 2021, 21:36:53
Moeten wij ons hiermee bezig houden??
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 19, 2021, 21:41:28
Citaat van: Specuveter op mei 19, 2021, 21:36:53
Moeten wij ons hiermee bezig houden??
Mooi van binnenuit gaar laten koken. Valt vanzelf uit elkaar daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2021, 21:47:38
Citaat van: Specuveter op mei 19, 2021, 21:36:53
Moeten wij ons hiermee bezig houden??
Alleen als ze henk benaderen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 11, 2021, 09:09:07
Cambuur supporters slaags bij het dkv stadion.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 11, 2021, 09:35:06
Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2021, 09:09:07
Cambuur supporters slaags bij het dkv stadion.
Vertel
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op juli 11, 2021, 10:43:56
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 11, 2021, 09:35:06
Vertel
https://twitter.com/ultrassnl/status/1413966667525328900?s=19
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op juli 11, 2021, 10:46:45
Citaat van: Inferno-058 op juli 11, 2021, 10:43:56
https://twitter.com/ultrassnl/status/1413966667525328900?s=19
super stoer zeg, poeh poeh. Je moet wel een flink shit leven hebben wil je op je vrije zaterdag naar dat gehucht gaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 11, 2021, 10:51:31
Citaat van: Eewal op juli 11, 2021, 10:46:45
super stoer zeg, poeh poeh. Je moet wel een flink shit leven hebben wil je op je vrije zaterdag naar dat gehucht gaan.
niks mis mee kerel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 11, 2021, 10:57:03
Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2021, 10:51:31
niks mis mee kerel.
Wat was de bedoeling ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 11, 2021, 11:12:41
Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2021, 10:51:31
niks mis mee kerel.
Van alles mis mee: je zult maar sponsor zijn en van plan zijn geld te investeren in Cambuur. Denk je dat je dan met dit soort 'supporters' geassocieerd wilt worden? Nee dus... weer een potentiele business seat in rook opgegaan. Wat zit er verkeerd in je hoofd als je denkt: 'laten we vandaag eens lekker op elkaar inslaan voor het DKV gebouw...'?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 11, 2021, 11:16:24
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 11, 2021, 11:12:41
Van alles mis mee: je zult maar sponsor zijn en van plan zijn geld te investeren in Cambuur. Denk je dat je dan met dit soort 'supporters' geassocieerd wilt worden? Nee dus... weer een potentiele business seat in rook opgegaan. Wat zit er verkeerd in je hoofd als je denkt: 'laten we vandaag eens lekker op elkaar inslaan voor het DKV gebouw...'?
In het kader van besmettingsgevaar wil je daar sowieso niet zijn
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op juli 11, 2021, 13:13:26
Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2021, 10:51:31
niks mis mee kerel.
Prima standgehouden daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 11, 2021, 13:16:52
Citaat van: Inferno-058 op juli 11, 2021, 13:13:26
Prima standgehouden daar.
.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op juli 11, 2021, 14:08:53
Naja in ieder geval wel 'gewonnen' als ik dat filmpje zag.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op augustus 13, 2021, 19:14:27
De boeren zijn ook weer los....
En er word meteen gevochten 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2021, 20:42:54
Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2021, 19:14:27
De boeren zijn ook weer los....
En er word meteen gevochten 8P
wordt eens tijd daar we een einde aan maken l0l
Laatst ook een vechtpartij bij het stinkhok.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2021, 10:36:09
En Veerman e.c. maar denken dat er met bier werd gegooit, zal maar verklappen niet elke gele vloeistof is bier. #goldenshower
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op augustus 30, 2021, 16:33:13
Kan iemand van de knvb even contact opnemen met het bestuur van hveen dat er besloten is vanuit de overheid dat het stadion voor 2/3e vol mag zitten en niet maximaal voor 1/3e.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op augustus 30, 2021, 17:11:08
 :_schater
Citaat van: Treb op augustus 30, 2021, 16:33:13
Kan iemand van de knvb even contact opnemen met het bestuur van hveen dat er besloten is vanuit de overheid dat het stadion voor 2/3e vol mag zitten en niet maximaal voor 1/3e.
:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 10, 2021, 14:12:38
Morgen komt er een artikel in de LC krant en dat is niet niks.
Heel negatief  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op september 10, 2021, 14:21:38
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2021, 14:12:38
Morgen komt er een artikel in de LC krant en dat is niet niks.
Heel negatief  :thumbsup
waarover dan?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op september 10, 2021, 14:25:00
Dikke tekorten daar...
Kunnen niet eens een fatsoenlijke tweede spits halen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 10, 2021, 14:35:39
Citaat van: zeewolde op september 10, 2021, 14:21:38
waarover dan?
mag nog niks vertellen sorry.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 11, 2021, 10:24:51
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2021, 14:12:38
Morgen komt er een artikel in de LC krant en dat is niet niks.
Heel negatief  :thumbsup

Niks gelezen, alleen dat ze er nog wel een spits bij hadden willen hebben.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op september 11, 2021, 11:14:41
Net helemaal doorgespit.
Helemaal niks negatiefs te vinden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 11, 2021, 11:32:22
Citaat van: hobbes op september 11, 2021, 10:24:51
Niks gelezen, alleen dat ze er nog wel een spits bij hadden willen hebben.
klopt er zou wat in de krant komen maar waarom ze het niet gedaan hebben weet ik niet.
Ga proberen om hier achter te komen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op september 11, 2021, 11:56:37
Woensdag een heel negatief artikel in VI
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op september 11, 2021, 12:27:16
Maandag heel negatief stuk in de Volkskrant
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op september 11, 2021, 13:28:21
Dat is geen nieuws toch? Alles rond dkv is negatief
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2021, 23:36:43
Morgen een zeer positief bericht in de fabeltjeskrant
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op september 13, 2021, 08:40:08
SC Heerenveen en Sportstad Heerenveen lijnrecht tegenover elkaar: 'We zaten er allemaal bij toen we onze afspraken maakten'

SC Heerenveen en verhuurder Sportstad Heerenveen blijven steggelen over de huursom voor het Abe Lenstra-stadion. Beide partijen spelen het spel keihard.


Sander de Vries • Vandaag, 07:00 • Sport


De inzet is een bedrag van 1 miljoen euro dat SC Heerenveen aan de verhuurder moet terugbetalen. De club betaalt jaarlijks een huursom van 2,4 miljoen euro, exclusief onderhoudslasten, aan Sportstad. Een jaar geleden werd met Sportstad overeengekomen om de maandelijkse huursom met een ton te verminderen gedurende de periode september 2020 tot en met juni 2021.

Die afspraak gaf de club meer financiële lucht tijdens het vorige seizoen, waarin wedstrijden door corona in lege stadions werden gespeeld. Beide partijen kwamen toen een uitstel van betaling overeen, maar Heerenveen wil die afspraak nu omzetten in afstel. Vooralsnog krijgt algemeen directeur Cees Roozemond nul op het rekest.

SC Heerenveen en Sportstad zitten maandag, geflankeerd door grootaandeelhouder gemeente Heerenveen, met elkaar om tafel. Doel is om dichter bij een akkoord te komen, maar de slagingskans lijkt op voorhand uiterst klein. De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en Sportstad verlopen al maanden ronduit moeizaam.

Heel andere omzet

Zo worden club en verhuurder sinds het voorjaar bijgestaan door advocaten, al zeiden Roozemond en Sportstad-directeur Rinse Bleeker destijds dat dit vooral was om de afspraken te formaliseren. Nu zegt Roozemond: ,,Dat hoort allemaal bij het spel. Ik vertrouw erop dat we er uitkomen, ondanks dat we nu tegenover elkaar staan."
Zeker is dat de ingebrekestelling die Sportstad onlangs naar de club verstuurde, géén spel is. Heerenveen werd gesommeerd om de achterstallige huur van 1 miljoen euro te betalen. ,,Daar hebben wij netjes op geantwoord. Dat willen wij niet", zegt Roozemond. ,,En wij vinden ook dat we in ons recht staan, gezien de situatie waarin we zitten."

,,We zaten er allemaal bij toen we onze afspraken maakten", vervolgt Roozemond. ,,Maar wij hebben een heel andere omzet dan een paar jaar geleden, waarbij we vorig seizoen bovendien met corona te maken hadden. Bovendien is ons stadion verouderd, waardoor we de voorbije twee jaren noodzakelijke aanpassingen en investeringen hebben gedaan."

Winstgevend bedrijf

Grote vraag is of het verhaal van Roozemond, als het zo ver komt, standhoudt voor een rechter. Goedbeschouwd is de dalende omzet van SC Heerenveen immers niet de verantwoordelijkheid van Sportstad, maar van de club. Hetzelfde geldt voor het stadiononderhoud: contractueel is vastgelegd dat SC Heerenveen daar zélf voor moet zorgen.
Sportstad beroept zich dan ook op de gemaakte afspraken en is niet voornemens daarvan af te zien. De verhuurder moet zelf haar begroting rondkrijgen en wil geen precedent scheppen voor andere huurders. Want als SC Heerenveen een structurele lastenverlaging krijgt, staan dan binnenkort dan Mountain Network en ziekenhuis Tjongerschans op de stoep?
Bovendien heeft Heerenveen het voorbije boekjaar winst gemaakt - volgens ingewijden ongeveer 2,5 miljoen euro. Waarom zou, zo redeneert Sportstad, een winstgevend bedrijf recht hebben op een huurverlaging?

Transfergeld tegoed

,,Sportstad heeft zelf ook winst gemaakt (7 ton, red.)", repliceert Roozemond. ,,Wij maakten winst omdat we hebben bezuinigd, NOW-steun van de overheid hebben gekregen en onze omzet (vorig boekjaar 13,8 miljoen euro, red.) redelijk op peil hebben gehouden. Maar een deel van onze winst zit ook verdisconteerd in transfergelden die we nog moeten krijgen."

Volgens Roozemond heeft Heerenveen bijvoorbeeld nog geld tegoed van CSKA Moskou voor de transfer van Chidera Ejuke. Het bedrag van Michel Vlap naar Anderlecht werd eveneens in termijnen betaald. ,,Als wij die gelden niet krijgen – en dat is geen onmogelijkheid omdat alle clubs last hebben van corona – dan ontstaat er een andere situatie. Dan gaat het om de continuïteit van de club. Het is dus ook in het belang van Sportstad dat zij met ons meedenken, zodat zij niet alleen maar afhankelijk zijn van de huur die ze van SC Heerenveen krijgen. Daarom hebben we onlangs ook met Sportstad en de gemeente gesproken over een aandelentransactie. We zijn bereid om onze aandelen in te brengen voor lagere huurlasten."

Sportstad-directeur Bleeker laat weten dat hij eerst de vergadering van maandag wil afwachten voordat hij inhoudelijk reageert.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 13, 2021, 09:11:42
Dit lijkt op een vicieuze cirkel en een serieuze bedreiging voor de continuïteit van die club. Een handicap van Roozemond is dat hij te rooskleurig is, ook over ernstige financiële problemen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 13, 2021, 09:11:54
Een miljoen huurschuld, er worden mensen voor minder hun huis uitgezet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 13, 2021, 09:22:59
Citaat van: Viper op september 13, 2021, 09:11:42
Dit lijkt op een vicieuze cirkel en een serieuze bedreiging voor de continuïteit van die club. Een handicap van Roozemond is dat hij te rooskleurig is, ook over ernstige financiële problemen.

Roozemond is een realist! Laat hem maar mooi zitten, een betere kunnen ze niet krijgen.  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: moodygrunn op september 13, 2021, 10:33:01
Citaat van: Galdiano op september 13, 2021, 09:22:59
Roozemond is een realist! Laat hem maar mooi zitten, een betere kunnen ze niet krijgen.  :thumbsup

Die Veenstra deed het anders ook goed. Had van mij nog 10 jaar langer mogen blijven  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op september 13, 2021, 10:45:40
Het zal me eerlijk gezegd echt een rotzorg zijn hoe het daar nu gaat. Focus op Cambuur is heerlijk. Ze zoeken het maar lekker uit daar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op september 13, 2021, 15:29:03
Kromme situatie daar? Huurschuld van 1.000.000.-
Door Corona steun hebben ze nog winst gemaakt?
Steun terug betalen lijkt me, dit is vast niet bedoeld om hiermee winst te maken?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 13, 2021, 17:13:52
Citaat van: moodygrunn op september 13, 2021, 10:33:01
Die Veenstra deed het anders ook goed. Had van mij nog 10 jaar langer mogen blijven  :devil
haha dat was me er wel eentje  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 13, 2021, 20:38:14
Het probleem is opgelost staat op omroep fryslan.
Straks komt sportstad weer met een tekort en help provincie fryslan wel weer :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op september 13, 2021, 22:01:33
Citaat van: Grijskijkert op september 13, 2021, 08:40:08
SC Heerenveen en Sportstad Heerenveen lijnrecht tegenover elkaar: 'We zaten er allemaal bij toen we onze afspraken maakten'

SC Heerenveen en verhuurder Sportstad Heerenveen blijven steggelen over de huursom voor het Abe Lenstra-stadion. Beide partijen spelen het spel keihard.


Sander de Vries • Vandaag, 07:00 • Sport


De inzet is een bedrag van 1 miljoen euro dat SC Heerenveen aan de verhuurder moet terugbetalen. De club betaalt jaarlijks een huursom van 2,4 miljoen euro, exclusief onderhoudslasten, aan Sportstad. Een jaar geleden werd met Sportstad overeengekomen om de maandelijkse huursom met een ton te verminderen gedurende de periode september 2020 tot en met juni 2021.

Die afspraak gaf de club meer financiële lucht tijdens het vorige seizoen, waarin wedstrijden door corona in lege stadions werden gespeeld. Beide partijen kwamen toen een uitstel van betaling overeen, maar Heerenveen wil die afspraak nu omzetten in afstel. Vooralsnog krijgt algemeen directeur Cees Roozemond nul op het rekest.

SC Heerenveen en Sportstad zitten maandag, geflankeerd door grootaandeelhouder gemeente Heerenveen, met elkaar om tafel. Doel is om dichter bij een akkoord te komen, maar de slagingskans lijkt op voorhand uiterst klein. De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en Sportstad verlopen al maanden ronduit moeizaam.

