Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2023, 09:04:01
Zeg Gelderse rookworst, ga jij eens heel snel terug naat de stampot.
:thumbsup

Destroyer

Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: Destroyer op februari 25, 2023, 23:19:17
Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
Ja echt zo. 2x de derby verloren, en dik onderaan. Geen reden om te lachen lijkt me.

Noordcambuur

Nou ik kan er wel van genieten hoor dat ze weer dik verliezen.

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op februari 25, 2023, 23:19:17
Ja echt om te lachen. Denk dat we eerst onze eigen zorgen maar op moeten lossen.
Dit dus..
De echte, dat lees je :devil

okkele

dit hele topic kan wat mij betreft wel verdwijnen.
gaat nergens over.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Europees voetbal.  :_schater

Inferno-058

Citaat van: PePe op juni 04, 2023, 22:54:51
Europees voetbal.  :_schater
We kunnen beter naar onszelf kijken. Eredivisie is voor ons nog ver weg, laat staan meedoen om een Europees ticket.

Noordcambuur

Dkv krijgt ook voetbal les in de Kuip?.. :thumbsup

Destroyer

Nog 1 keer verliezen en de trainer ligt eruit of misschien na dit weekend al...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mike SCC

Als je het over afbraakvoetbal hebt, die Van Wonderen kan er wel wat van he haha.

hobbes

Jarenlang op te grote voet geleefd en gegokt op transfers,dat breekt ze nu op.

https://archive.ph/2023.09.28-053122/https://lc.nl/sport/SC-Heerenveen-sportief-en-financieel-in-nood-28664255.html

Viper

Wat een puinhoop! Als de uitgaven zoveel groter zijn dan de inkomsten en betalingen vooruit worden geschoven moet het kaartenhuis vroeg of laat in elkaar zakken.

oost

Wat een zielige club is dit aan het worden zeg, eerst met hulp van de provincie een veel te groot stadion bouwen en nu ze wettelijke geen hulp meer mogen krijgen moet de huur ineens omlaag l8l.
Hopelijk houd de verhuurder zijn poot stijf  :proost

Noordcambuur

Mooi nieuws laat de club maar mooi naar de bliksem gaan :thumbsup