Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#285
Citaat van: Shar op oktober 22, 2015, 06:45:42
Totaal niet relevant. Nieuwe trainer moet Fries en Scandinavisch beheersen, andere talen zijn ze totaal niet van op de hoogte.

ik denk wel dat je meer aan Engels hebt. maar goed boeit me verder ook niet, ik denk wel dat t voor hun lastig wordt om een trainer te vinden, want wie wil een club leiden waar onrust heerst. kom je wel uit bij clubloze trainers dan denk ik. dan nog zullen er maar weinig trainers zijn die erin willen stappen.

Dokkumer

Citaat van: PePe op oktober 22, 2015, 23:04:07
Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater
Tja wat wil je ook met al die jonge jongetjes in de selectie. Daar kan een pastoor moeilijk van afblijven is de ervaring :devil

Voorstopper

Judas Bijker zijn nieuwe positie is voor eerst de bank.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/286143/de-haan-gooit-flink-het-roer-om-bij-heerenveen/

Nog even en hij heeft een stoeltje op de tribune, daar waar hij ooit begonnen is :)

Spine


Utekleitrokken

Citaat van: Voorstopper op oktober 23, 2015, 14:15:50
Judas Bijker zijn nieuwe positie is voor eerst de bank.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/286143/de-haan-gooit-flink-het-roer-om-bij-heerenveen/

Nog even en hij heeft een stoeltje op de tribune, daar waar hij ooit begonnen is :)

Dit is echt kut. Hoop dat die schooier tegen ons wel weer erin staat. Ondermaatse voetballer die domme kaarten pakt  _O_

poelie-lwd

Citaat van: PePe op oktober 22, 2015, 23:04:07
Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater

Vooralsnog doen ze het met een ouderling  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

bok

dus dan asen ze ogbeche als de nieuwe trainer.

PePe

Volgens mij wordt hier ouderling Floppe bedoeld!!  :_schater

Marc S

Citaat van: PePe op oktober 23, 2015, 20:11:58
Volgens mij wordt hier ouderling Floppe bedoeld!!  :_schater

Floppe, wat seggieee? de Haan

wiekie1969

Joey vd Berg laatste man en Cavlan linksback. 1 steekbal op Narsingh en het is klaar volgende week.

Joey rood :_schater :_schater :_schater :_schater

okkele

zoiets had ik ook al bedacht.
die vd berg is een ongeleid projectiel die net als kotsbak van bommel de hele wedstrijd tegen de scheids aan loopt te janken maar zelf maar weinig kan verdragen.
ipv narsingh zie ik ogbeche zn spieren wel testen op vd berg,dat houd die matennaaier nooit een hele wedstrijd vol.
:rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Casuals-lwd

#296
Floppe alweer 1-0 achter  :_schater

okkele

En eikel al een  :gelekaart .eerst maar eens kijken of hij er wel bij is tegen ons.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Pak de VI er dan even bij ;)


Tot overmaat van ramp lijken ze nu ook nog naast de door de toeschouwers gewenste trainer te grijpen. Dijkhuizen lijkt dicht bij een akkoord met NAC te zijn.

Yellow Army

Citaat van: okkele op oktober 24, 2015, 19:04:40
En eikel al een  :gelekaart .eerst maar eens kijken of hij er wel bij is tegen ons.

Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?
Area 58