Heel andere omzet

Zo worden club en verhuurder sinds het voorjaar bijgestaan door advocaten, al zeiden Roozemond en Sportstad-directeur Rinse Bleeker destijds dat dit vooral was om de afspraken te formaliseren. Nu zegt Roozemond: ,,Dat hoort allemaal bij het spel. Ik vertrouw erop dat we er uitkomen, ondanks dat we nu tegenover elkaar staan."
Zeker is dat de ingebrekestelling die Sportstad onlangs naar de club verstuurde, géén spel is. Heerenveen werd gesommeerd om de achterstallige huur van 1 miljoen euro te betalen. ,,Daar hebben wij netjes op geantwoord. Dat willen wij niet", zegt Roozemond. ,,En wij vinden ook dat we in ons recht staan, gezien de situatie waarin we zitten."

,,We zaten er allemaal bij toen we onze afspraken maakten", vervolgt Roozemond. ,,Maar wij hebben een heel andere omzet dan een paar jaar geleden, waarbij we vorig seizoen bovendien met corona te maken hadden. Bovendien is ons stadion verouderd, waardoor we de voorbije twee jaren noodzakelijke aanpassingen en investeringen hebben gedaan."

Winstgevend bedrijf

Grote vraag is of het verhaal van Roozemond, als het zo ver komt, standhoudt voor een rechter. Goedbeschouwd is de dalende omzet van SC Heerenveen immers niet de verantwoordelijkheid van Sportstad, maar van de club. Hetzelfde geldt voor het stadiononderhoud: contractueel is vastgelegd dat SC Heerenveen daar zélf voor moet zorgen.
Sportstad beroept zich dan ook op de gemaakte afspraken en is niet voornemens daarvan af te zien. De verhuurder moet zelf haar begroting rondkrijgen en wil geen precedent scheppen voor andere huurders. Want als SC Heerenveen een structurele lastenverlaging krijgt, staan dan binnenkort dan Mountain Network en ziekenhuis Tjongerschans op de stoep?
Bovendien heeft Heerenveen het voorbije boekjaar winst gemaakt - volgens ingewijden ongeveer 2,5 miljoen euro. Waarom zou, zo redeneert Sportstad, een winstgevend bedrijf recht hebben op een huurverlaging?

Transfergeld tegoed

,,Sportstad heeft zelf ook winst gemaakt (7 ton, red.)", repliceert Roozemond. ,,Wij maakten winst omdat we hebben bezuinigd, NOW-steun van de overheid hebben gekregen en onze omzet (vorig boekjaar 13,8 miljoen euro, red.) redelijk op peil hebben gehouden. Maar een deel van onze winst zit ook verdisconteerd in transfergelden die we nog moeten krijgen."

Volgens Roozemond heeft Heerenveen bijvoorbeeld nog geld tegoed van CSKA Moskou voor de transfer van Chidera Ejuke. Het bedrag van Michel Vlap naar Anderlecht werd eveneens in termijnen betaald. ,,Als wij die gelden niet krijgen – en dat is geen onmogelijkheid omdat alle clubs last hebben van corona – dan ontstaat er een andere situatie. Dan gaat het om de continuïteit van de club. Het is dus ook in het belang van Sportstad dat zij met ons meedenken, zodat zij niet alleen maar afhankelijk zijn van de huur die ze van SC Heerenveen krijgen. Daarom hebben we onlangs ook met Sportstad en de gemeente gesproken over een aandelentransactie. We zijn bereid om onze aandelen in te brengen voor lagere huurlasten."

Sportstad-directeur Bleeker laat weten dat hij eerst de vergadering van maandag wil afwachten voordat hij inhoudelijk reageert.

Bizar standpunt van dkv. Zijnerven dus als argumenten:

- hun omzet is gedaald, waar het stadion niets aan kan doen
- er is geïnvesteerd in het stadion, wat zij contractueel ook zelf moeten betalen
- sportstad heeft zelf ook winst gemaakt, waarom dat relevant is ontgaat mij volledig

En dan uiteindelijk komt de aap uit de mouw:

- zij hebben geld uit Rusland en België niet gekregen en hierdoor is er een liquiditeitsprobleem.

Klinkt alsof dkv gewoon tijd probeert te rekken en hopen dat het geld alsnog binnen komt.

Ik zou als ik daar toeschouwer was mij toch wel zorgen maken. De slappe smoesjes komen bekend voor
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op september 14, 2021, 00:03:15
Ik kijk af en toe wel eens op hun forum.. even voor de duidelijkheid, per wedstrijd worden hier ongeveer 150-200 reacties geplaatst in een wedstrijdtopic.

Bij hun gemiddeld 20.

Verder slaat de vergrijzing toe onder hun toeschouwers en is er nog amper aanwas van nieuwe toeschouwers wat resulteert in een halfleeg stadion.

In 2011 zaten ze op 21.000 seizoenkaarten, dit seizoen 11.000..

Hun stadion hangt ze als een molensteen om de nek. Er zijn bijna geen inkomsten.. sponsors lopen weg.. Er staat (behalve J. Veerman) totaal geen kapitaal op het veld.

En ze hebben een clown als voorzitter.

Man, wat is het toch heerlijk om voor Cambuur te zijn.  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op september 14, 2021, 08:57:31
Het is zeker fijn om voor Cambuur te zijn, maar de problemen in het zuiden zijn ook een waarschuwing voor ons. Het is nog niet zo heel lang geleden dat wij ook altijd problemen hadden. Sterker nog: er is slechts één directie die de problemen heeft opgelost. Ons volgende echt spannende moment is de overdracht naar de opvolgers van de huidige directie. Stabiliteit met de juiste mensen is essentieel.

Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op september 14, 2021, 09:22:27
Citaat van: Lore op september 14, 2021, 08:57:31
Het is zeker fijn om voor Cambuur te zijn, maar de problemen in het zuiden zijn ook een waarschuwing voor ons. Het is nog niet zo heel lang geleden dat wij ook altijd problemen hadden. Sterker nog: er is slechts één directie die de problemen heeft opgelost. Ons volgende echt spannende moment is de overdracht naar de opvolgers van de huidige directie. Stabiliteit met de juiste mensen is essentieel.
Als dat gefaseerd gaat verwacht ik geen problemen, 1 eruit, 1 erin ..en misschien eerst onder de huidige directie werken als manager en zo rustig werken naar een natuurlijke overgang.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op september 14, 2021, 09:31:56
Citaat van: Grijskijkert op september 14, 2021, 09:22:27
Als dat gefaseerd gaat verwacht ik geen problemen, 1 eruit, 1 erin ..en misschien eerst onder de huidige directie werken als manager en zo rustig werken naar een natuurlijke overgang.

Precies. Wat deze directie heeft gedaan is echt een wereldprestatie, maar dat moeten ze afmaken door de stabiliteit voor de lange termijn te garanderen. Hopelijk nog lang niet, maar ooit gaat het komen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 14, 2021, 17:45:44
Ik zou het verhaal van Treb wel iets willen nuanceren.

Het klopt dat hun forum aan het doodbloeden is. Let ook op 'aantal keer bekeken'. De derby tegen Groningen werd slechts 900 keer gelezen, terwijl deze wedstrijd in het verleden nog ruim de 50.000 aantikte. Het lijkt erop dat men zich daar voor een groot deel heeft verplaatst naar FeanOnline. Onze equivalent Cambuurfront is alleen op social media populair.

Het klopt ook dat hun toeschouwersaantallen zo'n beetje zijn gehalveerd. Wat mij betreft een mooie afrekening van de grootheidswaanzin die daar al die tijd heeft geheerst. Hoewel de leegloop van stadions ook een landelijke trend is / was. Verder zou je met die vergrijzing wel moeten 'oppassen'. Ik las laatst dat het verschil in gemiddelde leeftijd met onze club maar een paar procent is. In de beeldvorming neem je ongetwijfeld hun imago van 'bejaarden met klapperende kunstgebitten' mee :D Maar ik denk dat hun achterland uiteindelijk wel meer aan het vergrijzen is. De oudere aanhang is steeds minder in staat om de reis naar het stadion te maken. Wij hebben het voordeel dat de gemiddelde supporter dichter in de omgeving van het stadion woont.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 16, 2021, 08:59:30
De voorzitter van het clubje wordt even kritisch bekeken in de LC van vandaag. Komt er niet zo goed vanaf.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op september 16, 2021, 09:22:45
De goed-nieuwsshow van Cees Roozemond wordt steeds minder geloofd: hoelang blijft hij directeur van SC Heerenveen?

De vraagtekens worden groter, de kritiek zwelt aan. Hoelang is Cees Roozemond nog algemeen directeur van SC Heerenveen?



Sander de Vries • Vandaag, 06:50 • Sport

En zo overleefde Cees Roozemond ook deze horde met een schimmig persbericht, door SC Heerenveen verstuurd op maandagmiddag. De gesprekken met Sportstad waren 'constructief', verhuurder en club hadden 'overeenstemming bereikt over de definitieve afwikkeling' en er was 'tot tevredenheid van beide partijen een acceptabele oplossing gevonden'.

Deze krant meldde eerder die dag dat SC Heerenveen lijnrecht tegenover haar verhuurder stond. Roozemond zei aanvankelijk dat Heerenveen de achterstallige huur van 1 miljoen euro domweg niet wilde betalen. Uitstel moest worden omgezet in afstel en resoluut wuifde Roozemond de inmenging van advocaten weg. ,,Dat hoort allemaal bij het spel."

Hoog van de toren

Amper een dag later was Roozemond niet bereikbaar voor commentaar. Waar hij aanvankelijk hoog van de toren blies, was inmiddels duidelijk geworden dat SC Heerenveen en Sportstad een betalingsregeling hadden getroffen. Roozemond kreeg dus niet wat hij wilde bij de verhuurder van het Abe Lenstra-stadion die vanaf het begin kraakhelder in de discussie met de club stond, wijzend op de contractuele afspraken die nagekomen moesten worden.

Een gang naar de rechter werd weliswaar voorkomen, maar het Sportstad-dossier past feilloos in de manier waarop Roozemond de club bestuurt. Hij ontvouwt zijn plannen vol enthousiasme en bravoure, niet zelden gelardeerd met spierballentaal. Tot hij met feiten of contracten om de oren wordt geslagen – of wordt achterhaald door de realiteit.

Zo ging het met Sportstad. Zo ging het eveneens met de tegenvallende cijfers van het boekjaar 2019-2020 en zo ging het ook met beloofde gouden bergen uit Vietnam, waar de transfer van Doan Van Hau voor moest zorgen.

Een ander onopgelost dossier is de vernieuwbouw van sportpark Skoatterwâld, al heeft de club met de gemeente en VV Heerenveen overeenstemming bereikt over de ruimtelijke indeling van de grond. Het plan is klaar en dat is een stap in de goede richting, maar hoe dan ook moet SC Heerenveen grotendeels voor de kosten opdraaien. De club kijkt daarvoor naar externe investeerders.

Ruim 2,5 jaar is Roozemond nu algemeen directeur van Heerenveen. Corona zorgde voor tijdwinst, net als gelatenheid bij een groot deel van de achterban. Maar inmiddels groeit zowel intern als extern de kritiek: fundamentele veranderingen die nodig zijn om het schip vlot te trekken worden onvoldoende bewerkstelligd, het beleid is vooral gestoeld op het creëren van een goede beeldvorming naar de achterban.

Hoofdschudden


Een recent voorbeeld betreft de sponsorbijeenkomst van businessclub OSSH, waarop Roozemond vertelde dat Heerenveen voor veel clubs nog een voorbeeld is. Menig bezoeker hoorde het hoofdschuddend aan. Want de feiten zijn dat vrijwel nergens in Nederland de verhouding tussen uitgaven en inkomsten – transfers niet meegerekend – zo groot is als in het Abe Lenstra-stadion. Van de huidige selectie vertegenwoordigen alleen Joey Veerman en Tibor Halilovic een forse transferwaarde en de aanwas vanuit de jeugdopleiding is nagenoeg gestokt.

Nu kun je Roozemond natuurlijk niet verantwoordelijk houden voor een spits die een kans mist of een handvol jeugdspelers dat zich niet ontwikkelt. Maar uiteindelijk valt het sportieve verval te herleiden naar de structurele operationele tekorten.

Over beeldvorming gesproken: dan helpt het niet dat de directeur, zo zijn intern de geluiden, vaak niet aanwezig is op het Abe Lenstra-stadion. Ook daar wordt steeds meer onderkend dat het opportunisme regeert en dat van koersvast beleid onvoldoende sprake is.
Heerenveen maakt binnenkort de jaarcijfers bekend. Het vorige boekjaar bedroeg het operationele tekort – de cijfers zonder transferinkomsten – 5,8 miljoen euro. Volgens meerdere bronnen is dat nu teruggelopen naar ongeveer 3 miljoen euro.

Huurschuld


Voordat de vlag uitgaat bij supporters: daar komt dus de huurschuld bij Sportstad nog bij. Bovendien kreeg Heerenveen, net als alle clubs, vorig boekjaar financiële steunpakketten van de overheid. Die inkomsten van naar verluidt 1,7 miljoen euro vervallen dit seizoen.

Voor Roozemond zijn de jaarcijfers uitermate belangrijk. Hij tekende in maart 2019 een driejarig contract bij Heerenveen. Zijn toekomst bij de club wordt dus op relatief korte termijn duidelijk.

Corona mag geen excuus zijn voor de jaarcijfers. Zo worden de commerciële cijfers van Heerenveen straks vergeleken met die van concurrerende clubs. Gebeurt dat niet door de raad van commissarissen, dan wel door het stichtingsbestuur. Het hoogste cluborgaan is volgens ingewijden beduidend kritischer dan de rvc over het functioneren van de directeur.

Het prikkelt de vraag of Roozemond straks nog in de directiekamer van Heerenveen zit. De kansen daarop lijken klein, of hij moet straks spectaculaire resultaten kunnen overleggen. Resultaten die objectief worden vastgesteld en bovenal realistisch worden verteld. Want de goed-nieuwsshow van Cees Roozemond wordt door steeds minder mensen geloofd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bernardo op september 16, 2021, 11:54:47
Die mag nog wel even blijven. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 24, 2021, 00:36:01
Van de Streek   :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2021, 09:29:42
Citaat van: PePe op oktober 24, 2021, 00:36:01
Van de Streek   :_schater
toppertje w:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op oktober 24, 2021, 11:00:55
Heeft de meeste goals gemaakt in zijn carri?re tegen Dkv.
Zal geen toeval zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op november 01, 2021, 10:01:11
Daar ben ik dus echt totaal niet mee bezig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op november 01, 2021, 10:24:29
Citaat van: PePe op november 01, 2021, 09:51:20
We staan inmiddels weer boven dkv  :_schater
Die gaan het nog zwaar zat krijgen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Ollie op november 02, 2021, 12:25:45
En wat een lege plekken ook weer in dat stadion!  l8l
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2021, 18:29:11
Citaat van: Ollie op november 02, 2021, 12:25:45
En wat een lege plekken ook weer in dat stadion!  l8l
nog ff kunnen ze er een ring eraf halen en daarna plat gooien die hap.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: thankyou op november 07, 2021, 11:52:08
Citaat van: PePe op november 07, 2021, 11:49:49
Nu al zin in 19 december om 12:15 uur.  |:)
Ik zou precies hetzelfde typen. Wedstrijd komt op een mooi moment denk ik. Laat ik het anders zeggen. In de vorige eredivisie jaren waren ze gewoon beter dan ons en waren wij de underdog. Nu denk ik oprecht dat zij eerder bang moeten zijn voor ons, dan wij voor hen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2021, 12:16:11
We moeten ze nog verder naar beneden duwen.
Het rommelt op alle fronten daar.
Ze kunnen niet eens een normale spits halen en er zit weinig waarde in de selectie op J.Veerman na.
Volgende week moeten ze thuis tegen Willem 2 ben heel benieuwd hoe dat gaat 2 slechte clubs .
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op november 07, 2021, 14:31:26
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 12:16:11
We moeten ze nog verder naar beneden duwen.
Het rommelt op alle fronten daar.
Ze kunnen niet eens een normale spits halen en er zit weinig waarde in de selectie op J.Veerman na.
Volgende week moeten ze thuis tegen Willem 2 ben heel benieuwd hoe dat gaat 2 slechte clubs .
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2021, 16:12:30
Citaat van: sunderland op november 07, 2021, 14:31:26
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?
ik hoor het regelmatig van supporters van andere clubs Cambuur kan groter worden dan dkv.
Zeker op supporters gebied,?b.v de beleving op de tribunes.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 07, 2021, 16:38:54
Citaat van: sunderland op november 07, 2021, 14:31:26
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?
Wat kunnen ze nog doen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op november 07, 2021, 16:44:25
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 16:12:30
ik hoor het regelmatig van supporters van andere clubs Cambuur kan groter worden dan dkv.
Zeker op supporters gebied,?b.v de beleving op de tribunes.

Qua beleving zijn we al jaren groter
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2021, 16:59:19
Citaat van: hobbes op november 07, 2021, 16:44:25
Qua beleving zijn we al jaren groter
klopt ik hoop zo dat grote bedrijven onze mooie club sponseren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2022, 12:03:31
Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater
Het is hunnie van harte gegund :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op januari 21, 2022, 12:39:40
Ik hoop van harte dat ze die slappe Haye ook nog kopen voor teveel geld
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op januari 21, 2022, 12:41:45
Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater

4 wedstrijden, 34 minuten in een half jaar. Die hebben ze voorlopig niet aan het voetballen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 21, 2022, 13:06:42
Citaat van: hobbes op januari 21, 2022, 12:41:45
4 wedstrijden, 34 minuten in een half jaar. Die hebben ze voorlopig niet aan het voetballen.
En in Mei slopen we hem daar :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 21, 2022, 13:59:15
Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater
Ach, die Van Hooijdonk is volgens mij best een ventje met aanleg en talent, maar wel doordrenkt met het karakter van zijn vader, dus een dikke lastpost binnen de selectie.
Het moet een investering zijn voor de toekomst en staat nu op het zelfde niveau als Gullit, dus geluk er mee.
De vader kan het niet nalaten zich overal mee te bemoeien, waarmee de onrust op de strontbult steeds meer gaat toenemen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op januari 21, 2022, 14:14:27
Citaat van: Vlampiep op januari 21, 2022, 13:59:15
Ach, die Van Hooijdonk is volgens mij best een ventje met aanleg en talent, maar wel doordrenkt met het karakter van zijn vader, dus een dikke lastpost binnen de selectie.
Het moet een investering zijn voor de toekomst en staat nu op het zelfde niveau als Gullit, dus geluk er mee.
De vader kan het niet nalaten zich overal mee te bemoeien, waarmee de onrust op de strontbult steeds meer gaat toenemen.

Het is geen investering voor de toekomst, ze huren hem een half jaar.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 21, 2022, 15:53:38
Citaat van: hobbes op januari 21, 2022, 14:14:27
Het is geen investering voor de toekomst, ze huren hem een half jaar.
Nou, dan moet ik concluderen dat de technisch directeur de Haan er geen zak van begrijpt.
Zal de trainer wel de schuld krijgen :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 23, 2022, 10:02:39
Die Jansen gaat hopelijk niet ontslagen worden h? wat het bevalt me wel zo.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 23, 2022, 10:04:10
Contract voor het leven geven deze man!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 23, 2022, 10:05:41
En elke wedstrijd die twee oude muppets in beeld met een sjacherijnige kop bevalt me ook wel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 23, 2022, 10:18:46
Citaat van: Specuveter op januari 23, 2022, 10:05:41
En elke wedstrijd die twee oude muppets in beeld met een sjacherijnige kop bevalt me ook wel.
bassie en Adriaan  :O
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2022, 10:26:22
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2022, 10:18:46
bassie en Adriaan  :O
Statler & Waldorf ;)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 23, 2022, 12:03:36
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2022, 10:02:39
Die Jansen gaat hopelijk niet ontslagen worden h? wat het bevalt me wel zo.
Persoonlijk heb ik wel wat te doen met Jansen. Best een re?el en redelijke kerel die wordt besodemieterd door zijn technisch directeur.
Er is een onevenwichtige selectie en de speler met de meeste kwaliteit wordt verkocht terwijl het sportief neerwaarts gaat.
Wat mij betreft gaat die hele varkensstal naar de galemiezen, maar dat Jansen wordt geslachtofferd door dat stel gierrijders die een wanbeleid ten toonspreiden is nu wel duidelijk.
Die twee intriganten met hun sjachreinige koppen is voor mij de barometer hoe het met de veestapel gaat.
Dit soort situaties hebben wij in het verleden  ook wel gehad, maar daar bij DKV is dit al jaren aan de gang en veranderd ook voorlopig niet.
Beter voor ons  dit vooral met betrekking tot het aantrekken van nieuwe sponsers.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op januari 24, 2022, 14:42:32
Waarom staan wij op voorpagina lc sport? ?omdat die sukkels bij lc het niet belangrijk vinden dat Dkv verliest van de onderste?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2022, 18:32:02
Nog geen stront aan de knikker bij die boeren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 24, 2022, 19:32:10
Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2022, 18:32:02
Nog geen stront aan de knikker bij die boeren.
Vandaag is er een gesprek tussen Jansen en De Haan. Er is wel degelijk al een tijdje stront aan de knikker, maar de spatten blijven binnen de muren van het agrarisch bedrijf.
Het zou mij niet verwonderen dat het vertrouwen in Jansen, voor zover het nog aanwezig is, wordt opgezegd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op januari 24, 2022, 21:09:56
Citaat van: Vlampiep op januari 24, 2022, 19:32:10
Vandaag is er een gesprek tussen Jansen en De Haan. Er is wel degelijk al een tijdje stront aan de knikker, maar de spatten blijven binnen de muren van het agrarisch bedrijf.
Het zou mij niet verwonderen dat het vertrouwen in Jansen, voor zover het nog aanwezig is, wordt opgezegd.

Klopt ! Hij is al weg.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2022, 21:24:27
En ze willen van der Gaag maar die gaat weg bij Ajax.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 24, 2022, 21:28:45
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 24, 2022, 21:09:56
Klopt ! Hij is al weg.....
De neergang is ingezet toen Gert Jan met die boeren de voorronden Champions Leaque had bereikt en hij moest wijken voor een "toptrainer".
Die zgn  herenboeren hebben elkaar nadien de varkensstal uitgevochten en ik mag echt hopen dat ze dit seizoen wegzakken naar de nacompetie.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 24, 2022, 22:20:59
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 24, 2022, 21:09:56
Klopt ! Hij is al weg.....
Wel jammer, was een prima sloper van binnenuit
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2022, 13:11:10
Het gaat lekker daar verder op.
De supporters beginnen zich te roeren en hebben een statement gemaakt richting bestuur.
Nu is het wachten op de regionale sponsers (tevens supporter)die het ook al lang niet meer eens zijn met het indertijd ingezette beleid van de huidige voorzitter.
Persoonlijk denk ik dat de rust binnen het agrarisch bedrijf en externen ver te zoeken is en hopelijk spat de gier tot ver buiten de gemeentelijke grenzen. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op januari 25, 2022, 16:17:46
Bij DKV breekt nu eigenlijk een nieuwe fase aan. Een fase waarin ze een groot deel van de ?supporters? - waarbij het verwachtingspatroon nog altijd te hoog is - moeten overtuigen van de beperkte mogelijkheden. Het enige wat ze nog kunnen bieden is attractief voetbal, maar dan moet de club wel met een betere visie komen. Het ?oude? gevoel van trots maakt nu snel plaats voor schaamte en ergernis. Steeds minder mensen willen zich nog associ?ren met het wanbeleid, passieloze spel, lege tribunes en gedrag van bepaalde fans. Maar goed, dat het daar een keer flink mis zou gaan kon een blinde zien aankomen. De bomen groeiden daar jarenlang tot aan de hemel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op januari 26, 2022, 07:14:04
Blijkbaar zoveel vertrouwen in Sydney dat ze Veerman aan Utrecht verkopen. Of ze hebben hard geld nodig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2022, 07:35:46
En die Veerman is er ook helemaal klaar mee daar, binnen de spelersgroep dus ook veel onvrede. Er wordt een miljoen genoemd, dat is wel erg veel voor een spits van 30 jaar oud.

Hoeveel zou een Let trouwens waard zijn die 7 jaar jonger is, keihard werkt , duels wint en wel kan koppen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op januari 26, 2022, 07:59:04
Ze hebben echter ??n groot voordeel, bij hun mag iedereen er weer in met de stadions voor 1/3 gevuld  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op januari 26, 2022, 08:22:25
Veerman wil maar wat graag weg uit die kille omgeving. Dat er ?berhaupt belangstelling is voor die stijve hark. En Utrecht heeft stront in de ogen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op januari 26, 2022, 08:25:04
Citaat van: hobbes op januari 26, 2022, 07:59:04
Ze hebben echter ??n groot voordeel, bij hun mag iedereen er weer in met de stadions voor 1/3 gevuld  :_schater
dat lukt ze niet eens. Die lui ergere zich kapot daar, collega s van mij zeiden dat ze verreweg hun beste weds tegen ons hadden gespeeld wb beleving en voetbal
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op januari 26, 2022, 20:26:15
Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2022, 07:35:46
En die Veerman is er ook helemaal klaar mee daar, binnen de spelersgroep dus ook veel onvrede. Er wordt een miljoen genoemd, dat is wel erg veel voor een spits van 30 jaar oud.

Hoeveel zou een Let trouwens waard zijn die 7 jaar jonger is, keihard werkt , duels wint en wel kan koppen?

Ad meldt ?nog geen vier ton?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op januari 26, 2022, 22:09:15
Citaat van: Lore op januari 26, 2022, 20:26:15
Ad meldt ?nog geen vier ton?  :_schater
teletekst over 350.000
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op januari 26, 2022, 22:12:51
Citaat van: zeewolde op januari 26, 2022, 22:09:15
teletekst over 350.000

Complete chaos daar, heerlijk!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op januari 26, 2022, 23:21:33
En het mooie is dat al die miljoenen voor Joey Veerman terecht komt in een bodemloze put.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op januari 27, 2022, 18:29:07
Citaat van: Treb op januari 26, 2022, 23:21:33
En het mooie is dat al die miljoenen voor Joey Veerman terecht komt in een bodemloze put.

Ze hebben een bod gedaan van 2 miljoen, geld is daar wel. De meeste eredivisieclubs hebben nog nooit zoveel betaald voor een speler
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 27, 2022, 19:22:26
Citaat van: Naastismis op januari 27, 2022, 18:29:07


Ze hebben een bod gedaan van 2 miljoen, geld is daar wel. De meeste eredivisieclubs hebben nog nooit zoveel betaald voor een speler
Een bod op wie?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2022, 19:59:37
Citaat van: Geelblauwstiens op januari 27, 2022, 19:22:26
Een bod op wie?
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: justremco op januari 27, 2022, 20:02:12
Waarschijnlijk 2 miljoen Zweedse kroon dan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 27, 2022, 20:25:13
Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2022, 19:59:37
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.
Henk de Jong is een held
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op januari 28, 2022, 08:11:31
Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2022, 19:59:37
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2022, 08:29:25
Citaat van: zeewolde op januari 28, 2022, 08:11:31
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....
en nog van Aken,Haye en Gustafson en klopt ook nog een buitenspeler.

Ze gaan nu eindelijk geld uit geven maar er moet ook nog een trainer komen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2022, 08:33:43
Citaat van: zeewolde op januari 28, 2022, 08:11:31
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....
Al het budget uitgeven aan 1 speler...hoop dat hij in zijn eerste wedstrijd  voor een paar maanden geblesseerd raakt  :X :koffie
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2022, 08:46:57
Ze moeten wel de achterban is er helemaal klaar mee.
Er moet daar wat gaan gebeuren en ze willen nog graag een paar spelers verhuren of verkopen.
Er zijn ook al 2 hebben hun kontrakt ingeleverd.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2022, 19:45:08
Maar even serieus, ze lopen daar toch per seizoen een aantal miljoenen in de min. Dan moet het toch een keer instorten of ze moeten hun doelen bijstellen, over dat laatste heb ik nog niets gehoord.

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 01, 2022, 21:36:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2022, 19:45:08
Maar even serieus, ze lopen daar toch per seizoen een aantal miljoenen in de min. Dan moet het toch een keer instorten of ze moeten hun doelen bijstellen, over dat laatste heb ik nog niets gehoord.

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
Ik help het je hopen. Deze man van 2 miljoen is kwestie van alles of niks denk ik. Tijd dat we de definitieve stap doen en d?r overheen stappen. Snel eerste paal slaan
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Scc4-ever op februari 01, 2022, 22:09:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2022, 19:45:08

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
t begint nu al een beetje daar op te lijken bij hun om eerlijk te zijn. 
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op februari 04, 2022, 17:22:40
Tobiasen als interim. Zal het vast beter van worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:00:43
Citaat van: LWD vak 7 op februari 04, 2022, 17:22:40
Tobiasen als interim. Zal het vast beter van worden.

als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2022, 18:07:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:00:43
als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_
dan gaan ze nog verder zakken :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:21:44
Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2022, 18:07:05
dan gaan ze nog verder zakken :y
Verder dan almere kan niet  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op februari 04, 2022, 18:54:03
Heb Tobiasen nog steeds op mijn netvlies staan na die 7-2 oorwassing van Almere vorig seizoen. Zie het nog regelmatig met veel plezier terug.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op februari 04, 2022, 19:06:15
Hij past goed bij die boeren....
Wat een negatieve zeikstraal!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op februari 04, 2022, 21:20:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:00:43
als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_

Op een derde plek, nu staan ze laatste :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Sakas op februari 05, 2022, 10:43:47
Volgens mij deed hij het juist prima met Almere en werd hij na vier keer verliezen ontslagen  omdat ze de aansluiting verloren, daarna kwam het grote verval juist! Maar laat hem er maar een zooitje van maken daar  :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 05, 2022, 12:12:06
Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op februari 05, 2022, 20:34:45
Citaat van: PePe op februari 05, 2022, 12:12:06
Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.

Ze hebben vanavond een goede stap gezet. Maakt de dag een beetje goed.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 05, 2022, 21:19:28
 :_schater. Haha
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op februari 05, 2022, 22:11:56
Citaat van: PePe op februari 05, 2022, 12:12:06
Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.

Het feit dat hij het over ons heeft is al een eervolle vermelding waard. Ze kijken dus tegen ons op, geweldig. Hebben ze ook gevoetbald vandaag?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 05, 2022, 22:51:08
Die boeren in 4 wedstrijden in 2022 nog geen goal gemaakt. En wij hier klagen over 2 punten en hele aardige wedstrijden...

Mooiste is nog dat hun sterkhouders weg zijn en er geen enkele topper is teruggekomen. Ik sluit niet uit dat ze volgend jaar serieus om plek 15-18 gaan strijden.

Stadion leger en leger, dit jaar met moeite bovenkant rechterrijtje. Over 1.5 jaar ons nieuwe stadion, dat zou wel eens de genadeklap kunnen worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 06, 2022, 08:44:29
Ik kan hier alleen maar vergieten ik heb veel discussies met die dkvers en ze willen altijd gelijk hebben op Voetbal Primeur.

Alles wat krom is recht praten en hun wil is wet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op februari 06, 2022, 09:08:18
Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 08:44:29
Ik kan hier alleen maar vergieten ik heb veel discussies met die dkvers en ze willen altijd gelijk hebben op Voetbal Primeur.

Alles wat krom is recht praten en hun wil is wet.

Ja, want ze misten gisteravond 5 basisspelers, ja duh die heb je verkocht. Ze zien nog steeds niet dat ze nu wel heel hard aan het vallen zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 06, 2022, 09:47:57
Citaat van: hobbes op februari 06, 2022, 09:08:18
Ja, want ze misten gisteravond 5 basisspelers, ja duh die heb je verkocht. Ze zien nog steeds niet dat ze nu wel heel hard aan het vallen zijn.
klopt dan ligt het aan de trainer en dan aan de spelers en straks weer aan het bestuur enz,enz.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:01:20
Gisteravond liet die Ole Tobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sunderland op februari 06, 2022, 10:03:46
Citaat van: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:01:20
Gisteravond liet die Oletobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 06, 2022, 10:15:55
Citaat van: sunderland op februari 06, 2022, 10:03:46
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.
klopt zo laf deze trainer hij krijgt deksel een keer op zijn neus.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: J.v.G. op februari 06, 2022, 10:33:59
Is er al sprake van het Tobiasen effect?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 06, 2022, 10:39:55
Citaat van: J.v.G. op februari 06, 2022, 10:33:59
Is er al sprake van het Tobiasen effect?
nog niet  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:53:23
Citaat van: sunderland op februari 06, 2022, 10:03:46
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.
Het is een vreselijke akelige kerel die daar past binnen dat stel bestuurlijke galbakken en TS.
Heerlijk om te zien hoe het daar toegaat en die hele strontbult verandert in een chemisch stinkende afval put.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: J.v.G. op februari 06, 2022, 10:58:37
Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 10:39:55
nog niet  :_schater
Hij trekt zijn laatste reeks van Almere anders aardig door bij DKV.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2022, 11:19:50
Het is hier drukker dan in de andere topics...

Laten we maar met wat meer zorgen naar onze eigen prestaties kijken.
En ja je van Utrecht verliezen, maar op de manier vam gister niet na een 0-2 voorsprong.

Als Mees er niet is, lijkt het helemaal nergens meer op.
Het is te hopen dat zijn hoornvlies niet beschadigd is, dan kun je aardig ver van huis zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: J.v.G. op februari 06, 2022, 11:32:14
Citaat van: Galdiano op februari 06, 2022, 11:19:50
Het is hier drukker dan in de andere topics...

Laten we maar met wat meer zorgen naar onze eigen prestaties kijken.
En ja je van Utrecht verliezen, maar op de manier vam gister niet na een 0-2 voorsprong.

Als Mees er niet is, lijkt het helemaal nergens meer op.
Het is te hopen dat zijn hoornvlies niet beschadigd is, dan kun je aardig ver van huis zijn.
Tegen AZ speel je wat gelukkig gelijk en tegen Utrecht verlies je wat ongelukkig, maar om je dan gelijk zorgen te maken lijkt mij wat overdreven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op februari 06, 2022, 11:33:52
Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op februari 06, 2022, 11:44:32
En Heerenveen-N.E.C. in hetzelfde weekend.
We kunnen weer wat afstand nemen op 1 van beide voor een plek in het linkerrijtje.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op februari 06, 2022, 11:57:45
Citaat van: Specuveter op februari 06, 2022, 11:33:52
Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!

Pec moet je gewoon winnen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 06, 2022, 12:11:33
Citaat van: Specuveter op februari 06, 2022, 11:33:52
Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!
klopt wordt tijd weer voor 3 punten maar het is een heel ander pec dan de vorige ontmoeting.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: drg op februari 06, 2022, 12:26:36
Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 12:11:33
klopt wordt tijd weer voor 3 punten maar het is een heel ander pec dan de vorige ontmoeting.

Mooi moment om ze weer van koers te knikkeren  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op februari 06, 2022, 17:39:14
Citaat van: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:01:20
Gisteravond liet die Ole Tobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater


Hahaha, daar kan je als toeschouwer nu net eventjes helemaal niets mee. Ze speelden tegen Fortuna, als je dan geen kansen cre?ert wordt het heel armoedig
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: LWD vak 7 op februari 28, 2022, 07:55:53
Als ze nog boven ons willen eindigen, zullen ze toch iets beter hun best moeten doen. Als je die van Hooijdonk ook ziet ballen. Wat een beleid.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op februari 28, 2022, 08:10:06
Haye valt ook dik tegen.
Het is niks met niks daar.
En dan zie je die seniele advocaten zitten.
Laat ze daar maar lekker zo doorgaan!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 28, 2022, 17:53:23
Had vandaag ff mot met mijn collega (dkver).
Ik begon met hem er over heb je wat genoten van de wedstrijd van gisteravond?.. 8P
Ik blijf wel genieten als dit nog ff volhouden zo?7 nederlagen :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 28, 2022, 18:58:38
Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2022, 17:53:23
Had vandaag ff mot met mijn collega (dkver).
Ik begon met hem er over heb je wat genoten van de wedstrijd van gisteravond?.. 8P
Ik blijf wel genieten als dit nog ff volhouden zo?7 nederlagen :thumbsup
Jammer dat je elkaar in een haren vliegt over het voetbal.
Met mijn oud collega, ook dkv-er, hadden we iedere vrijdag en maandag een levendige discussie met heel veel humor over het doen en laten van onze clubs. Bij derby moeste verliezer trakteren op gebak. Toen zij verloren, trakteerde hij op oranje koek met pompebleaden verpakt in een doos met de Friese vlag, dit met de gemeende felicitaties.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op maart 18, 2022, 20:54:55
Met 5 man achterop voetballen tegen 1 spits van Heracles :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 18, 2022, 20:56:27
Citaat van: Specuveter op maart 18, 2022, 20:54:55
Met 5 man achterop voetballen tegen 1 spits van Heracles :zucht
dit spelen ze al het hele jaar anti voetbal ik zou me schamen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op april 01, 2022, 12:56:55
Slechte grap

https://twitter.com/HeerenveenVv/status/1509800300194021384
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op april 01, 2022, 17:30:55
Zelfs goede grappen bedenken kunnen ze niet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op april 01, 2022, 21:48:40
Ze krijgen daar zelfs al weer praatjes, na 1 overwinning.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op april 02, 2022, 08:14:50
Citaat van: PePe op april 01, 2022, 21:48:40
Ze krijgen daar zelfs al weer praatjes, na 1 overwinning.
Hier skient de son oek al een paar maanden niet hoor, mar hier is perspectief en daar blieft ut naar stront ruuken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Lore op april 02, 2022, 15:09:55
Citaat van: hobbes op april 01, 2022, 12:56:55
Slechte grap

https://twitter.com/HeerenveenVv/status/1509800300194021384

Ongelovelijk dat dat ooit echt een gedachte is geweest. Een stadion in Grou, hoe verzin je het!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op mei 19, 2022, 17:44:54
Er zijn vast supporters die hier ook wel om kunnen gniffelen:


Veel kritiek op werkwijze Marcel van Buuren en Ferry de Haan


Ondanks de knappe prestaties van SC Heerenveen op het veld de laatste maanden, rommelt het enorm langs het veld. Hoofd jeugdopleidingen Marcel van Buuren ontvangt veel kritiek en ook de manier waarop technisch manager Ferry de Haan de club leidt is het een en ander aan te merken.

Volgens de Leeuwarder Courant is er veel te doen om de communicatie binnen de club. Een pijnlijk voorval dat recentelijk plaatsvond zorgde voor meer ergernis. Marcel van Buuren liet zijn aantekeningen voor een studieopdracht slingeren, hierin was hij alles behalve vleiend over de medewerkers. :_schater

In 2021 kwam Van Buuren naar Heerenveen. Hier tekende hij voor een jaar, maar afgelopen februari werd het met drie jaar verlengd. Dat zorgde voor veel verbazing binnen de club. Volgens de geluiden veroordeelt Van Buuren vaak met een negatieve inslag, maar komt niet met een oplossing.

Ook ontbreekt het wij-gevoel binnen de opleiding. Waar er recentelijk nog medewerkers met elkaar om de tafel zaten voor overleg, gebeurt dit niet meer. Ieder jeugdteam heeft een eigen eiland. Ook komt het voor dat jeugdspelers een contract krijgen, zonder overleg met de trainers. 8P

Ferry de Haan staat ook niet bekend als iemand die communicatief onwijs sterk is. Zo vond hij het niet nodig om een verzoeningsgesprek te leiden tussen hoofd jeugdopleidingen en jeugdtrainers nadat de studieopdracht gevonden was. Ook laat De Haan zich zelden zien op het jeugdcomplex en doet hij niks met de kritiek die hem de afgelopen tijd ter oren is gekomen.

Verder was er al wantrouwen naar De Haan vanuit de trainerskamer. Dat begon toen De Haan contact kreeg met Kees van Wonderen terwijl Johhny Jansen nog trainer was. Bij de aanstelling van Van Wonderen zei De Haan intern dat het ?offici?le? contact een dag na het ontslag van Jansen plaatsvond. Met andere woorden: officieus was er al veel eerder gesproken. Ook bij de aanstelling van Paul Simonis liet De Haan lang niks weten.   :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 19, 2022, 20:32:19
Mooi om te zien dat ze daar het stadion voor zo'n belangrijke wedstrijd toch weer voor zo'n 60% kunnen vullen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 19, 2022, 20:53:18
Klein stukje gezien bij 1-2 maar zie nu net dat ze gewonnen hebben met 3-2 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op mei 19, 2022, 21:16:45
En weer een doelpunt in de allerlaatste seconden.
Hoe is het toch mogelijk.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op mei 19, 2022, 21:35:25
Ze vernederlandsen al aardig daar. Frans Duits als er gescoord wordt  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2022, 17:54:37
Ze hebben er dus helemaal niets aan gehad

Seizoenkaarten waren gratis aanwezig en stadion was halfleeg
Waarschijnlijk bonus moeten betalen voor behalen play offs
Weekje minder vakantie

:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op mei 22, 2022, 17:58:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2022, 17:54:37
Ze hebben er dus helemaal niets aan gehad

Seizoenkaarten waren gratis aanwezig en stadion was halfleeg
Waarschijnlijk bonus moeten betalen voor behalen play offs
Weekje minder vakantie

:_schater
dat bedoel ik nou? :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op mei 22, 2022, 19:14:31
Wat dat betreft hadden ze het beter wel kunnen halen, nog kortere voorbereiding en de eerste rondes kosten altijd meer dan dat het wat oplevert
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op mei 22, 2022, 19:15:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2022, 17:54:37
Ze hebben er dus helemaal niets aan gehad

Seizoenkaarten waren gratis aanwezig en stadion was halfleeg
Waarschijnlijk bonus moeten betalen voor behalen play offs
Weekje minder vakantie

:_schater

Vandaag op een Zondag zitten er bij AZ en Vitesse nog veel minder.
Als je kijkt naar eerdere seizoenen worden de play-offs wedstrijden voor Europees voetbal veel minder bezocht dan reguliere competitiewedstrijden
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: J.v.G. op juli 31, 2022, 19:18:38
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.
Must daar maar heen gaan..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op juli 31, 2022, 19:25:00
Citaat van: J.v.G. op juli 31, 2022, 19:18:38
Must daar maar heen gaan..

Zulk dom praat altiet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:33:45
Citaat van: J.v.G. op juli 31, 2022, 19:18:38
Must daar maar heen gaan..
knappe reactie van jou.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op juli 31, 2022, 19:49:02
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.
we gaan het zien kerel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op juli 31, 2022, 19:55:07
Citaat van: Treb op juli 31, 2022, 19:25:00
Zulk dom praat altiet.

Heeft anders wel gelijk!  :zucht
:R
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 31, 2022, 19:56:55
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.
Gezien de titel van dit forum zou ik het zelfs als ongepast willen beschrijven ?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: J.v.G. op juli 31, 2022, 20:12:21
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:33:45
knappe reactie van jou.
Citaat van: Treb op juli 31, 2022, 19:25:00
Zulk dom praat altiet.
Die DKV verheerlijking doest maar ergens anders..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Naastismis op juli 31, 2022, 20:59:48
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.

Klopt,die staan er prima op.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: justremco op juli 31, 2022, 21:00:21
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2022, 19:15:37
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat dkv heeft een mooie selectie samengesteld en zeker het middenveld.
En ze zijn ook niet eens klaar er komen nog genoeg spelers bij.

Al worden ze kampioen, het is en blijft een grafclub. Verder niet te veel aandacht aan besteden?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 31, 2022, 21:01:20
Citaat van: Eewal op juli 31, 2022, 19:49:02
we gaan het zien kerel.

:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Treb op juli 31, 2022, 21:16:21
Citaat van: J.v.G. op juli 31, 2022, 20:12:21
Die DKV verheerlijking doest maar ergens anders..

Zoek hulp
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2022, 21:30:34
Citaat van: Treb op juli 31, 2022, 21:16:21
Zoek hulp
haha daar hest wel punt kerel komt niet goed met hem.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 05, 2022, 22:05:37
Als dit hun niveau is voor dit seizoen dan is het niet veel
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 15, 2022, 12:01:51
Als zelfs de mascotte al ontslagen wordt.....  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op augustus 15, 2022, 12:03:25
En vreselijk zo'n trainer.
Vooral spelen om niet te verliezen met zijn 5-3-2 opstelling.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op augustus 15, 2022, 14:49:07
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 15, 2022, 12:01:51
Als zelfs de mascotte al ontslagen wordt.....  :_schater

Moet je voor de aardigheid die rechtszaak wat doorlezen (#heero) je lacht je kapot
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op augustus 15, 2022, 16:15:00
Ze moeten wel op de kleintjes letten daar :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: anderszchristian op augustus 16, 2022, 10:30:42
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/405933/sc-heerenveen-wekt-ergernis-bij-jacobs-strijden-tegen-degradatie/

Kenner die Rob Jacobs  ;)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op augustus 20, 2022, 18:46:14
Delfzijl,

Smijt je hem er direct weer af die stinkboer?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2022, 00:11:10
Hopsakee...en weg...
Zee... stuur pm in vervolg ben ik er eerder bij , bedankt. Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op augustus 28, 2022, 00:22:06
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2022, 00:11:10
Hopsakee...en weg...
Zee... stuur pm in vervolg ben ik er eerder bij , bedankt. Delfzijl/Cambuur.
:thumbsup ga ik volgende keer zeker doen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: gobo op september 10, 2022, 20:17:12
Ja, wat heerlijk. Kreeg na afgelopen weekend al commentaar van een dkv gezinde collega. Maar ik heb de appjes er net al aan besteed. Even de stand er in wrijven...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op september 10, 2022, 20:42:01
Noubals dit de opmars van Ajax is kunnen de onderste zeker de borst nat maken alvast...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 10, 2022, 20:43:18
Gelukkig hebben ze Noppert
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 14, 2022, 17:16:46


:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2022, 20:54:58
Mot die rommel hier???? :X
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: sjaak op september 28, 2022, 20:29:07
https://lc.nl/friesland/SC-Heerenveen-verzorgt-reanimatiecursussen-voor-supporters-27953148.html

Blieft er tenminste miskien nog wat 'zitten' daar. Man man man  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 29, 2022, 09:57:40
Citaat van: sjaak op september 28, 2022, 20:29:07
https://lc.nl/friesland/SC-Heerenveen-verzorgt-reanimatiecursussen-voor-supporters-27953148.html

Blieft er tenminste miskien nog wat 'zitten' daar. Man man man  :_schater :_schater :_schater

Op zich niks mis mee om mensen te leren reanimeren. En idd met een gemiddeld hoge leeftijd in het publiek kan het wel eens extra nuttig zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op september 29, 2022, 10:23:02
Citaat van: sjaak op september 28, 2022, 20:29:07
https://lc.nl/friesland/SC-Heerenveen-verzorgt-reanimatiecursussen-voor-supporters-27953148.html

Blieft er tenminste miskien nog wat 'zitten' daar. Man man man  :_schater :_schater :_schater
Je zal maar net diegene zijn die in het stadion een hartaanval krijgt.
Dan ben je blij dat er iemand dicht bij zit die weet wat je moet doen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 30, 2022, 08:19:42
https://lc.nl/friesland/heerenveen/Kantelpunt-voor-Sportstad-koopt-Heerenveen-alle-aandelen-27955925.html

Na de provincie hebben ze nu hulp van de gemeente nodig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op september 30, 2022, 09:46:01
Citaat van: hobbes op september 30, 2022, 08:19:42
https://lc.nl/friesland/heerenveen/Kantelpunt-voor-Sportstad-koopt-Heerenveen-alle-aandelen-27955925.html

Na de provincie hebben ze nu hulp van de gemeente nodig.

En de achterban blijft het maar ontkennen... "Alles met eigen vermogen hoor!"  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
 :0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op januari 11, 2023, 22:13:32
Citaat van: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
:0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
:_schater :O
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 11, 2023, 23:08:45
Citaat van: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
:0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
Foppe Fuckema maar even een bannetje geven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op januari 12, 2023, 10:53:50
Citaat van: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
:0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
[/quote

ach boerke het mem de luier krek verskjinne ,no dan kest do der wer tsjinoan mar wer een seizoen foar spek en beannen mei dwaan yn de eredifysje kampioen wurre sit er noait yn  helaas wurd er ek net degradearre mar jimme tiid komt nog wol en wa laket dan t hurdtst? :y no boerke mast dy no mar wer bezig halde mei dat troasteloze clupke fierder op wer lekker gloryhunte foar safier der glory is.............fierders binne jim een stel miegers jimme bin al wer ferjitten dat jim foar jimme eigen stadion wei slein binne omdat gurbe abe sikke en germ de cambuurmantsjes even underskat hienen........... no floppe  mast no mar wer efkes by mem oan t boarst   troasteloze mieger dyst bist  want no bist stoer mar at er een cambuurmantsje foar dy stjit sit t luierke samar wer fol............en fierders wol ik dy de boadskip meijaan dat clubleafde gjin divyzje kent

no flopke mast no mar een bantsje hewwe hjir op us forum wy rede t hjir wol sunder dy :rodekaart l0l l8l
online binne jim allegear stoer yn ljouwert sjuche  we noait n boer knikkendeknibbelmiegers 19 februaris mar s sjen hoe stoer at jimme binne gulend nei hus tink :zweep :zweep :y der is mar ien club knoopje dat mar efkes yn e earkes |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op januari 12, 2023, 11:01:30
Leuk verhaal maar geen tijd aan besteden. Exact waar je zegt. Zal voor altijd een middelmatige Eredivisie ploeg blijven die nergens voor speelt.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 02, 2023, 18:33:37
Commissaris Lodeweges van DKV naar 020 als assistent trainer. (zondag a.s. op de bank in Leeuwarden)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 02, 2023, 18:38:02
Citaat van: PePe op februari 02, 2023, 18:33:37
Commissaris Lodeweges van DKV naar 020 als assistent trainer. (zondag a.s. op de bank in Leeuwarden)
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op februari 02, 2023, 21:45:26
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2023, 18:38:02
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.

Ook dat is geen nieuws. Niet weer hier.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Gelderlander op februari 02, 2023, 22:31:00
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2023, 18:38:02
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 02, 2023, 23:08:46
Citaat van: Gelderlander op februari 02, 2023, 22:31:00
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam

Ah, Koos ook weer terug. Je eerste 3 posts beloven alvast weer veel goeds. Welkom :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 03, 2023, 09:04:01
Citaat van: Gelderlander op februari 02, 2023, 22:31:00
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam
Zeg Gelderse rookworst, ga jij eens heel snel terug naat de stampot.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2023, 10:30:24
Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2023, 09:04:01
Zeg Gelderse rookworst, ga jij eens heel snel terug naat de stampot.
:thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op februari 25, 2023, 23:19:17
Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op februari 26, 2023, 00:02:13
Citaat van: Destroyer op februari 25, 2023, 23:19:17
Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
Ja echt zo. 2x de derby verloren, en dik onderaan. Geen reden om te lachen lijkt me.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 26, 2023, 10:13:02
Nou ik kan er wel van genieten hoor dat ze weer dik verliezen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Dokkumer op februari 26, 2023, 12:41:42
Citaat van: Destroyer op februari 25, 2023, 23:19:17
Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
Dit dus..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: okkele op februari 26, 2023, 13:03:55
dit hele topic kan wat mij betreft wel verdwijnen.
gaat nergens over.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op juni 04, 2023, 22:54:51
Europees voetbal.  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op juni 04, 2023, 23:48:47
Citaat van: PePe op juni 04, 2023, 22:54:51
Europees voetbal.  :_schater
We kunnen beter naar onszelf kijken. Eredivisie is voor ons nog ver weg, laat staan meedoen om een Europees ticket.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2023, 18:23:09
Dkv krijgt ook voetbal les in de Kuip?.. :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op september 16, 2023, 18:48:37
Nog 1 keer verliezen en de trainer ligt eruit of misschien na dit weekend al...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op september 16, 2023, 18:51:20
Als je het over afbraakvoetbal hebt, die Van Wonderen kan er wel wat van he haha.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op september 28, 2023, 09:12:41
Jarenlang op te grote voet geleefd en gegokt op transfers,dat breekt ze nu op.

https://archive.ph/2023.09.28-053122/https://lc.nl/sport/SC-Heerenveen-sportief-en-financieel-in-nood-28664255.html
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 28, 2023, 10:43:38
Wat een puinhoop! Als de uitgaven zoveel groter zijn dan de inkomsten en betalingen vooruit worden geschoven moet het kaartenhuis vroeg of laat in elkaar zakken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op september 28, 2023, 10:52:35
Wat een zielige club is dit aan het worden zeg, eerst met hulp van de provincie een veel te groot stadion bouwen en nu ze wettelijke geen hulp meer mogen krijgen moet de huur ineens omlaag l8l.
Hopelijk houd de verhuurder zijn poot stijf  :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 11:40:32
Mooi nieuws laat de club maar mooi naar de bliksem gaan :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 11:41:58
Hoe kan je een begroting omhoog doen van 17.5 miljoen naar 19.1 miljoen  :?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 28, 2023, 11:47:58
In feite is dit de erfenis van de megalomanie van de jaren 90 en 00, waarin de hooibalen tot aan de hemel werden gestapeld. De club was in de ogen van veel Friese bestuurders de bakermat van succes. Het blijkt gewoon een hulpbehoevend bedrijf met een flinterdunne basis. Voltreffers op de transfermarkt en schimmige geldstromen konden dit circus al die tijd draaiende houden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 28, 2023, 12:01:56
Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2023, 11:41:58
Hoe kan je een begroting omhoog doen van 17.5 miljoen naar 19.1 miljoen  :?

Klopt ook weer geen ene reet van! Sponsors lopen nog steeds weg!
Als Henk terug komt en de sfeer wordt weer beter en het nieuwe stadion, kan dat wel eens het laatste zetje naar de afgrond zijn van DKV!  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 12:59:55
Citaat van: Galdiano op september 28, 2023, 12:01:56
Klopt ook weer geen ene reet van! Sponsors lopen nog steeds weg!
Als Henk terug komt en de sfeer wordt weer beter en het nieuwe stadion, kan dat wel eens het laatste zetje naar de afgrond zijn van DKV!  _O_
waar kan ik tekenen  :P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 13:01:57
En nu weer vragen bij de gemeente of provincie om geld.
En de verhuurder moet ook water bij de wijn doen nooit doen?..

Op voetbalprimeur staat het nu ook op en al die reacties heerlijk :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op september 28, 2023, 13:44:21
Citaat van: Viper op september 28, 2023, 11:47:58
In feite is dit de erfenis van de megalomanie van de jaren 90 en 00, waarin de hooibalen tot aan de hemel werden gestapeld. De club was in de ogen van veel Friese bestuurders de bakermat van succes. Het blijkt gewoon een hulpbehoevend bedrijf met een flinterdunne basis. Voltreffers op de transfermarkt en schimmige geldstromen konden dit circus al die tijd draaiende houden.

:_schater

Je zal er maar supporter toeschouwer van zijn...
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op september 28, 2023, 13:53:02
Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op september 28, 2023, 13:56:44
Citaat van: Viper op september 28, 2023, 13:53:02
Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.
Fantastisch samengevat
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op september 28, 2023, 13:57:14
 _O_ _O_ _O_

Daar zit geen woord Spaans bij  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op september 28, 2023, 14:01:45
Citaat van: Viper op september 28, 2023, 13:53:02
Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.

Kees gelooft nog in Wonderen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 14:12:50
Vipier heel mooi gedaan  :thumbsup ben heel trots op je ;)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2023, 14:31:47
Heracles/ SC Grunn scenario ligt in het verschiet.

Alleen komen zij niet snel terug
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2023, 16:12:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2023, 14:31:47
Heracles/ SC Grunn scenario ligt in het verschiet.

Alleen komen zij niet snel terug
zo ver is het nog niet Kuzmanovic  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op september 28, 2023, 19:25:47
Heerlijk stuk Viper. Beetje meer van dit soort ongein maakt het forum een stuk leuker :)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op september 28, 2023, 23:55:13
Financieel en sportief een puinhoop, straks komt Riemer vd Velde ook nog terug.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Stiens op september 29, 2023, 09:02:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1707425352690040875

Lekker sfeertje  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op september 29, 2023, 10:18:26
Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 09:02:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1707425352690040875

Lekker sfeertje  :_schater
altijd blij met alles wat fout gaat daar maar,

Dit gebeurt bij elke club op ieder niveau, zeker als het even wat minder gaat. Veel ophef om niks.


De financiele problemen daar zijn veel interessanter en mooier.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op september 29, 2023, 10:47:54
Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op september 29, 2023, 10:55:36
Citaat van: Galdiano op september 29, 2023, 10:47:54
Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.

Balk versiert er veel penalty's mee, dus zou dat niet gaan berispen.

Smit mag wel wat steviger duels aan gaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op september 29, 2023, 16:25:36
Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 09:02:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1707425352690040875

Lekker sfeertje  :_schater
nou je kunt aan alles merken is zit daar niet goed?.
Ik hoop dat het nog ff zo doorgaat  :thumbsup
Het bevalt me wel
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op september 29, 2023, 16:59:04
Citaat van: Galdiano op september 29, 2023, 10:47:54
Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.
Tss genieten van een trainer bij die club. Ik zou het niet durven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 01, 2023, 00:06:21
Hoe hebben ze gespeeld in Enschede?  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Citaat van: PePe op oktober 01, 2023, 00:06:21
Hoe hebben ze gespeeld in Enschede?  :_schater
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2023, 08:25:57
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen
Nee, wij staan er goed op  :insane
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op oktober 01, 2023, 09:08:24
Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2023, 08:25:57
Nee, wij staan er goed op  :insane

Cambuur kan en gaat groeien, terwijl daar de klad er eindelijk inkomt  :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2023, 14:17:45
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen
ik snap je wel Noppert in oranje en daarna was het Noppert voor Noppert na?..
Deze kerel kan niet keepen  :O
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 01, 2023, 16:56:15
Citaat van: oost op oktober 01, 2023, 09:08:24
Cambuur kan en gaat groeien, terwijl daar de klad er eindelijk inkomt  :y

Ze geloven nog steeds in wonderen  :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2023, 22:14:15
Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2023, 16:56:15
Ze geloven nog steeds in wonderen  :_schater
dat moeten ze mooi zo houden :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op oktober 01, 2023, 23:52:58
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen

Hij valt niet mee h?... Clubs stonden niet echt in de rij deze zomer. Iedereen ziet nu wel waarom. Is gewoon een overhypete, middelmatige keeper voor de Eredivisie.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 21, 2023, 23:03:14
AZ  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 21, 2023, 23:58:30
Is dat Ajax zo slecht is anders wist ik zeker na morgen middag nummer 16  :devil
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 22, 2023, 00:36:35
Citaat van: Mike SCC op oktober 01, 2023, 23:52:58
Hij valt niet mee h?... Clubs stonden niet echt in de rij deze zomer. Iedereen ziet nu wel waarom. Is gewoon een overhypete, middelmatige keeper voor de Eredivisie.
Mooi laten schutteren. Ik vermaak me wel met deze ballenvanger bij onze zuiderburen dertig kilometer lager?.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op oktober 22, 2023, 00:55:20
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 22, 2023, 00:36:35
Mooi laten schutteren. Ik vermaak me wel met deze ballenvanger bij onze zuiderburen dertig kilometer lager?.

:proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2023, 09:16:46
Kees van Wonderen mooi laten zitten het bevalt me prima?. :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Eewal op oktober 22, 2023, 09:34:01
Hebben jullie gezien hoe hoog we zelf staan?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op oktober 22, 2023, 09:43:41
Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 09:34:01
Hebben jullie gezien hoe hoog we zelf staan?

Dit ja. Eerst maar eens naar onszelf kijken.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2023, 09:52:07
Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 09:34:01
Hebben jullie gezien hoe hoog we zelf staan?
nou vertel :y waarom mogen wij niet genieten van dkv?.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op oktober 22, 2023, 09:55:50
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2023, 09:52:07
nou vertel :y waarom mogen wij niet genieten van dkv?.

Omdat we totaal niet in de positie zijn om onze zuiderburen uit te lachen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op oktober 22, 2023, 11:15:43
Je mag best zoeken naar lichtpuntjes in deze barre tijden, toch?  :koffie

Daarbij komt dat wij als club al een aantal jaren een stijgende lijn hebben ingezet om te groeien als club, daar waar het bij de zuiderburen juist alleen maar minder wordt. Met dat in het achterhoofd is de actuele stand juist genieten. Niet dat wij het zo goed doen, zeker niet, maar wij hebben dan tenminste nog een aardig perspectief  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 22, 2023, 12:08:38
En de titel van dit topic gaat deze keer niet over ons eigen tranendal. Ook wel es lekker. Het hoogmoedige mag er bij dkL best wel wat uit.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 22, 2023, 13:20:00
Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 09:34:01
Hebben jullie gezien hoe hoog we zelf staan?

Ja en? bij ons is de situatie toch heel anders voor de zoveelste keer. Wij spelen gewoon voor PO. Denk dat hun doel dat ook is maar lijkt iets minder florissant.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Destroyer op oktober 22, 2023, 13:21:02
Citaat van: Poetser op oktober 22, 2023, 09:55:50
Omdat we totaal niet in de positie zijn om onze zuiderburen uit te lachen.

Wij zijn altijd in de positie om hun uit te lachen. En dat hebben ze afgelopen decennia over hun eigen afgeroepen. Ik gun ze het slechtste.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 22, 2023, 13:24:39
Wordt nog spannend, naar het Abe of Johan stadion volgend seizoen
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 11:41:21
'WIJ MOETEN AF VAN ONS MEGA-TEKORT'

09.00 uur,
Vandaag

Door Reon Boeringa
Om duurzaam in de Eredivisie te blijven moet de financi?le huishouding van SC Heerenveen op de schop. Directeur Ferry de Haan (51) licht de uitdaging toe.

Het interview loopt op zijn einde als er een bekende gestalte in de deuropening verschijnt. Foppe de Haan neemt het gezelschap in zich op en richt zich dan in het Fries tot de directeur van SC Heerenveen: ?Moatst goed neitinke.? Om na een korte stilte geamuseerd te vervolgen: ?Dat begreep je toch wel, Ferry?? Goed nadenken. Daarmee vat de clubicoon van SC Heerenveen de kern. Ferry de Haan is namelijk sinds 1 juni jongstleden algemeen directeur van de Friese club, waar hij de twee seizoenen ervoor al actief was geweest als technisch manager. In zijn korte periode als algemeen directeur is De Haan al met een aantal uitdagende dossiers geconfronteerd, vooral van financi?le aard.

SC Heerenveen werkt al jaren met een tekort op de begroting. Daarin is het bepaald niet de enige Nederlandse club. Zelfs de vaderlandse top is voor het schrijven van zwarte cijfers afhankelijk van transferwinsten. Wat de situatie bij de Friezen onderscheidend maakt, is de grootte van dit tekort ten opzichte van de inkomsten en de geldmiddelen die voorhanden zijn. De laatst bekende jaarrekening (over het seizoen 2021/22) maakte bijvoorbeeld melding van een inkomstentotaal (netto-omzet) van 15,2 miljoen euro. Alleen overstegen de uitgaven deze inkomsten met meer dan een kwart, want het begrotingstekort bedroeg 5,6 miljoen.

Joey Veerman als speler van Heerenveen in actie tegen PSV (2020).
Om in de buurt te komen van zwarte cijfers, heeft SC Heerenveen elk jaar forse transferwinsten nodig. Lukt het de Friese club een jaar niet om vijf tot zes miljoen op te halen op de transfermarkt, dan kunnen er betalingsproblemen ontstaan. Het vrij opneembare geld van SC Heerenveen (liquide middelen) is ten aanzien van dit begrotingstekort namelijk gering. Aan het einde van het boekjaar 2021/22 was dit 4,9 miljoen. Met andere woorden: SC Heerenveen balanceert als het ware op een koord. Jarenlang ging dat goed, doordat grote verkopen van bijvoorbeeld Chidera Ejuke (CSKA Moskou), Joey Veerman (PSV) en Amin Sarr (Olympique Lyon) de begrotingstekorten afdekten en voor zwarte cijfers zorgden. Alleen is dit kalenderjaar gebleken hoe nijpend de situatie kan worden wanneer SC Heerenveen een jaar niet zou verkopen, of met een onverwachte tegenvaller te maken krijgt.

EJUKE
Directe oorzaak is de nasleep van de transfer van Ejuke. SC Heerenveen verkocht de Nigeriaanse linksbuiten in 2020 voor ruim twaalf miljoen euro aan CSKA Moskou. Zoals gebruikelijk werd overeengekomen dat de Russen die transfersom niet in een keer, maar in verschillende termijnen zouden overmaken. De eerste termijnen kwamen volgens afspraak in Friesland binnen, maar bij de laatste betaling ? 3,1 miljoen euro ging het mis. CSKA had deze in het voorjaar van 2022 moeten overboeken, maar is tot de dag van vandaag in gebreke gebleven.

Het missen van de Ejuke-miljoenen is dit kalenderjaar gaan knellen. Dusdanig, dat de bodem van de Friese geldkluis in de loop van dit seizoen zou worden bereikt, waardoor de club niet meer aan haar betalingsverplichtingen zou kunnen voldoen. SC Heerenveen onderving dit door betalingstermijnen die het nog tegoed had van PSV en Olympique Lyon voor Veerman en Sarr aan een bank te verkopen. Door het naar voren halen van deze inkomsten heeft de club genoeg vet op de botten voor het huidige seizoen. De Leeuwarder Courant publiceerde daar enkele weken geleden voor het eerst over. Het leidde bij de achterban tot een schrikreactie.

?En dat verbaasde mij dan weer?, vertelt Ferry de Haan in zijn kantoor in het Abe Lenstra Stadion. ?Omdat de kern van het verhaal volgens mij al een hele tijd bekend is, namelijk dat we met een flink tekort werken. Vervolgens komt de kwestie-Ejuke, wat je raakt in je liquiditeit. Er zijn weinig clubs die zomaar drie miljoen euro kunnen wegstrepen. Wat we willen doen is mensen informeren wat het missen van dat geld met ons doet, dat we nu heel scherp aan de wind moeten zeilen. Dat we een noodgreep hebben moeten doen door transfergelden naar voren te halen.?


De situatie heeft mensen ervan bewust gemaakt dat ??n missende steen het hele financi?le bouwwerk aan het wankelen kan brengen.

?Dat zou kunnen. Tegelijkertijd ben ik ook gewoon iemand die dingen direct benoemt, misschien directer dan men gewend is: dit is wat het is. We zijn nu gedekt voor het huidige seizoen en als het ons in de winter of volgend jaar lukt om een grote transfer te doen, zijn we dat voor het volgende seizoen ook weer. Alleen wil je niet steeds maar weer verkopen om de gaten te dichten. Het verkopen van spelers hoort bij de Nederlandse competitie en bij SC Heerenveen, alleen doe je dat idealiter vanuit een meer overwogen en gecontroleerde situatie. Niet uit de noodzaak dat je een mega-gat hebt om te vullen, zoals nu het geval is. Daar moeten we van af.?

'Het verkopen van spelers kan je ?businessmodel zijn, maar het moet niet een middel zijn om je hoofd boven water te houden, wat het nu te veel is'

Het huidige huishoudboekje van SC Heerenveen is niet duurzaam?

?Dat is in feite wat ik zeg. Dat willen we niet meer, je moet niet op transfers blijven gokken. Het verkopen van spelers kan je businessmodel zijn, maar het moet niet een middel zijn om je hoofd boven water te houden, wat het nu te veel is. Ieder jaar een goede transfer doen is prima, het heeft bovendien een aantrekkingskracht op jonge spelers, die zien dat ze bij Heerenveen beter worden en daarna tegen normale voorwaarden een mooie stap kunnen maken. Alleen wil je dat soort keuzes als club weloverwogen kunnen maken, in lijn met je sportieve ambities. Dat gaat nu niet. Nu verkopen we omdat we m??ten.?

Het door u geschetste mega-gat bedraagt circa zes miljoen euro. Hoe denkt u dat te gaan verkleinen?

?De nieuwe televisiedeal maakt het vanaf medio 2025 in elk geval een stukje makkelijker. Dat is niet mijn verdienste, maar het is een beetje geluk dat we goed kunnen gebruiken. Misschien dat we door naar ons uitgavenpatroon te kijken een beetje kunnen bezuinigen, maar niet veel, want in schaven zit de oplossing niet in mijn ogen. Het zit hem er vooral in dat we meer inkomsten moeten gaan genereren en daartoe zijn we op dit moment bepaald niet overbemand. Sterker nog: commercieel gezien zijn we als organisatie vrij smal. SC Heerenveen geldt als de club van Friesland en ik denk dat we daar veel meer uit kunnen en moeten halen.?

?Daarnaast zijn onze huisvestingslasten (2,4 miljoen plus onderhoudskosten, red.) een belangrijke factor. Een verlaging daarvan kan substantieel bijdragen aan een oplossing. Daar zijn we al een hele tijd over in gesprek en ik heb het idee dat we nu in een fase zitten waarin we ergens naartoe gaan. Een bedrag kan ik niet noemen, want ik wil geen verwachtingen wekken en ik zou dat ook niet netjes vinden richting de mensen met wie we om tafel zitten, maar ik heb het gevoel dat er een beslissing ten gunste van ons gaat vallen. Bij alle partijen is het besef dat er iets moet gebeuren, als we op een duurzame manier met elkaar de toekomst in willen.?

Streeft u naar een sluitende begroting, of is een kleiner jaarlijks tekort acceptabel?

?Toen ik hier kwam lag er een beleidsplan, met het idee het tekort in stappen af te bouwen van min zes miljoen naar min twee miljoen. In mijn ogen is een vertrekpunt tussen de nul en min twee miljoen acceptabel. Het liefst begroot je natuurlijk helemaal met zwarte cijfers, op nul, maar in ogenschouw nemende waar we vandaan komen, is dat nog niet re?el. Tussen de nul en min twee miljoen kan, ik denk dat we dat gaan bereiken.?

Dat klinkt ambitieus. Ten opzichte van de huidige situatie zult u een verschil van vijf miljoen moeten goedmaken.

?Ik denk dat er voldoende mogelijkheden liggen. Qua toeschouwersaantallen zijn we nu de vijfde club van Nederland, dus we hebben niet te klagen. Tegelijkertijd kan en moet de bezettingsgraad van ons stadion omhoog. We zien van jaar tot jaar een stijging in seizoenkaarthouders en zonder de illusie te hebben dat ons stadion elke twee weken vol zal zitten, denk ik dat er nog veel rek in zit. De tijden van rumoer bij deze club zijn geweest, mensen willen weer bij SC Heerenveen horen. We gaan met zijn allen een nieuwe richting in en ik hoop dat de Friezen daar onderdeel van willen zijn. Daarnaast zie ik ook commercieel mogelijkheden voor groei. In tijden van corona hebben een hoop grote partners hun contracten aangepast en verlengd. Daar zijn we ze dankbaar voor, maar er zijn wel nieuwe tijden aangebroken. Er gaat een moment komen dat we andere voorwaarden moeten bespreken. Dat kan behoorlijk wat opleveren. Dan zeg ik: vijf miljoen compenseren is re?el.?


U bent zeker niet de eerste directeur die op gebied van toeschouwers en commercie veel kansen ziet. Uw voorgangers slaagden er echter niet in noemenswaardige stappen te maken. Waarom gaat het u wel lukken?

?Het liefst had ik je nu alles zwart op wit kunnen geven. Van: op die en die datum hebben we dit, daarna groeien we op de volgende datum naar dat bedrag. Zo werkt het alleen niet. Tegelijkertijd weten we wel heel goed waar we momenteel mee bezig zijn, qua verlaging van de lasten ?n verhoging van de omzet. Ik ben niet iemand die zegt dat alles geweldig gaat terwijl dat niet zo is. Natuurlijk: we moeten onze plannen met zijn allen gaan waarmaken, maar ik zou me niet op deze manier uitspreken als ik niet zou geloven in de richting die we met zijn allen ingaan. Ik verkoop geen luchtkastelen. Om een voorbeeld te geven: over het lopende seizoen zitten we al op een begrotingstekort van 4,7 miljoen. We komen vanaf min zes, dus de eerste stap is gezet.?

Is het ook een afweging om terug te gaan in ambitieniveau en minder uit te geven aan spelers?

?Dat zou kunnen. Tegelijkertijd moeten we ervan doordrongen zijn dat de verschillen in de Eredivisie tussen plek zeven en vijftien heel erg klein zijn. Zit het een keer tegen, dan kun je daar zomaar eindigen. Er zijn zelfs voorbeelden van dat het nog slechter met je kan aflopen. Je moet er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren.?

U bedoelt: liever niet op spelers bezuinigen, uit vrees het volgende FC Groningen te worden?

?Die bezuinigden in hun degradatiejaar niet eens op spelers, maar dat is inderdaad wel wat ik bedoel. Je gaat in dat opzicht op zoek naar de juiste balans. We willen af van dat mega-tekort en houden alles kritisch tegen het licht. Qua aantallen spelers zijn we bijvoorbeeld al flink teruggegaan, want toen ik hier kwam eindigden we met een selectie van 29 man, terwijl het er nu 22 zijn. Het is trouwens niet zo dat we heel veel minder aan spelers uitgeven, we geven het vooral ? in onze ogen ? beter uit. Wat ik wil zeggen: we moeten waken afbreuk te doen aan het sportieve ambitieniveau. Dat brengt risico?s met zich mee.?

Tegelijkertijd kunt u met een Lidl-portemonnee niet naar de Albert Heijn blijven gaan.

?Wat niet kan, dat kan niet. Tegelijkertijd heeft SC Heerenveen met name in het buitenland nog een enorme aantrekkingskracht op spelers, als ik dat vergelijk met andere Nederlandse clubs. In mijn ogen moeten we die aantrekkingskracht blijven benutten.?

'Er zijn mensen die denken dat wij altijd maar moeten en kunnen kopen, maar zoals de zaken er nu voor staan, is dat komende winter in elk geval onmogelijk'

U heeft dit kalenderjaar drie spelers gekocht voor bedragen met zes nullen. Is dat gezien de financi?le realiteit nog verantwoord in de toekomst?

?Misschien wel niet. Er zijn mensen die denken dat wij altijd maar moeten en kunnen kopen, maar zoals de zaken er nu voor staan, is dat komende winter in elk geval onmogelijk. Het is voor ons altijd belangrijk om een bepaalde waarde op het veld te houden en dat soort spelers kost vaak geld. Mocht het zo zijn dat we in de toekomst weer een aantal mooie transfers doen, dan ontstaat er mogelijk weer een potje waar vanuit we spelers kunnen kopen. Maar dit is een terecht punt.?

Terug naar waar we het gesprek begonnen: Ejuke. De FIFA heeft jullie in het gelijk gesteld en zegt dat CSKA moet betalen. Wat is nu de status?

?Dat er nog een verschil zit tussen je gelijk krijgen en je geld krijgen. CSKA heeft bezwaar aangetekend en is naar het CAS gestapt, wanneer zij uitspraak doen is ons nog niet bekend. Wij verwachten dat ook het CAS in ons voordeel zal beslissen, maar zelfs daarna is het nog de vraag of we ons geld gaan krijgen. De precieze beroepsgronden van CSKA kennen we niet. Ze zouden kunnen zeggen dat ze Ejuke amper hebben kunnen gebruiken, omdat hij gebruik heeft gemaakt van de regelgeving die het gedurende de oorlog in Oekra?ne mogelijk maakt ergens anders te spelen. Alleen hebben wij daar geen boodschap aan. De deal tussen ons en CSKA is natuurlijk ruim voor die inval gesloten en zij bezitten nog altijd Ejukes transferrechten. Wij hebben recht op ons geld.?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op oktober 26, 2023, 14:50:42
Dus in perspectief: Wij zoeken eenmalig naar 5 miljoen euro, daar jaarlijks 5 miljoen euro.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: CambuurAmersfoort op oktober 26, 2023, 22:23:35
En met het dramatische seizoen dat ze voorlopig spelen zal de kans dat er interesse voor hun spelers voor grote bedragen is nihil zijn...
Met een beetje geluk zal de komst van ons nieuwe stadion op sponsor gebied ook een klap bij ze opleveren...
We moeten zo snel mogelijk terug naar de ere want de komende 3-4 jaar is er de kans om enorm in te lopen op dkv!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op oktober 26, 2023, 22:26:24
Wat zou het mooi zijn als ze zo laag blijven staan.
En dat we ze treffen in de nacompetitie
En hun op die manier laatste zetje geven.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op oktober 26, 2023, 22:47:54
Laaste duel in ons oude stadion tegen boeren  ;)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op oktober 27, 2023, 17:27:58
Nooit weer DKV.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op oktober 27, 2023, 18:03:02
Citaat van: PePe op oktober 27, 2023, 17:27:58
Nooit weer DKV.
Kan zo maar hoor als we beiden de bekerronde doorkomen.  8)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op december 05, 2023, 11:56:01
financieel zinkend skip :y :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op december 06, 2023, 08:49:51
Citaat van: nee,wel? op december 05, 2023, 11:56:01
financieel zinkend skip :y :thumbsup
heb ik wat gemist :?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op december 06, 2023, 09:16:11
Laatste podcast van Omrop maar even beluisteren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op december 06, 2023, 13:19:24
Citaat van: Specuveter op december 06, 2023, 09:16:11
Laatste podcast van Omrop maar even beluisteren.
kan hier niet gewoon gemeld worden wat er is?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op december 06, 2023, 13:23:54
Schijnt gewoon verhaal van Geert Jelle de Vries te zijn. Niet echt onderbouwd verhaal dus.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Andy King op december 06, 2023, 13:31:28
Citaat van: zeewolde op december 06, 2023, 13:23:54
Schijnt gewoon verhaal van Geert Jelle de Vries te zijn. Niet echt onderbouwd verhaal dus.

Nou... Dan moet je het echt even beluisteren. Onderbouwing = Sportstad.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: papier op december 06, 2023, 13:47:59
Citaat van: Andy King op december 06, 2023, 13:31:28
Nou... Dan moet je het echt even beluisteren. Onderbouwing = Sportstad.

Dat is inderdaad een bijzondere constructie. Voor de niet luisteraars, het betreft het volgende:
1. het 'kapitaal' van Heerenveen zit in stenen (aldus De Boer), dit is in de vorm van een aandeel in Sportstad
2. een hoge kostenpost van Heerenveen is de stadionhuur, als zij de huur willen verlagen veranderd de financi?le positie van sportstad wat logischerwijs minder aantrekkelijke aandelen betekent en dus wordt het aandeel in sportstad minder waard.

Ik heb een boel aan te merken op de financiering van ons stadion op dit moment maar de uiteindelijke constructie lijkt me gezonder en wenselijker dan de situatie in Heerenveen of bijvoorbeeld Arnhem.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op december 06, 2023, 14:43:35
Dat Sportstad is een blok aan hun been. :proost
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op december 06, 2023, 16:30:56
Citaat van: Specuveter op december 06, 2023, 14:43:35
Dat Sportstad is een blok aan hun been. :proost

Als je je het sportstad noemt ipv Sportdorp vraag je er ook om.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 20:07:15
De boefjes van dkv op de vuist met Twente supporters?.
:_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: hobbes op december 21, 2023, 21:09:11
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 20:07:15
De boefjes van dkv op de vuist met Twente supporters?.
:_schater

Werd er met thermos kannen gegooid?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op december 25, 2023, 07:30:54
Citaat van: hobbes op december 21, 2023, 21:09:11
Werd er met thermos kannen gegooid?

met koekjes en droge wust :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op december 25, 2023, 20:19:11
Haha en ondertussen gelooft de meerderheid van Friesland nog steeds dat dkv enkel uit zachtaardig volk bestaat. Grappig dat de LC er niet vol mee staat maar als Cambuur wat flikt is het allemaal een drama. Achja
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 11, 2024, 19:16:02
Volgens de media wil de hoofdsponsor stoppen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 11, 2024, 20:36:24
Citaat van: PePe op januari 11, 2024, 19:16:02
Volgens de media wil de hoofdsponsor stoppen.
klopt is gisteren bekend gemaakt
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 11, 2024, 21:07:15
 _O_
Citaat van: Noordcambuur op januari 11, 2024, 20:36:24
klopt is gisteren bekend gemaakt
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op januari 12, 2024, 10:09:03
vast wel weer een no no bedrijf/organisatie die daarin st (tr) apt :_spank :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 14, 2024, 15:03:32
Gras polletje.  _O_
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op januari 14, 2024, 15:39:10
zou mooi zijn dat de staartploegen die de aansluiting hebben wat wedstrijden gaan winnen en dkv een verlies serie dan staan ze zo weer op een plekje wat recht geeft op nacompetitie.......

dan zou een mooier afscheid van ons stadion niet kunnen zijn dan de nacompetitie finale ins ons voordeel thuis te beslechten tegen dkv :y |:) |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op januari 15, 2024, 15:32:22
Citaat van: PePe op januari 15, 2024, 13:55:10
Ik denk dat we dan voor een grotere capaciteit moeten gaan, ballen in het nieuwe stadion!!

of inderdaad een prachtige opening van ons nieuwe stadion het noodlot van die boeren te bezegelen :y :proost |:) :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Specuveter op januari 28, 2024, 12:38:56
Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: zeewolde op januari 28, 2024, 12:41:07
Citaat van: Specuveter op januari 28, 2024, 12:38:56
Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.
espn wist het al wel flink te draaien dat het aan Cambuur supporters ligt. Knap staaltje journalistiek weer :(
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 28, 2024, 13:01:05
Citaat van: Specuveter op januari 28, 2024, 12:38:56
Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.

Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2024, 13:10:21
Citaat van: PePe op januari 28, 2024, 13:01:05
Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?
klopt was een bus combi.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: NRG op januari 28, 2024, 13:13:04
Citaat van: PePe op januari 28, 2024, 13:01:05
Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?

Kan het me ook niet voorstellen, maar als het echt zo zou zijn ben je wel heel triest bezig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: weestwel op januari 28, 2024, 13:52:37
Vorige keer vuurwerk op het veld in Alkmaar door huhveen supporters, nu vuurwerk op het veld in dkv door supporters uit Alkmaar, meer niet.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2024, 14:08:29
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2024, 13:10:21
klopt was een bus combi.

Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2024, 14:10:29
Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2024, 14:08:29
Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.
daar zijn ze heel goed in h? de media  8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2024, 14:26:45
Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2024, 14:08:29
Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.
Zijn ook jonkjes die bij ons al een verbod hebben...en kunnen daar vrij anoniem ellende veroorzaken..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Hirsch op januari 28, 2024, 16:47:58
Hoe dan ook zou mooi zijn als we ons bij Cambuur op unieke wijze kunnen onderscheiden van andere clubs. In te zien dat daar waarde te behalen valt en niet door allemaal te denken dat we in de zwarte capuchon rivaliteit moeten bevechten. Focus op onszelf en die ?gouden toekomst?.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op januari 28, 2024, 17:04:07
Ik vind dat hele AZ-Cambuur bromance wel zo'n verschrikkelijke kneuzenkermis.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Leovardia op januari 28, 2024, 17:09:12
Citaat van: Poetser op januari 28, 2024, 17:04:07
Ik vind dat hele AZ-Cambuur bromance wel zo'n verschrikkelijke kneuzenkermis.

Eens. Afgelopen donderdag wist een klein aantal lieden zelfs een Ben side liedje aan te heffen in de bus naar Utrecht. Werd wat van gezegd en was derhalve dan ook snel aflopen. Maar die jonkjes? het is heel, heel zielig.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 13, 2024, 10:18:21
Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2024, 11:49:07
Citaat van: PePe op februari 13, 2024, 10:18:21
Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)
Die dikke vette Marten de Moes is alleen een sneue supporter van dat DKV en zal nooit een volwaardig sportverslaggever kunnen zijn. Hij heeft zo'n hekel aan onze club en probeert dit op allerlei manieren te uiteren.
Maar hij zal mjij nooit kunnen overtreffen in de mate waarin ik hem de grootste oetlul van het Noordelijk halfrond vind.


Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op februari 14, 2024, 11:40:59
Met onmiddellijke ingang uit de Sportcast verwijderen, als je als sportverslaggever niet objectief kunt blijven!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: EdsjeSCC op februari 14, 2024, 11:51:36
Toch mooi als je je ergens lekker aan kan ergeren
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Andy King op februari 14, 2024, 12:00:26
Citaat van: PePe op februari 13, 2024, 10:18:21
Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)

Ach, lekker laten lullen. Gewoon DKV-angst en -jaloezie. Ard de Graaf en Geert van tuinen pareerden deze opmerking trouwens heel goed.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Bankzitter op februari 14, 2024, 20:08:41
Ach, die sportcast heeft best amusementswaarde maar met onafhankelijke journalistiek heeft het helemaal niets te maken.
Die de Vries zette vooral zichzelf enorm voor schut.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op februari 14, 2024, 20:31:37
?IKEA-doos?, noemt hij het. Typisch taalgebruik uit het DKV-kamp. Je zou dit nog kunnen zeggen over het stadion van PEC, dat niet opvalt tussen de omringende bebouwing, maar ons nieuwe stadion is een eyecatcher. Met open hoeken die het geheel veel speelser maken, geel-blauwe accenten, zijtrappen en bruggen, goede lichtmasten, een redelijke hoogte en veel variatie. Jaloezie? Het zou zomaar kunnen.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: papier op februari 14, 2024, 22:50:32
Net als hem ben ik ook wel gecharmeerd van oude troep. Een Eagles scenario had ik ook veel liever gezien dan het scenario waar we nu in zitten. Helaas hebben we die glazen 20-25 jaar geleden al ingegooid. Voor een nieuwe stadion is het niet gek wat we krijgen, al had ik die hoeken liever helemaal open gezien (zonder die lamellen zegmaar).

Los van z'n clubvoorkeur vind ik de stem en houding van De Vries vooral vrij negatief. Lijkt me geen fijne gast op een feestje. Overigens ook niet als je zelf voor Heerenveen bent. Hij komt nogal eigenwijs en pedant over. Redelijk in mijn allergie zone.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Stiens op februari 15, 2024, 10:29:10
Sportcast ook maar even geluisterd. Wat een naar mannetje die Roelof, klinkt als pure jaloezie. Zo te horen irriteert Ard zich ook mateloos aan die fantast.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: nee,wel? op februari 15, 2024, 14:22:10
`dan op een maandag daar maar s voor de deur zitte at hun sportcast erop zit.....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Viper op maart 17, 2024, 19:19:38
Het imago ?knuffelclub? kan nu wel defintief door de papierversnipperaar. ?Terrorboeren? of ?tokkieboeren? zijn treffender.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2024, 19:43:14
Citaat van: Viper op maart 17, 2024, 19:19:38
Het imago ?knuffelclub? kan nu wel defintief door de papierversnipperaar. ?Terrorboeren? of ?tokkieboeren? zijn treffender.
jeetje wat daar gebeurde in die boerenstal doorgesnuifde boeren op de vuist met de Feijenoord supporters 8P
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: oost op maart 17, 2024, 22:06:29
Dat knuffel imago wordt al jaren  door de lc en fd hooghouden. De meeste mensen weten ondertussen wel beter
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op maart 17, 2024, 22:15:10
Volgens mij is daar echt een tweedeling aan het ontstaan tussen de gebruikelijke bejaarde, grijze en tamme toeschouwers en de groeiende groep tokkies uit Akkrum met een agressieprobleem.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 09:12:59
Citaat van: Mike SCC op maart 17, 2024, 22:15:10
Volgens mij is daar echt een tweedeling aan het ontstaan tussen de gebruikelijke bejaarde, grijze en tamme toeschouwers en de groeiende groep tokkies uit Akkrum met een agressieprobleem.
Ach, iedere club heeft een groepje zwaar gestoorden die iedere keer voor problemen zorgt.
Dus ook die vereniging in dat dorp verder op.
Maar ik kan je geruststellen dat er ook genoeg bezoekers van die vee stal net zo normaal is als die bij onze mooie hoofdstedelijke volksclub.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:41:30
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 09:12:59
Ach, iedere club heeft een groepje zwaar gestoorden die iedere keer voor problemen zorgt.
Dus ook die vereniging in dat dorp verder op.
Maar ik kan je geruststellen dat er ook genoeg bezoekers van die vee stal net zo normaal is als die bij onze mooie hoofdstedelijke volksclub.
Normale dkv supporters, bestaan die?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op maart 18, 2024, 16:51:43
Jullie bedoelen die 200 Gurbes en Douwes die niet door een hekje met 5 stewards kwamen en die door drie Feyenoorders naar beneden werden gemept?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:32:28
Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:41:30
Normale dkv supporters, bestaan die?
Zeker net als bij ons.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:54:36
Citaat van: Poetser op maart 18, 2024, 16:51:43
Jullie bedoelen die 200 Gurbes en Douwes die niet door een hekje met 5 stewards kwamen en die door drie Feyenoorders naar beneden werden gemept?
Zeer waarschijnlijk hebben ze ook een jonge medesupporter aangevallen die dkv supporters :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:55:19
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:32:28
Zeker net als bij ons.
Kan ik me niet voorstellen. Ik heb dan ook geen contact met die lui.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Poetser op maart 19, 2024, 06:21:05
Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:55:19
Kan ik me niet voorstellen. Ik heb dan ook geen contact met die lui.

Een van m'n beste vrienden het daar een seizoenkaart

Dat kortzichtige gedoe.  :_schater

Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:54:36
Zeer waarschijnlijk hebben ze ook een jonge medesupporter aangevallen die dkv supporters :rodekaart

Dat is wel kwalijk ja
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op maart 19, 2024, 10:03:39
Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:41:30
Normale dkv supporters, bestaan die?

Nee. Een normale voetbalsupporter rijdt 30 kilometer door om een echte volksclub te kijken ipv een omhooggevallen gesubsidieerde conceptclub met een gestolen identiteit en totaal gebrek aan cult en sfeer.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2024, 13:01:58
Citaat van: Mike SCC op maart 19, 2024, 10:03:39
Nee. Een normale voetbalsupporter rijdt 30 kilometer door om een echte volksclub te kijken ipv een omhooggevallen gesubsidieerde conceptclub met een gestolen identiteit en totaal gebrek aan cult en sfeer.
Nou alles wat jij benoemt uitgezondrrd de gestolen identiteit is ook op onze Volksclub van toepassing. :zweep
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Mike SCC op maart 19, 2024, 13:18:08
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2024, 13:01:58
Nou alles wat jij benoemt uitgezondrrd de gestolen identiteit is ook op onze Volksclub van toepassing. :zweep

Kom op zeg  :rodekaart
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 28, 2025, 19:24:05
Is Rik Reinsma een DKV fan? Hij zat afgelopen zondag naast Flap bij de wedstrijd Grun - Dkv.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2025, 19:38:47
Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 19:24:05
Is Rik Reinsma een DKV fan? Hij zat afgelopen zondag naast Flap bij de wedstrijd Grun - Dkv.
Wat is het probleem dat een assistent trainer een wedstrijd bezoekt met een vriend? Dat er mensen zijn die er van alles bij fantaseren is ronduit sneu..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 30, 2025, 17:37:52
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 19:38:47
Wat is het probleem dat een assistent trainer een wedstrijd bezoekt met een vriend? Dat er mensen zijn die er van alles bij fantaseren is ronduit sneu..

Ik stel een vraag, en jij begint te fantaseren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 18:19:59
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 17:37:52
Ik stel een vraag, en jij begint te fantaseren.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik zou als ik jou was eerst een poging wagen om beter te lezen voor je bijdehand gaat doen....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 30, 2025, 20:46:02
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 18:19:59
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik zou als ik jou was eerst een poging wagen om beter te lezen voor je bijdehand gaat doen....

Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2025, 22:30:09
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 20:46:02
Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.

Hij is ??n van de beste vrienden van Vlap. Laatst nog samen op voetbaltrip geweest naar Londen.
Of die een sk heeft gehad bij die boeren weet ik niet zeker. Maar die geluiden hoor ik wel.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2025, 23:59:26
Bekrompen gedoe hier.....
Ook ik heb een beste vriend, hij is voor de plaatselijke Fc. Ik pik af en toe daar ook een wedstrijdje mee.
Ik wordt ook blij van een amateur potje hier en daar.
Heb al jaaren seisoenkaarten Cambuur.
Vanaf de oude knipkaarten, wie kent ze nog. Net als bij de NS.
Knipje en je mocht er in.
Moraal van het verhaal, laat een ieder toch met rust. Kijk lekker voetbal waar je wilt. Club liefde zit in je.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: PePe op januari 31, 2025, 00:01:35
Citaat van: Galdiano op januari 30, 2025, 22:30:09
Hij is ??n van de beste vrienden van Vlap. Laatst nog samen op voetbaltrip geweest naar Londen.
Of die een sk heeft gehad bij die boeren weet ik niet zeker. Maar die geluiden hoor ik wel.

Dit is een inhoudelijk antwoordt op mijn vraag.
Zo kunnen we elkaar informeren.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 00:41:38
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 20:46:02
Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.
ga maar lekker door met je domme vragen en dito reactie, had al geen hoge pet van je op, maar nu ga je voor mij op zwart..
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Zuid1991 op januari 31, 2025, 07:32:45
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 00:41:38
ga maar lekker door met je domme vragen en dito reactie, had al geen hoge pet van je op, maar nu ga je voor mij op zwart..
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier soms goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 09:48:14
Citaat van: Zuid1991 op januari 31, 2025, 07:32:45
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)
:_schater :zucht
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 10:00:56
Citaat van: Zuid1991 op januari 31, 2025, 07:32:45
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier soms goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)
Zuid1991 goed verwoord  :thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 10:08:44
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 10:00:56
Zuid1991 goed verwoord  :thumbsup
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Zuid1991 op januari 31, 2025, 10:30:52
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 10:08:44
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
Je kunt het eens of oneens zijn hier. Daar is een forum voor.
Maar doe het met respect als je reageert op een bericht van een ander.
Je kunt betweterig overkomen hier, daar is niks mis mee.
Maar doe het volwassen, de toon maakt de muziek, dat is mijn mening.
Fijne matchday  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 11:03:46
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 10:08:44
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
fijne dag Grijskijkert en we hopen op 3 punten  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Huizen op januari 31, 2025, 11:10:25
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 11:03:46
fijne dag Grijskijkert en we hopen op 3 punten  |:)

Zekerssssssssssssssssss!!!!!!!!!
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Derkx R.H. op februari 08, 2026, 07:20:18
(https://pbs.twimg.com/media/HAlPiFBWcAAKSHq?format=jpg&name=small) De rest van nederland krijgt het ook door... :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2026, 09:54:42
Hahaha geweldig het was zeker niet goed van de week eerst PSV en gisteren Twente mooi zo doorgaan.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op februari 08, 2026, 10:51:51
Zullen we eerst maar promoveren en het zelf waarmaken?
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Vlampiep op februari 08, 2026, 10:54:49
Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Derkx R.H. op februari 08, 2026, 10:55:53
Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 10:51:51
Zullen we eerst maar promoveren en het zelf waarmaken?
Hoe of waar wij als Cambuur ook spelen, een grijze muis zullen we nooit zijn! |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: papier op februari 08, 2026, 13:09:53
Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2026, 10:54:49
Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater

Nee hoor. En volgens mij spelen ze al een stuk beter dan vorig seizoen onder misschien wel de slechtste coach ooit daar. Waar ze overigens nog geld aan over hebben gehouden ook.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op februari 08, 2026, 13:43:14
Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2026, 10:54:49
Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater

Tuurlijk degraderen hun niet.
Maar we kunnen beter met onszelf bezig zijn en zorgen dat we promoveren  |:)
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2026, 14:26:34
Citaat van: fred op februari 08, 2026, 13:43:14
Tuurlijk degraderen hun niet.
Maar we kunnen beter met onszelf bezig zijn en zorgen dat we promoveren  |:)
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: fred op februari 08, 2026, 14:27:37
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 14:26:34
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y
Ik geniet alleen van onze geel blauwe trots. De rest kan mij gestolen worden.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Korezev op februari 08, 2026, 14:58:11
Citaat van: papier op februari 08, 2026, 13:09:53
Nee hoor. En volgens mij spelen ze al een stuk beter dan vorig seizoen onder misschien wel de slechtste coach ooit daar. Waar ze overigens nog geld aan over hebben gehouden ook.
Die van Persie is een schandvlek voor het trainerscorps
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Korezev op februari 08, 2026, 14:59:08
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 14:26:34
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y
Haal ze eerst maar eens in..............................
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2026, 16:36:13
Citaat van: fred op februari 08, 2026, 14:27:37
Ik geniet alleen van onze geel blauwe trots. De rest kan mij gestolen worden.
:thumbsup
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2026, 16:40:30
Citaat van: Korezev op februari 08, 2026, 14:59:08
Haal ze eerst maar eens in..............................
nou wij hebben grote stappen gemaakt b.v. met de jeugdelftallen zijn we hun al voorbij.
Met de toeschouwers aantallen maken we ook grote stappen van 10.000 naar 13.500.
En het kan alleen maar verder groeien misschien volgend seizoen al.
Sponsoren groeit ook verder en verder.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Inferno-058 op februari 08, 2026, 18:10:44
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 16:40:30
nou wij hebben grote stappen gemaakt b.v. met de jeugdelftallen zijn we hun al voorbij.
Met de toeschouwers aantallen maken we ook grote stappen van 10.000 naar 13.500.
En het kan alleen maar verder groeien misschien volgend seizoen al.
Sponsoren groeit ook verder en verder.
We hebben zeker stappen gemaakt maar zitten nog niet op het niveau van dkv. Realistisch blijven
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2026, 18:19:06
Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 18:10:44
We hebben zeker stappen gemaakt maar zitten nog niet op het niveau van dkv. Realistisch blijven
ik heb dit ook niet gezegd dat we ze voorbij zijn.
Titel: Re: Ondergang dkv
Bericht door: mark1989 op februari 09, 2026, 00:53:45
Mochten we promoveren dan kan Cambuur zomaar een keer boven hun eindigen en dan is dat niet meer zoals in het verleden bijna onmogelijk.